Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

72 Pages « < 18 19 20 21 22 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Laguna II facelift (2005-2007), probleme specifice

gabize
post 13 Nov 2011, 21:39
Post #571


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.023
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Dar acum in ce situatie te afli, porneste ventilatia sau a ramas moarta?


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 13 Nov 2011, 22:11
Post #572


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Ventilatorul mort desi afisajul este luminat, arata orice temperatura setez, merg toate comenzile, raspunde la cresterea/micsorarea temperaturii, LEDul de Ac lumineaza, liniile de la ventilator cresc/descresc la comanda. Cu alte cuvinte nu merge doar ventilatorul.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Nov 2011, 22:19
Post #573


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pare ca te-a lasat modulul de control al turatiei:controlerul...
In gasesti pe sub bord in spatele torpedoului bagat in conducta de plastic prin care circula aer.
Am disponibila piesa...

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 13 Nov 2011, 23:00
Post #574


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




La pretul de... yupiiii, ce veste buna. tongue.gif

14 Nov 2011, 09:02:
De 10 minute am incheiat operatiunea de verificare; aseara n-am avut rabdare si am luat la puricat toate sigurantele si erau bune iar astazi am dat jos torpedoul sa am acces la sigurantele de sub el dar si acelea erau intregi. Ce sa vezi, m-am uitat dupa modulul de comanda dar nu l-am vazut (nici nu stiam cum arata) asa ca am dat jos filtrul de aer pus tot de mine. O latura era curba si pe acolo au intrat doua frunze intregi ajunse pe acolo de cind am schimbat parbrizul. Cert este ca dupa ce am cautat si gasit toate frunzele si le-am eliminat, am sprayat cu WD40 axul ventilatorului si am testat la rece a mers pe toate vitezele. Am pornit cu oarecare emotie si motorul dar ventilatorul merge in toate vitezele, totul este ok. Asadar mizeria de acolo poate cauza neplaceri... atentie cum montati filtrul, sa nu fie soatiu intre el si peretii laterlai, la mine trebuie putin strins, nu intra perfect drept si din cauza a doua bride din plastic nu s-a asezat corect; acum e pus bine si sper sa nu mai am probleme.

This post has been edited by audiofilu': 14 Nov 2011, 09:02


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Nov 2011, 09:27
Post #575


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Problema ta a fost de natura electrica,nu mecanica cum crezi tu.
Cand ai desfacut pe acolo ai miscat firele/mufele si asa s-a restabilit contactul imperfect de la motoras.
Un depozit de frunze/mizerie nu are ca final oprirea motorului ci doar zgomote suspecte de la paletele motorasului...
@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Nov 2011, 09:45
Post #576


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Nu contest afirmatia ta dar sper sa le fi miscat bine... din ce am mai citit era posibil sa fie ars un tiristor dar e clar ca ala nu era ars aseara ca astazi nu ar fi pornit. Urmaresc evolutia.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.muresan
post 14 Nov 2011, 09:46
Post #577


Membru


Group: Members
Posts: 260
Joined: 24 February 10
From: Cluj Napoca





Si eu ma avut o problema asemanatoare si anume: porneam dimineata masina si nu merge ventilatorul(exact ca la tine), lasam masina sa mearga 10minute, opream motorul, deschideam si inchideam portiera, porneam masina si mergea si ventilatorul smile.gif.

La scurt timp s-a dus bateria, am inlocuit-o si acum merge ventilatorul smile.gif



--------------------
Renault Laguna II - CJ 13 BYZ Exception 2006 1.9dCi 130cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Nov 2011, 10:27
Post #578


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




O s-o las in weekend la incarcat sa nu am surprize desi are 14 luni.
Am mers 50km pina acasa la mama si clima a functionat dar la intoarcere, dupa stationare de 2 ore am aprins farurile din cartela si au mers de doua ori pina s-au oprit; s-ar putea sa fie bateria insa a pornit imediat si fara probleme. Ciudat.

