Cauciucuri de iarna, Statistica despre cat de raspandite sunt
![]() ![]() ![]() |
Cauciucuri de iarna, Statistica despre cat de raspandite sunt
mateimatei |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
Estate dCi-1.5-80 CP/2005
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#62
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Sa intelg ca dvs nu serviti cauciucuri de iarna, corect?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mateimatei |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Ba avem dar nu ne laudam cu ele.
|
--------------------
Renault
Megane
Estate dCi-1.5-80 CP/2005
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Cei patiti stiu ca incidentele "se intampla numai o data"
![]() Intr-o iarna, exceptand pe cei care locuiesc prin zone "polare" unde nu poti fara cauciucuri de iarna, cei de prin zonele de ses-campie, au nevoie 10% din timp de eficienta lor pe zapada-gheata. Cauciucurile de iarna extind, cum bine zice ssilviu, capacitatile masinii in anumite conditii sau, asa cum am constatat la Baile Tusnad acum o saptamana, sunt absolut necesare daca locuiesti intr-o vale si trebuie sa iesi zilnic pe o panta de 15-20%, chiar si 10m, pe zapada. Nu cred ca are rost "incendierea" spiritelor pe aceasta tema. Nu se poate pune problema de a introduce pedepse sau constrangeri cuiva pentru a-si investi bruma de bani in dotari mai mult sau mai putin utile. Si totusi ... "parghii" de stimulare a atitudinii preventive, de crestere a sigurantei, in general, sunt absolut necesare ! Daca vreti, nu neaparat trebuie blamati cei care spun "las' ca 20 de ani am circulat asa!", uitand ca o facea din doua in doua saptamani si iarna deloc, dar mi se pare corect sa fie apreciati-rasplatiti cei care fac efortul, nu intodeuna usor, de a fi precauti = a investi in siguranta lor si a celorlalti participanti. Desigur, poti avea incidente, din vina proprie, cu sau fara cauciucuri de iarna, airbag-uri, ABS, ESP ... dar nu cu aceeasi frecventa si efecte. Prima parghie ar trebui sa fie cea a politicii societatilor de asigurari si cred ca, in curand, va fi pusa in practica si la noi, cu efecte substantiale. Acum nu prea conteaza, din pacate, ca aveai sau nu cauciucuri de iarna cand te-ai proptit in portiera altuia. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Nico dCi |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 21 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Drum bun si La Multi Ani!
Conduceti cu grija. P.S. La noi educatia se face cu bata sau cu amenzi. Poate intram si noi in lumea buna si asiguratorii or sa tina cont si de aceste aspecte(cauciucuri). |
--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi
Renault Megan Sedan
Manager 1.5 dCi 85cp
- B-47-ZHK B-13-NCM
|
|
Nemmo |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru erect Group: Members Posts: 49 Joined: 16 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Corect!
La Multi Ani si fara evenimente urate pe 2008! ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5 dCi 105HP/2007
fara oglinzi electrice da' cu piele pe volan... ... mi-am dorit asa de mult o "fraulein" ca am ajuns in pat cu o "mademoiselle"!
|
|
Nico dCi |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 21 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Colegul nostru "destheptu" a postat urmatoarea informatie pe topicul "calatori si intalniri"
![]() Scuze pentru Ungaria si Austria e valabila. This post has been edited by Nico dCi: 6 Jan 2008, 20:40 |
--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi
Renault Megan Sedan
Manager 1.5 dCi 85cp
- B-47-ZHK B-13-NCM
|
|
Duyu |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Si daca ai o dacie care nu face mai mult de 1000 lei si iti da politistul o amenda de 5000 euro?
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Manuel |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Rglementarea exista insa e pentru Austria. Astept cu nerabdare sa se introduca si la noi.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
Nico dCi |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 21 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Da scuze e valabil pentru Ungaria si Austria....... miii de scuze ca nu am precizat.
|
--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi
Renault Megan Sedan
Manager 1.5 dCi 85cp
- B-47-ZHK B-13-NCM
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Pe zapada batatorita cauciucurile de iarna sunt foarte utile iar chestii ca ASR-ul nu prea te ajuta daca nu le ai. Lanturile cred ca raman totusi pentru situatii extreme (mai ales in rampa). Am facut si un drum pe zapada (nu ma asteptam) pe la inceputul lui decembrie cu cauciucuri de vara. Ieri si azi, cu cauciucurile de iarna am mers prin Teleorman pe zapada iar concluzia e ca diferenta e mare mai ales ca sunt destul de late (205). In Turnu Magurele era zapada de vreo 80 de cm asa ca va dati seama ce era pe strazi. Pe zapada batatorita merg mult mai bine decat pe mocirla asta care e in Bucuresti (asta pentru ca zapada trebuia bine data la o parte si apoi aruncata solutia aia)
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Dodone |
![]()
Post
#72
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Cu respect,rog pe cei care nu au condus pe drumuri acoperite cu zapada batatorita sau polei ,autoturisme echipate cu anvelope de iarna ,sa incerce mai intai lucrul acesta si apoi sa posteze impresii referitoare la acest tip de anvelope.
