Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

140 Pages « < 129 130 131 132 133 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Megane 3

connectorxp
post 31 Oct 2012, 18:24
Post #3901


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Vin cu o intrebare pentru cei care detin Megane3 Sport Edition sau Olimpic sau acces la baza de date cu coduri.

Doresc un VIN de la una din masinile alea, model cu cutie de viteze automata (CVA, EDC), pentru a comanda un set de pedale sport sau eventual codul lor in sistemul Renault, sa ma interesez cat costa, Pedale sport care sa vina la a mea, am gasit la Lexus si pretul este unul tabu smile.gif

This post has been edited by connectorxp: 31 Oct 2012, 18:24


--------------------
Lexus CT200h - XX-XXX-LEX Eco/2011
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reckno
post 1 Nov 2012, 10:29
Post #3902


Adaug tampiti in lista de warn logs!


Group: Members
Posts: 523
Joined: 18 June 07





&feature=relmfu

This post has been edited by Reckno: 1 Nov 2012, 10:33


--------------------
Renault Megane - MAG Coupe 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos1989
post 2 Nov 2012, 19:47
Post #3903


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 1 November 12




e frumos:x


--------------------
megan megan 3 - ag 21 mdr 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traiann
post 3 Nov 2012, 16:12
Post #3904


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 30 June 07
From: Timisoara




Mi se pare o masina frumoasa. Cred ca as prefera totusi ca partea frontala sa fie preluata de la noul Clio sau noul Fluence. Mi se pare mai reusita si ar da Megane-ului un plus de sportivitate si eleganta. Sper ca francezii cu noul designer sa faca treaba buna. Despre motoarele Renault cel putin pe benzina am o impresie buna, asa ca ma gandesc la un Megane 1.6l sau 1.4l Tce. Bordul imi place mult fiind simplu dar elegant si in acelasi timp practic. Cred ca putem opta lejer pentru Renault si nu doar pentru masini germane care mi se par cam sobre si nu neaparat mai performante. Ma refer la marcile accesibile si nu la cele de top germane.

3 Nov 2012, 16:19:
Nu inteleg de ce nu este permis sa se faca referiri si la celelalte modele Renault. Scopul acestui forum este tocmai libera exprimare in limita bunului simt. Sunt de acord sa nu se faca referiri la alte marci auto sau sa nu se foloseasca exprimari de genul : "aia e mai buna decat cealalta". O exprimare de genul :"plansa de bord de la cutare ar fi mult mai potrivita pentru cutare" mi se pare in regula si nu deranjeaza pe nimeni. Doar suntem aici pentru a imparti opinii constructive.
Daca parerea mea este gresita accept criticile si imi cer scuze.

This post has been edited by traiann: 3 Nov 2012, 16:19


--------------------
Renault Laguna I - TM 29 NTS 1998/1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 3 Nov 2012, 16:19
Post #3905


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




TRaiann, problema la masinile germane este ca nu trezesc nicio emotie, adica Octavia 2 Facelift nu imi spune nimic si nici nu simt o placere sa o conduc, doar o conduc ca trebuie si atat, lucru total opus fata de Megane3 unde in ciuda imperfectiunilor masinii, este foarte "calda si primitoare", placuta la sofat, simpla si in acelasi timp are un aer frantuzesc care nemtii nu-l vor avea nici in 50 de ani. Eu acum, cu Toyota si tot mai ma minunez cand vad vre-un Megane3, mai ales ph2, in ciuda caracterului "electrizant" al Prius-ului imi lipseste aerul acela de lucru frantuzesc, la Prius e mai rau ca in masinile germane, totul e pus la punct si perfect inchegat si nimic nu ridica probleme sau semne de intrebare, singurul lucru care scoate peri albi este asistentul vocal, gen Siri, care ia unele comenzi aiurea si iti vine sa dai cu pumnul in bord.

