Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Am ramas fara baterie / ce-i de facut

antifizic2
post 22 Aug 2007, 21:21
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




Astazi am avut ghinionul sa uit farurile aprinse la masina din semnatura. In general stiam ca ele se inchis singure dupa un anumit timp si se rreaprind automat la deschiderea masinii.

Totusi patru ore mai tarziu, masina nu s-a deschis din telecomanda, am deschis-o cu cheia normal mu mai ca odata ajuns am ajuns repede la concluzia ca nu mai are curent deloc. nu mai functiona nimic, dar de retinut se auzea un pacanit puternic cadentat din interiorul bordului, de undeva de sub volan, presupun ca este de la panoul de siguranta care de asemenea este pe acolo.

am cumparat clesti ca sa iau curent de la alta masina dar fara rezultat, masina se comporta ok dar cand apasam butonul start nu se auzea decat niste pacanite puternice din zona motorului.

Acum am scos bateria si am pus-o la incarcat. . am totusi impresia ca nu se incarca, scanteia are inca aceeasi intensitate chiar si dupa cateva ore de pus la incarcare

precizez ca bateria in cauza este delphy freedom de 12v si 6.5 A si inca are un mare semn pe care scrie reno. wacko.gif
momentan martorul este stins .
inca ceva bateria nu are gauuri de umplut sau chestii de genul asta, e pur si simplu capsulata.

ce-i de facut?!? o sa se incarce la un moment dat sau trebuie alta baterie, daca da ce fel si de unde?

la ce probleme sa ma astept dupa montarea unei baterii incarcate?!?

please hep unsure.gif


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 22 Aug 2007, 22:08
Post #2


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




antifizic2>>Cumpara o baterie noua si gata.....nu te mai complica cu incarcat si alte nebunii de genu...citeste aici...chiar daca este pt megane este acelasi lucru http://www.reno.ro/index.php?showtopic=61997&hl=baterie


Recomand Varta SILVER dynamic 12 V 74 Ah ...

This post has been edited by MHY: 22 Aug 2007, 22:14


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentinm
post 22 Aug 2007, 22:11
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 November 06




acelasi lucru l-am patit si eu...doar ca eu eram pe undeva pe la munte mai exact la lacul Fantanele....noroc cu cativa baieti din Salaj...ptr ca cei de la dacia service ar fi venit doar ptr tractare si nu am fost eu de acord ptr ca cereau cam mult......am incercat si eu sa o incarc de la alta masina.....dar nu mergea....ii descarcam doar bateria respectivului....asa ca baietii din salaj mi-au sugerat sa pornesc masina cu bateria lor ca ami apoi in timp ce e pornita sa schimbam bateria la loc....si A MERS!!!!!!!....eu iti propun sa iti schimbi bateria!!!!!...ptr ca dupa ce ii descarcata o data...poate o sa ai norocul meu.....dupa vreo 2 luni plecat cu niste treburi in ungaria am oprit pe autostrada intr-o parcare sa ma intind putin....si chair daca am inchis farurile, casetofonul....cand am incercat sa pornesc masina din nou....a inceput sa ticaie....si teapa....repet cumpara o bateria noua cat timp ai ocazia!!!!!:)...


--------------------
Renault Laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 22 Aug 2007, 22:23
Post #4


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




Las-o pana maine dimineata la incarcat pe redresor (vezi sa nu dai redresorul la maxim sa-ti buseasca bateria, mergi cu el pe la jumate chiar mai spre minim) ,apoi dimineata pune bateria ,daca nu porneste trebuie baterie noua
Referitor la ce se intampla ca ai scos pateria ,stai linistit se reseteaza ceasul km parcursi dupa resetare,consumul mediu etc... raman doar km masinii si km pana la service,si am anteles ca se reseteaza si cd-ul ca ar cere codul(asta din auzite ca eu l-am schimbat ) in rest NIMIC GRAV doar cele de mai sus.
Bafta si astept noutati...


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 22 Aug 2007, 23:10
Post #5


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- si o diagnoza pentru stergerea defectelor memorate care revin in actualitate... ia si schimba bateria si nu te juca cu resuscitari... patit si egal cu 0


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 22 Aug 2007, 23:26
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




In mod normal ar trebui sa te mai tina 2-3 ani.
Totusi o baterie nu e un capat de tara si o asa masina merita o baterie noua smile.gif. Pune totusi una de 75 Ah.
Pe asta o poti da cadou unui prieten cu o masina mai putin pretentioasa.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 23 Aug 2007, 09:43
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Valentin, este o MARE greseala sa decuplezi bateria cu motorul in functiune .Ai scapat dar nu-ti forta norocul.Nu trebuia decat sa astepti ceva mai mult timp sa se incarce bateria ta legata de a celuiulalt si cu motorul lui in functiune, eventual putin turat.
Si altceva,bateria Delphy are orificii de aerisire.


