Cum se schimba becul de pozitie ?, bec pozitie
![]() ![]() ![]() |
Cum se schimba becul de pozitie ?, bec pozitie
alwaysfresh |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|||
alwaysfresh |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
azi am schimbat faza scurta si un bec la stopul dreapta spate.
sa incepem cu faza scurta: - va trebuie o mana ca a mea, nu foarte groasa si destul de lunga. - desfaceti grila dinspre stergatoare - gatul bidonului de lichid parbriz il scoateti in clema il dati deoparte - desfaceti capacul protector de umiditate rotindul in contra directie ace ceasornic - ok acum tineti cont ca mufa becului e cea cre se fixeaza in far si nu becul; becul se fixeaza in mufa. - mufa are un buton pe ea jos de tot, sub ea practic; apasati pe acel buton si incercati sa trageti becul, retineti ca mufa vine pe niste ghidaje niste sine! - ati scos afara becul, deci becul are un semn pe el semnul acela trebuie sa vina totdeauna in sus cand il veti pune la loc. - retineti sa puneti becul in mufa astfel incat atunci cand butonul mufei este jos, semnul becului sa fie sus! - apoi vine calvarul, pusul pe pozitia sinelor/ghidajelor. daca le-ati nimerit impingeti in fata pana face click mufa - puneti capacul de protectie la loc, invartindul in sensul celalalt si voila. becul din spate: -mult mai simplu, -desfaceti piulita din plastic fluture -observati ca se misca stopul numai ca mai este inca prins in partea exterioara. -acolo unde este prins sunt defapt 2 ghidaje de metal cu cate un cap sferic care intra in caroserie in nistte garnituri de cauciuc foarte stranse -trageti hotarat, dar cu grija si voila dupa toate astea va spalati pe maini cu apa curata, si va dezinfectati cu grija ranile ![]() This post has been edited by alwaysfresh: 10 Dec 2011, 16:27 |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
un Tutorial de schimbare becuri far pentru Modus:
http://archiv.langzeittest.de/renault-modu...ht-wechseln.php |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
Azi pe -2 grade am schimbat faza scurta din stanga. Cam o ora a durat pana m-am prins cum e treaba. Sa va explic care e cea mai tare jmekerie la mintea cucosului, pe care a trebuit s-o inteleg abea dupa ce mi-am consumat 3 ore di viata in total pt a schimba 2 becuri de faza scurta in decurs de 1 an.
Si anume, dupa ce scoateti becul vechi cum am explicat mai sus: - puneti intai becul nou (fara mufa) in far, asa cum trebuie el sa fie pozitionat, cu semnul in sus - abea acum veniti cu mufa pe sinele(ghidajele) descrise mai sus, impingeti in fata catre bec pana face click Va fi mult mai usor sa nimeriti doar mufa pe ghidaje, iar daca ati pus becul pe pozitia exacta, acesta va intra perfect in mufa si toata operatiune de schimbare a becului de faza scurta va fi floare la ureche! |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
vladmihaibv |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 13 October 09 ![]() |
Daca esta asa usor de schimbat beculrile de faza scurta,fara a demonta jumatate de masina,caut si eu meserias in Brasov pentru aceasta operatie,cantra cost binenteles.
|
--------------------
renault
modus
2004 autentique
|
|
vand_fan_2009 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 11 September 10 From: Brasov ![]() |
Eu cred ca am ales cea mai proasta varianta de schimbare a becului. Aveam faza scurta si pozitia arse pe farul din stanga (pe partea cu soferul si bateria).
Prima oara am schimbat becul de pozitie in 2-3 minute prin tehnica de mai sus, dand jos "mustatile" din partea farului cu probleme. Simplu si eficient. Apoi a inceput chinul. Am vrut sa incerc varianta mai eleganta, dand jos mastile de la stergatoare. Cu demontat cele doua masti (6 suruburi si 3 holsuruburi) si scos bec ars cred ca a durat maxim 15 minute. Insa de bagat inapoi cred ca m-am chinuit cam o ora jumate si nu am reusit nici cum. Am incercat atat varianta cu becul in mufa si apoi bagat cu totul, cat si cu becul in far apoi bagat mufa. M-am lovit si julit pe degete de imi venea sa o las asa in fata blocului. Cand am vazut ca nu o scot la capat, am decis sa incerc cealalta varianta cu datul mastii fata jos. Treaba care a mai durat cam 20-30 de minute. Apoi totul a devenit simplu doar ca la remontare (dar spre norocul meu, inainte sa pun suruburile la masca), am observat ca s-a ars becul de faza scurta si la celalalt far. Cum evident nu mai aveam un alt bec, a mai durat vreo 40 de minute pana am rugat pe cineva sa mearga la cel mai apropiat supermarket sa-mi cumpere unul. Dupa ce l-am montat si pe ala si am facut 15 probe, m-am apucat de remontat. N-am apucat insa sa termin azi (dupa mai bine de 3 ore de chin) deoarece s-a intunecat afara si nu mai vad. In teorie, mi-au ramas de bagat doar suruburile ce prin masca sub masina. Asta pana sa vad ca am uitat sa pun unul din capacele anti-umezeala la unul din faruri. Ceea ce inseamna ca maine trebuie sa dau iar bara jos. Evident, daca stiam ca patesc asa, mergeam direct la service....fara nici un dubiu. Oricum: RECOMAND INLOCUIREA BECURILOR PRIN METODA CU DATUL MASTII JOS. Chiar daca pare mai greu, nu e! Asta daca nu cumva aveti ori un noroc extraordinar, ori maini de copil de 10 ani ca sa va iasa prin prima varianta. |
--------------------
Renault
Megane
2001 "Ai laic motorsicli, end, tu dă bi dă best"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 09:38 |