Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Am ramas fara ulei in cutia de viteze, ulei cutia de viteze

Himnosiss
post 10 Jun 2008, 19:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 13 November 05
From: Craiova




Sunt in Germania si am un Clio symbol diesel de 6 luni de zile cumparat din Romania. M-am dus intr-o seara la cumparaturi si cand m-am intors acasa am pus masina in fata blocului am luat cumparaturile din ea si apoi am incercat sa o parchez. Mi s-au aprins beculete in bord (stop, service si abs) si nu s-au stins (service si abs). Am pornit totusi motorul am bagat in viteza 1 si cutia a facut un zgomot ca si atunci cand nu apesi bine ambreiajul. Am scos din viteza a facut acelasi zgomot si din cauza ca aveam geamul deschis am simtit de afara miros de ulei de cutie. M-am uitat sub masina si o balta mare de ulei de cutie se forma sub masina.

Ce credeti ca ar putea fi?

Sa va fereasca Dumnezeu sa patiti ceva in germania cu masina ca o sa va iasa peri albi. O sa consumati o groaza de bani pe telefoane eu am bagat cam 50 de euro tinand cont ca am cartela din germania, si nimeni nu o sa va poata ajuta nici renault assistence germania caci ei se ocupa doar de masinile renault cumparate din germania nici renault assistence romania ca deh, ei sunt in romania.
O sa trebuiasca sa va platiti transportul pana la cel mai apropiat service (o sa va duca in cel mai bun caz ADAC care o sa va rupa de 100 de euro pentru 30-50 km sau ceva de genul).

Eu am fost oarecum norocos ca s-a milit unu de la service-ul renault cel mai aproape de mine (eu sunt in Erding acum, langa Munchen) si a venit dupa 4 zile de milogeala si mi-a luat masina.

Acum e la reparat. E in garantie sper sa o faca pe garantie ca altfel o sa ma rupa de bani.

Oricum Germania nu e mai "civilizata" decat Romania la partea cu service-urile auto si nici meseriasi mai buni nu sunt, parerea mea. A fost foarte funny, a venit a luat masina si a zis "O sa va sunam peste 2 zile sa va spunem ce are masina".

Aveti idee daca astia nu mi-o fac in garantie, CASCO poate plati si daca da ce trebuie sa fac eu am masina asigurata la OMNIASIG?

M-am uitat sub ea si am vazut ca uleiul curgea pe la ambreiaj, adica pe acolo pe unde se prinde de motor, cutia era intreaga la exterior cel putin cat am putut sa vad eu din ea ca e sub scut si nu m-am putut baga prea mult ca era plin de ulei.

Dupa ce mi-o repara ce ar trebui sa verific, nu de alta dar am un mic drum pana in Romania de facut, ca ma intorc si eu acasa, si nu vreau sa fac 3 saptamani pe drum?

A, si inca ceva, daca nu stiti germana o sa o cam imbulinati daca trebuie sa vorbiti cu cineva pe aici, sunt varza astia nu stiu o ioata de engleza si nu sunt nici prea despeti sa priceama ce vrei sa le explici.

Astept raspuns la intrebarile mele.


--------------------
Renault Symbol - B 75 HFH decembrie 2007 diesel 85 CP 1.5L ~full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
helldriver11
post 10 Jun 2008, 19:56
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 28 September 07




Am consultat actele masinii mele in care scrie foarte clar:"Garantia este o garantie internationala Renault, putandu-se efectua in Romania sau in alte tari"


--------------------
renault fost symbol 2007, actual Megane 1,4 TCE edc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 10 Jun 2008, 19:58
Post #3


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




ne pare rau sa auzim de astfel de necazuri

de la CASCO, sincer, nu cred ca vei vedea nimic ... doar daca cutia a fost lovita si asta sa fi fost motivul pierderii uleiului ... in plus, faci pe CASCO dupa niste constatari, declaratii etc. si in nici un caz nu repari tu pe unde apuci si apoi ceri banii ... deci eu zic sa uiti ca sa nu pierzi timp si alti bani

eu zic sa mergi pe Garantie ... dar asta inseamna sa aduni facturi si chitante cu ce ai cheltuit si sa ceri banii inapoi pe ele, nu cred ca primesti nimic fara documente justificatoare ... sansele sunt mari daca ala a fost service renault!!! acolo unde o repara si sansele sunt 100% daca dovedesti ca ai sunat la sunat la Renault Asistenta (Germania ... care te-a refuzat si Romania - care nu putea face nimic) ... eu nu cred ca Renault nu va recuneaste ca au fost contactate ... daca nu poti face dovada cu o factura telefonica detaliata, desfasurator etc.

in plus, garantia Renault este o garantie internationala si iti confirm 100% ca in Carnetul de garantii sunt mentionate cele doua tari - Romania (tara de achizitie si de inmatriculare) si Germania (tara in care circulai cand s-a intamplat)

poate mi-a mai scapat ceva dar eu zic Garantie!, cu conditia sa nu fi fost lovita!!!
n-ar fi rau sa fie "salvat" ce s-a schimbat, piesele vechi pot dovedi ce s-a intamplat

Bafta!!!