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 23 Aug 2007, 09:51
Post #8


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- mai ales daca cablurile de transfer nu sunt calitative si prin asta inteleg sa fie suficient de groase atunci in mod cert trebuie turata masina care da curent destul de sanatos... ai mare grija si la cum se conecteaza cablurile de la o baterie la alta, exista o ordine si nu e degeaba regula...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 23 Aug 2007, 21:00
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




astazi primal lucru cand m-am uitat la bateria caare trebuia sa fie incarcata, ampermetrul arata zero sad.gif asa ca am pornit cu cealalta masina in cautarea unei baterii varta.
intr-un final am gasit o baterie boch s5 007 cu 75amperi si 12 v., in garantie pentru 2 ani. m-am us acasa, am montat-o pe masina si m-am dus din nou la baieti sa-i faca test.
rezultatele test baterie: tensiune 12.98v si capacitate pornire 91%
rezultat generator: tens reg: 13.83, ONDULATIA PREA MARE

Baietii pe scurt au zis ca este ok, sa vin peste o saptamana sa vedem cum merg lucrurile. zis si facut. la plecare, deja resetasem gemurile gasisem posturrile radio, setasem ceasul.. se aprind martorul pt probleme la injectie si semnul stop.
sun pe electricianul meu, povestesc aventura si el spune sa ma duc la 18 la el sa vedem ce are.

pe drum catre doctor orice pacient se insanatoseste, motiv pt care laguna mea nu mai avea nimic pana la mecanic, non the less am conectat-o la calculator si pe langa o problema la unul dintre injectoare, erori la baterie cu gramada. deschide omu capota, apare un miros ciudat, da la o parte si capacele depe baterie imagine de groaza, sarea acidul din ea ca dintr-o fantana arteziena, excl.gif nu am mai vazut in viata mea asa ceva, lichidul curgea prin cele doua gauri de aerisire ale bateriei, masina vine cu un furtunas pt o gaura dar la aceasta baterie cea de-a doua gaura ramane oarecum libera, in cele 30 de min cat am stat acolo facuse balta sub masina! mai ca nu iti vine sa crezi cat lichid are prostia aia de baterie.
momentan toate erorile au fost sterse si la cap calculatoare stau bine, am vb la magazinul care mi-a vandut si testat baterie si urmeaza sa o schimb maine cu alta noua. pana atunci am spalat cu catia litri de apa plasticile de pe langta baterie mellow.gif

sper sa rezolv maine

24 Aug 2007, 13:31:
astazi am scimbat bateria cu una identica de pe raft. totul a fost ok, singurul semn de intrebare a fost la reprezentanta unde au cantarit bateria din care a curs aseara si culmea avea exact aceeasi greutate ca celelalte baterii noi. tare dubios

oricum nu il manii pe dumnezeu, daca merge merge si gata biggrin.gif

This post has been edited by antifizic2: 24 Aug 2007, 13:31


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_gabi
post 24 Aug 2007, 13:34
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 28 October 06




Din câte am înțeles eu "a fiert" (a se citi generare de gaze în urma supraîncărcării/supraîncălzirii) bateria - urât moment pentru că acidul care s-a scurs și a atins părțile metalice/conectori a generat un proces accelerat de coroziune. Posibilă soluție de neutralizare - apă din abundență dar atentie la componentele electronice (relee, siguranțe, calculatoare, conectori). Potențială cauză o defecțiune la sistemul de monitorizare al încărcării bateriei! Ce înseamnă ondulație prea mare?


--------------------
renault laguna 2 2001 Privilege 1,8 I 16V - AG 70 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 24 Aug 2007, 14:05
Post #11


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Mi se pare totusi ciudat cum, pana si bateriile de Bistrita, pe vremuri, tineau 3-4 ani, nemaivorbind de Varta sau altele unde asteptarea era de 5-7 ani, incarcate folsind un amarat de disjuctor electotermic.
Acum, cu toate ca tehnologia bateriilor este net superioara, controlul electronic al incarcarii asemenea, asteptarea de viata la o baterie Tudor ajunge la 2-3 ani ?!? huh.gif
Nu prea inteleg cum se poate asta!


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 24 Aug 2007, 14:29
Post #12


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




la noi ajung numai tepe !!!! deci ....ce pretentie sa ai ?