This post has been edited by audiofilu': 14 Nov 2011, 10:32


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.muresan
post 14 Nov 2011, 10:52
Post #579


Membru


Group: Members
Posts: 260
Joined: 24 February 10
From: Cluj Napoca




De pornit si a mea pornea cu bateria veche ca si cu asta noua, cred ca modulul de control al ventilatorului are o tensiune de prag pe care daca nu o primeste la pornire se blocheaza


--------------------
Renault Laguna II - CJ 13 BYZ Exception 2006 1.9dCi 130cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Nov 2011, 11:14
Post #580


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Iti dai seama ca daca aseara imi dadea prin cap sa o mai pornesc dupa oprire in ce nedumerire intram... voi monitoriza acumulatorul si-l voi pune la incarcat, masina merge predominant in oras.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 18 Nov 2011, 15:28
Post #581


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Am testat azi acumulatorul la service, si are 90% din capacitatea de pornire desi e incarcat. Aparatul are mai multe functii si e posibil sa fie ceva probleme deoarece masina merge zilnic doar oras si putini km, o voi pune in weekend la incarcat sper sa nu dauneze daca o las prea mult.
Care e solutia pentru lipit bordul? Unii spun ca prenadezul nu tine, altii ca Moment ar fi la fel, ca superglue nu's ce face...Cei care au realizat acest lucru cum au procedat? Am vazut un bord dezlipit vreo 8cm pe verticala... m-am crucit, am si poza.
[attachmentid=1627765434]
<span class='edit'>19 Nov 2011, 00:14:</span>
Cit poate costa chederul pentru geam (portiera spate stinga), nu cel de pe caroserie? Un destept a tras de bara cauciucata din josul geamului si a rupt un piciorus, sta ca naiba, cracanata. Probabil trebuie tot, de jur imprejur, eu as fi avut nevoie de chestia din josul geamului doar. Cum se numeste corect?

19 Nov 2011, 15:43:
Pentru masina mea in service s-a folosit acum citiva ani ulei de cutie ELF Tranself TRP 75w-80 iar pe eticheta scrie ca e pentru PK6. Am inteles ca PK6 e pentru diesel... la mine s-a facut o greseala sau nu? Este bun acest ulei?

19 Nov 2011, 15:46:
Din al treilea bidon au ramas 700ml inseamna ca s-au pus 2,2 litri aproximativ. Unii au pus mai mult, altii doar 2 litri. Cum e corect?

This post has been edited by audiofilu': 19 Nov 2011, 15:46


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 19 Nov 2011, 16:21
Post #582


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




nivelul in cutiele PK6 trebuie sa fie intre 2.0 si 2.4 litrii. Multi pun doar 2 litrii pentru a nu mai cumpara al treilea bidon si pe considerentul ca poate o parte din uleiul vechi nu va curge.

Eu la schimbul de ulei am scos 2.4 litrii din cutie si in consecinta am pus aceasi cantitate. Ulei Elf NFP 75w80.


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 19 Nov 2011, 16:33
Post #583


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Pai eu am pus ulei de diesel si tu ulei de benzinar... sau cum?
Pe bidonul meu scrie PK6 si asta e clar pentru diesel. Pentru benzinar imi spune cineva care e uleiul pentru cutie? M-am dus la masina si in carte spune ca pentru 2.oT se va consulta reprezentanta. Cum eu in aia de la reprezentanta nu am incredere deloc va intreb pe voi, poate are cineva program sa spuna ce si cum.
Daca e alt tip si eu am mers cu asta de PK6 sa fie vreo problema??? De acolo introducerea mai greoaie la rece in tr1?

