Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane 1,5dci 106cp eur4, defectiune martor bujie incandescenta ?

CRISTI_JUPINU
post 14 Nov 2007, 20:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 14 October 07




Salutare stimati posesori de Megane 1,5dci 106cp eur4 !
Cum va impacati cu masina? Ce probleme ati intampinat?
La mine se manifesta un fenomen ciudat...din octombrie am luat masina si la fiecare pornire se aprindea acel martor galben din bord ce indica aprinderea bujiei incandescente. Aseara (13.11.07) insa am constatat ca nu s-a mai aprins la pornire desi afara era 1gr. C si masina era parcata de 10 ore. Pe timpul zilei nu s-a mai aprins deloc.
La voi cum se manifesta? huh.gif
Intrebarea este doar pt cei cu motoare similare, caci la cele de 85cp este vorba de alt sistem de injectie, respectiv alta electronica.


--------------------
RENAULT MEGANE 1,5DCI 105CP 2007/MANAGER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Noir
post 15 Nov 2007, 08:59
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 3 September 07
From: Sibiu




Io cat timp nu raman beculete de avertizare aprinse dupa ce pornesc ... nu prea imi bat capu' la ce se aprinde si ce nu se aprinde ... o sa studiez mai atent deseara cand plec de la birou wacko.gif


15 Nov 2007, 09:00:
... si din cate stiu eu motoru' in cauza are 105 caluti, nu 106 ... smile.gif

This post has been edited by Noir: 15 Nov 2007, 09:00


--------------------
Renault Megane Sedan Privilege 1,5dci 105 CP, Noir, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LNG
post 15 Nov 2007, 12:50
Post #3


.


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 August 07




Motorul de 85 CP din cate stiu e la fel ca ala de 105 cu mici diferente. E tot DCI, si computerul care guverneaza injectia e acelasi.

Poate ti s-a ars ledul din bord. Masina pornestela fel de repede ca inainte chiar daca nu t i se aprinde in bord ledu ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRISTI_JUPINU
post 15 Nov 2007, 18:53
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 14 October 07




pt Noir: conversia puterii motorului din kw in cp se face respectand relatia 1kw=1,36 cp deci 78kw=106,08 cp

15 Nov 2007, 19:01:
pt Ing: diferenta dintre motorul de 85cp eur4 si cel de 106cp eur4 este majora in sensul ca doar bielajul a ramas neschimbat, insa injectia la 85 este Delphi iar la 106 este Siemens, la 106 turbina este cu geometrie variabila, electronica masinii difera in totalitate fiind vorba de alte calculatoare.
Datele le am de la service Renault, insa problema mea se afla deocamdata in studiu la ei, inca neavand un raspuns clar.

This post has been edited by CRISTI_JUPINU: 15 Nov 2007, 19:01


--------------------
RENAULT MEGANE 1,5DCI 105CP 2007/MANAGER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Noir
post 15 Nov 2007, 22:45
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 3 September 07
From: Sibiu




Orice calutz in plus e binevenit rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane Sedan Privilege 1,5dci 105 CP, Noir, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 12:35
Dacia