Eu cred ca nici macar nu ar trebui sa existe dubii referitoare la oportunitatea folosirii anvelopelor de iarna ,ci sa ne sfatuim care marci sunt mai bune la raportul calitate/pret,eventual sa gasim cele mai bune preturi. |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
aaddrryyss |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 26 June 07 ![]() |
Hmmm...mai e cineva in situatia mea ?
Cand am creat sondajul asta de opinie nu aveam cauciucuri de iarna, si am votat cu "vreau sa cumpar". Imi imaginez ca tehnic vorbind, softul ce reprezinta forumul nu permite schimbarea votului, si in conditiile astea cred ca procentele alea de le vedem noi nu sunt tocmai reprezentative. So: cam cati suntem cei ce am trecut in tabara "am deja" desi la inceput am votat altfel ? |
--------------------
Dacia
1410
2001 / Renault Megane 1.5 dci 85CP Privilege 2007
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
QUOTE(Duyu @ 6 Jan 2008, 19:10) Cine il pune pe soferul Daciei de 1000 ron sa circule cu gume de vara tocmai din Ro in Austria? Exista trenul si te duce tot pe acolo ca bani. Asa cu "am masina de bani putini, ce sa investesc in ea" nu tine. In loc sa-si ionizeze geamurile sau sa puna folie si antena de bmw-eu sa cumpere gume de iarna. SI eu sunt total de acord cu OBLIGATIVITATEA gumelor der iarna in sezonul rece. Poate nu neaparat cu amenzi de la inceput, insa la accident daca nu ai, esti total responsabil. SI sa vezi ce se mai potolesc oamenii apoi.... Ca asa e la noi. In loc sa ai o lopata de zapada ceva, macar una la casa omului, nu, noi ne imbulzim DUPA ce da zapada. In loc sa pui gume de iarna din noiembrie, nu, le putem dupa ce dau nametii pe noi. SI apoi ne plangem ca intarziem la munca, ca stam la cozi interminabile etc... |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
Duyu |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Foarte de acord cu tine SwatKat, daca se va instaura aceasta lege si la noi ma voi conforma. Altfel voi folosi tot gumele de vara, mai ales ca in anotimpul rece nu fac mai mult de 2000-maxim 3000 km. (majoritatea in oras). Insa cred ca mai este cale lunga pana o sa apara asa ceva la noi.
This post has been edited by Duyu: 7 Jan 2008, 13:24 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
dcsiki |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
Ieri a trebuit sa-mi duc cumnatii la Aeroportul Baneasa si pe drumul Brasov-Bucuresti cine crezi ca mergeau cu 30-40 km/h si strangeau din volan ? Dar in schimb aveau gps + molecular la vedere pe parbriz ..........
![]() In parcare a trebuit sa intru in zapada mare, sa intorc ,sa parchez si apoi sa plec ......... altii isi impingeau masinile erau coborati toti pasagerii si impingeau .....asta este diferenta intre cauciucuri. Dar dupa o sa si inghete nitel o sa vezi cati viziteaza decorul si mai lovesc si pe alti ...... sub 3-4 grd. cauciucurile de vara nu mai au aderenta sunt foarte dure si daca mai si luneca ....... inseamna cascadorie pe sosea. In zona centrala a tarii a nins din noiembrie si de atunci te puteai astepta si la polei asa ca trecerea la caucicuri de iarna este necesara daca tii la viata ta in primul rand...... BAFTA Drum bun in noul an si fara evenimente nedorite...... This post has been edited by dcsiki: 7 Jan 2008, 14:02 |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
SwatKat |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
QUOTE(Duyu @ 7 Jan 2008, 13:23) Foarte de acord cu tine SwatKat, daca se va instaura aceasta lege si la noi ma voi conforma. Altfel voi folosi tot gumele de vara, mai ales ca in anotimpul rece nu fac mai mult de 2000-maxim 3000 km. (majoritatea in oras). Insa cred ca mai este cale lunga pana o sa apara asa ceva la noi. Stiu, nu ma refeream la tine. Dcsiki a punctta mai bine "targetul". PS. Stiuu ca mai e mult, insa trebuie sa ne schimbam. SI, desi as fi adeptul de a amenda pe loc, consider ca in loc de amenda pe loc, sa fie mai intai, 2-3 ani, sistemul cu ai facut accident, nu beneficiezi de nicio asigurare. Asta ca sa nu fie asa dintr-o data efortul financiar si mental mare. Se obisnuieste lumea mai gradual, asa... This post has been edited by SwatKat: 7 Jan 2008, 14:00 |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
Nico dCi |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 21 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Explicati va rog si colegului "gicanu" despre ce este vorba ,caci am observat ca nu mai da nici un semn de viata.