This post has been edited by connectorxp: 3 Nov 2012, 16:20


--------------------
Lexus CT200h - XX-XXX-LEX Eco/2011
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traiann
post 4 Nov 2012, 01:41
Post #3906


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 30 June 07
From: Timisoara




Mesajul asta automat cu "fara versusuri" mi se pare de-a dreptul inapoiat si cam comunist. Cu riscul de a fi suspendat nu pot sa nu mentionez ca toate revolutiile tehnologice au apelat si la metoda studiului comparativ. Daca marca Renault, pe care o respect din motive obiective dat fiind faptul ca am o profesie in domeniul automotive, nu ar apela la comparatie, atunci nu ar fi in stare sa creeze ceva nou.
Lasand acest topic deoparte, Megane este o masina reusita din mai multe puncte de vedere: design inovator din punct de vedere aerodinamic si ergonomic, motorizari fiabile, raport bun calitate/pret. Chiar daca mai e nevoie de imbunatatiri estetice si de o gama mai larga de motorizari, eu am fost placut surprins dupa ce am condus Megane 3. Poate Renault va plusa la gama motoarelor turbo pe benzina. Un 1.6l la 150-160 CP si 220Nm ar suna foarte bine. De asemenea prefer ceasurile de bord clasice (analogice) si mai putin cele digitale. Dupa un drum mai lung veti vedea si voi de ce.


--------------------
Renault Laguna I - TM 29 NTS 1998/1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 4 Nov 2012, 09:21
Post #3907


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu ma apropii de 50 de mii de km cu ceasurile digitale si pot sa zic ca nu mai pot fara ele.
La drumurile noastre pline de sate e aur curat sa vezi cu litere de-o schioapa si sa-ti sara in ochi viteza cu care mergi, desi te uiti doar cu coada ochiului la ele. Am mai mers in ultima perioada ocazional cu masini cu afisaj analogic si m-am dezobisnuit cu acul analogic mititel care cand e la 60, cand e la 80.
Iar ca e deranjant...nici vorba, in primul rand ai un reostat prin care reglezi intensitatea luminoasa si aproape poti sa-l inchizi. Am facut drumuri de noapte, iarna, de cate 700 de km si n-am simtit nici un inconvenient.

Dupa 3 ani de cand o am, pot sa-mi zic ca, in afara de niste boxe cu ceva mai mult bass (poate si o cutie DSG in 7 trepte, dar deja o dau in SF-uri), nu mai am nevoie de nimic la ea, tinuta de drum si confortul la drum lung pe care mi-o ofera ma fac sa nu ma intereseze altceva asemanator si as tine-o bine mersi si dupa ce va implini 5 ani, n-are nici un rost sa o vand ca sa-mi iau altceva. Motorul poate nu e cel mai puternic, insa nu e deloc pretentios la intretinere si e suficient pentru drumurile noastre. Bine, poate mi-ar place un Mercedes Clasa A, dar e o cu totul alta gama de pret. Pe Astra J stiu sigur ca n-as da-o.
Am condus vreo 700 de km (Bucuresti-Balcik si retur) un Citroen DS3 1.6 diesel, configurat de un pasionat cu tot ce vrei pe el, calitate a interiorului excelenta dar...tot in Megane m-am simtit mai bine. La Citroen nu mi-a placut ambreiajul tare (si nu era placa decalita sau mai stiu eu ce), parca era vechiul Oltcit, jantele pe 17 cu care iti clantaneau dintii pe denivelari si pe A2 pana la Fundulea si terminand apoi cu satelitul de comanda radio, care avea prea multe butoane inghesuite pe el, facand dificila utilizarea sa. Nu mai zic de motor, care, desi era diesel, nu mi-a lasat cine stie ce impresie de economie, la 140 pe cruise, cu 3 persoane, desi am plecat cu mai bine de jumatate de rezervor, la Agigea s-a aprins becul. Cat a consumat, nu stiu, nu m-am descurcat in meniul lui sa vad acesti parametri.

