MEGANE SEDAN BENZINA VS DIESEL, Vreau sa cumpar dar nu stiu de care.
![]() ![]() ![]() |
MEGANE SEDAN BENZINA VS DIESEL, Vreau sa cumpar dar nu stiu de care.
unEL |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
- CT 31 ___
2008 Ambition Led & sound tuning.
|
|||
semit |
![]()
Post
#2
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Diesel la orice ora.. consuma la jumate fata de benzina in Bucuresti, nu-i cade fulia defazoare, nu-i cad bobinele, nu ai probleme cu senzor de volanta... nu-ti cade relanti-ul cand ti-e lumea mai draga.. sa mai zic?
![]() ![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
unEL |
![]()
Post
#3
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
In semnatura vad ca ai megane .... dar daca vrei sa-mi zici ceva avantaje ale octaviei fata de megane ... spune-mi in PM ca sa nu fim offtopic.
Multumesc |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
- CT 31 ___
2008 Ambition Led & sound tuning.
|
|
semit |
![]()
Post
#4
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Le pot scrie aici fara probleme:
- interiorul desi mult mai sobru si mai simplist decat la Megane.. este mult mai bine construit, materialele sunt de calitate mai buna, mai bine finisate si nu scartaie - vopseaua pe megane e cam subtirica - la motoare as merge pe reno: common rail care nu consuma ulei si care au un consum foarte mic - nu se indoaie bieletele la prima groapa, Octavia fiind o masina mult mai robusta decat Megane, trenul de rulare mult superior - nu sunt facute in Turcia, statistic Megane Sedan facut in Turcia are cu mult mai multe probleme decat Megane hatch sau megane Estate facute in Franta sau Spania PS: cu toate acestea i really love my car ![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
A l e x |
![]()
Post
#5
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Benzinarul e mai ieftin si mai puternic. Daca iti place sa dai in masina si nu ai bani de ceva sport, cred ca un 1.6 16v te prinde mai bine decat un 1.5 dCi.
dCi-ul in schimb consuma ok si e un motor bun, nu vei scoate performante cu el si nici nu vei "face" pe nimeni la semafor dar cuplul e destul de ok incat sa nu crezi ca "abia trage"... Cel putin parerea mea. Depinde de ce ai nevoie, cat mergi cu ea in regim urban si care iti place mai mult... Cat despre faza cu Turcia trebuie sa fiu de-acord. Majoritatea problemelor sunt la Sedan, majoritatea celor carora nu le-a cazut nimic (sau mai nimic) dep e Megane sunt cei cu hatch sau estate... Dar nu e nimic, se va da drumul la fabrica din Ro si se va micsora si mai mult standardul ![]() |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
dack |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
@Alex, dci-ul 1.5 de 106 CP nu trage mai slab decat motorul pe benzina de 1.6. Poti verifica datele tehnice. Iar diferenta de consum la 40.000 de km/an este mare.
@unEL . Salut. Recomandarea mea este in ordinea urmatoare: Ford, Skoda, Megane, toate pe motorina (mergi mult pe an). Eu asa face aceasta alegere pentru ca: - Ford are cea mai mare garantie (4 ani) si tocmai a facut facelift la Focus. Masina are un tren de rulare foarte bun, este fiabila si are un motor 1.8 TDCI de 115 CP puternic si cu un consum bun; - Skoda Octavia nu mai are nevoie de argumente, dar are garantie doar doi ani, iar motorul de 105 CP este bun, dar e doar la nivelul lui 1.5dci 106Cp. Iar motorizarea de 140CP te va duce prea mult ca pret, totusi; - Megane este ultima optiune, desi ca bani ai putea sa iti iei motorul de 130CP care este f puternic (costa la fel ca masinile de mai sus). Dar modelul se schimba anul viitor, mai sunt masini cu probleme (vezi forum), dar mai ales mai sunt probleme in service. In plus, e pur si simplu sub Ford si Skoda ca si masina. Eu am 2, dar asta e adevarul. PS: Nu stiu care sunt criteriile pentru care te-ai oprit la cele trei marci, dar macar ca info, la aproximativ acesti bani ai putea lua in calcul si Opel Astra, Citroen C4, Kia Ceed, Fiat Bravo, Mazda 3, Seat Altea,Toledo sau Leon or chiar un Golf 5. Sigur ca e diferenta mare intre ele, dar poate iti face ceva cu ochiul in mod special.. A, este vorba de aproximativ 17.000 EUR, cu tva (unele peste, altele sub suma asta, dar nu cu mult). This post has been edited by dack: 20 Oct 2007, 19:15 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
Fuzz |
![]()
Post
#7
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Ca informatie, Focusul cu facelift o sa fie comercializat abia din Februarie 2008. Dar ce-i drept, e foarte frumos cu noile faruri gen Mondeo.
