Probleme injectie si consum ULEI, MeganeII 1.5 DCI
![]() ![]() ![]() |
Probleme injectie si consum ULEI, MeganeII 1.5 DCI
myself12 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2003 Bicorp
|
|||
poseidon06 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Wow, cam urata treaba...daca scoate fum alb, e un semn ca mananca ulei pe undeva...parca asa stiam. Pornitul greu s-ar putea sa vina de la un injector, si la mine la fel s-a manifestat cand a picat unul. Treaba cu uleiul e urata rau...ma gandesc ca poate turbina e pe duca sau nu e un racord bine facut si pierde uleiul pe acolo....de fapt un racord, ceva, trebuie sa fie, ca alta cauza care sa explice consumul de 1L de ulei PE SAPTAMANA...nu imi vine in cap...
In alta ordine de idei, bine ai venit pe forum ![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
myself12 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 October 07 ![]() |
Saptamana viitoare o sa merg la reprezentanta.
Crezi ca la un test computerizat vor afla problema mea? Sunt din Timisoara si din pacate este doar un singur reprezentant Renault unde pot verifica. Am mai fost la vreo 3 service-uri si nu au putut sa comunice cu computerul de bord ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2003 Bicorp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Masina o ai de noua?
Eu as baga mana in foc ca are de 3-4 ori km aia. Se poate sa ai arse bujiile incandescente. Asta ar putea rezolva pornirea. Consumul de ulei e enorm (il arde sau mai pierde si pe la vre-un semering?). Se poate sa ai turbina sau mai rau motorul bulit. Era bine daca scapai asta vara de ea, atunci macar pornea. This post has been edited by $$ilvviu: 6 Dec 2007, 22:54 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
myself12 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 October 07 ![]() |
Nu e noua, am cumparat-o in octombrie si am verificat-o la reprezentanta inainte de a o lua. Mi-au facut si test computerizat si verificare mecanica si nu a avut nici o problema(mi-au dat si niste hartii). Si la cateva ore dupa ce am ajuns in oras am alimentat, am mai mers cativa km si mi-a aparut mesajul cu injectia.
|
--------------------
Renault
Megane
2003 Bicorp
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
pana la turbina, poti sa debransezi furtunul de la colectorul de admisie. Daca gasesti ulei excesiv in el, este 99% problema de turbina.
|
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
myself12 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 October 07 ![]() |
Masina este din octombrie 2003 si ma gandesc ca nu o avea extrem de multi km
![]() Cum gasesc furtulul ala ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2003 Bicorp
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
incearca sa localizezi furtunul care iese din turbina si intra in radiatorul intercooler.
In alta ordine de idei...filtrul de aer a fost schimbat la timp? Nu a tras apa in filtru cumva cu ploiel din zilele trecute? |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
cassius_clay |
![]()
Post
#9
|
![]() Diesel power Group: Members Posts: 150 Joined: 6 November 07 From: Buzau ![]() |
Pai fumul alb cumulat cu consumul excesiv de ulei e semn clar ca masina arde uleiul.Poate fi si turbina,dar de obicei cand este vorba de probleme,ori iti consuma ulei mai cu bun simt,ori se rup paletii si atunci ti-l consuma pe tot instant.
Sa mai imi dau si eu o parere nu foarte avizata...garnitura de chiulasa arsa. Verifica si daca in lichidul de racire sunt pete de ulei. |
--------------------
Renault
Megane
Authentique 2007
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sau mai bine du-te la o reprezentanta pt. diagnoza...chiar tu ai zis ca nu le ai deloc cu mecanica....
Dupa simtome si mie imi miroase a 103.000 de km X 3........ |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#11
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
Sau birjareala.
Si cum un diesel de generatie recenta e sensibil la birjareala... in cativa ani se vor prinde si romanii si nu prea se vor mai cumpara ca SH => tot mai putini o sa'si cumpere diesel ca masina noua (ca vor scapa greu de ele). Pacat ca romanul nu vede mai departe de mirajul celor cativa euro economisiti la suta de km urbani. This post has been edited by strumfuadi: 7 Dec 2007, 14:48 |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ce te face sa crezi asta???
