Aer Cald - Aer RECE, Curiozitate .....cums chimb aer cald-aer rece !
![]() ![]() ![]() |
Aer Cald - Aer RECE, Curiozitate .....cums chimb aer cald-aer rece !
vepman_ro |
![]()
Post
#1
|
||
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|||
BiGBearRO |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
1. ce motor ai ca sa stium despre ce vorbim
2. nu cred ca exista un bimetal acolo, cred ca se da manual pe iarna/vara oricum stai linistit ca nu e asa de important acest aspect ![]() |
--------------------
Toyota
AURIS
- IF-94-URS
Touring Sport 2015
|
|
Aleks |
![]()
Post
#3
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
La mine, pentru aia din semnătura, se schimbă singurică. (Cred că) are un senzor absolut rudimentar acolo, dar foarte eficace.
Îmi dau seama toamna că s-a mutat de pe aducțiunea de rece pe aducțiunea de cald, pentru că motorul se încălzește mult mai repede și funcționează, în general, mai bine. Cred că senzorul ăla are o treaptă de temperatură la care acționează. Eu o bănuiesc a fi cam pe la cinșpe-dooj' de grazi. Dacă se duce sub cinșpe (ori poate doozeci), se mută pe galerie. Dacă e peste, se deschide iar pentru aerul "din față". Repet: cred. ![]() Da' oricum cred că aspectul e suficient de important. Funcționarea în regim de iarnă fără chestia aia nu e chiar indicată. Mă rog, la Dacie merge(a)... Da' ce merge(a) la Dacie ?! ![]() This post has been edited by Aleks: 30 Oct 2007, 09:40 |
--------------------
Renault
11
- 126.000 km
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Este un bimetal, la 35 grade celsius este trecut pe aer rece.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
>> Funcționarea în regim de iarnă fără chestia aia nu e chiar indicată.
Sa nu facem din tantar armasar, motoarele noi nu mai au demult astfel de sisteme. Important ar fi fost daca masina ar avea un senzor de temperatura a aerului pe admise, atunci amestecul ar varia in functie de temperatura si asa mai departe. Normal ca e bine ca tot ce a pus producatorul pe masina sa functioneze in parametrii, pentru mine o chestie importanta inseamna ceva care poate provoca daune de orice fel sau pericole, pe cand daca chestia asta nu functioneaza tot ce se poate intampla este un consum foarte putin marit si o incalzire a motorului intr-un interval mai lung. sa nu speriem oamenii ![]() This post has been edited by BiGBearRO: 30 Oct 2007, 10:49 |
--------------------
Toyota
AURIS
- IF-94-URS
Touring Sport 2015
|
|
Aleks |
![]()
Post
#6
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
OK, BigBear, motoarele noi... eheheiii... Așa ziceam și eu, că nu-i (mare) bai.
|
--------------------
Renault
11
- 126.000 km
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
1721 cmc F3N monopunct chiar are senzor al amestecului, implicit al aerului intrat in motor, deci chiar trebuie acel furtun. Intr-adevar este un lucru de finete, dar de aici castigi sau pierzi benzina pt incalzirea motorului.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#8
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Mersi frumos de raspunsuri ...
am sa desfac intr-una din zilele acestea acel furtun sa vad in ce pozitie este clapeta. sa vedem dak sigur lucreaza..pt ca mie sincer imi -cami trebuiesc cateva minute bune pana sa ajunga acul temp lanivelul optim ( urban sau extra ) si consumul pe timp rece o s ail fac in cateva minute .orcum cred ca va fi record ....avand in vedere ca eu10 km ii fac intr-o ora shi ceva poate chiar 2 ore ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Iti dau eu consum acum: 22km in 3 ore cu 6 litrii.
Acelasi drum fara aglomeratie 3 litrii. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
R19 Diesel - 7.5 medie constanta intr-un an de mers doar in oras (Buc)
adica 1.65 pt 22 km asta ca sa ma mai laud si eu cu ea cat se mai poate ![]() |
--------------------
Toyota
AURIS
- IF-94-URS
Touring Sport 2015
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#11
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, mersi dar este consum diesel ..era vorba de un 1721 benzinar monopunct
![]() Asa pot da si eu consum in plina vara 6,5 km inafara si 8,5 in bucuresti (calcul la 1000km) ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
![]() |
--------------------
Toyota
AURIS
- IF-94-URS
Touring Sport 2015
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 16:08 |