Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Smuceste la accelerare

super 5
post 27 Nov 2007, 10:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 26 November 07




Buna baieti Sunt membru nou pe site Stau in oradea si am un super 5 de 1400 Am carburator de dacie ca solexul ii pe moarte Problema este ca la accelerare in turatie mare incepe sa smuceasca Amschimbat fisele luleaua bujiile capacul delcou dar tot asa face are cineva idee ce poate fii Eventual aprinderea electronica poate sa faca smecherii


--------------------
Renault Super 5 1987 GTL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R1der
post 1 Dec 2007, 17:20
Post #2


Ride For a Life Time


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 March 07
From: In spatele tau




asa patesc si eu
mie imi da si in nas

eu dau vina ori pe proasta etansare a admisiei ori pe proasta alimentare si aici implic carburatorul
daca merg cu soc nu mai smuzeste dar...nu e indicat sa mergi asa
poate totusi ne dumireste cineva
eu am schimabat pinion de sub delcou, fise, bujii luleaua din delcou
cert e ca daca vreau sa ii fac aprinderea cu un punand "pistolul" pe ea nu se intampla nimic

deci ajutati-ne biggrin.gif


--------------------
N-am si Suzuki GSX - B Riesling de mers la plimbare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 2 Dec 2007, 20:28
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Baieti , avansul nu se regleaza ca la celelalte -din delcou -deci degeba pui pistolul !
Din cate am aflat si eu tot de pe aici, avansul e cam reglat din fabrica si mai bine sa-i dai pace .
Acum parerea mea: folositi benzina buna si nu mai purtati grija avansului ! Poate sa vi-se para o aiureala dar mie mi-au trecut multe masini prin mana in multi ani si am ajuns la service -cheltuiala - pareri- experti -balamuc ! Degeaba ! Cand eram mai disperat am fost nevoit sa mai iau benzina si minune : masina s-a reparat singura instantaneu . Poate acum nu mai e asa dar e bine de stiut !
Masina smuceste in doua situatii : aer fals ! Sau un contact imperfect la vre-o fisa .
La aer fals zmuceste indeosebi la turatie mica . Daca o face la turatie mare e din aprindere - dar nu avans si alte filosofii ci pur si simplu contacte imperfecte.
La carburator original , pe surubul de reglaj ala de jos subtirel , se gaseste o garnitura inelara mititica . Daca aia nu-i in perfecta stare ... schimb-o musai !
La carburatorul de dacia deobicei trage aer fals pe la ax . Daca are joc mare in ax ced ca mai bine schimba carburatorul .
Sper sa va fie de folos , m-as bucura daca a-ti raspunde ce a-ti rezolvat ! Succes !


--------------------
renault 5 gts benzina - TM 03 TIJ 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 3 Dec 2007, 00:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Ce carburator ai pus de Dacie 32irmA sau 32 irmA2
adica e o mare diferenta intre 1300cmc si 1400cmc
Din ce spui tu carbul este setat aiurea, da in nas ca nu mai are benzina in CNC, sau jiglere mici.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R1der
post 3 Dec 2007, 16:20
Post #5


Ride For a Life Time


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 March 07
From: In spatele tau




bre eu am carburator de dacie 1.4 si intr-adevar la ture joase da in nas si apoi zmuceste
si da se poate sa traga aer fals pe la ax sau pe oriunde alt undeva
o sa ma uit mai cu atentie sa vad
cert e ca si benzina are un rol important


--------------------
N-am si Suzuki GSX - B Riesling de mers la plimbare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R5.
post 3 Dec 2007, 16:28
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 26 September 07
From: Bucuresti




verificati pompa de shpritz asa patesc si io dar nu am ce sa ii fac ca io am r5 nu super5

ATENTIE: limbajul irc ... sh tz k ... este interzis prin regulament


--------------------
Renault 5 - - B 25 KLH 1984
Nu ma vorbi pe la spate ca sunt in spatele tau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R1der
post 3 Dec 2007, 16:33
Post #7


Ride For a Life Time


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 March 07
From: In spatele tau




cum adica sa ii verific pompa de sprit?
e buna garnitura e ok, e stransa la locul ei ce verificare sa ii mai fac?


--------------------
N-am si Suzuki GSX - B Riesling de mers la plimbare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bighiu77
post 4 Dec 2007, 09:07
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 24 March 07




poate fi si datorita distantei dintre carburator si galerie....cand apesi pe acceleratie dat fiind distanta:prea mica-jetul de benzina ajunge prea devreme in galerie si ineaca motorul...2; prea mare -jetul de benzina ajunge prea tarziu in galerie,fiind deja deschisa clapita de admisie trebuie sa traga instntaneu benzina din jigleorul de acceleratie.ar mai fi o posibilitate-cauza incalzirii carburatorului daca ai flansa din metal fara sistem de racire