Eu am luat diesel npt. ca imi place senzatie de putere ca ti-o si consumul mic.... la diesel commonrail este indicat sa le turezi....astfel apar probleme nu de la span... CunoscMagane diesel care face aproape saptamanal germania si care vede niste spanuri saracul...si are peste 300.000 de km si motorul functioneaza perfect... Am avut si benzine asa ca stiu ce spun... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#13
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
- fum alb - papa ulei - segmentare
![]() @ strumfuadi - poate nu stii dar un motor diesel da un randament mai mare decat unul pe benzina si in plus de asta are si o durata de viata mai amre- ce e drept trebuie sa stii sa te comporti cu el - aici ma refer la paleta de turatii intre care trenbuie s ail ti mereu - in rest sunt adept al diese ![]() This post has been edited by aleksanders: 7 Dec 2007, 14:59 |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
florin.t |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 December 07 ![]() |
Salutari tuturor !
Din pacate exista posibilitatea si obiceiul unora de a modifica nr. de Km la masinile vechi ca sa poata sa le vanda mai scump. M-am aflat si eu in situatia de a cumpara o masina SH sau una noua. Am ales ultima varianta. De ce ? Tocmai pentru ca n-am avut nici un fel de incredere in testul facut la cumparare. Vanzatorul vorbise cu baietii si testele au iesit super desi motorul nu mergea "rotund" iar de la 130 la ora nu mergea mai tare orice-i faceai. Se poate ca si al tau sa fi mers inainte pt a-i sterge din calculator codurile de eroare si apoi sa te faca fericit ca iei o masina super. Dupa parerea mea, daca iese fum alb si porneste greu sigur injectoarele nu pulverizeaza cum trebuie, asta poate fi din cauza ca pompa e terminata sau ele sunt f. uzate. |
--------------------
reno
megane
2007
- bh-08-***
|
|
cassius_clay |
![]()
Post
#15
|
![]() Diesel power Group: Members Posts: 150 Joined: 6 November 07 From: Buzau ![]() |
Ce legatura are fumul alb cu sistemul de alimentare?
Ar trebui sa fie fum negru daca ar fi probleme de alimentare(coeficient exces de aer subunitar),dar sa nu vorbim in plus. De acord cu cj98czh - contacteaza specialisti ! |
--------------------
Renault
Megane
Authentique 2007
|
|
miriapodul |
![]()
Post
#16
|
Members Group: Members Posts: 57 Joined: 18 July 07 From: Timisoara ![]() |
[quote=myself12,6 Dec 2007, 22:53]
Saptamana viitoare o sa merg la reprezentanta. Crezi ca la un test computerizat vor afla problema mea? Sunt din Timisoara si din pacate este doar un singur reprezentant Renault unde pot verifica. Am mai fost la vreo 3 service-uri si nu au putut sa comunice cu computerul de bord fa un test la pit stop pe l. rebreanu sa vezi ce are.eu am fost pe acolo cu masina mea si au fost ok oamenii care lucr acolo This post has been edited by miriapodul: 7 Dec 2007, 16:57 |
--------------------
Renault
Megane 4
2021/Business Megane Sedan 2021, 1.33 TCe, 116 cp
|
|
cassius_clay |
![]()
Post
#17
|
![]() Diesel power Group: Members Posts: 150 Joined: 6 November 07 From: Buzau ![]() |
Daca problema este strict mecanica (exemplu-garnitura chiulasa arsa cum am spus mai devreme) nu se poate vedea pe test.Dar este imposibil ca niste oameni profesionisti sa nu-si dea seama.
Cauta un service bun.Asta e sfatul meu.Pentru ca noi putem sa mai vorbim si prostii pe aici... Mult noroc! |
--------------------
Renault
Megane
Authentique 2007
|
|
rombul |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 28 November 07 From: bucuresti ![]() |
salut
turbina este vinovata de fumul alb 8 Dec 2007, 19:53: am avut benzinar pana acum e timpul dieselului , consum mic,cuplu mare merita sigur banii This post has been edited by rombul: 8 Dec 2007, 18:53 |
--------------------
renault
captur
0,9 tce 90 cp
- B-21- .... Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
|
|
gnflorin |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 December 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Parerea mea - pentru pornire - este ca trebuie schimbate bujiile incandescente!... si recomand bujii originale Renault, pt ca eu am cumparat, la jumatate de pret, bujii produse in Irlanda si m-au tinut 3 luni.