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 24 Aug 2007, 14:48
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu sunt foarte multumit de Rombat.
Am pe masinile familiei, am recomandat si in cercul de cunoscuti... nimeni nu a avut probleme.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 24 Aug 2007, 15:04
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




ondulație prea mare din cate am inteles eu din explicatiile electricienilor este cauzata de stricarea unor diode din alternator , si oarecum permite transformarea curentului continu in curent variabil. explicatia este una inteleasa de mine nu garantez acuratetea , nu sunt electrician smile.gif


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 24 Aug 2007, 16:16
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Electricianul acela incerca sa spuna ca exista o componenta alternativa in curentul care iese din puntea redresoare.Daca au observat asta de ce nu au verificat mai departe si puntea de diode? Este posibil ca o dioda sau mai multe sa fie afectate , adica in scurtcircuit.
Asta ar explica multe : descarcarea bateriei chiar dupa un drum mai lung, fierberea celeilalte....
Parerea mea este sa verifici mai departe pentru ca nu stiu cate baterii o sa-ti mai schimbe cei de la magazin .


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 24 Aug 2007, 16:57
Post #16


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Asa este, strapungerea uneia dintre diodele alternatorului duce la multe efecte secundare, unele catastrofale: componenta alternativa, suprasolicitare alternator, descarcare baterie.
Este absolut necesara verificarea atenta a circuitelor de incarcare baterie! Ce ma surprinde este ca nu au verificat cei care garanteaza bateria, sau nu se mai practica verificarea circuitelor de incarcare (eu n-am mai cumparat baterii de foarte mult timp, m-au tinut cele originale suficient) !?!

@$$ilviu:
Desi nu-mi vine nici mie sa cred, am avut si eu experiente bune cu Rombat, cel putin cu unele de dupa 2000 care echipau Daciile diverse cu care am circulat.

@przamfiri:
Eu ma refer la bateriile cu care vin echipate masinile sau chiar unele cumparate pe afara de prieteni de-ai mei. Tare ma tem ca explicatia este altundeva, totusi.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 24 Aug 2007, 22:16
Post #17


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- la cumpararea unei baterii luati in calcul ca aceasta masina are foarte multi consumatori electrici... este o devoratoare de curent in momentul introducerii cardului... mai ales modele de varf... comparatile cu Dacia pe care merge bine ROMBAT este complet irelevanta...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 24 Aug 2007, 22:46
Post #18


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




adi_ar,scuze.... vroiam sa spun altcexa

This post has been edited by przamfiri: 24 Aug 2007, 22:50


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 25 Aug 2007, 12:21
Post #19


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




As spune ca sunt in domeniu, desi nu sunt expert in baterii, dar, indiferent ca masinile moderne au o gramada de consumatori (computere, motorase, etc), tot demarorul este principalul consumator normal (din baterie).
Atata vreme cat incarcarea bateriei se face normal, complet, ciclurile de descaracare-incarcare, din cate stiu eu, fac bine unui acumulator si este chiar recomandat sa le faci periodic daca nu se intampla acest lucru.
Poate la intoarcerea din concediu am sa incerc o evaluare a consumului curent + ciclu start si eventual care ar trebui sa fie regimul de rulaj pentru incarcare completa.
Cand am spus ca ma tem ca alta-i cauza ma refeream la faptul ca dupa consumurile initiale + actionari ocazionale usi - geamuri + ascultare radio CD, toate consumurile trec in contul alternatorului iar daca acesta functineaza corect si suficient timp, toata energia consumata se recupereaza.
Eu mai degraba cred ca se scurteaza durata de viata datorita consumatorilor mai multi, conjugat cu incarcare incompleta + eventuali consumatori ramasi in functiune datorita fenomenelor mistice la nivel de soft. Toti algoritmii de apasat-deschis-inchis-oprit-pornit de fapt reinitializeza procesoarele. Si daca in anumite conditii mai raman bitisori zapaciti pe acolo?
Din cate stiu eu un acumulator "incarcat" incomplet se degradeaza mult mai rapid.
Alta explicatie nu gasesc pentru injumatatirea sau chiar 1/3-irea duratei de viata.
La urma urmei bateria aceea amarata de Rombat, suporta iarna, la Dacie, 10-15 sec de cheie - cazul fericit! Ia socotiti la 700-800 A cam cati Ah se consuma si cat trebuie pentru a fi rencarcata bateria.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Roberttyno
post 15 Oct 2007, 10:41
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 24 July 07




