Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Schimbare suspensie Megane 1.9 dCi 130 cp, Help

Mutzunache
post 26 Oct 2007, 11:23
Post #1


Milk my sheep, bitch!


Group: Members
Posts: 1.571
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Fiind un necunoscator apelez la amabilitatea voastra de a explica ce implica acest lucru sau imi puteti spune unde sa caut.
M-am saturat sa ma simt ca intr-o barca in masina si banuiesc ca imi imbunatateste atat stabilitatea cat si manevrabilitatea.
Nu vreau o suspensie sport, nu imi place gustul de piure de rinichi dimineata, vreau sa imi asigure un grad de confort identic cu cel de acum dar sa imi confere si siguranta, ca sincer imi este frica pe serpentine, eventual sa fie reglabile....

Multumesc pentru timpul acordat si pentru timpul in care veti scrie raspunsurile smile.gif. Sper sa nu apara FOLOSESTE SEARCH

Eventual fac si un chip biggrin.gif

This post has been edited by Mutzunache: 26 Oct 2007, 11:25


--------------------
M. Outlander 2019 Honda Civic 2021 Cadillac Eldorado 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 26 Oct 2007, 11:37
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




search 10561582.gif


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 26 Oct 2007, 12:07
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Daca banii nu sunt o problema (aproximativ 1000 euro) iti pot recomanda un kit coil-over. Iti poate satisface orice pretentie, le poti regla astfel incat masina sa arate ca un low-rider biggrin.gif, sau pe vreme rea, iarna, le poti seta astfel incat garda la sol sa iti permita trecerea prin sleauri sau prin zapada mai mare, fara sa atingi pe dedesubt.
Coil-over-ele sunt de mai multe tipuri, reglabile doar pe duritate, reglabile pe inaltime, reglabile si pe duritate si pe intaltime si sunt formate din ansamblul arc/amortizor.

Ca solutie "de buget", ar fi inlocuirea arcurilor standard cu unele sport, de la Eibach, care sunt mai moi decat cele de la H&R si KW. Un set de arcuri pentru Sedan, Eibach Pro-Kit (coboara cu 30 mm), costa 860 RON la noi la firma de exemplu.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mutzunache
post 26 Oct 2007, 14:40
Post #4


Milk my sheep, bitch!


Group: Members
Posts: 1.571
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Multumesc poseidon06. Nu am cine stie ce pretentii, doar sa imi confere stabilitate, ca ma simt ca intr-o barca. Daca imi poti da mai multe modele in genul Eibach Pro-kit, ti-as fi recunoscator. In cei 860 ron intra si montajul si TVA-ul?

Multumesc inca odata.


--------------------
M. Outlander 2019 Honda Civic 2021 Cadillac Eldorado 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 26 Oct 2007, 18:36
Post #5


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(poseidon06 @ 26 Oct 2007, 13:07)
reglabile si pe duritate si pe intaltime
*




Daca poti sa dai mai multe detalii ar fi ok.. tongue.gif (date tehnice in special si preturi daca ai idee) rolleyes.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 26 Oct 2007, 21:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Da, am vorbit azi pentru Sedanul lui Mutzunache, coil-over avem de la KW si H&R. Kitul de la KW are reglaj pe inaltime si duritate doar pe fata. Pe spate sunt fixe. Pretul, atat pentru KW cat si pentru H&R, este de 1350 euro, aproximativ. Ideea este ca datorita duritatii lor, nu se ofera garantie, setate pe duritate maxima, se deterioreaza usor pe drumurile noastre...(a venit un client cu un amortizor care i-a curs, de la H&R). Pe drumurile noastre nu recomand coil-over decat daca vrei neaparat si te poti lipsi de garantie.

Mult mai potrivit ar fi un Kit de suspensie (nereglabil pe duritate sau inaltime) de la Bilstein, adica B12. Este format din 4 arcuri si amortizoare ce scad garda la sol cu 35 mm si pastreaza un grad de confort satisfacator. Si sunt si garantate. Pretul pentru acest kit este de 885 euro si mi se pare cea mai buna varianta (un bun compromis intre scaderea garzii la sol, o leaca de duritate fata de suspensia stock si un grad de confort multumitor).

This post has been edited by poseidon06: 26 Oct 2007, 21:39


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 6 Nov 2007, 13:15
Post #7


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.619
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




eu vreau sa schimb momentan doar pe fata amortizoarele si eventual si arcurile... pt ca la ultimul test amortizoarele erau la limita..
ulterior le voi schimba si pe spate pt ca nu imi permit totul odata

deci, ce solutie "de compromis" imi poti oferi? nici f scumpa dar oricum mai buna decat cea stock
de retinut ca am megane 2.1, deci e varianta joasa, fara pachet de drumuri grele... si nu as vrea sa o mai cobor
in plus nici nu vreau sa imi zdruncin prea tare organele interne
tks


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eminescu0
post 8 Nov 2007, 18:19
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 September 04
From: Colentina, inima strazii




se pune problema omologarii RAR pentru aceste produse ?


--------------------
Reno Megane I hatch
If you can't convince 'em, confuse 'em.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 8 Nov 2007, 23:48
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Meghitzanul, pentru tine cel mai potrivit mi s-ar parea un upgrade la amortizoare Bilstein galbene B6. Sunt o idee mai ferme decat cele stoc, si nu scad garda la sol a masinii. Ofera un plus de agilitate si un raspuns mai ferm la comenzi. Nu sunt dure sa iti clantane dintii tongue.gif, sunt niste amortizoare sport facute pentru utilizarea de zi cu zi. Un pret nu iti pot da acum, daca esti interesat, discutam pe PM, pentru ca trebuie sa verific si eu. Poti arunca un ochi pe site-ul firmei la care lucrez, dBTuning, pentru a vedea mai multe modele de amortizoare/arcuri/kituri de suspensie. Ca si arcuri, ti-as recomanda Eibach, pentru ca nu sunt foarte dure cum sunt KW si H&R, sunt mai mult pentru look si coborarea garzii la sol, decat pentru intarirea notabila suspensiei. Pretul este 860 RON/set de 4 bucati.
Pentru moment, as zice sa inlocuiesti amortizoarele cu Bilstein B6 datorita avantajelor enumerate mai sus. Pe viitor, daca vei dori, poti opta pentru un set de arcuri sport.



eminescu0, nu cred ca este nevoie de omologare RAR..cel putin nu am auzit pe nimeni pana acum.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 23:28
Dacia