This post has been edited by Laurentziu83: 4 Nov 2012, 09:24


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trak-X
post 4 Nov 2012, 15:36
Post #3908


The IT Guy


Group: Members
Posts: 115
Joined: 28 September 12
From: Bucuresti




Scurta intrebare biggrin.gif

Pe voi nu enerveaza puiutul acela de la centura? Inteleg ca este pentru siguranta noastra, dar totusi ... 300-400 de metrii parcursi, eu unul nu mai pun centura si ma scoate din sarite.

In afara de centura aceea falsa, nu exista nici o alta posibilitate de dezactivare, din setari de undeva?


--------------------
Renault Kadjar - B 121 NCS 2016 -1.5 dCi 131 CP - 4WD
Mégane III Estate 2010 - 1.5 dCi - B 111 NCS
EX: Daewoo Matiz Semi-SE

"Pe fata bare, pe spate bare
Juri ca e cea mai placuta inchisoare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruyuss
post 4 Nov 2012, 17:42
Post #3909


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 26 December 09
From: Tulcea/Bucuresti




cred ca asa gandesc toti noii posesori de megane3. dar o sa te obisnuiesti, o sa ajungi sa il ignori total, eu nici nu il bag in seama. imi dau seama de faptul ca e sacaitor totusi pentru ca se plang de el cei care merg cu mine in masina mai rar.


--------------------
Renault Megane 3 Coupe - B 18 EAJ dec 2009/Dynamique
cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qazq
post 5 Nov 2012, 02:15
Post #3910


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 5 February 09




Poate sa imi explice cineva de ce tce nu are frana de motor? Se mai vaita si cineva cu un ecoboost ..sa inteleg ca la toate benzinarele de capacitate mica cu turbo, frana de motor este inexistenta.

This post has been edited by qazq: 5 Nov 2012, 02:15


--------------------
MCV dci@85 M3@tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 5 Nov 2012, 18:50
Post #3911


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Nici 1.4 TSI nu are asa ceva, atat manual cat si cel cu DSG. 1.2 TSI nu are frana de motor mai deloc. Asta e buba generala la motoarele de cilindree mica.


--------------------
Lexus CT200h - XX-XXX-LEX Eco/2011
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 6 Nov 2012, 10:35
Post #3912


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Va contrazic aici in problema franei de motor !

Si la 1.2, si la 1.4 si la 1.6 exista frana de motor, doar ca nu este atat de "pronuntata" ca la 1.5dci.
Si este de aur pentru un consum "decent ! Odata ajunsi sa va obijnuiti cu ea, veti vedea la ce ma refer !


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qazq
post 6 Nov 2012, 11:18
Post #3913


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 5 February 09




Cred ca nu ai condus tce, am avut megane 1 cu 1.6 si are frana de motor ok.


--------------------
MCV dci@85 M3@tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 6 Nov 2012, 14:05
Post #3914


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Am impresia ca se confunda niste termeni, frana de motor si deceleratie ! Oricum.. deceleratia este mai pronuntata odata cu cresterea cilindreei, si la diesel este mult mai pronuntata, pe cand frana de motor are si 0.9litri , si Tico chiar cu 700cmc .


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viperdel
post 6 Nov 2012, 14:24
Post #3915


Membru cu drepturi


Group: Members
Posts: 224
Joined: 20 November 09




QUOTE(Silk @ 6 Nov 2012, 15:05)
Am impresia ca se confunda niste termeni,  frana de motor si deceleratie ! Oricum.. deceleratia este mai pronuntata odata cu cresterea cilindreei, si la diesel este mult mai pronuntata, pe cand frana de motor are si 0.9litri , si Tico chiar cu 700cmc .
*