Si desi o zice toata lumea, mai zic si eu, la atatia km pe an, diesel fara ezitare. Eu unul as lua Octavia, dar nu o iei foarte dotata la banii astia. This post has been edited by Fuzz: 20 Oct 2007, 19:22 |
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
- B-XX-FUZ
Decembrie 2006
|
|
30 mdc |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 22 August 07 From: constanta ![]() |
un megan cu motorizare 1,9dci (nu este atat de pretentios ca cel de 1,5) e OK , eu am cu el 160000Km si nu consuma ulei de loc , skoda consuma de noua
|
--------------------
renault
megane 2, megane 4 intense
- ct 30 mdc, ct 30 mdk
2003 1.9dci full , 2018 1,6dci
|
|
dack |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
@Fuzz - nu am stiut informatia cu importul Focus Facelift. Eu credeam ca e deja disponibil...
La 17.000 E cu tva dl. EL isi poate lua o Octavia 1.9 TDI Trend, foarte bine dotata.. This post has been edited by dack: 20 Oct 2007, 19:39 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
A l e x |
![]()
Post
#10
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Eu am mers cu dCi-ul de 100 cai si nu m-a impresionat. Din pacate m-am dat in oras si nu am sarit de 80 km/h, dar totusi, nu a tras cum m-as fi asteptat.
Cel de 105 in schimb merita toti banii... 6 trepte !!! |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
padre |
![]()
Post
#11
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Oh da, de cand asteptam un topic diesel vs. benzina
![]() Si eu iti recomand diesel, fara nici o ezitare. Daca ar fi sa aleg din nou Megane, as alege Estate 1.9 dCi 130 CP. Se duce pe la 19.000 euro DDP dar merita. Dintre Focus si Octavia as lua Focus, dar varianta cu face-lift, asta inseamna ca mai ai de asteptat. Am o parere buna si despre Octavia, am facut un drum pana la Budapesta si inapoi cu o Octavia Tour 1.9 TDI 100 si ceva CP si mi-a placut tare mult. Dar interiorul... ![]() Hmm... ce sa spun, grea alegere. Daca ar fi sa aleg acum, mi-ar fi foarte greu si mie. Megane Estate 1.9 dCi ar avea un mic pas inainte pentru motor si performantele lui, la un pret acceptabil. Problema mea, de fapt, este ca daca ajung sa iau in calcul o masina in jurul a 19-20.000 euro incep sa plang cu lacrimi de crocodil dupa Megane RS, Golf GTI, Focus ST, d-astea. Asa ca, sport la cumparaturi. Nu cred ca te ajuta prea mult postul meu dar mi-am spus parerea si astept cu interes restul discutiei. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
s_j_teo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
La 40.000Km/an diesel este mult mai rentabil.Eu am varianta Dci de 100Cp si sunt multumit si de performnte si de consum.Motorul de 105Cp are un cuplu mai bun si o cutie de viteze cu 6 trepte!
|
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
Mutzunache |
![]()
Post
#13
|
![]() Milk my sheep, bitch! Group: Members Posts: 1.571 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Fa un test drive...dooohh si iti vei da seama ce iti place....
|
--------------------
M. Outlander 2019
Honda Civic 2021
Cadillac Eldorado 2002
|
|
unEL |
![]()
Post
#14
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Incep prin a va multumi la toti.