This post has been edited by audiofilu': 19 Nov 2011, 16:41


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 19 Nov 2011, 18:15
Post #584


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




QUOTE(audiofilu' @ 19 Nov 2011, 17:33)
Pai eu am pus ulei de diesel si tu ulei de benzinar... sau cum?
Pe bidonul meu scrie PK6 si asta e clar pentru diesel. Pentru benzinar imi spune cineva care e uleiul pentru cutie? M-am dus la masina si in carte spune ca pentru 2.oT se va consulta reprezentanta. Cum eu in aia de la reprezentanta nu am incredere deloc va intreb pe voi, poate are cineva program sa spuna ce si cum.
Daca e alt tip si eu am mers cu asta de PK6 sa fie vreo problema??? De acolo introducerea mai greoaie la rece in tr1?
*



Uleiul Elf TRP 75w80 a fost inlocuit de Elf NFP 75w80. Ma mir ca ai reusit sa mai gasesti acest ulei deoarece din cate stiu a fost scos din fabricatie de cel putin 1 an sau 2. Ambele uleiuri sunt concepute pentru cutiile PK6 de la renault. Nu este nici o diferenta intre uleiul de la o cutie PK6 indiferent de motorizare.



--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 19 Nov 2011, 18:44
Post #585


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Nu am spus ca l-am inlocuit anul acesta ci acum vreo 3 sau 4 ani.
Nu am diesel, e motor pe benzina si daca astea sint pentru PK6 (am inteles ca eu nu am PK6) ce ulei ar fi trebuit sa pun? In manual spune ca pentru 2.0T sa intreb la reprezentanta.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 19 Nov 2011, 21:27
Post #586


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.727
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




In manula scrie exact asa:

Cazuri particulare folosire ulei, motorizari cu turboconpresie, motorizare Renault Sport-Utilizati exclusiv ulei de norma ACEA A3 si de grad 5W40 (sau 0W40 in functie de temperatura exterioara) : pentru vehiculele Renault Sport si Laguna 2.0t

Gradul pentru OW40 este mentionat de la -30 grade in jos, ceea ce la Romanica nu cred ca e cazul. Asadar 5W40.Eu asta folosesc din 2007 si nu am avut nicio problema...


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 19 Nov 2011, 21:40
Post #587


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Vorbeam de uleiul din cutia de viteze. wink.gif Pentru motor only 5w-40.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacadrean
post 20 Nov 2011, 02:11
Post #588


Membru autentic


Group: Members
Posts: 321
Joined: 6 May 07




QUOTE(audiofilu' @ 18 Nov 2011, 15:28)
[attachmentid=1627765434]
<span class='edit'>19 Nov 2011, 00:14:</span>
Cit poate costa chederul pentru geam (portiera spate stinga), nu cel de pe caroserie? Un destept a tras de bara cauciucata din josul geamului si a rupt un piciorus, sta ca naiba, cracanata. Probabil trebuie tot, de jur imprejur, eu as fi avut nevoie de chestia din josul geamului doar. Cum se numeste corect?




Daca nu ai rezolvat, ma interesez eu luni ca tot merg sa schimb parbrizul.

EDIT: Si eu am observat acum o luna ca era "cascat" bordul in mai multe locuri.
Cum se rezolva problema in service? Stie cineva?



This post has been edited by dacadrean: 20 Nov 2011, 02:13


--------------------
Renault Laguna - - 2007 2.0T Lux Dynamique
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 20 Nov 2011, 09:39
Post #589


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




In service am fost si eu, se inlocuieste, aia e rezolvarea lor. In poza este un bord schmbat in garantie, bordul meu este 0,5cm ridicat.
Referitor la acel chedre pe pe usa el vine impreuna cu portiunea de pe geamul mic, ala fix, triunghiular. Chederul de pe geamul mobil este separat.

This post has been edited by audiofilu': 20 Nov 2011, 09:45


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 15 Dec 2011, 07:26
Post #590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Se poate seta in vreun fel (CLIP eventual) semnalizarea sa fie facuta la un interval mai rar, sa clipeasca mai rar?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 15 Dec 2011, 09:26
Post #591


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Cred ca trebuie sa respecte vreun standard, norma. Din clip n-o poti modifica.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 15 Dec 2011, 09:36
Post #592


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Pai la VW sau 408 sau Corsa licareste mai rar, sa fie vreun releu responsabil de asta?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 20 Dec 2011, 10:13
Post #593


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Am mai urmarit si alte Laguna si am observat ca la unele clipeste mai rar, cine e responsabil de aceasta chestiune?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 22 Jan 2012, 13:07
Post #594