Nu știu exact ce numești tu decelerație (accelerație negativã?).
Legat de frâna de motor veți gãsi chestii interesante pe pagina wikipedia.
Se pare cã Diesel-urile nu au acea frânã de motor "realã" care existã doar la cele pe benzinã. Efectul existã doar pentru diesel turbo și/sau cu EGR, dar are alte cauze decât cele de la benzinare.

http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_braking


--------------------
Renault Megane 3 2009 Dynamique
Respectã toate regulile și presupune cã nimeni altcineva nu le respectã - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 6 Nov 2012, 15:41
Post #3916


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Ceea ce numesc eu deceleratie ar trebui sa numeasca toata lumea la fel ( inversul acceleratiei sau acceleratie negativa , pe romaneste ) si este rezultatul actionarii franei de picior, de serviciu sau de motor. Ca deceleratia este mai rapida la motoarele cu compresie mai mare si mai mica la celelalte, asta este alta discutie.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihairomeob
post 6 Nov 2012, 18:09
Post #3917


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 11 February 12
From: Oradea




Intrebarea asta e de genu': spune-mi daca-ti pui centura ca sa-ti spun ce sofer esti!
Sincer sa fiu, imi pare rau cand aud astfel de intrebari, dar fiecare cu viata lui!


QUOTE(Trak-X @ 4 Nov 2012, 15:36)
Scurta intrebare biggrin.gif

Pe voi nu enerveaza puiutul acela de la centura? Inteleg ca este pentru siguranta noastra, dar totusi ... 300-400 de metrii parcursi, eu unul nu mai pun centura si ma scoate din sarite.

In afara de centura aceea falsa, nu exista nici o alta posibilitate de dezactivare, din setari de undeva?
*




QUOTE(gruyuss @ 4 Nov 2012, 17:42)
cred ca asa gandesc toti noii posesori de megane3. dar o sa te obisnuiesti, o sa ajungi sa il ignori total, eu nici nu il bag in seama. imi dau seama de faptul ca e sacaitor totusi pentru ca se plang de el cei care merg cu mine in masina mai rar.
*




--------------------
Toyota Aygo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruyuss
post 6 Nov 2012, 18:52
Post #3918


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 26 December 09
From: Tulcea/Bucuresti




QUOTE(mihairomeob @ 6 Nov 2012, 19:09)
Intrebarea asta e de genu': spune-mi daca-ti pui centura ca sa-ti spun ce sofer esti!
Sincer sa fiu, imi pare rau cand aud astfel de intrebari, dar fiecare cu viata lui!
*



ce vrei sa spui mai exact?


--------------------
Renault Megane 3 Coupe - B 18 EAJ dec 2009/Dynamique
cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trak-X
post 6 Nov 2012, 20:56
Post #3919


The IT Guy


Group: Members
Posts: 115
Joined: 28 September 12
From: Bucuresti




QUOTE(mihairomeob @ 6 Nov 2012, 19:09)
Intrebarea asta e de genu': spune-mi daca-ti pui centura ca sa-ti spun ce sofer esti!
Sincer sa fiu, imi pare rau cand aud astfel de intrebari, dar fiecare cu viata lui!
*



Chiar nu inteleg ce vrei sa spui cu asta. Nu am zis ca nu o port. Daca ai inteles altceva e fix problema ta.

Nu ma refer numai la mine, sunt si alte persoane, insarcinate, cu probleme, care nu pot purta centura (banuiesc, cunosti si tu legile de circulatie), si acel sunet, pe o distanta de 200-300m, este enervant la culme.

Chiar nu inteleg rostul postului tau. Daca nu stii un raspuns, nu e nevoie sa te bagi in seama degeaba.


