Am ramas fara baterie / ce-i de facut
![]() ![]() ![]() |
Am ramas fara baterie / ce-i de facut
antifizic2 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
|
||
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|||
M i h a i |
![]()
Post
#2
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
antifizic2>>Cumpara o baterie noua si gata.....nu te mai complica cu incarcat si alte nebunii de genu...citeste aici...chiar daca este pt megane este acelasi lucru http://www.reno.ro/index.php?showtopic=61997&hl=baterie
Recomand Varta SILVER dynamic 12 V 74 Ah ... This post has been edited by MHY: 22 Aug 2007, 22:14 |
--------------------
------
------
------
|
|
valentinm |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 4 November 06 ![]() |
acelasi lucru l-am patit si eu...doar ca eu eram pe undeva pe la munte mai exact la lacul Fantanele....noroc cu cativa baieti din Salaj...ptr ca cei de la dacia service ar fi venit doar ptr tractare si nu am fost eu de acord ptr ca cereau cam mult......am incercat si eu sa o incarc de la alta masina.....dar nu mergea....ii descarcam doar bateria respectivului....asa ca baietii din salaj mi-au sugerat sa pornesc masina cu bateria lor ca ami apoi in timp ce e pornita sa schimbam bateria la loc....si A MERS!!!!!!!....eu iti propun sa iti schimbi bateria!!!!!...ptr ca dupa ce ii descarcata o data...poate o sa ai norocul meu.....dupa vreo 2 luni plecat cu niste treburi in ungaria am oprit pe autostrada intr-o parcare sa ma intind putin....si chair daca am inchis farurile, casetofonul....cand am incercat sa pornesc masina din nou....a inceput sa ticaie....si teapa....repet cumpara o bateria noua cat timp ai ocazia!!!!!:)...
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
Las-o pana maine dimineata la incarcat pe redresor (vezi sa nu dai redresorul la maxim sa-ti buseasca bateria, mergi cu el pe la jumate chiar mai spre minim) ,apoi dimineata pune bateria ,daca nu porneste trebuie baterie noua
Referitor la ce se intampla ca ai scos pateria ,stai linistit se reseteaza ceasul km parcursi dupa resetare,consumul mediu etc... raman doar km masinii si km pana la service,si am anteles ca se reseteaza si cd-ul ca ar cere codul(asta din auzite ca eu l-am schimbat ) in rest NIMIC GRAV doar cele de mai sus. Bafta si astept noutati... |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#5
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- si o diagnoza pentru stergerea defectelor memorate care revin in actualitate... ia si schimba bateria si nu te juca cu resuscitari... patit si egal cu 0
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
In mod normal ar trebui sa te mai tina 2-3 ani.
Totusi o baterie nu e un capat de tara si o asa masina merita o baterie noua ![]() Pe asta o poti da cadou unui prieten cu o masina mai putin pretentioasa. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
matrix67b |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Valentin, este o MARE greseala sa decuplezi bateria cu motorul in functiune .Ai scapat dar nu-ti forta norocul.Nu trebuia decat sa astepti ceva mai mult timp sa se incarce bateria ta legata de a celuiulalt si cu motorul lui in functiune, eventual putin turat.
Si altceva,bateria Delphy are orificii de aerisire. |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#8
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- mai ales daca cablurile de transfer nu sunt calitative si prin asta inteleg sa fie suficient de groase atunci in mod cert trebuie turata masina care da curent destul de sanatos... ai mare grija si la cum se conecteaza cablurile de la o baterie la alta, exista o ordine si nu e degeaba regula...
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
astazi primal lucru cand m-am uitat la bateria caare trebuia sa fie incarcata, ampermetrul arata zero
![]() intr-un final am gasit o baterie boch s5 007 cu 75amperi si 12 v., in garantie pentru 2 ani. m-am us acasa, am montat-o pe masina si m-am dus din nou la baieti sa-i faca test. rezultatele test baterie: tensiune 12.98v si capacitate pornire 91% rezultat generator: tens reg: 13.83, ONDULATIA PREA MARE Baietii pe scurt au zis ca este ok, sa vin peste o saptamana sa vedem cum merg lucrurile. zis si facut. la plecare, deja resetasem gemurile gasisem posturrile radio, setasem ceasul.. se aprind martorul pt probleme la injectie si semnul stop. sun pe electricianul meu, povestesc aventura si el spune sa ma duc la 18 la el sa vedem ce are. pe drum catre doctor orice pacient se insanatoseste, motiv pt care laguna mea nu mai avea nimic pana la mecanic, non the less am conectat-o la calculator si pe langa o problema la unul dintre injectoare, erori la baterie cu gramada. deschide omu capota, apare un miros ciudat, da la o parte si capacele depe baterie imagine de groaza, sarea acidul din ea ca dintr-o fantana arteziena, ![]() momentan toate erorile au fost sterse si la cap calculatoare stau bine, am vb la magazinul care mi-a vandut si testat baterie si urmeaza sa o schimb maine cu alta noua. pana atunci am spalat cu catia litri de apa plasticile de pe langta baterie ![]() sper sa rezolv maine 24 Aug 2007, 13:31: astazi am scimbat bateria cu una identica de pe raft. totul a fost ok, singurul semn de intrebare a fost la reprezentanta unde au cantarit bateria din care a curs aseara si culmea avea exact aceeasi greutate ca celelalte baterii noi. tare dubios oricum nu il manii pe dumnezeu, daca merge merge si gata ![]() This post has been edited by antifizic2: 24 Aug 2007, 13:31 |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Din câte am înțeles eu "a fiert" (a se citi generare de gaze în urma supraîncărcării/supraîncălzirii) bateria - urât moment pentru că acidul care s-a scurs și a atins părțile metalice/conectori a generat un proces accelerat de coroziune. Posibilă soluție de neutralizare - apă din abundență dar atentie la componentele electronice (relee, siguranțe, calculatoare, conectori). Potențială cauză o defecțiune la sistemul de monitorizare al încărcării bateriei! Ce înseamnă ondulație prea mare?