As avea de raspuns la fiecare in parte. Pana acum am concluzionat ca diesel motivat de nr. mare km pe care al fac. Am mai inteles ca motorul de pe sedan de 1,5 dci sint probleme. Sint receptiv si la celelalte variante de masini ... dar eu spre cele prezentate mai sus am concluzionat. Aceasta masina este folosita si ca masina de familie in proportie de 25-35%, deci am nevoie de ceva spatiu si pt. bagaje si pt. scaunul la prichindel. Pretul spre care ma duc este de maxim 16-17.000 DDP. Un motor de 90-100 CP mi se pare rezonabil. Nu sint adeptul masinilor sport (mi-a trecut vremea). Incerc sa gasesc varianta ieftina,spatioasa,fiabila si cu o intretinere ieftina. Varianta cu ford facelift nu ma prea atrage, ca varful de gama si ultimul model e mai scump de obicei. Dar poate apare o super oferta la lichidare de stoc. Deci sint inca deschis la sugestii si opinii. Va multumesc 21 Oct 2007, 01:55: QUOTE(Mutzunache @ 20 Oct 2007, 23:32) Un test drive nu o sa-mi spuna cat de fiabila este masina. 21 Oct 2007, 02:00: QUOTE(dack @ 20 Oct 2007, 20:29) Eu ca dotari ma gandesc la un EBD cu ESR si ABS, clima/ac, airbaguri laterale si inchidere centralizata din telecomanda. Restul nu ma atrag in mod deosebit. Poate o cutie automata ![]() This post has been edited by unEL: 21 Oct 2007, 01:00 |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
- CT 31 ___
2008 Ambition Led & sound tuning.
|
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
ca sa particip si eu la discutie as spune clar diesel (uita-te la semnatura mea
![]() si in cazul asta ar fi de ales megane, kia cee'd (pe care o recomanda si garantia de 7 ani) si citroen c 4 si bineinteles octavia NU spor la cumparaturi dupa cum s-a mai zis This post has been edited by i_am_sleek: 21 Oct 2007, 02:53 |
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
cbr-ica |
![]()
Post
#16
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
nimeni nu aduce aminte de placerea de a conduce diesel. are cuplul dublu fata de benzina si la turatie de 2 ori mai mica. e foarte placut sa mergi la 2000 de ture si sa ai tot cuplul la dispozitie, adica acceleratie. cu un benzinar tre sa o turezi serios ca sa traga.
puterea e viteza maxima si cu ambele motorizari ajungi in ilegalitate asa ca puterea nu e un argument. deci: cuplul mult si jos + consum => motorina PS: eu asa alege benzina doar in cazul unei masini foarte foarte frumoase (pe care sa o cumpar pentru cum arata... greu de crezut) si daca diferenta de pret ar fi de ordinul...20% sau mai bine. |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
dack |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
@un EL
http://www.aviamotors.ro/index.php?cale=te...figurationid=98 Asta este raspunsul pentru o masina spatioasa, cu portbagaj mare, un motor diesel bun si bine dotata. E 16.800 cu tva, fara taxa de prima inmatriculare. Dar asta e pretul de lista, poate mai scoti ceva. Megane Sedan de 130 CP e doar Privilege si te-ar costa mai mult cu 1000 E. Motorul de 1.5 te-ar scoate mai ieftin, dar ai rezerve fata de el. In plus ce ai economisi acum, ai pierde la revanzare, pentru ca Octavia sta mai bine "in bani". In plus una e fabricata in Turcia, iar cealalta in Cehia, cu expertiza nemteasca. Eu nu sunt fan SKoda, dar daca as fi in situatia ta, - iar tu mergi pe eficienta si mai putin pe pasiune - asta as alege. PS.Legat de Ford Facelift, poate ar trebui sa ii intrebi care vor fi preturile si nu sa banuiesti... Sau te poti orienta catre unul fara facelift, masina tot buna e. Mai buna ca Megane. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
AlexC |
![]()
Post
#18
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Sedanul la Focus este foarte prost realizat, in sensul in care nu mai ramane aproape nimic din eleganta hatchului. In plus, faceliftul nu ii va aduce mari modificari la spate... Ce are de partea lui este spatiul interior (maaaare), trenul de rulare (cel mai tare din parcare) si siguranta (singura compacta cu punctaj maxim la EuroNCAP). Daca nu vrei sa alergi un 1,6tdci 90CP este destul, e mai ieftin si mai bun decat 1.8tdci. Primul vine de la Peugeot, al doilea e produs de Ford, dar nu e stralucit (zgomotos si gurmand). Preturile vor fi la fel, nu se schimba generatia.
