Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme Clio 1.5 dci umezeala, Probleme Clio 1.5 dci umezeala

f_lorinel
post 11 Jan 2010, 19:10
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 31 December 07




Va salut si tin sa va multumesc anticipat celor implicati in descalcirea itelor aparute in acest forum.
Am si eu urmatoarea problema la clio 1.5 dci din 2007 cu 48.000 km la bord:

Sa incepem cu inceputul:
- Exact dupa iesirea din garantie(am facut-o pe 2 ani ca doar nu eram prost sa o fac pe 3 anic wacko.gif ) vara trecuta mi s-a aprins in bord martorul de apa in filtrul de motorina (fiind acelasi si pentru probleme la partea electrica). Am fost la Bras si mi-au zis ca problema a aparut deoarece sunt inainte de revizia de 40.000 km si sigur am apa in filtrul de motorina, implicit ca va disparea dupa revizie. Am facut revizia si dupa un drum la mare adik 1200 km mi-a aparut iar martorul respectiv, iar am mers la BRAS, mi-au pus alta garnitura la filtru etc.
- S-a repetat aceasta figura de cateva ori pana aseara, aceeasi poveste cu apa in filtru de motorina, schimbat garnitura, etc
- Tin sa mentionez ca acest lucru se intampla doar cand ploua si e umezeala mare in atmosfera. De exemplu, de primavara pana toamna nu merge claxonul pana pe la pranz cand se mai incalzeste afara(exceptand vara cand isi da drumul un pic mai repede).
Probleme aparute cand se aprinde martorul de motorina: motorul nu mai trage deloc, si daca patesti sa urci un deal mai bine te dai jos si o impingi, isi da drumul daca o forjezi la turatie mare cateva minute, si iar face o perioada pana se stabilizeaza atmosfera / trec ploile (stiu ca pare un pic SF dar unul de la Bras mi-a zis ca senzorul asta combinat cu problema claxonului = probleme partea electrica).

Azi dimineata insa problema noua (dupa ploaia de aseara care persista si acum):
- se aprinde din nou martorul de apa in filtru motorina / probleme partea electrica
- daca bag in treapta I si tin ambreiajul apasat fara sa accelerez creste turatia la maxim aceasta scazand doar daca apas frana (nu inteleg legatura de ce sa scada la relanti daca apas frana si sa creasca turatia daca iau piciorul de pe frana)
- la fel patesc si in mers cand schimb vitezele si apas ambreiaj creste turatia dupa ce eliberez ambreiajul isi revine
- daca e scoasa din viteza nu face problema
Am scos cateva minute borna de la baterie in ideea ca resetez computerul de bord dar nimic, aceeasi problema.

Astfel a stat masina cat am fost la servici de dimineata pana acum la ora 18.00 si mi-am zis sa ii mai dau o cheie. Cand colo ce sa observ:
- nu se mai ducea in turatie maxima se oprea in 2000 ture, am mai stat un pic pe liber si o simt deodata ca nu mai accelereaza
- o iau la plimbare si observ ca de fiecare data cand apas ambreiaj se tot aprinde senzorul

Nu stiu astfel ce sa fac. M-am programat la BRAS maine dimineata dar mi-e ca iar ma intind astia cu apa in filtrul de motorina.
Tind sa cred ca e o problema la partea electrica.
Singurii care au umblat la partea electrica la aceasta masina au fost cei de la Bras caci mi-au montat o alarma primita cadou la achizitionarea masinii si claxonul care s-a ars in garantie.

Voi ce parere aveti despre problema mea? Imi cer scuze pentru acest mesaj prea lung dar sincer trebuia sa ma descarc cumva de aceasta problema. Cred ca pana la urma ii dau foc in fata la Bras ca m-a terminat cu problema asta.




--------------------
Renault Symbol Fidji - IS 06 ETR 2007 - 1.5 dci 70 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 12 Jan 2010, 00:15
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




Ai putea merge laaltii in alt oras. Trebuie sa se rezolve cumva. Oricum simptomele sunt dintre cele mai ciudate citite de mine pana acum la masinile Renault. Faza cu frana m-a dat gata.