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Mi se pare totusi ciudat cum, pana si bateriile de Bistrita, pe vremuri, tineau 3-4 ani, nemaivorbind de Varta sau altele unde asteptarea era de 5-7 ani, incarcate folsind un amarat de disjuctor electotermic.
Acum, cu toate ca tehnologia bateriilor este net superioara, controlul electronic al incarcarii asemenea, asteptarea de viata la o baterie Tudor ajunge la 2-3 ani ?!? ![]() Nu prea inteleg cum se poate asta! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
la noi ajung numai tepe !!!! deci ....ce pretentie sa ai ?
|
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Eu sunt foarte multumit de Rombat.
Am pe masinile familiei, am recomandat si in cercul de cunoscuti... nimeni nu a avut probleme. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
antifizic2 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
ondulație prea mare din cate am inteles eu din explicatiile electricienilor este cauzata de stricarea unor diode din alternator , si oarecum permite transformarea curentului continu in curent variabil. explicatia este una inteleasa de mine nu garantez acuratetea , nu sunt electrician
![]() |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Electricianul acela incerca sa spuna ca exista o componenta alternativa in curentul care iese din puntea redresoare.Daca au observat asta de ce nu au verificat mai departe si puntea de diode? Este posibil ca o dioda sau mai multe sa fie afectate , adica in scurtcircuit.
Asta ar explica multe : descarcarea bateriei chiar dupa un drum mai lung, fierberea celeilalte.... Parerea mea este sa verifici mai departe pentru ca nu stiu cate baterii o sa-ti mai schimbe cei de la magazin . |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Asa este, strapungerea uneia dintre diodele alternatorului duce la multe efecte secundare, unele catastrofale: componenta alternativa, suprasolicitare alternator, descarcare baterie.
Este absolut necesara verificarea atenta a circuitelor de incarcare baterie! Ce ma surprinde este ca nu au verificat cei care garanteaza bateria, sau nu se mai practica verificarea circuitelor de incarcare (eu n-am mai cumparat baterii de foarte mult timp, m-au tinut cele originale suficient) !?! @$$ilviu: Desi nu-mi vine nici mie sa cred, am avut si eu experiente bune cu Rombat, cel putin cu unele de dupa 2000 care echipau Daciile diverse cu care am circulat. @przamfiri: Eu ma refer la bateriile cu care vin echipate masinile sau chiar unele cumparate pe afara de prieteni de-ai mei. Tare ma tem ca explicatia este altundeva, totusi. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#17
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- la cumpararea unei baterii luati in calcul ca aceasta masina are foarte multi consumatori electrici... este o devoratoare de curent in momentul introducerii cardului... mai ales modele de varf... comparatile cu Dacia pe care merge bine ROMBAT este complet irelevanta...
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
adi_ar,scuze.... vroiam sa spun altcexa
This post has been edited by przamfiri: 24 Aug 2007, 22:50 |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
adi_ar |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
As spune ca sunt in domeniu, desi nu sunt expert in baterii, dar, indiferent ca masinile moderne au o gramada de consumatori (computere, motorase, etc), tot demarorul este principalul consumator normal (din baterie).
