Curse ilegale, ce solutii se pot gasi?
![]() ![]() ![]() |
Curse ilegale, ce solutii se pot gasi?
poseidon06 |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|||
ssilviu |
![]()
Post
#92
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Asta e, e dreptul lui.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
poseidon06 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, ai dreptate...dar vroiam sa arat ca se poate incurca circulatia daca mergi legal, gotty parea ca nu e de acord cu aceasta idee
![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Cristi_T |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 August 07 From: Bucuresti ![]() |
Chiar nu inteleg de unde atata carcoteala .... :| ... nu inteleg de ce toti isi dau cu parerea in necunostinta de cauza :| a cerut cineva detalii si nu a primit ?
pt informatia de mai jos tipii de la LR au org majoritatea legalelor din romania ... ---------------------------------------------------------------------- Despre noi Odata cu dezvoltarea economica a Romaniei si cresterea puterii de cumparare a unor segmente ale societatii, achizitionarea si tuningul unor autovehicule performante a devenit o realitate cotidiana. In mod firesc, spiritul de competitie si-a facut aparitia si in acest domeniu, mai intai sub forma unor "mici intreceri" spontane, degenerand ulterior insa, in adevarate curse, care au capatat dimensiunile unui adevarat fenomen social, aflat din pacate la limita legalitatii. Nu odata, s-au inregistrat accidente si chiar victime in aceste evolutii necontrolate, conturandu-se in acest fel un nou si real pericol public. LEGAL RACING s-a constituit ca o asociatie non profit, cu scopul declarat de a stavili dezvoltarea in directii nedorite a acestui fenomen, dorind sa creeze un spatiu si context organizatoric, care, fara a diminua spiritul competitional si gustul adrenalinei, sa preintampine caderea nedorita in infractionalitate si prevenirea accidentelor si a dezordinii publice.Trebuie vazuta si partea buna a acestor intreceri ilegale si anume dezvoltarea spiritului de competitie, fapt mai rar intalnit in Romania zilelor noastre. LEGAL RACING a inceput organizarea curselor sub forma unui eveniment public in noiembrie 2002, prima cursa avind loc pe 30.11.2002 in Bucuresti. De atunci s-au organizat peste 60 etape, in medie 1 la 2-3 saptamani la inceput, in functie si de conditiile meteo, la acestea adaugandu-se 5 intalniri cu specific de tehnica si indemanare in pilotaj, in vederea testarii si imbunatatirii controlului in trafic a masinilor cu performante ridicate. In tot acet timp, LEGAL RACING a reusit sa nu se abata de la obiectivul initial, neinregistrand nici un accident sau incident in timpul curselor si constatand din relatarile mass media si statisticile Politiei o scadere a fenomenului infractional legat de organizarea de gratar. In prezent numarul etapelor a scazut considerabil astfel permitand dezvoltarea competitilor auto ilegale, generatoare de pericol social. Adresabilitate, Target, Audienta Cursele organizate de LEGAL RACING se adreseaza tuturor posesorilor si pasonatilor de autoturisme de serie sau preparate, precum si unui public vast de entuziasti ai automobilelor. Evenimentele organizate pana acum s-au bucurat de o larga po****ritate avand la start intre 80-120 masini participante si o asistenta medie de pina la 15000 de spectatori. Participantii s-au incadrat intr-un profil demografic de sex preponderent masculin intre 18 si 45 ani cu 75% intre 25 si 35 ani. S-au inregistrat si citeva concurente de sex feminin care s-au bucurat de sustinerea deosebita a publicului. Au existat si participari internationale. Publicul se structureaza relativ pe aceleasi grupe de varsta, ponderea intre sexe fiind insa echilibrata (60% s.m. 40% s.f.) Acoperire media Fiecare eveniment s-a bucurat de prezenta in mass media, atat scrisa cat si audiovizuala. Echipe de filmare ale