This post has been edited by crisolro: 10 Jun 2008, 19:59


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 10 Jun 2008, 20:00
Post #4


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Iar CASCO n-are de-a face cu defectiunile tehnice. Citeste contractul sa vezi ce acopera.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 10 Jun 2008, 20:02
Post #5


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




a ... vezi ca eun topic pe aici, ultima postare e max 2-3 saptamani legata de o problema cu ETANSAREA CUTIEI DE VITEZE ... o chestie destul de simplu si ieftin de rezolvat, cel putin pana la sosirea in Romania ... ai grija mare ce-o sa zica cei de la acel service caci profitori pot fi in orice service, fie el din Romania, Germania, Bangladesh Anglia etc. ...


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 10 Jun 2008, 20:15
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Aduna toate chitantele ca e f posibil sa trebuiasca sa recuperezi cheltuielile de la Renault Romania. Si poti sa ceri si un desfasurator la convorbiri de la compania germana de telefonie.Apeleaza Vocea Clientului si vezi cum se rezolva cu banii.Eventual un e-mail la R RO ca sa ramana scris undeva.
Mare ghinion !!!!


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 10 Jun 2008, 21:38
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... nu cred a sti a repara o cutie in Germania altfel decat prin inlocuire... vre0 3000-4000 euro ... cauta sa te informezi ce ai patit la cutie...daca este de garantie trebuie sa o aplice chiar si ei ...aici de la Renault nu o sa vezi cred nici un ban daca nu au acte si fotografii explicite ... Si sa ne spui care a fost finalul, caci altfel lumea spune ca este numai "lapte si miere" in service-urile straine...

This post has been edited by TRANCA: 10 Jun 2008, 21:46


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 11 Jun 2008, 07:46
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Pai ce sa repare la ea ca cel mai probabil e sarit un simering, la priza sau la planetare. Sau cordonul de mastic de etansare nu a fost aplicat corespunzator.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Himnosiss
post 11 Jun 2008, 13:50
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 13 November 05
From: Craiova




Multumesc de reply-uri.

Service-ul e unul renault, am sunat la 20 de numere Renault si o sa fac rost de desfasurator ca in paralel am ceva probleme si cu ratatii de la E Plus (telefonie mobila in germaniaca) daca ajungeti in germnaia sa nu luati cartela E Plus ever!!!!

Sincer e frumos aici cat timp nu ai probleme, daca ai probleme o incurci rau de tot.

Maine aflu ce si cum cu cutia pana atunci pumni stransi.
Si legat de partea cu reparatul/schimbatul nu depinde de ei, depinde de politica firmei si renault nu are o politica pro client adica schimbam in loc sa reparam, de altfel nici prea amabili nu sunt nici aici cei de la renault.

Am sa tin toate actele legate de masina.

Keep in touch!



--------------------
Renault Symbol - B 75 HFH decembrie 2007 diesel 85 CP 1.5L ~full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 11 Jun 2008, 21:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... problema cu masticul este la benzina ... si nu pierde decat foarte putin in timp, cca. 0,5 l la 15000km, ceea ce nu afecteaza grav cutia ...


<span class='edit'>11 Jun 2008, 22:05:</span>
QUOTE(Himnosiss @ 10 Jun 2008, 19:16)
Sunt in Germania si am un Clio symbol diesel de 6 luni de zile cumparat din Romania. M-am dus intr-o seara la cumparaturi si cand m-am intors acasa am pus masina in fata blocului am luat cumparaturile din ea si apoi am incercat sa o parchez. Mi s-au aprins beculete in bord (stop, service si abs) si nu s-au stins (service si abs). Am pornit totusi motorul am bagat in viteza 1 si cutia a facut un zgomot ca si atunci cand nu apesi bine ambreiajul. Am scos din viteza a facut acelasi zgomot si din cauza ca aveam geamul deschis am simtit de afara miros de ulei de cutie. M-am uitat sub masina si o balta mare de ulei de cutie se forma sub masina.

