Renault Megane 3
![]() ![]() ![]() |
Renault Megane 3
ionutm82 |
![]()
Post
#2761
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16V
- B-yy-XXX
Dynamique 2009
|
|||
Catalinmodena |
![]()
Post
#2762
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Poate da,sau poate nu.Crede-ma ca am cauciucuri de iarna,si le laud de cate ori am ocazia,insa pe polei,daca nu mergi cat se poate de incet,patesti ca respectivul cu orice cauciucuri!
![]() |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
rtBK |
![]()
Post
#2763
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
nu cred...altfel erau 100 de masini acolo nu numai un megane cu anvelope de vara. cum a fost pe autostrada acum cateva zile nu stiu cate masini lovite.
This post has been edited by rtBK: 25 Dec 2009, 14:58 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
ionutm82 |
![]()
Post
#2764
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 06 From: Bucuresti ![]() |
De acord cu tine, Catalin. Tocmai de aceea si eu am spus ca poate evita necazul. Ce vroiam eu sa subliniez e ca la fel cum iti pui clima, xenon pe masina tot la fel e bine sa-ti pregatesti masina de iarna. Cu anvelope de iarna nu esti zmeu, nu poti sa mergi la fel ca vara dar daca vei derapa, poate te vei opri pe marginea santului si nu in sant
![]() This post has been edited by ionutm82: 25 Dec 2009, 15:22 |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16V
- B-yy-XXX
Dynamique 2009
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#2765
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
rtBK,vizualizeaza filmarea,si vezi ora la care s-a produs evenimentul,precum si ce declara respectivul.
Pe scurt:s-a intamplat la ora 5 AM parca,intr-o curba,apoi dupa ceva timp au aparut si "drumarii" cu material antiderapant.Nu stiu cati circula la ora aia. Daca mai pui si faptul ca avea masina doar de 2 luni,deci o posibila increde poate nejustificata in masina,in conditiile date,totul capata contur! Da Ionut,sunt de acord cu tine! |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2766
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu am adaugat 1500 ron pentru 4 BfGoodrich g-force winter si pot sa zic ca si-au facut fiecare banut la nametii de zilele astea. Pana la urma, au fost sub 400 de euro, au fost optionale pe masina care au costat mai mult.
Sunt sigur ca, daca isi dota cat de cat masina, si isi adapta viteza la conditiile de drum, putea evita accidentul. Iar motive precum "n-au dat si astia cu nimica" mi se par puerile. Sunt sigur insa ca, daca i-ai fi zis respectivului sofer de gume de iarna, sigur ar fi sarit cu "scump dom'le, scump". Eu le aveam montate la 1 decembrie si vor sta acolo pana dupa 1 martie. Am mers cu Clio cu cauciucuri de vara zilele trecute, si tot timpul transpiram cand vedeam ca, atunci cand franam, in loc sa simt ceva, doar auzeam caraitul ABS-ului. Nu mai condusesem pe gheata si polei masina cu gume de vara din 2004, de pe vremea Matizului, si nu pot sa concep cum pot fi unii atat de nesimtiti incat sa nu-i deranjeze sa conduca masini de peste 1.5 tone cu gume de vara. Dacia macar era o coaja, o struneai mai usor. This post has been edited by Laurentziu83: 25 Dec 2009, 20:59 |
--------------------
.
.
.
|
|
marshall_balance |
![]()
Post
#2767
|
![]() Membru direct si la obiect Group: Members Posts: 248 Joined: 14 August 08 From: Timisoara ![]() |
Nu inteleg de ce atunci cand o asemenea situatie este prezentata, toata lumea se apuca sa faca pe atotstiutoarea, atotcunoscatoarea, etc etc. Oameni buni, orice se poate intampla, poate omu n-are experienta de condus pe gheata, poate a fost un moment de neatentie, ceva...orice e posibil. Nu v-as dori sa ajungeti voi de la judecatori judecati...