Prima TV, PRO Tv, Antena 1, Prima Tv, OTV, Realitatea TV, B1TV, National TV au fost prezente la fiecare eveniment, acoperirea variind intre inserturi de stiri de ~3min. mergand pina la editii dedicate ale emisiunilor de profil auto, sport si social. In present nu beneficiem de un parteneriat media fapt pentru care suntem deschisi la dialog. Presa acopera evenientele atat in cotidiene precum Evenimentul Zilei, Libertatea, Romania Libera, Ziua, in paginile de social, sport cat si in revistele de specialitate auto. In zilele premergatoare evenimentelor acestea se bucura de o larga mediatizare din partea media care anunta locatia, ora si sponsorii implicati. Cerere Pentru a putea sa ne desfasuram in continuare activitatea in vederea estompari fenomenului social al curselor ilegale, dezvoltarea sportului cu motor, a tuningului si nu in ultimul rand a spiritului de competitie va rugam sa ne sprijiniti in masura vointei si posibilitatilor dumneavoastra. Sprijinul dumneavoastra poate imbraca orice forma, deorece noi posedam doar Know-How -ul restul posibilitatilor materiale lipsindu-ne cu desavarsire iar sprijinul acordat de statul Roman este inexistent. In aceste conditii orice forma de sprijin si colaborare este binevenita, organizarea serioasa a competitilor cunsumand sume considerabile de bani, necesari la inchirierea unui spatiu de desfasurare, inchirierea de forte de ordine(jandarmi, societate de paza), salvare, pompieri, consumabile si plata oamenilor specializati in astfel de evenimente de masa. Va asiguram de seriozitatea noastra facandu-va cunoscut ca brandul LEGAL RACING este propietatea Asociatiei Club Sportiv Legal Racing cu sediul in Bucuresti, inregitrata fiscal cu CIF 15138061, functionand legal ca o asociatie nonguvernamentala, nonprofit.Obiectul de actvivitate cuprinde organizarea de evenimente si competiti auto. Pentru a imbraca forma legala spijinul material poate imbraca forma unui contract de PUBLICITATE, SPONSORIZARE, sau PRESTARE DE SERVICII. Date de contact: office@legalracing.ro sebastian@legalracing.ro 0 7 2 3 6 9 1 7 3 1 -------------------------------------------------------------------------- iar ca sa va dau material de carcoteala in continuare bagati un ochi si aici : http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=58349 http://forum.4tuning.ro/showthread.php?p=1218758#post1218758 --> multe pagini anterioare http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=57487 http://divertisment.haipa.ro/2007/11/23/kh...harest-micutzu/ --> filmulet prezentare doleante si exemplele pot continua ... faceti un bine si nu mai taiati elanu' altora doar pentru ca pentru voi nu prezinta interes subiectu' , poate ca unii chiar cred in asta si pot ajuta dezvoltarea proiectului mai mult sau mai putin ... think then post ! |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 16v
- B 01 TCM
2007
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#95
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cat de simplu trebuie sa fii sa bagi bani intr-un cont de care citesti pe un forum pe net?
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Cristi_T |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 August 07 From: Bucuresti ![]() |
cand urmaresti forumu de mai bine de 2 ani , te duci la curse prin toata tara si alte evenimente si incepi sa cunosti lumea devine deja plauzibil . iar tipu e arhicunoscut e un idol si un reprezentant de marca al curselor si tuningului in romania ... el a legalizat primu club de curse din romania si e un deschizator de drumuri pentru multi ! daca ai fi citit 2-3 posturi ai fi observat cat de popular si credibil e in comunitate ... oricum nu tia cerut nimeni sa dai vreun ban ... daca iti face placere dai daca nu salut
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 16v
- B 01 TCM
2007
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Care idee, prietene, ca esti cam confuz ?!