*




...fiindca s-au aprins inainte beculetele de ABS, clar un senzor a fost afectat ... vreo sarma rasucita sau planetara rupta, sau in diferential pinionul planetar cumva ... si simering-ul nu a mai etansat, sau a crapat carcasa la cutie ... oricum daca a fost zgomot in cutie, minim 2 pinioane sunt afectate ... si de aici pana la inlocuire cutie nu mai este mult ... Asa ai mai multe sanse sa o rezolve pe garantie acolo, asta numai daca a fost defect de fabricatie si nu de exploatare ... Insista pe garantia Renault internationala, indiferent cat timp dureaza, fiindca aici in Romania greu te crede cineva (si iti trebuie poze clare si din toate unghiurile cu auto si cutia pe masina inainte de reparatie, in afara de actele de service), dar sa mai si iti dea banii inapoi... RO_flag.gif group_pointing.gif

This post has been edited by TRANCA: 11 Jun 2008, 22:07


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 15 Jun 2008, 00:45
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... Heei!...Ce se mai aude de cutie?...


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Himnosiss
post 20 Jun 2008, 14:35
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 13 November 05
From: Craiova




Gata!!!! Am primit masina. Azi dupa 2 saptamani.
Ok ce s-a intamplat. Planetara scurta a barbierit zimtii in care se tine in cutie si astfel s-a distrus atat cutia cat si panetara. Au schimbat cutie si planetara scurta.
Pareri despre ce au facut:
1. A durat extraordinar de mult sa o repare. Au asteptat dupa o cutie si o planetara cica din Franta, m-am uitat pe ele erau made in spain, foarte mult.
2. Dupa ce le-au pus masina nu mai e la fel. Au facut ceva la rotiele din fata caci acum a inceput sa se incline la curbe si nu imi place. mad.gif
3 Au umblat la directie nu stiu de ce, ca nu avea nimic, si mi-au pus volanul 3-5 grade virat spre dreapta. Acum cand merg in linie dreapta volanul sta virat usor spre dreapta. Nu ma mai intorc la ei. CLAR! O sa ma duc totusi candva in zilele urmatoare sa cer copii dupa devizul de reparatie si toate actele ca mie nu mi-au dat nimic.

Am niste poze cu cutia si planetara dar nu se vede nimic in ele asa ca nu am sa le postez.
Am fost la ei de 2 ori pana acum si am mai stat cu ei prin atelier, sunt leiti ca in Romania. Daca nu merge cu vorba buna dam cu ciocanul ceea ce mie nu mi se pare ok.

Pot sa zic ca mi-au spalat masina inainte sa mi-o dea, jos palaria, ce pana mea... se respecta, asta cred ca conteaza cel mai mult sa ti-o spele puii mei.

Asa ca, sa va fereasca Dumnezeu sa aveti masina in service aici.

Cica e problema la clio diesel cu cutiile si planetarele facute in turcia ca sunt calitatea a 2-a si ca se distrug foarte usor asa ca... aveti grija.

Mie cica mi-au pus calitatea 1 acum dar tot am ramas cu o planetara calitatea 2... aia lunga, ca aia scurta a fost cea cu probleme.

Astept intrebari.

Numai bine,
Bogdan.


--------------------
Renault Symbol - B 75 HFH decembrie 2007 diesel 85 CP 1.5L ~full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Jun 2008, 16:07
Post #13


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




1. daca nu le aveau pe stoc sad.gif
2. nu cred ca are motive reale sa se incline altfel in curbe de la schimbarea unei planetare si a cutiei sad.gif
3. au facut geometria (cel mai probabil asa scrie in cartie renault ... dupa orice reparatie la roti se face) dar se pare ca nu perfect [volanul] - cred ca daca ai rabdare te poti duce sa-l puna drept


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Himnosiss
post 20 Jun 2008, 17:34
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 13 November 05
From: Craiova




O sa ma duc ca ma enerveaza asa stramb. Au uitat sa traga si matul ala pe care pui ulei in cutie in sus lanaga baterie si atarna pe jos.
Si mi-au indoit un prag cred ca de la elevator e tabla aia de jos indoita si va sari vopseaua de pe ea. Asa ca mai am chestii de rezolvat oricum aveam prea mult timp liber...


--------------------
Renault Symbol - B 75 HFH decembrie 2007 diesel 85 CP 1.5L ~full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 21 Jun 2008, 16:28
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... anterior reparatiei sau cu ceva mai mult timp inainte, ti-a trepidat volanul in mers si la ce viteza?...

This post has been edited by TRANCA: 21 Jun 2008, 16:30


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Himnosiss
post 23 Jun 2008, 14:05
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 13 November 05
From: Craiova




TRANCA: Da, mi-a trepidat volanul in mers de la 130-140 in sus.

Am fost la ei azi, mi-au indreptat pozitia volanului in maxim 5 minute. Am asteptat mai mult dupa ei pana sa isi termine pauza de masa decat dupa "reparatie".
Im principiu acum sunt multumit.
Nu am verificat daca mai trepideaza caci nu am avut pe unde sa fug am ajuns la 130 si nu trepida dar mai mult nu am putut ca nu am avut drum pe autoban. Maine trag o fuga pana in Munchen asa ca maine pot spune.


