Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nelamuriri

cristiland30
post 13 Nov 2007, 17:08
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 16 October 07
From: Brasov




Salutare din nou... mai am cateva probleme minore; am atasatla acest topic niste poze si daca ai putea sa-mi dati cateva detalii. In prima poza despre ce e vorba.... nu stiu, dar stiu ca se afla sub cutia de la filtru de aer. In a doua poza e vorba de niste suruburi pe unde vine ulei; as dori niste informatii avand in vedere ca am masina de putin timp.


Attached thumbnail(s)
Imag002.jpg ( Size: 60.5k ) Number of downloads: 103
Imag003.jpg ( Size: 97.22k ) Number of downloads: 102
Imag005.jpg ( Size: 93.91k ) Number of downloads: 96


--------------------
Renault 19 - BV 90 CRD 1990 GTS
ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Nov 2007, 17:22
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Posteaza si niste poze de ansamblu.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 13 Nov 2007, 18:08
Post #3


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




Poza aia, prima din dreapta, pare a fi un detaliu al chiulasei, și anume partea "dreaptă" (capătul ei dinspre cilindrul #4). Se văd bujia și una din "urechile" de care se ridică (eventual, Doamne păzește !) motorul. Acuma, pata de ulei vine sub șurubul ăla, care (cred eu), n-are legătură cu chiulasa. Eu zic că uleiul s-a scurs frumușel pe la capacul de la culbutori, prin lateral, și a ajuns întîmplător acolo, dînd impresia că "mustește" de la șuruburile alea. A se studia cu atenție capacul ăla de jur-împrejur, pentru a se vedea pe unde "scapă".

Cît despre primele două poze, îs cam afon la partea electrică/electronică - în general vorbind. Văd însă că chestia aia de plastic se află în imediata apropiere a motorașului de ralenti, deci, probabil, are legătură cu funcționarea lui. O fi un releu, o fi altceva, Dumnezeu și altul mai priceput ca mine știu. smile.gif

Cum bine se spunea, bagă poza de ansamblu, apoi detaliul, pentru că așa nu se înțeleg prea multe.

Dacă am aberat, nu-i nicio supărare în ștergerea postului. Și nici chiar în păstrarea lui, spre veșnica pomenire și hlizeală ! rolleyes.gif


--------------------
Renault 11 - 126.000 km 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seby_16
post 14 Nov 2007, 12:46
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 11 December 05
From: Galati




In prima poza , din cate imi aduc eu aminte este un microcontact sau ceva, care cad ca e legat de "clapeta" de la cablu de acceleratie.
La mine nu mai e prin pe acolo, ci sta in aer tongue.gif , dar vad ca nu m-a deranjat foarte tare (desi mi se pare ca ar trage mai greu un pic mellow.gif ).
In rest de celelalte doua poze nu prea am ce zice, pentru ca nu prea se intelege mare lucru din ele sad.gif .


--------------------
Renault 19 - TL-11-TGN '89 TXE 1.7 92CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2025 - 10:30
Dacia