De ce tot faceti atata caz cu cauciucurile de iarna? Da domne, sunt bune, dar pe polei poti sa ai tu mama si tata cauciucurilor ca tot degeaba. Cei care sustineti contrariul, chiar nu va dati seama ca va faceti singuri de cacao pentru ca eplicati din basme si teorii, nu din experienta??? Oricine a condus pe gheata si polei cu cauciucuri de iarna stie ca sunt la fel de folositoare ca alea de vara. Ce-i asa greu de priceput? Si saracul om care si-a spart masina e foarte posibil sa fi avut viteza mica si experienta pe zapada "canci" ca sa zic asa...si valea raului sa fie aproape de drum, asadar il acuzati degeaba de cocalarism. Macar acum in perioada sarbatorilor poate ar trebui sa nu mai fiti asa carcotasi! This post has been edited by marshall_balance: 26 Dec 2009, 20:23 |
--------------------
BMW
530d
F10 2011
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2768
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@marshall: ai cauciucuri de iarna pe masina sau nu?
Nu stiu cu ce te-ar fi incalzit "lipsa de experienta" daca ar fi intrat cu masina in tine si ai fi ajuns in spital. Oricat de putina experienta avem sau ce scuze avem ca am produs un accident, SUNTEM RESPONSABILI DE CONSECINTELE ACESTUIA. Legislatia in tari mai spalate spune clar ca nu ai ce cauta pe sosea iarna cu anvelope de vara. Daca nici cei ce dau 17000 de euro pe o masina "nu isi permit" acest lucru, ce pretentie sa am de la taranul cu Golf 3 din 91 luat cu 1000 de euro? Baiatul cu Coupe-ul are noroc ca inca nu s-a bagat prevederea cu anvelopele in contractul de asigurare, altfel acum se stergea pe bot de despagubirea de dauna totala. LE: am condus si cu gume de iarna si cu gume de vara pe polei, in aceeasi seara, la diferenta de o jumatate de ora (am montat gumele de iarna pe Clio, inainte sa-l dau unui prieten), si ESTE DIFERENTA. Daca diferenta aia ma faca sa ma opresc la linia trecerii de pietoni in loc sa dau peste cel care traverseaza (si sa ma scuteasca de nopti nedormite, de drumuri la spital, tribunale si alte alea), eu zic nu ca si-au scos banii, ci ca sunt priceless. This post has been edited by Laurentziu83: 27 Dec 2009, 10:05 |
--------------------
.
.
.
|
|
rtBK |
![]()
Post
#2769
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
marshall balance... tocmai ca spun din experienta. am facut masina sa piarda controlul intentionat si dupa ce a zburat stanga dreapta de 2 ori ( deh n-am esp ) am reusit sa o stabilizez nu sa ma arunce intr-un stalp sau cine stie ce. si asta cu anvelope all season
![]() Asa ca te intrebam noi pe tine... ce experienta ai tu cu anvelopele de iarna? "Baiatul cu Coupe-ul are noroc ca inca nu s-a bagat prevederea cu anvelopele in contractul de asigurare, altfel acum se stergea pe bot de despagubirea de dauna totala." crezi ca mai dureaza mult? cred ca toti asiguratorii care s-au uitat la stiri in ultimile 2 saptamani si-au dat palme. ![]() This post has been edited by rtBK: 27 Dec 2009, 10:04 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
marshall_balance |
![]()
Post
#2770
|
![]() Membru direct si la obiect Group: Members Posts: 248 Joined: 14 August 08 From: Timisoara ![]() |
Ok, vad ca n-ati priceput ce vroiam sa zic. Probabil voi mergeti pe principiul "Am cauciucuri de iarna, deci pot sa merg mai tare pe gheata, de ce sa merg cu 20-30 la ora ca unul cu cauciucuri de vara, ca tot o sa opresc la trecere". Anyway, am cauciucuri de iarna, si le am pentru ZAPADA. E foarte clar ca la temperaturi scazute, si pe zapada au o mult mai mare aderenta decat cele de vara, avand o alta compozitie, rosturi mai mari, etc. Dar again, am mers pe gheata si sunt useless. Daca mergi cu mai mult de 30 km/h ai pus-o oricum pe gheata. In fine, fie cum ziceti voi, ca vad ca oricum tot pe-a voastra o stiti!
This post has been edited by marshall_balance: 27 Dec 2009, 11:04 |
--------------------
BMW
530d
F10 2011
|
|
rtBK |
![]()
Post
#2771
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
acum 3 zile am stat 2 ore sa parcam un bmw cu anvelope de vara... parcare din care eu intru si ies fara nici un stres de cand ninge.