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Am schimbat acum 5 minute filtrul de benzina. Prima data am luat Mann si a avut carcasa metalica iar acum tot Mann insa cu o carcasa de plastic negru care se potrivea mult mai rau in acel spatiu dedicat (primul model (parca 6002) era ca ala original, exact.
Linga acel filtru de benzina mai este o cutie destul de marisoara, 8cm/15cm/25cm si nu stiu ce este si ce rol are, insa are legatura cu sistemul de alimentare deoarece miroase a benzina la demontarea unui furtun... aveti si voi asa ceva?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 23 Jan 2012, 23:05
Post #595


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Si inca un lucru: cautind pe net am gasit informatia cum ca NGK Iridium sint garantate vreo 100000km... eu am aceste bujii puse, am cu ele 44000km in 3 ani jumatate si ma gindeam sa le dau jos spre verificare insa nu am cheie si stiind ca "dureaza" 100000 km parca nu as face-o mai ales ca e destul de dificil. Voi ce ma sfatuiti sa fac? Ma complic sau nu?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacadrean
post 24 Jan 2012, 10:58
Post #596


Membru autentic


Group: Members
Posts: 321
Joined: 6 May 07





[/quote]


QUOTE(audiofilu' @ 23 Jan 2012, 23:05)
Ma complic sau nu?
*



In manual la cat dumnezeu zice ca trebuie schimbate?

Daca esapamentul este curat si nu simti fluctuatii ale turatiei (intreruperi) nu cred ca are rost sa e schimbi decat daca in manual scrie alceva.


--------------------
Renault Laguna - - 2007 2.0T Lux Dynamique
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 24 Jan 2012, 11:01
Post #597


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Alea normale au fost schimbate la 30.000km, iar la 59000km am pus din acestea cu Iridium si am cu ele 43000km. Se spune ca-s garantate 90-100000km si nu, nu am nici o problema, acul sta ca la diesel, fix. Teava este ma-sa, curata ca la DPF.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ttncornel
post 24 Jan 2012, 17:52
Post #598


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 18 November 11
From: Piatra Neamt




daca nu te necajesc pentu ce sa le schimbi.
mai ai ceva km pana la 90mii.
drumuri bune!


--------------------
Renault Laguna II, 1.9 dCI 120CP - NT08GPY 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 24 Jan 2012, 20:40
Post #599


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




QUOTE(audiofilu' @ 23 Jan 2012, 23:05)
ma gindeam sa le dau jos spre verificare
*


Nu era vorba de schimbat ci doar de verificat insa doar faptul ca se schimba relativ greu si necesita atentie suplimentara m-a facut sa aleg acest tip cu durata de viata lunga. Voi lasa bujiile la locul lor, nici nu au ajuns la 1/2 duratei d viata. Multumesc.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Privilex
post 31 Jan 2012, 13:53
Post #600


Membru privilegiat


Group: Members
Posts: 548
Joined: 26 September 07
From: Bucuresti




Salut!
Azi dimineata,prietena mea a vrut sa plece cu masina,afara erau -15grade,la prima cheie nu a pornit.apoi m-a chemat pe mine si in loc sa mai invarta,face 2 sunete ca de contact si atat.prin urmare m-am gandit la urmatoarele:
1.bateria are 6ani si ceva,pornita des nu a mai fost masina,adica odata la 2-3zile
2.releul incandescenta(cel pt bujii este ars-asa le aparea celor de la reno pe laptop) trebuie schimbat.stie cineva pe unde e amplasat la facelit?ca la laguna 2.1 ar fi undeva in partea soferului pe la roata sau cam asa ceva.
3.bujiile le-am schimbat acum 2ani jumatate-- si-au dat duhul?
4.aseara am alimentat cu 100lei-e posibil sa fie apa in motorina sau altceva?
5.vreun senzor sa fie dus?
multumesc

This post has been edited by Privilex: 31 Jan 2012, 13:55


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI 120cp / Laguna 3 2.0dCI 130cp 2005-Privilege / 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
72 Pages « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th August 2025 - 01:21
Dacia