Temperatura admisie ridicata
![]() ![]() ![]() |
Temperatura admisie ridicata
jjcage |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 23 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
Clio
1.6 16v
2007 Exception
|
|||
tetelu |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 8 May 07 From: Galati ![]() |
Eu am schimbat "capacul" ala, ca i-am rupt o clema din greseala. Se cheama parca filtru de detonare, sau ceva cu detonare - dupa cum zicea nenea de la service. Fragil e si la mine
![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2007 Exception 1.4
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Masuratorile facute pe Logan si pe Clio pot fii comparate doar daca au fost facute in aceleasi conditii atmosferice si de exploatare. La Clio III sistemul de admisie de aer este departe de a fii etans (solutia ideala). Astfel temperatura din interiorul compartimentului motor este un factor important care influenteaza temperatura de admisie. Temperatura din interiorul compartimentului motor depinde de foarte multi parametrii de care trebuie sa tii cont atunci cand faci masuratori: temperatura mediului ambiant, soare/innorat, viteza de deplasare a autovehiculului, sarcina motorului, culoarea autovehiculului, etc. Daca acesti parametrii difera de la o masuratoare la alta rezultatele nu sunt concludente.
Lasand la o parte rigurozitatea respectarii acestor parametrii tind sa cred ca temperatura de admisie la Logan este intr-adevar mai mica decat la Clio III. Desi nu am studiat sistemul de admisie de aer de pe Logan 1.6 8v am observat ca, compartimentul motor al acestuia este mult mai aerisit. Acest lucru impreuna cu lipsa de etanseitate a sistemului de admisie de pe Clio ar putea duce, teoretic, la o temperatura de admisie mai mare pentru cel din urma dar nici intr-un caz la o diferenta atat de mare. Daca la componenta (7) din poza faceai referire aceasta se numeste rezonator de aer. Este fixata de mansonul de aspirare (1) printr-o clema. Stai linistit, la toate Clio III 1.4 si 1.6 16v este fixata la fel de prost din punctul de vedere al etanseitatii. Ce interfata OBD II ai folosit si ce soft ? This post has been edited by r_vlad: 3 Aug 2008, 21:29 Attached thumbnail(s) sistem_admisie_aer_Clio_III_1.6_16v.jpg ( Size: 22.47k ) Number of downloads: 217 |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
jjcage |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 23 February 05 ![]() |
Nu e o interfata cu calculatorul. E o chestie independenta (CarChip Pro) cu 512KB de memorie care logheaza tot la 5 secunde valoarea la 4 indicatori pe care-i alegi tu (mai logheaza si viteza tot la o secunda). E foarte convenabil pentru ca-i mic si poti chiar inchide capacul dupa ce-l montezi.
http://www.davisnet.com/drive/products/dri....asp?pnum=08226 Ai dreptate ca la Logan e mult mai aerisit. E poate explicabil ca dupa 30 de minute de condus in oras sa se ajunga la temperaturi mari care sa afecteze traseul aerului. Trebuie neaparat sa vad ce se intampla la un drum lung. |
--------------------
Clio
1.6 16v
2007 Exception
|
|
herculane |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
nu cred sa apara vreo problema. cel mai mult am mers cu a mea vreo 6 ore fara oprire, vara, 80% din timp peste 4-5000rpm si masina n-a avut nicio problema.
|
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
- xxxxx
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
|
|
jjcage |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 23 February 05 ![]() |
Eu ma astept ca la drum lung sa fie mai bine, nu mai rau. Ma gandesc ca la viteza se face aerisire mai bine si ma astept sa vad temperaturi mai joase. In acceleratie si la turatii mari ar trebui sa scada temperatura (fluxul mare de aer vine cu viteza mai mare si intra in contact cu tubulatura fierbinte mai putin timp). Cred ca o ora de mers in oras e cazul cel mai nefericit, de aceea am sperante ca la un drum extraurban sa vad rezultate mai bune.
|
--------------------
Clio
1.6 16v
2007 Exception
|
|
Tudor |
![]()
Post
#7
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(jjcage @ 1 Aug 2008, 22:02) M-am jucat un pic cu un logger pe OBD2 pe Clio 3 1.6 si am observat ca "intake air temperature" creste de la 25 de grade la 60 de grade (dupa 30 min) si la 70 de grade (dupa 60 min). Pe un Logan 1.6 8v creste de la 30 la 45 grade si ramane acolo. S-ar parea ca la Clio e o problema. Masuratorile au fost facute in oras (trebuie sa vad si la drum lung cum evolueaza). Tu compari mere cu pere. Pe Clio 3 e motor 1.6 16v, iar pe Logan ai masurat 1.6 8v. Desi au cilindree asemanatoare, motoarele sunt foarte diferite. O astfel de comparatie nu are rost. Daca chiar vrei sa ceri asta la service, fa la cerere un computer test cu motorul cald (ca sa simulezi cele 60min) si cand vezi 70 grade intreaba de ce e asa, ca tu ai facut un asa test si cu un Logan si nu sarea de 45 grade. Vezi ce raspuns primesti. Daca nu te multumeste, fa o intrebare oficiala catre Renault Romania, bazandu-te pe "informatia obtinuta in computer-testul platit". |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Am avut un caz la un opel cand sonda de temperatura aaaerului aspirat era pur si simplu "invelita" intr-un cocon de zgura si ulei, probabil de la o proasta functionare a turbinei la o alta data. Dupa spalare, totul a revenit la normal. |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 05:39 |