Eu sunt aproape sigur ca daca cel din filmulet ar fi avut anvelope de iarna in cel mai rau caz derapa putin si reusea sa evite acest incident neplacut. Faza amuzanta e ca de cand cu temperaturile astea foarte scazute am mai multa aderenta decat vara... ieri ma intreba cineva daca am modificat ceva la masina ![]() ![]() ![]() p.s. ne asteptam la un raspuns mai exact in privinta anvelopelor pe care le ai...daca sunt debica sau firestone... inteleg raspunsul tau ![]() This post has been edited by rtBK: 27 Dec 2009, 11:18 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
marshall_balance |
![]()
Post
#2772
|
![]() Membru direct si la obiect Group: Members Posts: 248 Joined: 14 August 08 From: Timisoara ![]() |
Good Year Ice Navi
|
--------------------
BMW
530d
F10 2011
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2773
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu n-am zis ca merg cu 100 la ora pe gheata pt ca am gume de iarna, tot cu 30 merg, dar am alt control asupra masinii. Sa conduci bine o masina nu inseamna sa te bazezi ca are ABS si ESP si gume iarna, ci sa faci tot posibilul ca acestea sa nu intre in functiune, ele intra un functiune doar in cazuri de extrema urgenta. Mie nu mi-a intrat ABS-ul la orice frana, ca atunci cand as fi avut gume de iarna si, in plus, in momentul in care intra ABS-ul, eficienta franarii scade, ceea ce nu prea este de dorit.
BTW, am facut saptamana trecuta o depasire pe A2 cu 136 km/h la care am simtit ca incep sa ma "fure" rotile de pe stanga de la resturile de gheata si zapada de pe mijlocul autostrazii, dar am terminat-o cu bine si am revenit apoi la o viteza decenta. Daca faceam depasirea respectiva cu gume de vara era posibil sa nu mai apuc sa va povestesc aici, cu toate airbag-urile pe care le are masina. Pana la urma, suntem pe un forum pe care trambitam mult pe tema celor 5 stele nenorocite obtinute la EuroNcap si mizam ca ele ne salveaza, dar uitam ca totusi e mai bine sa previi decat sa ajungi in situatia de a folosi respectivele stele. Eu intotdeauna am preferat sa sacrific siguranta pasiva pentru a avea siguranta activa mai buna, si toata lumea isi doreste asta, dar nu realizeaza acest lucru. This post has been edited by Laurentziu83: 27 Dec 2009, 13:20 |
--------------------
.
.
.
|
|
adytym |
![]()
Post
#2774
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
apropo de colegul cu bmw-ul, tin sa-ti spun ca , cu un bmw pe timp de iarna esti un om mort , asa-i cum spui ca nu poti sa parchezi sau sa iesi dintr-o parcare unde zapada are 10 cm, ia-ti o masina cu tractiune fata si nu vei mai avea problema asta.