--------------------
Renault Kadjar - B 121 NCS 2016 -1.5 dCi 131 CP - 4WD
Mégane III Estate 2010 - 1.5 dCi - B 111 NCS
EX: Daewoo Matiz Semi-SE

"Pe fata bare, pe spate bare
Juri ca e cea mai placuta inchisoare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Nov 2012, 23:28
Post #3920


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Singurele momente in care n-am purtat centura au fost cele in care am ramas inzapezit si trebuia sa fac balans si sa cobor din masina. Altfel imi pun centura de cum ma sui in masina, indiferent daca merg 50 de metri sau 500 de km.
Oricum cand mergi cu viteza mica (prin parcare) nu se activeaza piuitul.

Solutia pentru a nu mai auzi piuitul e sa porti centura. Mie mi se pare ciudat cand n-o simt pe mine.
Iar cazurile de persoane care nu pot purta centura sunt extrem de rare, asa ca nu vad rostul. Daca erau mai multe astfel de situatii, prevedea producatorul o setare de anulare a piuitului.

This post has been edited by Laurentziu83: 6 Nov 2012, 23:29


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trak-X
post 7 Nov 2012, 00:01
Post #3921


The IT Guy


Group: Members
Posts: 115
Joined: 28 September 12
From: Bucuresti




QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Nov 2012, 00:28)
Singurele momente in care n-am purtat centura au fost cele in care am ramas inzapezit si trebuia sa fac balans si sa cobor din masina. Altfel imi pun centura de cum ma sui in masina, indiferent daca merg 50 de metri sau 500 de km.
Oricum cand mergi cu viteza mica (prin parcare) nu se activeaza piuitul.

Solutia pentru a nu mai auzi piuitul e sa porti centura. Mie mi se pare ciudat cand n-o simt pe mine.
Iar cazurile de persoane care nu pot purta centura sunt extrem de rare, asa ca nu vad rostul. Daca erau mai multe astfel de situatii, prevedea producatorul o setare de anulare a piuitului.
*



Ai dreptate Laurentiu. NU am zis ca nu o port. Sa nu se inteleaga gresit. Am intrebat daca exista sau nu o modalitate. Venind de pe o masina care nu avea aceasta optiune, mi se pare enervanta la culme. Si da, la mine cel putin incepe de la 19 km/h, viteza pe care o mai depasesc prin parcare, cand caut loc.

In fine, nu mai are importanta. O sa incerc maine o metoda gasita pe net si sa vad daca functioneaza si la noi.

This post has been edited by Trak-X: 7 Nov 2012, 00:29


--------------------
Renault Kadjar - B 121 NCS 2016 -1.5 dCi 131 CP - 4WD
Mégane III Estate 2010 - 1.5 dCi - B 111 NCS
EX: Daewoo Matiz Semi-SE

"Pe fata bare, pe spate bare
Juri ca e cea mai placuta inchisoare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruyuss
post 7 Nov 2012, 12:20
Post #3922


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 26 December 09
From: Tulcea/Bucuresti




QUOTE(mihairomeob @ 6 Nov 2012, 19:09)
Intrebarea asta e de genu': spune-mi daca-ti pui centura ca sa-ti spun ce sofer esti!
Sincer sa fiu, imi pare rau cand aud astfel de intrebari, dar fiecare cu viata lui!
*



Mie personal mi se pare sacaitor sa port prin oras centura de siguranta. Pericolul e relativ mic, pt ca oricum prin oras ma deplasez cu viteza mica si e si traficul cum e...deci centura nu face decat sa imi faca viata mai grea, fara sa fie utila. In afara localitatii, o port intotdeauna. Dar asta e punctul meu de vedere despre centura si nu am pretentia ca ceilalti sa il considere bun, sau sa faca la fel, si nici nu cred ca vorbesc in prezenta unor copii iresponsabili care mi-ar prelua eventualul exemplu negativ. Fiecare face cum crede si cum ii este mai bine.

Asa ca nu cred ca este cazul sa mi se faca morala, de unii dintre noi care sunt mai catolici decat Papa.