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 12 Jan 2010, 11:51
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Vezi linkul , poate ca e una din cauze cu turatul in gol. La toate scade turatia putin dar totusi sesizabil cand apesi frana.

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=151154&hl=

This post has been edited by verde: 12 Jan 2010, 11:54


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 12 Jan 2010, 12:20
Post #4


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




excl.gif da, da' la mine s-a vazut imediat pe calculator (in service reno) ... nustiuce senzor pedala ambreiaj ... da' daca e defect in vreun fel al tau, e posibil sa dea informatii aiurea calculatorului si de aici masina reactioneaza haotic
nu stiu cat a costat, s-a facut pe garantie
senzori exista la fiecare pedala si daca calculatorul sesizeaza ca ai apasat frana, probabil dicteaza scaderea turatiei, cred ca e o reactie normala

la problema a doua, incerca sa scoti mufa de la senzorul ala de apa in motorina si sa izolezi bine senzorul si mufa si mergi o perioada asa si vezi daca masina are iar simptome asmanatoare (sa nu traga etc.) - poate are senzorul ala o problema, poate cablul lui are vreo problema etc. ... e posibil ca la aprinderea martorului, calculatorul simtind o problema nu te mai lasa sa o turezi tare

apropo, am aceeasi masina dar chiar nu stiu: claxonul este pozitionat in zona filtrului de motorina in compartimentul motor?

This post has been edited by crisolro: 12 Jan 2010, 12:28


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 12 Jan 2010, 13:23
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




sub farul stanga langa pompa servodirectie


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 12 Jan 2010, 14:14
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




La phase 4 nu mai e sub far este in mijlocul radiatorului (sper sa nu ma insel)


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
f_lorinel
post 12 Jan 2010, 18:14
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 31 December 07




Multumesc de raspunsuri.
Ideea ca dimineata masina iar mergea ca noua.
Avand in vedere ca s-a ars becul de faza scurta pe stanga nu inclin decat sa cred in continuare cu fermitate ca e o problema pe partea electrica.

Cu siguranta nu sunt izolate bine cablurile la pedale(avand in vedere ca la reno mi-au montat alarma primita cadou de la ei-cine stie ce au uitat sa faca) si de fiecare data ce e umezeala mai ridicata in atmosfera se depune apa pe fire si imi da erori in computerul de bord.

Acum va rog totusi sa ma sfatuiti daca baietii de la Bras sunt in stare sa faca o diagnoza la partea electrica sau daca se poate face asta la aceasta masina.

Eventual astept pareri referitori la alte persoane care stiu sa faca si sa citeasca codurile la diagnoze.

Va multumesc.


--------------------
Renault Symbol Fidji - IS 06 ETR 2007 - 1.5 dci 70 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byl11
post 12 Jan 2010, 21:03
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 377
Joined: 25 February 05




acelasi lucru se intimpla si la mine problema a fost la cele 2 mufe una care pleaca de la pedala de acceleratie si/sau ambreiaj si alta care este imediat in stinga ambreiajului...la asta rezolvarea a fost mai simpla (un colier soricel care a strins-o). mai apare si acum problema dar mult mai rar si o rezolv repede la semafor smile.gif doar apas pe cele 2 mufe. este o problema similara cu cea a mufei de airbag situata sub scaunul soferului.


--------------------
renault Latitude - dj11byl 2011/150cp/diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dace
post 21 Jan 2010, 14:37
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 28 December 07
From: tm




Incearca o diagnoza daca ai posibilitatea...
Parerea mea este ca ai o problema cu senzoru de la pedala de acceleratie...
Am si eu aceeasi problema cu simptome asemanatoare, pe care inca nu am rezolvat-o decat provizoriu.


--------------------
renault symbol fidji 2007 ( 1.5 DCI 70cp )
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 00:35
Dacia