si in legatura cu cauciucurile de iarna si vara pe dincolo ii chestia de marketing, iar aia is pemit sa schimbe cauciucurile in fiecare an , pe linga asta au amenzile destul de mari , iar parerea mea este ca si ei ar umbla ca noi cu cauciucuri de vara daca nu ar fi amenzile asa grase. pe gheata chiar nu ai nici o sansa cu orice cauciuc vreti voi sau cu orice frane. |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
radun |
![]()
Post
#2775
|
![]() La noi normalitatea este ceva special Group: Members Posts: 43 Joined: 12 June 06 From: Bucharest ![]() |
Salut,
Foarte interesante informatiile si parerile postate pe forum, mai ales despre platforma B32. Ca posesor de M1 si M2.2 sunt cateva lucruri pe care le remarc: 1. Majoritatea promotiilor Renault se bazeaza pe chelirea masinilor. Frantuzul nu vrea sa lase nimic de la el. E ca si cum azi o paine costa 1 leu si maine este 0.9 dar este micsoarata cu 20%. 2. Am inteles ca vor sa scoata masina mai ieftina dar pretul actual nu face decat sa mareasca profitul, nu exista niciun beneficiu real pentru client. Ei trebuiau sa pastreze versiunile M3 asa cum sunt si sa scoata o serie ieftina pe B32 in echipare "essential = strictul necesar + ceva optiuni" la 10000 Euro sau 11000 Euro. Am vazut cum au disparut de pe M2 izolatia de sub capota, capacele de la motor si baterie, diverse ornamente, luminile din usi si multe altele. Ce reprosez lui RR este faptul ca nu anunta clientii din timp si nu semnaleaza produsul astfel obtinut cu un nume distinct. O alta problema este fiabilitatea unor echipamente prezente pe toate versiunile. Degeaba cumperi varful de gama al unui model, problemele sunt aceleasi. Este inadmisibil sa se strice la 2000 de km frana de mana, la 10000 km ambreiajul, la 30000 km sa se blocheze compresorul de aer conditionat. Deja sunt probleme grave de calitate. Impartirea pe teritorii a produselor este catastrofala, cu efecte devastatoare in mintea romanilor care o viata intreaga au fost complexati de "marfa pentru export este mai buna". Era mai cinstit pentru ei sa comunice altfel si sa permita alegerea tuturor variatelor de motoare si caroserii. Renault se lupta cu ei in loc sa se lupte cu concurentii. Mare greseala de strategie. Toate acestea corelate cu valoarea mica de revanzare vor face ca Renault sa piarda pe termen mediu enorm. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, 1,6 16V
2006/Expression/MP3/Clima/Xenon/Senzori
|
|
opv353 |
![]()
Post
#2776
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 December 09 ![]() |
Se pare ca si versiunea motorului 1.6L 16V care va fi montat pe "Generatia 2010" difera:pe modelul curent este montata versiunea 858(110CP/6000rpm; 151Nm), iar pe noul model va fi montata versiunea 848(100CP/5500rpm; 148Nm).
![]() Trist...detest programul "eco2" al Renault-ului!!! |
--------------------
Renault
Megane
- AG 10 EZV
III/Expression
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2777
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(marshall_balance @ 26 Dec 2009, 20:20) Oricine a condus pe gheata si polei cu cauciucuri de iarna stie ca sunt la fel de folositoare ca alea de vara. Io zic să mai conduci: |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
marshall_balance |
![]()
Post
#2778
|
![]() Membru direct si la obiect Group: Members Posts: 248 Joined: 14 August 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
BMW
530d
F10 2011
|
|
viperdel |
![]()
Post
#2779
|
![]() Membru cu drepturi Group: Members Posts: 224 Joined: 20 November 09 ![]() |
QUOTE(marshall_balance @ 28 Dec 2009, 20:17) E greu de spus dacă nu conduci în paralel, exact ca în filmuleț. Eu pot să zic că am codus pe polei cu cauciucuri de iarnă și oprește greu și cu abs-ul cârâind ca o cioară, ceea ce mă face să mă gândesc că poate marshall_balance are dreptate. Dar până nu încerci pe același polei cu aceeași mașină dar alte cauciucuri (ceea ce e foarte greu de făcut) nu poți spune cu certitudine care e diferența. Ce poți face e să te încrezi în sfaturile oficiale și să schimbi cauciucurile când trebuie, în rest sunt speculații sau diverse păreri. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Dynamique Respectă toate regulile și presupune că nimeni altcineva nu le respectă - Ghidul supraviețuirii în trafic
M3 B95 K9K 105CP |
|
ssilviu |
![]()
Post
#2780
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Să vezi cu gume de vară cum e. Că apucă să se blocheze roata și deși abs-ul intervine, coeficientul de frecare între roată și asfalt e atât de mic încât aceasta nici nu mai se invarte iar. Altfel spus, frecarea dintre cauciuc și asfaltul alunecos este mai mică decât aceea între discul de frână și plăcuțele peste care nu se mai aplică nicio forță.