23 Jun 2008, 14:16:
Ca sa nu mai deschid alt topic pun aici intrebarea.

Stie cineva cum se indreapta volanul la symbol? Ca la service l-au pus drept in max 5 minute.

This post has been edited by Himnosiss: 23 Jun 2008, 14:16


--------------------
Renault Symbol - B 75 HFH decembrie 2007 diesel 85 CP 1.5L ~full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 24 Jun 2008, 18:13
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... De pus volanul pe ax coloana nu poti decat sa-l pui intr-o singura pozitie (are un dinte dublu, ceva in gen "pana" care nu poate intra decat fix intr-o pozitie prestabilita) ... Deci unghiurile de directie sunt problema ... Banuiesc ca ai avut groapa sau lovitura in roata stg, tija amortizor stg usor s-a strambat (sau bascula, sau portfuzeta) si de aici toate problemele care se trag: trepidatii volan, la virare tragea/impingea planetara stg fortand pinionul planetar si astfel uzura prematura cu distrugere si cutie viteze ... au fost baieti fini ca ti-au rezolvat partea pe garantie!!! ...

Desi pe forum nu am vazut sa fi fost cazuri de acest gen cu planetara stg la CLIO II 1.5dCi, este posibila si varianta tratamentului materialului pinionului planetar!!! ... (la bucsa de planetara dr la Megane I 1.9dCi se mai intampla asa!....)

Nu cred ca ai mentionat cati km ai la bord ... posibil 30-35.000km?

Astfel cred ori ca ti-au schimbat rotile stg cu dreapta pe fata, ori au mai reglat presiunea in roti, ori au mai reglat directia din capetele de bara de directie ... urmeaza sa vezi in timp scurt (10000km) cum este uzura anvelopelor pe fata, stg mai ales ... Fisa de reglaj geometrie directie ti-au dat-o? Ai diferente intre unghiuri stg/dr?

Oricum fii "multumit" ca s-a rezolvat "elegant" ... si nu "nemteste"!!!

Drive safe!


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Himnosiss
post 26 Jun 2008, 18:01
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 13 November 05
From: Craiova




15000 de km am. Da am lovitó mai demult in roata stanga destul de tare ca s-a lasat cu indoit de janta.

Nu mai trepideaza si merge drept acum. Nu au umblat la roti si nici la presiuni m-am uitat dupa ce am luat-o din service. Nu mi-au dat nici o hartie. Nu stiu daca am diferente mari la unghiuri.

Am fost inapoi la ei si mi-au pus volanul drept. Dupa cum zici tu se pare ca au fost foarte amabili.


--------------------
Renault Symbol - B 75 HFH decembrie 2007 diesel 85 CP 1.5L ~full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 27 Jun 2008, 10:42
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




...Inseamna ca a fost mai "dura" lovitura decat ma asteptam, avand 15000 km in loc de 30000km cat am estimat!!!

... Cand se indoaie janta, (... apropo: groapa in Romania RO_flag.gif sau bordura inalta in Germania? ) ... "automat" sunt si alte elemente care se deformeaza subtil: tija amortizor sau bieleta directie, sau bascula, sau portfuzeta, sau cadru punte fata ... ceea ce implicit duce la geometrie incorecta directie, si apoi apar in relativ scurt timp o serie de zgomote sau defecte care "aparent" nu se explica la numarul mic de km(trepidatii in mers, trage intr-o parte, uzura anormala anvelope, bataie amortizor, uzura pivoti sau bielete, huruit rulment roata, bataie planetara, fortare pinion planetar cutie viteze, etc) ... de asta zic ca inca nu este "inlaturat elementul/elementele cauza" (amortizor, bieleta, bascula, cadru motor), pana acum rezolvandu-se doar efectele ... cu o "corectie" "eleganta" pentru "iesire din service" ( altfel erai "bun de plata"!!!) ... oricum acum ai o "imagine" la ceea ce te poti astepta in viitor! ... cheers.gif

This post has been edited by TRANCA: 27 Jun 2008, 10:42


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jri22
post 2 Jul 2008, 08:23
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 4 January 07




am si eu o intrebare:cit a fost devizul reparatiilor in germania si au fost acoperite de garantie sau a trebuit sa scoti din buzunar toti banii?


--------------------
renault clio 2002 1.2 16v HB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Himnosiss
post 4 Jul 2008, 13:25
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 13 November 05
From: Craiova




Groapa in Romania in frumosul si inegalabilul oras Caracal, nici nu mai stiu ce cautam pe acolo smile.gif.

Ok si atunci cum pot sa inlatur cauza?

A fost pe garantie, nu am platit nimic si nici nu stiu cat a costat.

This post has been edited by Himnosiss: 4 Jul 2008, 13:26


--------------------
Renault Symbol - B 75 HFH decembrie 2007 diesel 85 CP 1.5L ~full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 21:02
Dacia