--------------------
peugeot 406 hdi berlina 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 4 Dec 2007, 10:38
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Pompa de sprit:
- trage benzina din CNC printr-un jigler supapa, daca aceasta are scapari o parte din benzina se intoarce inapoi=> mai putina benzina pulverizata, se desface si in pozitia verticala sa verifica prins tragere si suflare cu gura, trebuie sa inchida ferm cand suflii,
- membrana trebuie sa inchida perfect, daca nu inchide musteste,
- supapa de refulare si ciocul, la fel se verifica prin suflare, aspirare, la aspiratie trebuie sa inchida ferm, daca nu inchide trage aer fals, mai putina benzina pulverizata, ciocul trebuia sa nu aiba scapari intre tubul supapa si corpul lui,( la carfil e problema grea), putin teflon etc.
Concluzie cand cumparati jiglere cereti de 1400, si luati doua seturi, pt a face macar unul bun.
O alta problema a carburatoruui Carfil este, lipsa de repriza, se remediaza si asta, dupa schimbarea bucsilor de teflon ale axului clapetei.
Se regleaza carbul la relanti cu motorul cald, se desface si se vizualizeaza clapeta, ia trebuie sa acopere cele 3 orificii de progresie, mai exact, cand deschizi clapeta un pic sa deschida imediat primul orificiu, sund doua posibilitati:
1 orificuiul sa fie deja descoperit, ff rar
2 orificiul sa fie mai sus de clapeta, si sa trebuiasca se deschizi mai mult din clapeta pt a descoperi acest orificiu.
caz 1 se gaureste clapeta cu spiral 1mm, astfel la noul reglaj ea va cobori in dreptul primului orificiu.
caz2 se pileste din clapeta in dreptul orificiilor, astfel clapeta va fi mai subtire, va descoperii mai repede orificiul.
Pun o poza pt a vedea mai bine.

This post has been edited by mihai1677: 4 Dec 2007, 10:46

Attached thumbnail(s)
weber39.gif ( Size: 2.96k ) Number of downloads: 1363
weber40.gif ( Size: 2.69k ) Number of downloads: 1402


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviuf
post 4 Dec 2007, 10:40
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 7 March 06
From: Sibiu




Eu am patit ceva similar acum 2 ani chiar dupa ce iesisem cu ea din Service pentru reglaj carburatie/aprindere. Idiotii aia nu stransesera bine pe delcou alimentarea cu + (piulita)...vreau sa spun ca am tocmai plecasem la drum lung si dupa vreo 100Km au inceput niste smucituri groaznice, dar fara nici o regula...pana la urma am ajuns cu chiu cu vai in Baia Mare si odata cu strangerea piulitei s-a rezolvat totul.

This post has been edited by flaviuf: 4 Dec 2007, 10:41


--------------------
Renault 5 Alpine - SB07GSB 1981, 93 Cp
F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 4 Dec 2007, 10:48
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




In prima poza
A este ok
B, C sta gresit
In a doua poza este rezolvarea, pt cazurile gresite, pilirea sau gaurirea clapetei.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 4 Dec 2007, 23:54
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Mihai , te rog explica-mi termenul "repriza" legat de carburator ! L-am mai intalnit si imi parea ceva familiar , iar acum imi dau seama asa brusc ca am pierdut notiunea - sau n-am avut-o niciodata...


--------------------
renault 5 gts benzina - TM 03 TIJ 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 5 Dec 2007, 18:37
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




@davincu, din cate stiu eu repriza se refera la felul cum accelereaza motorul dupa incetinire de la turatie mica, deci daca franezi, dar nu retrogradezi.

Am si eu o problema, am mai postat in celalalt topic dar am incurcat lumea cu prea multe detalii si ipoteze. Revin cu povestea simplificata: masina a fost sa i se faca ITP-ul, o fi reglat aia ceva, dar de atunci, cand motorul este cald, da sa se inece daca accelerez. Am observat ca, daca eliberez pedala de acceleratie si o apas foarte usor, treptat, isi revine. Dupa ce atinge o anumita turatie, merge relativ bine.
Mai intai credeam ca are prea multa benzina, dar bujiile nu se innegresc mai tare ca de obicei. Credeti ca e de la carburator sau din aprindere (avans?) ? Cand am scos ultima data bujiile, 1 si 4 aveu o culoare iar 2 si 3 una usor diferita. Credeti ca asta spune ceva?

Multumesc anticipat, in weekend voi putea veni cu detalii/precizari.

This post has been edited by tomi87: 5 Dec 2007, 18:39


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 5 Dec 2007, 19:38
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Tomi , am patit o chestie absolut identica , cu alta masina si problema s-a rezolvat cand am terminat benzina si am pus alta . V-am mai povestit..nu vreau sa fiu plictisitor . Poate la tine nu e asta . Mie simptomul nu mi-se pare de inecare ci dimpotriva de bai la pompa de sprit .


--------------------
renault 5 gts benzina - TM 03 TIJ 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super 5
post 11 Dec 2007, 19:43
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 26 November 07




Am schimbat carburatorul ii nou si tot smuceste este de dacie 1400 diuze de 1400 tot smuceste.cam ce distanta trebuie sa fie intre carburator si galerie nu stiu daca nu am prea mica De cand am luat masina tot problema asta am Am fost la o gramada de destepti dar degeaba si consumul e cam mare 10 11l



<span class='edit'>11 Dec 2007, 19:48:</span>
Din cauza ca colierul de la saxofon la imbinare nu etanseaza perfect poate sa fie oare

This post has been edited by super 5: 11 Dec 2007, 20:14


--------------------
Renault Super 5 1987 GTL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super 5
post 15 Dec 2007, 11:05
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 26 November 07




Ce garnituri merg intre carburator si galerie si cate bucati


--------------------
Renault Super 5 1987 GTL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super 5
post 18 Dec 2007, 21:58
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 26 November 07




am rezolvat cu smucitura am avut carburator de dacie 1400 care are gura de 27 iar solexul are 24 deci a tras prea mult aer Am pus un inel in gura carburatorului si jiclorul principal am schimbat din 145 cat avea dacia pe 100 Merge de rupe mai bine cum mergea cu solexul deci am schimbat fisele capac delcou lulea bujiile jiclioare peste jiclioare degeaba asta i secretul

Te rog sa nu mai creezi topicuri aiurea, cand era clar ca trebuie sa postezi in continuarea topicului existent!


--------------------
Renault Super 5 1987 GTL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 Dec 2007, 13:18
Post #18


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...






--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th August 2025 - 20:42
Dacia