În fine, eu zic că suntem cam offtopic. Ce se mai aude de Megane generația 2010? A apărut în showroom-uri? This post has been edited by ssilviu: 29 Dec 2009, 10:56 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
clr |
![]()
Post
#2781
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(viperdel @ 28 Dec 2009, 22:13) E greu de spus dacă nu conduci în paralel, exact ca în filmuleț. Eu pot să zic că am codus pe polei cu cauciucuri de iarnă și oprește greu și cu abs-ul cârâind ca o cioară, ceea ce mă face să mă gândesc că poate marshall_balance are dreptate. Dar până nu încerci pe același polei cu aceeași mașină dar alte cauciucuri (ceea ce e foarte greu de făcut) nu poți spune cu certitudine care e diferența. Ce poți face e să te încrezi în sfaturile oficiale și să schimbi cauciucurile când trebuie, în rest sunt speculații sau diverse păreri. Eu am mai zis-o si in alt post. Am condus in aceeasi zi (in perioada dinaintea Craciunului cand a fost zapada din abundenta) doua masini: una cu anvelope de iarna, alta cu all season. Daca la demaraj s-au comportat impecabil amandoua, neavand nici o problema, la frana, in timp ce la cea cu anvelope de iarna n-am avut nici cea mai mica emotie, la cea cu all season m-a innebunit ABS-ul. Diferenta se vede si este una uriasa. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2782
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Azi noapte la 4 dimineata plecam spre Baneasa, sa iau pe cineva de la aeroport, la -2 grade afara si polei pe jos. Pana sa ies din oras am prins polei prin destule locuri, fapt constatat ori cand puneam voit frana (sa vad daca intra ABS-ul sau nu), sau calcam brusc acceleratia sa vad daca intra antipatinajul. ESP-ul mi-a intrat chiar si intre blocuri la un moment dat.
Dupa ce am iesit din oras nu am mai testat asfaltul, m-am multumit doar sa tin viteza constanta la 100 la ora si reducerea usoara a acesteia la viraje. Acum, nu mai stiu pe unde am prins eu polei sau nu, cert e ca am ajuns la aeroport si m-am si intors la Galati, scotand o medie de 70 km/h si facand 240 km/sens in cca 3 ore fiecare din sensuri. N-am sa aflu niciodata daca as fi putut sa ies in decor daca aveam gume de vara, si nici nu ma intereseaza, eu macar sunt multumit ca mi-am echipat masina ca la carte. Momentan eu am cam 2000 de km din cei 3600 ai masinii, facuti cu anvelopele de iarna, si cred ca nu le-am folosit degaba, aproape tot timpul le-am folosit la sub 7 grade afara. Ca tot suntem pe topicul de Megane 3, tin sa precizez ca in portbagajul de la Megane hatch incap 2 trollere de peste 20 kg capacitate, puse pe o parte, ramanand loc intr-o parte pentru bagajele de mana pentru ambele persoane si pentru haine. Spre comparatie, intr-un Mercedes E-Classe vechea generatie (->2008), in portbagaj, 2 trollere nu pot fi puse pe o parte, portbagajul nefiind suficient de inalt, in schimb incape un al treilea, mai mic, mai incape o geanta, iar restul intra dupa noroc, infipte printre celelalte. E mai spatios, normal, dar nu sa te dea pe spate. Raman la parerea ca un hatchback se preteaza mult mai bine la carat lucruri voluminoase, la nevoie se poate renunta la tableta spate, putand pune bagaje mai mari, sacrificand vizibilitatea in spate, eventual se rabat banchetele si se renunta la locurile din spate, in schimb la sedan esti cam limitat de forma caroseriei. Sper ca prin acest model sa nu mai blameze romanii modelele hatch ca "n-au portbagaj", nici eu de exemplu la un sedan nu sunt dispus sa trantesc diverse bagaje (cu rolele aferente) peste banchetele din piele, de exemplu. Ca tot suntem la comparatii deplasate, pot sa zic ca, dupa 600 de km facuti duminica si luni cu Mercedesul (tot drum de aeroport), cand m-am suit inapoi in Megane m-am simtit ca intr-o coaja ![]() Oricum, daca de la Megane-ul 2010 se va scoate display-ul digital si se va trece la calitatea interiorului de Fluence, voi putea spune ca am o masina exclusivista. ![]() ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
adytym |
![]()
Post
#2783
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
alta masina nici nu ai gasit sa compari, mercedes cu megane m3, ce nu ai comparat megane 3 cu bentley sau rols royce.
iar pentru colegul ,,clr'' incearca-le pe gheata pe amandoua nu pe zapada, sa te vad atunci. |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2784
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Am comparat la spatiul portbagaj, unde nu conteaza calitatea peretilor
![]() Oricum, ori nu-s eu prea pretentios, dar diferenta de la cer la pamant nu e. Ca si confort, era doar o treapta mai sus. |
--------------------
.