Nu vreau sa fiu off-topic. Dar are dreptul sa stie. This post has been edited by Nico dCi: 8 Jan 2008, 21:43 |
--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi
Renault Megan Sedan
Manager 1.5 dCi 85cp
- B-47-ZHK B-13-NCM
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#79
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Pseudo-iarna trecuta am rulat cu gumele de vara. Un prim incident cu ele s-a petrecut la Targoviste, intr-un sens giratoriu. Am fost nevoit sa franez brusc, sa evit coliziunea cu un nenea caruia nu i-a pasat de triunghiul cu varful in jos, pus pe o teava. ABS, AFU, tot cortegiul de zgomote si lumini, am virat ''lins'' pe langa bordura si coliziunea nu s-a produs. Am explicat pasagerului ca asa se intampla cu gume de vara la 4°C: se rigidizeaza si se pierde aderenta.
Anul asta, la inceput de noiembrie, am facut pe dracu-n patru si am luat un set de Pirelli Winter Carving. Diferenta de aderenta si stabilitate am simtit-o imediat. Scepticii, in ciuda explicatiilor mele, ma ironizau: "Gume de iarna...Puah! Moft! Astea de vara ce au?..Put?...'' Insa, dupa ce a venit prima ninsoare (la inceput de decembrie, parca), nu conteneau sa ma intrebe despre ele. A fost un efort financiar considerabil, dar nu regret nicio miime de secunda ca l-am facut: a fost pentru siguranta mea si-a celorlalti, pentru libertatea/posibilitatea de a ma putea misca si de a nu ramane ''injghebenit'' pe te miri unde, cu masina devenita un fel de polizor pe sleaurile de zapada si gheata... Si, mai sunt de parere ca un cauciuc dedicat unui anumit sezon, are performantele optime numai in acel sezon. Si nu utilizate, cele vara - iarna si viceversa... Pe cand cele ''all season'' au performante medii, tot timpul anului. Vorbesc din experienta, nu din auzite/povestite/presupuse. Regards. |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
Meganer |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 24 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca sunt persoane care contesta necesitatea echiparii masinii cu pneuri de sezon (cum bine sublinia Adila), propun urmatorul test: survey la o sectie de politie unde se constata accidentele rutiere (eu am una in drum spre piata si m-am tot uitat). Ce constatam? Cam 90% din masinile lovite in fata sunt echipate cu pneuri de vara. Cei 10% cu pneuri de iarna n-au crezut probabil ca "iarna nu-i ca vara", n-au suficienta experienta, au avut ghinion.
Indiferent cata experienta ai, cat de putini km folosesti masina, cat de atent si prudent conduci iarna cu pneuri de vara, riscul este foarte mare. Atat pe carosabil uscat, dar mai ales in conditii de zapada/ud/gheata/polei. |
--------------------
renault
megane
2005 estate Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
|
|
adip |
![]()
Post
#81
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Cred ca daca s-ar impune in romania obligativitatea echiparii tuturor autovehiculelor cu gume de iarna intre lunile noiembrie-martie ar scadea drastic, mult sub limita suportabilitatii, traficul
![]() ![]() Ah, si in mod sigur cauciucurile de iarna s-ar scumpi cu 500-600%, fiindca romanii sunt speculanti din tata-n fiu daca legile le permit ![]() |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Bliss |
![]()
Post
#82
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Exista o Bulgaria, exista o Ungaria... Mai bine dai banii pe o excursie + cauciucuri decat pe niste cauciucuri luate de la botul calului.