Octavia as scoate-o din calcul datorita pretului (modelul e Trend e ala de baza si este mai scump si decat Focus). Ca design insa este poate cea mai bine construita compacta sedan, si datorita faptului ca nu are hatch in gama. 105CP din 1,9TDI, cu consum clar de ulei, cu pretul ala imens si cu doar 4 stele la EuroNCAP o cam elimina din cursa... Dotarile din varianta Trend se compara cu dotarile de pe Authentique pe Megane, asa ca nu compara Trend cu Privilege ![]() Eu inca sunt unul care crede ca dracul nu e atat de negru si ca de fapt e gri peste tot, si iti zic ca toate masinile pot avea probleme. La Megane ca motor ti-l recomand clar pe ala de 1,5dci 105Cp cu 6 viteze sau 1,9dci 130CP, ala e foarte tare. Dotarile sunt mult mai multe si asigura un confort superior, la un pret mult mai bun. 2 ani garantie inseamna totusi ~70k km in cazul tau, destul cat sa repari ce ar fi de reparat pe garantie. Modelul cu face-lift este mult mai reusit decat primul, si dpdv calitativ si al designului. Siguranta e la ea acasa (mai slab ca la Focus, insa net superior Octavia). Un aspect important mai este si timpul de livrare, 1 luna comparativ cu 3-4 la alea de mai sus. Mergi si fa drive-test, configureaza-le si apoi zi-ne impresii. Iti recomand insa sa mergi sa vezi si un Kia Ceed diesel. 5 (7) ani garantie spun mult, mai ales daca mergi mult pe an. Dotari foarte bune la pret foarte bun. This post has been edited by AlexC: 21 Oct 2007, 09:15 |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
CGB |
![]()
Post
#19
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
totyota corolla sedan 1.4 diesel 90 CP, echiopare : LUNA - 17.600 DDp
printre dotari : pneuri de 205, climatronic, radio-cd+mp3 player+ 6 boxe+ comenzi pe volan, volan si scaun sofer reglabile in toate directiile, computer bord, geamuri fata+spate electrice, airbaguri fata+lateral+cortina+genunchi, oglinzi el...etc. restul de dotari pe site. intre megane benzina si dci....doar 1.9 dci. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
Duyu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
QUOTE(unEL @ 20 Oct 2007, 14:42) Ideia este ca merg in jur de 30-40.000 km/an si vreau sa fac o alegere corecta. Clar diesel. Orice masina ti-ai cumpara, parerea mea este sa fie pe motorina. Faci anual destul de multi km ca sa-ti recuperezi banii prin consum si prin pretul motorinei! Bafta! ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
CGB |
![]()
Post
#21
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
asta cu pretul motorinei mai mic decat al benzinei nu prea mai e valabil. o motorina de calitate e chiar mai scumpa decat o benzina normala de 95.
cat despre consum. o fi mai mic la diesel dar si revizia e mai scumpa. daca iei in calcul si pretul de achizitie al masinii (care la diesel e mai mare).....timp de vreo 2 ani (chiar si cu 40.000km parcursi pe an) nu prea faci mare economie. abia dupa 2 ani sa zici ca incepe sa se simta ca faci ceva economie. dar nu prea mare. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
padre |
![]()
Post
#22
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Copii, copii, sa nu incepem discutia despre cat de rentabil este sau nu un diesel... Este adevarat ca e important si daca mergi mult in oras. Daca luam exemplul Bucurestiului aglomerat si supra-agloemerat, atunci cu un plin de motorina (la 1.5 dCi) faci aproape dublul de km pe care i-ai parcurge cu benzina (1.6 16v). Deci merita.
