Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme injectie si consum ULEI, MeganeII 1.5 DCI

myself12
post 6 Dec 2007, 22:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 29 October 07




Salutare,

Am un Megane 2 Bicorp 1.5 DCI cu 103 mii km si:
De aproximativ 2 luni imi apare mesajul INJECTION A CONTROLER. Cand era cald nu am simtit nici o problema. Dar odata cu venirea frigului masina porneste foarte greu. Uneori apas butonul de start si de 6-7 ori. Pe langa asta mai scoate si o gramada de fum alb. Pe langa toate astea imi mananca si cam un litru de ulei pe saptamana smile.gif.
Am facut schimbul de ulei acum 3 saptamani si azi mi-a aparut mesajul NIVELUL DE ULEI LA REINCARCAT.
Am schimbat acum 3 saptamani si filtrul de motorina.
SI DEGEABA.
Am mai observat si aer pe conducta de motrina.
Mai adaug ca sunt lemn la mecanica , stiu doar sa alimentez, sa verific uleiul si sa citesc ce scrie computerul de bord
A mai avut cineva astfel de probleme?

This post has been edited by myself12: 6 Dec 2007, 22:48


--------------------
Renault Megane 2003 Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 6 Dec 2007, 22:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Wow, cam urata treaba...daca scoate fum alb, e un semn ca mananca ulei pe undeva...parca asa stiam. Pornitul greu s-ar putea sa vina de la un injector, si la mine la fel s-a manifestat cand a picat unul. Treaba cu uleiul e urata rau...ma gandesc ca poate turbina e pe duca sau nu e un racord bine facut si pierde uleiul pe acolo....de fapt un racord, ceva, trebuie sa fie, ca alta cauza care sa explice consumul de 1L de ulei PE SAPTAMANA...nu imi vine in cap...

In alta ordine de idei, bine ai venit pe forum smile.gif Pacat ca primul tau post e legat de o problema atat de serioasa.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myself12
post 6 Dec 2007, 22:53
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 29 October 07




Saptamana viitoare o sa merg la reprezentanta.
Crezi ca la un test computerizat vor afla problema mea?
Sunt din Timisoara si din pacate este doar un singur reprezentant Renault unde pot verifica.
Am mai fost la vreo 3 service-uri si nu au putut sa comunice cu computerul de bord sad.gif


--------------------
Renault Megane 2003 Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 6 Dec 2007, 22:54
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Masina o ai de noua?
Eu as baga mana in foc ca are de 3-4 ori km aia.
Se poate sa ai arse bujiile incandescente. Asta ar putea rezolva pornirea.
Consumul de ulei e enorm (il arde sau mai pierde si pe la vre-un semering?). Se poate sa ai turbina sau mai rau motorul bulit.
Era bine daca scapai asta vara de ea, atunci macar pornea.

This post has been edited by $$ilvviu: 6 Dec 2007, 22:54


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myself12
post 6 Dec 2007, 23:00
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 29 October 07




Nu e noua, am cumparat-o in octombrie si am verificat-o la reprezentanta inainte de a o lua. Mi-au facut si test computerizat si verificare mecanica si nu a avut nici o problema(mi-au dat si niste hartii). Si la cateva ore dupa ce am ajuns in oras am alimentat, am mai mers cativa km si mi-a aparut mesajul cu injectia.


--------------------
Renault Megane 2003 Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 6 Dec 2007, 23:00
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




pana la turbina, poti sa debransezi furtunul de la colectorul de admisie. Daca gasesti ulei excesiv in el, este 99% problema de turbina.


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myself12
post 6 Dec 2007, 23:03
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 29 October 07




Masina este din octombrie 2003 si ma gandesc ca nu o avea extrem de multi km smile.gif
Cum gasesc furtulul ala smile.gif ?


--------------------
Renault Megane 2003 Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 6 Dec 2007, 23:26
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




incearca sa localizezi furtunul care iese din turbina si intra in radiatorul intercooler.
In alta ordine de idei...filtrul de aer a fost schimbat la timp?
Nu a tras apa in filtru cumva cu ploiel din zilele trecute?


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cassius_clay
post 7 Dec 2007, 14:31
Post #9


Diesel power


Group: Members
Posts: 150
Joined: 6 November 07
From: Buzau




Pai fumul alb cumulat cu consumul excesiv de ulei e semn clar ca masina arde uleiul.Poate fi si turbina,dar de obicei cand este vorba de probleme,ori iti consuma ulei mai cu bun simt,ori se rup paletii si atunci ti-l consuma pe tot instant.
Sa mai imi dau si eu o parere nu foarte avizata...garnitura de chiulasa arsa.
Verifica si daca in lichidul de racire sunt pete de ulei.


--------------------
Renault Megane Authentique 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Dec 2007, 14:38
Post #10


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Sau mai bine du-te la o reprezentanta pt. diagnoza...chiar tu ai zis ca nu le ai deloc cu mecanica....