--------------------
Renault Megane 3 Coupe - B 18 EAJ dec 2009/Dynamique
cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 7 Nov 2012, 12:29
Post #3923


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




morala, nemorala, tu circuli ilegal. restul e cancan.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 7 Nov 2012, 13:01
Post #3924


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




@gruyuss : Asta este opinia ta, ca prin oras nu intampini riscuri "demne" de purtarea centurii, de aici nu pot decat sa trag concluzia ca nu ai avut incidente la viteza mai mare de 40km/h ca sa vezi ce inseamna asta.
Daca tu circuli in oras cu viteza mica, asta nu inseamna ca toti participantii la trafic iti vor urma exemplul, si nu o sa intalnesti "eroi" care merg cu >100km/h.

Si asa, presupunand ca tu circuli cu 30km/h, un "coleg" de trafic circuland regulamentar, cu 50km/h, in cazul ( nu doresc nimanui) unui accident frontal, rezulta o viteza de 80km/h, caz in care nu prea garanteaza pentru integritatea ta, indiferent daca porti centura sau daca nu , nici macar cei de la Volvo.
So... fiecare circula cum doreste, dar are centurica un rol important.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruyuss
post 7 Nov 2012, 13:02
Post #3925


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 26 December 09
From: Tulcea/Bucuresti




ca si tine si oricare alt sofer de altfel. ca nu cred ca ai mers in toata viata ta de sofer pe un DN numai cu maxim 90 km/h

This post has been edited by gruyuss: 7 Nov 2012, 13:05


--------------------
Renault Megane 3 Coupe - B 18 EAJ dec 2009/Dynamique
cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 7 Nov 2012, 13:20
Post #3926


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




..da, dar am purtat centura tongue.gif .

Oricum, acestor riscuri suntem expusi toti, nu numai tu sau eu.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruyuss
post 7 Nov 2012, 13:29
Post #3927


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 26 December 09
From: Tulcea/Bucuresti




QUOTE(Silk @ 7 Nov 2012, 14:20)
..da, dar am purtat centura tongue.gif .

Oricum, acestor riscuri suntem expusi toti, nu numai tu sau eu.
*



ai dreptate cu ce spui. in bucuresti mai mult stau bara la bara in aglomeratie si nu prind prea des 50km/h...desi stiu ca nu e bine, nu prea o port prin oras.

treaba cu DN-ul era pentru colegul b76bgaarh tongue.gif

This post has been edited by gruyuss: 7 Nov 2012, 13:30


--------------------
Renault Megane 3 Coupe - B 18 EAJ dec 2009/Dynamique
cu un caracter de fier as fi ruginit pana acum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nokia_6260
post 7 Nov 2012, 18:11
Post #3928


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 8 April 11




Pt eliminarea totala a piuiturilor enervante ce vin de la nepurtarea centurii recomand sa infingeti cate un varf de centura(doar triunghiul) in locasul prevazut.Voila! radmasa.gif

This post has been edited by nokia_6260: 7 Nov 2012, 18:12


--------------------
Renault Captur - HSK-IP-XXX 1,2 Tce 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Nov 2012, 19:19
Post #3929


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Oare de numai romanii se plang ca ii strange centura?

Si oare de ce romanii sunt singurii interesati ca masina sa fie "cat mai sigura", dar se eschiveaza cat poate de la purtatul centurii de siguranta?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valy1
post 7 Nov 2012, 19:32
Post #3930


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 6 October 08




"are airbag-uri, ce mai trebuie centura?"
Si nu suntem nici pe departe singurii.


--------------------
Renault Megane - B xx xxx 2007 80cp
Renault Megane 3 1.5 dCi 105cp , Dynamique , Noir Nacre.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Discutati numai despre Megane 3 si nu despre Laguna sau alte modele... De asemenea, fara versusuri. Topicul a fost curatat, si s-au aplicat sanctiuni usoare. De acum inainte se lasa cu suspend.


--------------------
Go to the top of the page
140 Pages « < 129 130 131 132 133 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 11:06
Dacia