Pornire dificila dimineata, si la accelerari bruste se opreste
![]() ![]() ![]() |
Pornire dificila dimineata, si la accelerari bruste se opreste
dimi229 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|||
b06fcn |
![]()
Post
#2
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.909 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Flansa carburator - trage aer fals/se ineaca...Clasic la F2N
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
TZU |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 13 June 07 ![]() |
la fel patesc si eu... Am fost la mecanic si mi-a zis ca trage aer fals pe la carburator.
![]() |
--------------------
renault
laguna
2012 / 1.5 dci
|
|
robert18 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 August 07 ![]() |
Am patit si eu cu F2N.. pe vremea cand foloseam acel motor. E clasic la carburatie. S-a rezolvat prin opturarea gurii de aer care iese din filtru.. ca sa zic asa. Problema este ca nu o vei face sa mearga f bine si pe GPL si pe benzina... Am incercat diferite "mixere" insa fara rezultat. Am ajuns la compromisul: binisor pe GPl si mai putin bine pe benzina... Un alt sfat este sa o pornesti pe GPL cat timp sunt grade cu +.. la mine a mers f bine. Sper sa te ajute comentariul.
|
--------------------
Renault
R21
1990
|
|
dimi229 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
Mda... ma gandeam eu ca de la carb. e broblema
![]() Anul trecut in toamna (sau in prmavara asta... nu mai stiu...) Am desfacut carbul si l-am curatat oleak - atunci am observat si eu deformarea talpii. Klingherit n-am avut si nici nu stiu de unde sa iau (apropos daca stie cineva cumva vreo sursa in IS de unde asi putea face rost... astept sugestii), dar am mai pus doua garnituri de carton + destul de mult silicon rosu (-40 - +300 grade C) si a mers super o vreme si pe gaz si pe benzina. A fost un post de-al meu pe aici cu carb`ul+poze. Obturarea gurii de aer s-a facut... dinainte de a cumpara eu masina.... si m-am cam prins de rolul ei dupa ce am scos-o si am incercat sa reglez gpl-u`... fara prea mare succes. Alte solutii de a compensa deformarea talpii mai sunt?! De pornit pe gaz oricum pornesc atat timp cat e cu + temp. si cand e mai rece afara mai stau 5 min in parcare sa se incalzeasca oleak. Dar problema era pt. perioada cand e cu "-" ca pe gaz nu prea m-asi risca. Iarna trecuta am vazut ce inseamna sa pornesti pe gaz si sa pleci (destul de repede) la -5 gr.C: dupa vreo 500m s-a oprit brusc masina, a dat in nas, am lasat-o sa curga putin la vale s-o scot din drum (noroc ca era oleak de vale) si am deschis capota, surpriza - vaporizatorul era acoperit cu un strat destul de consistent de gheata finuta ca si chiciura de pe copaci in noptile geroase fara zapada. M-am speriat ca s-a dus membrana. oricum am pornit-o pe benzina, am ajuns acasa si cu motorul cald am pus pe gaz.... merge si acum ![]() Carbul nu pot sa-l schimb acum din lipsa de finante... peste o sapt. urmeaza sa dau masina la "renovat" - rezolvat rugina, scos puntea spate si dublata tabla prin sudura tabla cu una groasa. si alte intarituri pe dedesupt... schimbat praguri, vopsit... etc. Toate astea imi papa banii disponibili - bine ca nu prea multi ![]() P.S.: pe gaz imi ia 10% - destul de bine, avand in vedere ca reglajele sunt facute de mine ![]() This post has been edited by dimi229: 17 Sep 2007, 12:41 |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th August 2025 - 18:42 |