Dupa simtome si mie imi miroase a 103.000 de km X 3........


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 7 Dec 2007, 14:47
Post #11


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




Sau birjareala.
Si cum un diesel de generatie recenta e sensibil la birjareala... in cativa ani se vor prinde si romanii si nu prea se vor mai cumpara ca SH => tot mai putini o sa'si cumpere diesel ca masina noua (ca vor scapa greu de ele).
Pacat ca romanul nu vede mai departe de mirajul celor cativa euro economisiti la suta de km urbani.

This post has been edited by strumfuadi: 7 Dec 2007, 14:48


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Dec 2007, 14:51
Post #12


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ce te face sa crezi asta???

Eu am luat diesel npt. ca imi place senzatie de putere ca ti-o si consumul mic....

la diesel commonrail este indicat sa le turezi....astfel apar probleme nu de la span...

CunoscMagane diesel care face aproape saptamanal germania si care vede niste spanuri saracul...si are peste 300.000 de km si motorul functioneaza perfect...

Am avut si benzine asa ca stiu ce spun...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 7 Dec 2007, 14:58
Post #13


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




- fum alb - papa ulei - segmentare blush.gif asta daca nu e de schimbat turbina- intrebare- e mai puturoasa de cand papa ulei?


@ strumfuadi - poate nu stii dar un motor diesel da un randament mai mare decat unul pe benzina si in plus de asta are si o durata de viata mai amre- ce e drept trebuie sa stii sa te comporti cu el - aici ma refer la paleta de turatii intre care trenbuie s ail ti mereu - in rest sunt adept al diese wub.gif lui -

This post has been edited by aleksanders: 7 Dec 2007, 14:59


--------------------
. . . - .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florin.t
post 7 Dec 2007, 15:24
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 7 December 07




Salutari tuturor !

Din pacate exista posibilitatea si obiceiul unora de a modifica nr. de Km la masinile vechi ca sa poata sa le vanda mai scump. M-am aflat si eu in situatia de a cumpara o masina SH sau una noua. Am ales ultima varianta. De ce ? Tocmai pentru ca n-am avut nici un fel de incredere in testul facut la cumparare. Vanzatorul vorbise cu baietii si testele au iesit super desi motorul nu mergea "rotund" iar de la 130 la ora nu mergea mai tare orice-i faceai.
Se poate ca si al tau sa fi mers inainte pt a-i sterge din calculator codurile de eroare si apoi sa te faca fericit ca iei o masina super. Dupa parerea mea, daca iese fum alb si porneste greu sigur injectoarele nu pulverizeaza cum trebuie, asta poate fi din cauza ca pompa e terminata sau ele sunt f. uzate.


--------------------
reno megane 2007 - bh-08-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cassius_clay
post 7 Dec 2007, 16:11
Post #15


Diesel power


Group: Members
Posts: 150
Joined: 6 November 07
From: Buzau




Ce legatura are fumul alb cu sistemul de alimentare?
Ar trebui sa fie fum negru daca ar fi probleme de alimentare(coeficient exces de aer subunitar),dar sa nu vorbim in plus.
De acord cu cj98czh - contacteaza specialisti !


--------------------
Renault Megane Authentique 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miriapodul
post 7 Dec 2007, 16:53
Post #16


Members


Group: Members
Posts: 57
Joined: 18 July 07
From: Timisoara




[quote=myself12,6 Dec 2007, 22:53]
Saptamana viitoare o sa merg la reprezentanta.
Crezi ca la un test computerizat vor afla problema mea?
Sunt din Timisoara si din pacate este doar un singur reprezentant Renault unde pot verifica.
Am mai fost la vreo 3 service-uri si nu au putut sa comunice cu computerul de bord
fa un test la pit stop pe l. rebreanu sa vezi ce are.eu am fost pe acolo cu masina mea si au fost ok oamenii care lucr acolo

This post has been edited by miriapodul: 7 Dec 2007, 16:57


--------------------
Renault Megane 4 2021/Business
Megane Sedan 2021, 1.33 TCe, 116 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cassius_clay
post 7 Dec 2007, 17:12
Post #17


Diesel power


Group: Members
Posts: 150
Joined: 6 November 07
From: Buzau




Daca problema este strict mecanica (exemplu-garnitura chiulasa arsa cum am spus mai devreme) nu se poate vedea pe test.Dar este imposibil ca niste oameni profesionisti sa nu-si dea seama.
Cauta un service bun.Asta e sfatul meu.Pentru ca noi putem sa mai vorbim si prostii pe aici...
Mult noroc!


