Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Aer Cald - Aer RECE, Curiozitate .....cums chimb aer cald-aer rece !

vepman_ro
post 29 Oct 2007, 23:40
Post #1


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Au trecut lunile si am ajuns in faza in care trebuie sa-mi pregatesc masina pt sezonul rece. Mentionez ca am montat acel furtun intre galerie si filtru doar ca am o curiozitate ..nu am reusit sa deslusesc cum se face trecerea de la aer cald-aer rece din aceea cutiuta a filtrului de aer...este cumva acolo un bimetal care impinge clapeta sau pur si simplu mie imi lipseste vreo componenta?
Cine imi recomanda un service, mecanic priceput?
Vreau o schimbare de amortizoare , flanse ..si eventual kit de ambreiaj wink.gif dar nu le stiu ordinea ......asta si fucntie de o eventuala constatare !


Nu este permisa sub nici o forma folosirea unui limbaj tip "mirc" (daka, k, lol etc.) si nici a scrierii cu sh, tz, k etc.


This post has been edited by R19/16v: 29 Oct 2007, 23:46


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 30 Oct 2007, 08:59
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




1. ce motor ai ca sa stium despre ce vorbim
2. nu cred ca exista un bimetal acolo, cred ca se da manual pe iarna/vara
oricum stai linistit ca nu e asa de important acest aspect wink.gif


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 30 Oct 2007, 09:40
Post #3


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




La mine, pentru aia din semnătura, se schimbă singurică. (Cred că) are un senzor absolut rudimentar acolo, dar foarte eficace.

Îmi dau seama toamna că s-a mutat de pe aducțiunea de rece pe aducțiunea de cald, pentru că motorul se încălzește mult mai repede și funcționează, în general, mai bine.

Cred că senzorul ăla are o treaptă de temperatură la care acționează. Eu o bănuiesc a fi cam pe la cinșpe-dooj' de grazi. Dacă se duce sub cinșpe (ori poate doozeci), se mută pe galerie. Dacă e peste, se deschide iar pentru aerul "din față".

Repet: cred. smile.gif De-un lucru-s sigur: nu umblu eu acolo ! Am verificat și astă primăvară, și acum, în septembrie, și am găsit clapeta aia în pozițiile descrise mai sus (nu cu termometru-n mînă, da' oricum). Acuma, depinde și cine și cum a întreținut-o atîția ani ...

Da' oricum cred că aspectul e suficient de important. Funcționarea în regim de iarnă fără chestia aia nu e chiar indicată. Mă rog, la Dacie merge(a)... Da' ce merge(a) la Dacie ?! smile.gif

This post has been edited by Aleks: 30 Oct 2007, 09:40


--------------------
Renault 11 - 126.000 km 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 30 Oct 2007, 10:39
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Este un bimetal, la 35 grade celsius este trecut pe aer rece.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 30 Oct 2007, 10:47
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




>> Funcționarea în regim de iarnă fără chestia aia nu e chiar indicată.
Sa nu facem din tantar armasar, motoarele noi nu mai au demult astfel de sisteme.
Important ar fi fost daca masina ar avea un senzor de temperatura a aerului pe admise, atunci amestecul ar varia in functie de temperatura si asa mai departe.
Normal ca e bine ca tot ce a pus producatorul pe masina sa functioneze in parametrii, pentru mine o chestie importanta inseamna ceva care poate provoca daune de orice fel sau pericole, pe cand daca chestia asta nu functioneaza tot ce se poate intampla este un consum foarte putin marit si o incalzire a motorului intr-un interval mai lung.
sa nu speriem oamenii ph34r.gif

This post has been edited by BiGBearRO: 30 Oct 2007, 10:49


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 30 Oct 2007, 10:49
Post #6


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




OK, BigBear, motoarele noi... eheheiii... Așa ziceam și eu, că nu-i (mare) bai.


--------------------
Renault 11 - 126.000 km 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 31 Oct 2007, 09:57
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




1721 cmc F3N monopunct chiar are senzor al amestecului, implicit al aerului intrat in motor, deci chiar trebuie acel furtun. Intr-adevar este un lucru de finete, dar de aici castigi sau pierzi benzina pt incalzirea motorului.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 8 Nov 2007, 21:35
Post #8


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Mersi frumos de raspunsuri ...
am sa desfac intr-una din zilele acestea acel furtun sa vad in ce pozitie este clapeta. sa vedem dak sigur lucreaza..pt ca mie sincer imi -cami trebuiesc cateva minute bune pana sa ajunga acul temp lanivelul optim ( urban sau extra ) si consumul pe timp rece o s ail fac in cateva minute .orcum cred ca va fi record ....avand in vedere ca eu10 km ii fac intr-o ora shi ceva poate chiar 2 ore smile.gif)


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 9 Nov 2007, 14:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Iti dau eu consum acum: 22km in 3 ore cu 6 litrii.
Acelasi drum fara aglomeratie 3 litrii.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 9 Nov 2007, 14:30
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




R19 Diesel - 7.5 medie constanta intr-un an de mers doar in oras (Buc)
adica 1.65 pt 22 km
asta ca sa ma mai laud si eu cu ea cat se mai poate wink.gif


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 9 Nov 2007, 19:26
Post #11


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Da, mersi dar este consum diesel ..era vorba de un 1721 benzinar monopunct smile.gif
Asa pot da si eu consum in plina vara 6,5 km inafara si 8,5 in bucuresti (calcul la 1000km)
smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 12 Nov 2007, 10:06
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




cheers.gif


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 16:08
Dacia