In plus, daca se foloseste credit sau leasing, diferenta de pret de la achizitie se suporta foarte usor in 15-20 euro in plus pe luna... Iar la revazare clar un diesel va avea un pret mai mare, deci se mai recupereaza din acea diferenta. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
unEL |
![]()
Post
#23
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
QUOTE(cristib @ 21 Oct 2007, 17:01) cat despre consum. o fi mai mic la diesel dar si revizia e mai scumpa. daca iei in calcul si pretul de achizitie al masinii (care la diesel e mai mare).....timp de vreo 2 ani (chiar si cu 40.000km parcursi pe an) nu prea faci mare economie. abia dupa 2 ani sa zici ca incepe sa se simta ca faci ceva economie. dar nu prea mare. Aici e un punct forte dupa parerea mea. Eu tin masina cat am si leasingul, apoi o dau si iau altceva. Deci ma gandesc la un leasing pe 3-4 ani. In acest timp ma gandesc sa nu prea bag bani in ea. Deci o garantie de 3-4 ani la masina ar fi binevenita. Asta m-ar ajuta sa NU bag nici un ban in afara de revizii. Exemplu elocvent este Loganul pe care il am si nu am bagat nici un ban in afara de revizii. Casco si garantia extinsa sa traiasca. Mai nou a intrat si toyota in calculele mele. Trebuie sa sap putin. Cu cat este revizia mai scumpa la diesel fata de benzina ? Sau cam cat costa la modelele pe care le aveti voi. La cati km se face revizia la diesel ? Caci ma gandesc eu ca daca se face revizia mai repede, costa mai scump revizia si mai dau si 15-20% mai mult la achizitionare nu am facut nici o soparla. Adica dau aceeasi bani dar in altfel de rate sau poate ceva mai mult. Estimez cam 130-150.000 km / 4 ani. Rog posesorii de diverse modele sa spuna groso-modo cam cat au dat pe revizii si la cati km ... asa ca sa putem face o calculatie. Si apropos ... la cati km se schimba distributia si cam cat costa. Multumesc tuturor |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
- CT 31 ___
2008 Ambition Led & sound tuning.
|
|
CGB |
![]()
Post
#24
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
distributia la 60.000 km sau 4 ani. in cazul in care zici ca faci 30.000 km pe an, in 2 ani tre sa schimbi distributia. despre preturi la revizii (inclusiv distributia) vezi aici:
revizia la 60.000km (distributia) revizia 15.000 km This post has been edited by cristib: 22 Oct 2007, 08:07 |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
AlexC |
![]()
Post
#25
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
La benzina nu se schimba distributia la 60k?
Reviziile din 10k in 10k sunt aproximativ asa: 130 / 220 / 230 / 220 / 130 / 700, apoi o iei de la capat. Iese cam 3500 EUR in 4 ani si 150k km. Consumul mediu o sa il ai 5,5% la diesel, adica ~8000 EUR. La benzina reviziile sunt din 15k in 15k si din cate stiu eu costa asa: 130 / 230 / 130 / 500, apoi o iei de la capat. Iese cam 2400 EUR in 4 ani si 150k km. Consumul mediu o sa il ai ~8.5% la benzina, adica 12.600 EUR. La un calcul sumar reiese ca dieselul te va costa ~11.500 EUR, iar benzina 15.000 EUR. Nu am pus idferenta de pret caci aia o recuperezi in mare parte la revanzare. Grosso-modo iese o diferenta sa zicem de 3000 EUR, adica 20% din pretul masinii noi si ~10% din costurile totale pe 4 ani. |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
unEL |
![]()
Post
#26
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Multumesc AlexC
Deci iesi mai rentabil cu diesel. Vad ca tu ai bicorp din 2006 cu motor de 1,5 dci. Modelul bicorp nu e facut in Turcia ? Nu ai si tu probleme cu pilitura ? (nu ca as dori la cineva) M-am uitat la Octavia Tour ... si iese pana in 15.000 euro cu ceva optionale si taxa de inmatriculare. Oricum la Octavia am auzit ca cea mai ieftina revizie e de 700 ron. Are cineva detalii ? |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