--------------------
Renault Megane Authentique 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 8 Dec 2007, 18:50
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




salut
turbina este vinovata de fumul alb

8 Dec 2007, 19:53:
am avut benzinar pana acum

e timpul dieselului , consum mic,cuplu mare merita sigur banii

This post has been edited by rombul: 8 Dec 2007, 18:53


--------------------
renault captur 0,9 tce 90 cp - B-21- ....
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gnflorin
post 9 Dec 2007, 16:50
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 9 December 07
From: Cluj-Napoca




Parerea mea - pentru pornire - este ca trebuie schimbate bujiile incandescente!... si recomand bujii originale Renault, pt ca eu am cumparat, la jumatate de pret, bujii produse in Irlanda si m-au tinut 3 luni.
Iar pentru consumul de ulei iti recomand un tratament Dura Lube, tot original. Dupa care, mai vezi tu!
Succes!


--------------------
Renault Megane Sedan Privilege 1,5 dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 9 Dec 2007, 17:10
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Aoleu... sa nu mai aud de Duralube sau alte solutii miraculoase pt motoare.
Am observat ca un motor are nevoie de combustibil, ulei si antigel pt a functiona si ATAT.
Solutiile miraculoase nu fac decat sa bage banii fraierilor in buzunarele smecherilor. Si spun asta din postura de fraier, deci stiu ce spun.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yce
post 9 Dec 2007, 19:24
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 3 January 07
From: fetesti




Fum alb inseamna garnitura de chiuloasa arsa. Scrie in manualul de utilizare. Pornirea grea se datoreaza sist de injectie care e varza. Dupa cum spui si tu ca te avertizeaza prin mesajul afisat. Acum poate fi din mai multe cauze: injectoare ,rampa de presiune. Ai de bagat bani grei in ea. scuze ca te dezamagesc dar nu ai nici un motiv sa fii optimist.


--------------------
renault megane II 2004; break; 1,5dci; 80cp; esp; pilot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myself12
post 15 Jan 2008, 21:18
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 29 October 07




salutare si la multi ani ca nu am mai dat de mult pe aici.
lucrurile stau cam asa...am fost la reprezentanta, am facut si mama testelor si mi-au zis asa ... ultima revizie a fost facuta la renault in franta in ianuarie 2007 si atunci masina avea 200.000 km (pe bord mie imi arata 100.000) si au fost schimbate injectoarele si turbina. pe de alta parte mi-au spus ca problema cu uleiul si cu mesajul de eroare la injectie se datoreaza faptului ca la 2 cilindri presiunea este mai mica decat este normal.
rezolvarea....segmentare motor...cost peste 2000 de euroi ...ca doar e renault.
stie cineva cat ma costa segmentii si ce tre sa mai cumpar pt a o segmenta la un service mai ieftin?


--------------------
Renault Megane 2003 Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 15 Jan 2008, 21:39
Post #23


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Crezi ca la un polo era mai ieftina segmentarea?

Nu te obliga nimeni sa o faci la reno.

Ce presiune ai in fiecare cilindru?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_t
post 15 Jan 2008, 22:05
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 27 August 07




nu am avut diesel pana acum, dar la benzina fumul alb=consum ulei.
oricum dieselul sa traiasca, pe benzina nu cred ca voi mai cumpara vreodata.
O intrebare pt cei care au mai multa experienta cu motoarele diesel. un prieten cu un audi A4, diesel, a facut frana de motor si s-a dus naibi toata distributia (service). am mai citit pe forum ca cineva cu un megane parca tot diesel a patit acelasi lucru. care este chestia cu frana de motor?


--------------------
dacia logan 2006 laureate
logan laureate 1.4 mpi
renault megane privilege gri aciere 1.5dci 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexR
post 17 Jan 2008, 15:39
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 24 October 04




Salutare,

Eu sunt un patit cu un motor 1.9D de Renault. Dupa ce am luat masina motorul a inceput sa tacane ... Era un motor de generatie mai veche fara electronica.
Am schimbat la el: arbore, segmenti, cuzineti, cap hidraulic pompa ... si tot nu mergea cum trebuie. Am pierdut atunci niste bani, dar cel mai amar a fost pana a murit speranta ca motorul ala o sa mearga cum trebuie(+alergatura si timp).
Sfatul meu este sa iei in considerare si renuntarea la masina. Te doare o data mult dar scapi.
O alta opinie a mea, pur personala este ca motorul diesel cand "cade" este bine sa-l ingropi. Pretul pieselor, timpul, calitatea mecanicilor si apoi neincrederea care poate sa prinda radacini, insumate fac ca munca de resuscitare sa nu merite.

Sfatul meu este sa tii cont de toate aceste aspecte cand te vei decide ce vei face.

Imi pare rau ca esti in situatia asta pt ca si eu am patit-o si am zis ca nu o sa-mi mai iau masina sh ever ...

Aviz amatorilor de diesel sh: daca nu va pricepeti bine de tot, nu va bagati excl.gif


--------------------
Dacia Logan 2010 dci - AG ?????
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 05:51
Dacia