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
andrei2005 |
![]()
Post
#83
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 14 March 05 From: Cluj Napoca ![]() |
O informatie ce poate fi utila multora:
"Ce nu stiu toti este ca, de la 1 ianuarie, in Austria, valorile amenzilor au crescut consistent. Ba, mai mult, de la 1 martie 2008 intra in vigoare urmarirea internationala a sanctiunilor, astfel ca orice amenda luata pe soselele austriece va fi incasata, prin intermediul Fiscului local, la domiciliul soferului. „De la 1 ianuarie a intrat in vigoare o reglementare care obliga, in perioada 1 noiembrie-15 aprilie, folosirea exclusiva a cauciucurilor de iarna. Pe portiunile cu zapada sau gheata este obligatorie circularea cu lanturi, in caz contrar soferii fiind amendati. Acelasi lucru se intampla si daca se ruleaza cu lanturile puse acolo unde nu mai este zapada pe drum. Un sofer prins iarna cu cauciucuri de vara risca o amenda de 35 de euro, iar daca politistul considera ca respectivul sofer reprezinta un pericol public, amenda administrativa aplicata poate ajunge la 5.000 de euro”, ne-a declarat Petre Moldovan, consilier la Ambasada Romaniei din Viena." Sursa: http://www.evz.ro/article.php?artid=336184 |
--------------------
DACIA, RENAULT
LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC
2004-2005
|
|
Nico dCi |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 21 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Scuze stimate coleg"andrei2005" citeste mai intai topicul si dupa aia...........................
|
--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi
Renault Megan Sedan
Manager 1.5 dCi 85cp
- B-47-ZHK B-13-NCM
|
|
_182_ |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
nu trebuie neaparat spart bugetul pt niste cauciucuri de iarna, se pot cumpara si second unele bune si cauciucurile de iarna fac diferenta intre a parca doar in locuri curatate si a parca in troiene |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
andrei2005 |
![]()
Post
#86
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 14 March 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Draga nicodCI,
Scuze, dar nu am citit tot topicul inainte de a posta; De fapt, fiind un pic "off topic" postul meu, nu mi-am inchipuit ca informatia fusese postata anterior. Scuze... |
--------------------
DACIA, RENAULT
LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC
2004-2005
|
|
Nico dCi |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 21 December 05 From: Bucuresti ![]() |
K scuzele se accepta.
![]() |
--------------------
Dacia Logan 1.5 dCi
Renault Megan Sedan
Manager 1.5 dCi 85cp
- B-47-ZHK B-13-NCM
|
|
cbr-ica |
![]()
Post
#88
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
folosesc de ceva vreme gume de iarna. Se comporta incomparabil cu cele de vara. Am testat in acelasi timp un clio ca al meu cu gume de vara. Eu aveam si tractiune si frane iar el n-avea nimic. Si era doar un strat mic de zapadapus peste mazga ramasa in urma deszapezirii.
La munte la fel: o intrare simpla intr-o curte, zapada batatorita, rampa mica. Eu am urcat fara sa derapez deloc. Celalalt Clio era sa dea in stalp. Dp meu dv nu se poate discuta importanta lor. E evidenta!!! Cat despre cheltuiala... cat timp mergi cu gumele de iarna nu le consumi si pe cele de vara, nu? Cat depre iarna scurta.... se pare ca nu mai e cazul si oricum gumele de iarna au aderenta mai buna pe temperaturi sub +7grd C chiar daca soseaua e uscata. |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
wolfin |
![]()
Post
#89
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.786 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
am cumparat anu asta pentru prima oara cauciucuri de iarna. incomparabila aderenta fata de c de vara.
recomand cu insistenta folosirea lor chiar si sh acolo unde bugetul nu permite noi |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
AndiM |
![]()
Post
#90
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 30 June 06 ![]() |
Doua intimplari din 6 ianuarie pe distanta de 50m.
Ma intorc in Bucuresti, de la munte, cu speranta ca voi ajunge pina in parcarea blocului. Pe alee se formasera sleauri. Vine un "jeep" in fata mea, eu ma dau usor in dreapta(incalec sleaurile), el derapeaza si cit pe ce sa intre in mine. Da cu spatele, incearca din nou...acelasi rezultat. Nici din a 5-a incercare n-a reusit. Individul avea cauciucuri de vara si nici 4x4 nu i-a fost de folos(ceva identic vazusem cu 2 ani in urma la Bran). Tipul nu-si putea explica cum eu trec cu Megane, tractiune doar fata si el nu. Explicatia: cauciucurile (bine, recunosc, poate si pentru ca avea palarie pe cap ![]() A doua intimplare...50m mai departe, o tipa cu un Logan impotmolit. Ma ofer sa-i scot eu masina, nu de alta, dar ne prindea Sf. Ion in parcare. Loganul avea cauciucuri noi, dar de vara. M-am chinuit ca dracu' sa o scot de acolo. Un pic daca ciupeam acceleratia pierdeam aderenta. A fost momentul in care mi-am dat cel mai mult seama de diferenta dintre cele doua tipuri de cauciucuri. Nu ezitati, pentru siguranta voastra, dar si pentru usurinta de a iesi din situatii grele sa va echipati masina cu cauciucuri de iarna. |
--------------------
Renault
Megane
2005
- B-42-GPP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 09:09 |