Aceeasi chstie mi-sa intamplat si mie am uitat pozitiile aprinse de dimineata pana seara noroc ca am iesit seara sa ma duc pana la magazin, m-am urcat in masina si cand am bagat cartela a inceput sa faca niste pocnituri si sa mi-se aprindeau si sa se stingeau martori in bord chiar daca am scos cartela a continuat sa faca la fel. Am chemat un vecin si l-am pus sa ma tracteze pana la urma a pornit.

va intreb daca aare ceva ca am pornit-o in viteza cineva imi spusese ca nu e bine.

dupa pornire tot computerul de bord era resetat ceasul indica 00:00 iar rezervorul mi-l indica gol chiar daca mai era motorina nu mai era multa da mai avea pana la rosu pana nu m-am dus la peco nu si-a revenit

This post has been edited by Roberttyno: 15 Oct 2007, 10:43


--------------------
Renault Laguna 3 Expression 2008
I Paint My Blood In Blue Because Of "U"...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 15 Oct 2007, 11:04
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Nu este deloc recomandat sa se porneasca prin tractare motoare care au transmisia pe curea. Se poate rupe acea curea. Ai avut noroc ca nu s-a intamplat asa ceva.
Pe viitor, daca se mai intampla, incerca sa pornesti masina conectand acumulatorul tau la o alta masina cu motorul pornit.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 15 Oct 2007, 13:45
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




Roberttyno poate ar trebui sa te duci la un service sa verifici daca nu cumva s-a deplasat cureau de distributie de la semnul lei.
motorul poate merge ok dar diferentele insesizabile legate de cureaua de distributie pot scurta viata motorului


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 15 Oct 2007, 13:50
Post #23


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Cum adica:

QUOTE(antifizic2 @ 15 Oct 2007, 14:45)
... diferentele insesizabile legate de cureaua de distributie ...
*



?
Pai daca a sarit cureaua, numai insesizabile nu sunt diferentele !


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 15 Oct 2007, 15:10
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




daca a alunecat catusi de putin cureaua de distributie, pozitia valvelor poate sa fie schimbata ceea ce duce nu numai la scaderea randamentului dar poate la limita, sa duca la lovirea valvelor de piston. daca gresesc sunt sigur ca virgula colegii de forum ma vor corecta


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 15 Oct 2007, 21:45
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Cureaua de distributie are pe partea interioara o serie de dinti care calca foarte precis pe rolele dintate de actionare a arborilor cu came si a volantului. De aceea, daca aceasta isi modifica pozitia, si-o poate modifica cu cel putin un dinte si deja vorbim de o catastrofa la distributia motorului.
A nu se confunda cureaua de distributie cu cureaua de transmisie catre alternator, servodirectie, compresor aer conditionat si alte anexe. Aceea, intr-adevar nu are dinti pe partea interioara fiindca nu conteaza daca isi modifica pozitia. Nu sunt afectate in vreun fel accesoriile carora le transmite cuplu.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Roberttyno
post 16 Oct 2007, 09:11
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 24 July 07




va multumesc mult oricum aveam in cap sa schimb distributia cat mai curand masia are 88 de mi normal am citit pe forum ca la 120 de mi s-ar schimba .
happy.gif


--------------------
Renault Laguna 3 Expression 2008
I Paint My Blood In Blue Because Of "U"...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 16 Oct 2007, 09:19
Post #27


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Daca ai 88K si a fost schimbata distributia la 60K, mai ai ceva primaveri de infruntat pana la o noua schimabare.
Oricum, pornirea prin impingere / tractare la masinile astea este total contraindicata.
Una peste alta, sper ca ai dat jos bateria > incarcare sanatoasa > instalata bateria > ?? toate anomaliile cu 00 si alte alea ar trebui sa dispara !
Succes!


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Roberttyno
post 16 Oct 2007, 09:33
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 24 July 07




chestia e ca nu stiu cand a fost schimbat am masina de la 79 de mi luata din franta si prin cartile ei scrie ca la 120 de se schimba prima data


--------------------
Renault Laguna 3 Expression 2008
I Paint My Blood In Blue Because Of "U"...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 16 Oct 2007, 09:42
Post #29


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Altii sunt mult mai experti pe aici, nu stiu cum este cu cei 120K, de ce ar rezista cureaua ta mai mult decat altele, dar parerea mea este ca trebuie neaparat sa-ti faci o "revizie generala" - schimb distributie, kit, toate alea.
Nu risca ! Nestiind care este istoricul masinii, pentru 2-3K RON poti sa te trezesti cu motorul zob !


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th June 2025 - 23:47
Dacia