Iar pentru consumul de ulei iti recomand un tratament Dura Lube, tot original. Dupa care, mai vezi tu! Succes! |
--------------------
Renault
Megane Sedan Privilege 1,5 dci
2007
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Aoleu... sa nu mai aud de Duralube sau alte solutii miraculoase pt motoare.
Am observat ca un motor are nevoie de combustibil, ulei si antigel pt a functiona si ATAT. Solutiile miraculoase nu fac decat sa bage banii fraierilor in buzunarele smecherilor. Si spun asta din postura de fraier, deci stiu ce spun. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
yce |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 3 January 07 From: fetesti ![]() |
Fum alb inseamna garnitura de chiuloasa arsa. Scrie in manualul de utilizare. Pornirea grea se datoreaza sist de injectie care e varza. Dupa cum spui si tu ca te avertizeaza prin mesajul afisat. Acum poate fi din mai multe cauze: injectoare ,rampa de presiune. Ai de bagat bani grei in ea. scuze ca te dezamagesc dar nu ai nici un motiv sa fii optimist.
|
--------------------
renault
megane II
2004; break; 1,5dci; 80cp; esp; pilot
|
|
myself12 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 October 07 ![]() |
salutare si la multi ani ca nu am mai dat de mult pe aici.
lucrurile stau cam asa...am fost la reprezentanta, am facut si mama testelor si mi-au zis asa ... ultima revizie a fost facuta la renault in franta in ianuarie 2007 si atunci masina avea 200.000 km (pe bord mie imi arata 100.000) si au fost schimbate injectoarele si turbina. pe de alta parte mi-au spus ca problema cu uleiul si cu mesajul de eroare la injectie se datoreaza faptului ca la 2 cilindri presiunea este mai mica decat este normal. rezolvarea....segmentare motor...cost peste 2000 de euroi ...ca doar e renault. stie cineva cat ma costa segmentii si ce tre sa mai cumpar pt a o segmenta la un service mai ieftin? |
--------------------
Renault
Megane
2003 Bicorp
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#23
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Crezi ca la un polo era mai ieftina segmentarea?
Nu te obliga nimeni sa o faci la reno. Ce presiune ai in fiecare cilindru? |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
catalin_t |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 27 August 07 ![]() |
nu am avut diesel pana acum, dar la benzina fumul alb=consum ulei.
oricum dieselul sa traiasca, pe benzina nu cred ca voi mai cumpara vreodata. O intrebare pt cei care au mai multa experienta cu motoarele diesel. un prieten cu un audi A4, diesel, a facut frana de motor si s-a dus naibi toata distributia (service). am mai citit pe forum ca cineva cu un megane parca tot diesel a patit acelasi lucru. care este chestia cu frana de motor? |
--------------------
dacia
logan
2006 laureate logan laureate 1.4 mpi
renault megane privilege gri aciere 1.5dci 105 hp |
|
alexR |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 24 October 04 ![]() |
Salutare,
Eu sunt un patit cu un motor 1.9D de Renault. Dupa ce am luat masina motorul a inceput sa tacane ... Era un motor de generatie mai veche fara electronica. Am schimbat la el: arbore, segmenti, cuzineti, cap hidraulic pompa ... si tot nu mergea cum trebuie. Am pierdut atunci niste bani, dar cel mai amar a fost pana a murit speranta ca motorul ala o sa mearga cum trebuie(+alergatura si timp). Sfatul meu este sa iei in considerare si renuntarea la masina. Te doare o data mult dar scapi. O alta opinie a mea, pur personala este ca motorul diesel cand "cade" este bine sa-l ingropi. Pretul pieselor, timpul, calitatea mecanicilor si apoi neincrederea care poate sa prinda radacini, insumate fac ca munca de resuscitare sa nu merite. Sfatul meu este sa tii cont de toate aceste aspecte cand te vei decide ce vei face. Imi pare rau ca esti in situatia asta pt ca si eu am patit-o si am zis ca nu o sa-mi mai iau masina sh ever ... Aviz amatorilor de diesel sh: daca nu va pricepeti bine de tot, nu va bagati ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2010 dci
- AG ?????
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:51 |