.
.
|
|
goancea |
![]()
Post
#2785
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 24 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Sa va spun si eu de cauciucuri de vara vs. cauciucuri de iarna, circulat cu masina iarna.
Pe megane 2.2 diesel-ul de 1.5 100 CP mi-am cumparat si montat anul trecut cauciucuri de iarna Dunlop wintersport M3 (am dat 1500 ron pe 4 cauciucuri de 16). Am mers iarna trecuta cu ele si ... "da domne' se simte grav ... merita cauciucurile de iarna toti banii". Iarna asta m-a prins zapada cu cauciucurile de vara. Vreau sa va spun ca am mers pana acum, in Bucuresti, cu cauciucurile de vara care au peste 40.000 Km si surpriza ... am mers foarte bine. Chiar si pe stradutele dintre blocuri care nu au fost deszapezite de loc, nu am avut probleme. Nu am ramas niciodata inzapezit si am circulat cu masina in fiecare zi (tai orasul de un cap la altul zilnic). Singura diferenta pe care am simtit-o este ca poti sa mergi cu viteza putin mai mare cu cauciucurile de iarna. In rest nimic. Idiotul din filmuletul respectiv pun pariu ca avea minim 80 in curba respectiva. Acolo si cu A6 quattro derapai de nu te vedeai. Prostia se plateste ... |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
- B - FOREVER - ROK
2007 1.5 dci 100CP
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#2786
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
mersul identic cu caucioace de iarna sau vara e o poveste pentru copilasi de spus noaptea la lumina semineului.
eu cu niste naspeturi "de iarna" Semperit cu 20km/h in momentul in care am fost nevoit sa intru pe o straduta la 90g dreapta mi-a intrat ABS si am simtit cum fuge spaticul; noroc cu ESP - cu ocazia asta am vazut ce rosu frumos apare pe ecranul CB. Trei zile pana am schimbat naspetele cu Dunlop Wintersport M3 am mers cu masinuta ca si cu barca atunci cand dai la vasla in partea gresita a barcutei. Mentionez ca era numai mazga cu ceva putintica zapada. Nu vreau sa stiu cum era cu gheata pe jos. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
mondeo.ro |
![]()
Post
#2787
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 27 November 08 ![]() |
@goancea
Eu nu stiu pe ce strazi umbli tu dar iti garantez ca,iarna,cu cauciucuri sh de iarna e mai bine decat orice cauciuc de vara. Crede-ma ca stiu ce vorbesc.Fac naveta la Timisoara am condus anul iarna asta in toate conditile meteo posibile si diferenta exista.Cu cele de vara NU mergi iarna cum mergi cu cele de iarna. Daca n-am dreptate atunci oare de ce se chinuie producatorii sa scoata anvelope de iarna si de ce revistele si expertii auto explica si recomanda anvelopele de iarna? ![]() |
--------------------
Ford/Dacia
Mondeo/1300
- TM 87 KUN/TM 08 SWY
'04 5usi Ghia 2.0TDCi/'83 pt.exp.
|
|
rtBK |
![]()
Post
#2788
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
goancea sa intelegem ca tu esti una din persoanele care merge cu 20 de km/h pe bulevard ca sa nu derapeze. Din partea tuturor "MULTUMIM"
![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#2789
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Stie cineva sa-mi spuna de ce pe Megane 3 1.6 16V Generatia 2009 exista cutie de viteze cu 6 trepte iar pe Megane 3 1.6 16V Generatia 2010 exista cutie de viteze cu 5 trepte?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
- GL
Dynamique 1.6 16V (2007) I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#2790
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
daca citesti disputa noastra pe aici referitoare la megane III vs fluence hatch...o sa gasesti mai multe diferente....
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Discutati numai despre Megane 3 si nu despre Laguna sau alte modele... De asemenea, fara versusuri. Topicul a fost curatat, si s-au aplicat sanctiuni usoare. De acum inainte se lasa cu suspend.
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 02:22 |