Atata vreme cat incarcarea bateriei se face normal, complet, ciclurile de descaracare-incarcare, din cate stiu eu, fac bine unui acumulator si este chiar recomandat sa le faci periodic daca nu se intampla acest lucru. Poate la intoarcerea din concediu am sa incerc o evaluare a consumului curent + ciclu start si eventual care ar trebui sa fie regimul de rulaj pentru incarcare completa. Cand am spus ca ma tem ca alta-i cauza ma refeream la faptul ca dupa consumurile initiale + actionari ocazionale usi - geamuri + ascultare radio CD, toate consumurile trec in contul alternatorului iar daca acesta functineaza corect si suficient timp, toata energia consumata se recupereaza. Eu mai degraba cred ca se scurteaza durata de viata datorita consumatorilor mai multi, conjugat cu incarcare incompleta + eventuali consumatori ramasi in functiune datorita fenomenelor mistice la nivel de soft. Toti algoritmii de apasat-deschis-inchis-oprit-pornit de fapt reinitializeza procesoarele. Si daca in anumite conditii mai raman bitisori zapaciti pe acolo? Din cate stiu eu un acumulator "incarcat" incomplet se degradeaza mult mai rapid. Alta explicatie nu gasesc pentru injumatatirea sau chiar 1/3-irea duratei de viata. La urma urmei bateria aceea amarata de Rombat, suporta iarna, la Dacie, 10-15 sec de cheie - cazul fericit! Ia socotiti la 700-800 A cam cati Ah se consuma si cat trebuie pentru a fi rencarcata bateria. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Roberttyno |
![]() ![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 24 July 07 ![]() |
Aceeasi chstie mi-sa intamplat si mie am uitat pozitiile aprinse de dimineata pana seara noroc ca am iesit seara sa ma duc pana la magazin, m-am urcat in masina si cand am bagat cartela a inceput sa faca niste pocnituri si sa mi-se aprindeau si sa se stingeau martori in bord chiar daca am scos cartela a continuat sa faca la fel. Am chemat un vecin si l-am pus sa ma tracteze pana la urma a pornit.
va intreb daca aare ceva ca am pornit-o in viteza cineva imi spusese ca nu e bine. dupa pornire tot computerul de bord era resetat ceasul indica 00:00 iar rezervorul mi-l indica gol chiar daca mai era motorina nu mai era multa da mai avea pana la rosu pana nu m-am dus la peco nu si-a revenit This post has been edited by Roberttyno: 15 Oct 2007, 10:43 |
--------------------
Renault Laguna 3
Expression
2008 I Paint My Blood In Blue Because Of "U"...
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
Nu este deloc recomandat sa se porneasca prin tractare motoare care au transmisia pe curea. Se poate rupe acea curea. Ai avut noroc ca nu s-a intamplat asa ceva.
Pe viitor, daca se mai intampla, incerca sa pornesti masina conectand acumulatorul tau la o alta masina cu motorul pornit. |
--------------------
-
-
-
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
Roberttyno poate ar trebui sa te duci la un service sa verifici daca nu cumva s-a deplasat cureau de distributie de la semnul lei.
motorul poate merge ok dar diferentele insesizabile legate de cureaua de distributie pot scurta viata motorului |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
daca a alunecat catusi de putin cureaua de distributie, pozitia valvelor poate sa fie schimbata ceea ce duce nu numai la scaderea randamentului dar poate la limita, sa duca la lovirea valvelor de piston. daca gresesc sunt sigur ca virgula colegii de forum ma vor corecta
|
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
Cureaua de distributie are pe partea interioara o serie de dinti care calca foarte precis pe rolele dintate de actionare a arborilor cu came si a volantului. De aceea, daca aceasta isi modifica pozitia, si-o poate modifica cu cel putin un dinte si deja vorbim de o catastrofa la distributia motorului.
A nu se confunda cureaua de distributie cu cureaua de transmisie catre alternator, servodirectie, compresor aer conditionat si alte anexe. Aceea, intr-adevar nu are dinti pe partea interioara fiindca nu conteaza daca isi modifica pozitia. Nu sunt afectate in vreun fel accesoriile carora le transmite cuplu. |
--------------------
-
-
-
|
|
Roberttyno |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 24 July 07 ![]() |
va multumesc mult oricum aveam in cap sa schimb distributia cat mai curand masia are 88 de mi normal am citit pe forum ca la 120 de mi s-ar schimba .
![]() |
--------------------
Renault Laguna 3
Expression
2008 I Paint My Blood In Blue Because Of "U"...
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Daca ai 88K si a fost schimbata distributia la 60K, mai ai ceva primaveri de infruntat pana la o noua schimabare.
Oricum, pornirea prin impingere / tractare la masinile astea este total contraindicata. Una peste alta, sper ca ai dat jos bateria > incarcare sanatoasa > instalata bateria > ?? toate anomaliile cu 00 si alte alea ar trebui sa dispara ! Succes! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Roberttyno |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 24 July 07 ![]() |
chestia e ca nu stiu cand a fost schimbat am masina de la 79 de mi luata din franta si prin cartile ei scrie ca la 120 de se schimba prima data
|
--------------------
Renault Laguna 3
Expression
2008 I Paint My Blood In Blue Because Of "U"...
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Altii sunt mult mai experti pe aici, nu stiu cum este cu cei 120K, de ce ar rezista cureaua ta mai mult decat altele, dar parerea mea este ca trebuie neaparat sa-ti faci o "revizie generala" - schimb distributie, kit, toate alea.
Nu risca ! Nestiind care este istoricul masinii, pentru 2-3K RON poti sa te trezesti cu motorul zob ! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th June 2025 - 23:47 |