- CT 31 ___
2008 Ambition Led & sound tuning.
|
|
A l e x |
![]()
Post
#27
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
1.9 dCi e intr-adevar un motor foarte simpatic, dar e si scump si nu cred ca si-l permite oricine... Eu zic ca un 1.5 dCi de 105 cai e chiar ok, 6 trepte, etc...
Daca faci multi km pe an e clar ca trebuie sa te orientezi spre "tractor," pentru ca va fi mai bine... Mai ales ca benzinarele de la Megane, inafara de 2.0T care la noi nu e disponibil, nu-ti ofera cine stie ce senzatie sa zici "ma, consuma mult dar merita"... Plus ca ai spus ca nu esti adeptul sport... Daca ai bani de 1.9 dCi tot respectul, ia-l fara sa te mai uiti in spate... Daca nu, si 1.5 85 e ok, eu am 1.5 80 la Megane si sunt foarte multumit de el.. Urmeaza noul 1.5 de 85 pe Scenic, iti voi spune impresiile odata ce vine masinuta.. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
AlexC |
![]()
Post
#28
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Megane bicorp e facut in Franta, insa nu am auzit de probleme la motor la modelele din 2006 si dupa, indiferent daca pe Sedan sau Bicorp.
Octavia Tour e o masina super-depasita moral, nu ti-o recomand in nici o varianta (decat cu 30% reducere). Iar in 15.000 o iei aproape cheala. La 15.000 iei Megane Dynamique sau Privilege, adica super-dotate. La revizii cel mai sigur intri pe www.vw-forum.ro si vezi acolo preturi exacte. Nu ma bag in alegerea ta, insa la ce depaseste 20.000km pe an merita diesel. Eu la mine am calculat si pana acum am recuperat diferenta de pret, preturile la revizii si am deja economii, asta in 30.000km. Spre deosebire de alti producatori, la Renault dieselurile chiar consuma foarte putin (5.5-6% in oras); La Octavia motorul de 1,9tdi ia cam ~7,5-8%. |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
441529 |
![]()
Post
#29
|
![]() Administrator de blocuri Group: Members Posts: 160 Joined: 14 January 07 From: Comuna Bucuresti ![]() |
Eu am luat de cateva zile noua masina, 1.5 dci 105 CP, Privilege+MP3+airbaguri laterale spate (asta era pe stoc; mai gasisem una si cu ESP+bandouri+MP3, dar pe total ma duceam cam sus cu pretul). Pretul 16300 E.
Mi-au trecut multe masini prin mana, dar pot sa spun ca in ceea ce priveste raportul dotari/pret, asta e cam cea mai buna alegere. Am luat diesel chiar daca nu se justifica, poate, pe deplin diferenta de pret. Dar, numai cand vad un consum de 6% dupa 300 km (un dus-intors la Ploiesti si restul stat pe loc prin comuna noastra draga), parca uit de diferenta aia de pret. Treapta a 6-a ... de vis! P.S. Multumiri colegilor de forum pentru sugestii. Cu ceva timp in urma pornisem si eu un topic d-asta, benzina vs diesel. pana la urma, dupa cum se vede, am luat diesel. |
--------------------
Renault Megane
Nissan Pathfinder 2.5 dci SE+ 174 CP
Nissan Urvan 2.4i
|
|
dack |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
[quote=AlexC,21 Oct 2007, 10:13]
Octavia as scoate-o din calcul datorita pretului (modelul e Trend e ala de baza si este mai scump si decat Focus). Alex, modelul Trend nu este cel de baza, ci un fel de echipare "tour" pe Octavia 2. Are de toate pe ea, de aceea am dat si link. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 00:30 |