Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Salutare - intrebari R19

03yhe
post 30 Aug 2007, 19:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 30 August 07




cool.gif salutare forumisti,sunt incepator in forum si deasemenea si un proprietar nou de renault 19.mi-am permis sa scriu si eu pe forum pentru ca de vreo 6 luni am un renault 19tr,cu motor de 1237,din 1988 si as vrea sa aflu si eu cateva lucruri:
pe partea stanga spate sta cam lasata intr-o parte(cred ca de la bucsa de la bara de torsiune)se schimba aceasta bucsa? si as mai avea o problema pierde ulei din cutie cred ca pe la planetara din stinga (acolo e mereu ulei) dar atat pentru azi ca nu vreau sa va plictisesc
multumesc anticipat


--------------------
renault 19 1988 tr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 31 Aug 2007, 10:17
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Pe spate poate fi si amortizoarele, la mine unul nu facea toata cursa, batea rau plus ca statea lasata de spate. Un set de amortizoare spate pe gaz (asa sunt de fabrica la bara de torsiune), si se rezolva problema.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
03yhe
post 31 Aug 2007, 18:58
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 30 August 07




QUOTE(03yhe @ 30 Aug 2007, 19:18)
cool.gif salutare forumisti,sunt incepator in forum si deasemenea si un proprietar nou de renault 19.mi-am permis sa scriu si eu pe forum pentru ca de vreo 6 luni am un renault 19tr,cu motor de 1237,din 1988 si as vrea sa aflu si eu cateva lucruri:
pe partea stanga spate sta cam lasata intr-o parte(cred ca de la bucsa de la bara de torsiune)se schimba aceasta bucsa? si as mai avea o problema pierde ulei din cutie cred ca pe la planetara din stinga (acolo e mereu ulei) dar atat pentru azi ca nu vreau sa va plictisesc
multumesc anticipat
*


multumesc pentru sfat ,e posibil sa fie si din amortizoare,ele par noi dar fiind cu gaz banuiesc ca nu poti sa-ti dai seama daca sunt bune sau nu,oricum am observat si ca bucsa de cauciuc de la bara de torsiune este c-am uzata,pe fata tot din amortizoare se regleaza garda la sol pentru ca la mine este cam joasa masina?


--------------------
renault 19 1988 tr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
h8uall
post 31 Aug 2007, 18:59
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 12 May 07
From: brasov




si eu am avut aceeasi problema cu puntea spate si era bara de torsiune de pe dreapta rupta si am gasit la un prieten o punte noua cu tot ce trebe pe ea [ansamblu frana ,amortizoare etc]la 150 ron cred ca nu te va costa mai mult de 250-300ron una la dezm .si cu uleiul de la cutie ,bagate un pic sub ea si vezi poate sunt suruburile slabite si la mine curgea si toti zicea ca e rulmentul uzat am strans suruburile si gata problema dar poate la tine chiar e rulmentul uitate un pic


--------------------
renault 19 tse/megane - bv 08 NMA/---------- 1990 tse/1998 rn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 Aug 2007, 21:54
Post #5


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Amortizorul nu influenteaza garda la sol, decat daca nu mai poate sa faca cursa completa. Ca sa vezi ce te supara, ridici frumusel masina si dai jos amortizorul (un surub si o piulita - o nimica toata) si lasi masina inapoi pe roti. Dai drumu franei de mana si te apesi putin pe masina. Daca asa isi revine la o tinuta relativ orizontala, cumperi amortizoare (2! nu schimba doar unul!!)

Daca problema persista, schimba puntea. Vezi ca sunt mai multe modele. Tu ai cu o singura bara de torsiune.

Succes si bun venit printre noi, iar pe viitor incearca sa dai un titlu mai sugestiv topicului tau wink.gif!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 2 Sep 2007, 19:10
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Cu puntea spate, incearca mai intai amortizoarele.
In legatura cu pierderile de ulei, este burduful cu semering.
Unul nou te costa vreo 150 RON original Renault.
Daca nu-l iei de la Renault, du-te cu piesa veche !!
Succes.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 2 Sep 2007, 19:11
Post #7


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ia-l de la reno!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
03yhe
post 4 Sep 2007, 15:14
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 30 August 07




multumesc pentru sfaturi ,vad ca sunt pe calea cea buna am,am gasit ce cautam ,adica niste specialisti in renault 19.o sa mai deranjez pentru sfaturi.


--------------------
renault 19 1988 tr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 3 Oct 2007, 18:05
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Revin cu o problema aparuta dupa schimbarea amortizoarelor fata.
In primul rand mentionez ca amortizoarele sunt noi, rulmentii de sarcina noi, flansele in buna stare, varnisul ce era pe arcuri era crapat, la indicatia unui privitor (e vopsea domnule) nu am pus un nou varnis (furtun) pe capete arc inspre partea taler.
Doua probleme:
1) Desi am pus arcul la cap in taler si in flansa, pe stanga si pe dreapta talerul inferior sta diferit orientat la 180 de grade unul fata de celalalt, anume in stg orientat in fata, pe dreapta orientat spre spate, dupa cercetari pe la alte r19 din parcare, am constat ca la acestea sta talerul orientat spre interior, am atasat si poze.
2) Dupa motaj pe partea dreapta a aparut un zgomot infundat la denicelari mici, in special la urcare denivelare, cauza poate fi lipsa acelui varnis? sau ca sta aiurea pozitionat talerul.

This post has been edited by mihai1677: 3 Oct 2007, 18:33

Attached thumbnail(s)
dreapta.jpg ( Size: 29.16k ) Number of downloads: 90
stanga.jpg ( Size: 38.03k ) Number of downloads: 102


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 3 Oct 2007, 18:56
Post #10


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




1. Marturisesc ca nu am inteles... Teoretic nu ai avea cum sa le pui aiurea..
2. Esti convins ca ai strans tot?
Amortizorul in flansa e strans temeinic? Tre' sa iasa cateva ganguri bune tija amortizorului peste piulita.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 3 Oct 2007, 19:01
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Amortizorul este strans bine, iese mai mult de 1cm afara filet. O sa fac o poza cu alt r19 sa vezi exact despre ce zic, pozitia talerelor este identica cu cea anterioara.
Incer sa exprim altfel si pe stanga si pe dreapta este rotit 90 de grade in sens trigonometric fata de normal, arcul l-am pus exact la inceput de locas taler, respectiv flansa.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 3 Oct 2007, 20:04
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Salut,
Nu prea poatefi de la arcuri.
Nu cred.
Verifica bucsile de la bara stabilizatoare,pivotii si suruburile de la amortizoare.
Poate nu le-ai strans suficient.



--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 4 Oct 2007, 14:07
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




pivotii is noi. amortizorul e strans f bine, raman bucsile antiruliu singurele ne verificate.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 00:26
Dacia