Vorbesti de sponsorizarea unor curse ilegale, ca asta vad ca tot laudati aici sau de incercarea de a organiza curse si-atunci nu inteleg QUOTE(27 Nov 2007 @ 12:30) ... aceste accidente nu au existat decat la cele legale. Si pe baneasa s-au lovit masini, la circuitul din nu stiu ce sat a murit o femeie pt ca unul a scapat masina de sub control, etc. D c aceste legale sunt mereu organizate ffff prost, iar la cele ilegale nu s-a intamplat niciodata nimik? ... Pe cat de confuz, pe-atat de agresiv si intolerant, indiferent de sex, rasa si religie, voi mai mult daunati miscarii, decat construiti, prin aceste atitudini ! In fine, de la mine succes ... daca se poate in curtea voastra, acasa, nu pe drumurile publice ! This post has been edited by adi_ar: 28 Nov 2007, 02:28 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
xcss |
![]()
Post
#98
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
QUOTE(poseidon06 @ 27 Nov 2007, 19:42) gotty, legea nu prevede decat o limita pentru viteza maxima, nu si pentru cea minima ![]() E drept ca s-a cam pus praful pe cunostintele mele legislative, dar parca tin minte ca era undeva un paragraf care incadreaza la contraventii (parca) "deplasarea nejustificata cu viteze mai mici cu peste 20 km/h fata de viteza maxima admisa pe sectorul respectiv de drum" sau asa ceva... nu retin exact formularea... |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Nu prea!
Cred ca vrei sa te referi la: "Art. 157. - (1) Se interzice conducatorilor de vehicule sa circule cu viteza sub limita minima admisa, sa reduca brusc viteza ori sa efectueze o oprire neasteptata, fara motiv intemeiat. (2) Conducatorul de vehicul este obligat, in functie de viteza cu care circula, sa pastreze o distanta de siguranta fata de vehiculul ce-l preceda, pentru a putea evita o coliziune in cazul cand conducatorul acestuia reduce brusc viteza sau opreste in mod neasteptat." <Regulamentul de aplicare OUG195> dar asta se refera la altceva. Limita minima admisa este rar practicata in zone cu obiective militare, strategice sau cu risc de alta natura. Oricum interzicerea de "viteze mai mici cu peste 20 km/h fata de viteza maxima admisa" nu exista ! Asta ar presupune sa fie amendati pe autostrada aproape toti conducatorii de Dacia sau alte OZN-uri care fac croaziera cu ~90 Km/h. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
xcss |
![]()
Post
#100
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
OK, mea culpa
![]() |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
in regulamentul pe care l-am invat io acum 10 ani cind mi-am luat carnetu, parca era un articol care zicea ca " se interzice circulatia cu viteza redusa in mod nejustificat" sau cam asa ceva.
in alta ordine de idei, micutu ala sau cum io zice, a murit la o cursa legala? |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
mully |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 26 July 05 ![]() |
exista indicator de viteza minima pe o portiune de drum, nu am auzit de alt gen de restrictionare in ce priveste viteza minima ...
daca gaseste cineva, sa ne lumineze |
--------------------
Renault
Megane Coupe
2.0 16v 108Kw Megane II.2 RS, 2.0T 225cp, 2007
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#103
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Mihai_E @ 28 Nov 2007, 08:34) in regulamentul pe care l-am invat io acum 10 ani cind mi-am luat carnetu, parca era un articol care zicea ca " se interzice circulatia cu viteza redusa in mod nejustificat" sau cam asa ceva. in alta ordine de idei, micutu ala sau cum io zice, a murit la o cursa legala? Nu, ilegala! |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
gotty |
![]()
Post
#104
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
ideea era alta in postul meu....cati conducatori auto ai vazut tu ca au incurcat circulatia mergand regulamentar si cati au facut o mergand dupa bunul lor plac si in legea lor?....legea nu se refera numai la viteze...exista o serie intreaga de semn ce trebuiesc respectate....tu ce crezi daca s ar circula legal...ar ma fi accidente,nenea cu gogoasa in mana ar mai avea ce sa consemneze?....
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th August 2025 - 23:40 |