Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pornire dificila dimineata, si la accelerari bruste se opreste

dimi229
post 14 Sep 2007, 12:56
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 11 September 06
From: Iasi




Din pregatirile de iarna, la mine, face parte si partea cu pornitul ok pe benzina (am si GPL si vara n-am treaba cu benzina). Deci am schimbat ieri pompa de benzina (ca aveam ceva probleme cu ea). A fost 88 lei - dintr-aia cu suruburi nu capsulata.

Acum problemele... am pornit pe gaz... am comutat pe benzina... merge... ok... am accelerat incetisor.... pin`la vreo 5000 ture...de cateva ori totul ok pina am accelerat brusc - s-a oprit de tot insotita de un "poc". Asta la motorul relativ rece... dupa ce s-a mai incalzit la accelerari bruste (fara sarcina) nu se mai oprea dar pe o anumita plaja de accelerare nu facea nimic, abia dupa continuarea apasarii pedalei accelera brusc.
Asta o chestie... a doua chestie legata de aceeasi problema e ca azi dimineata pentru a o porni direct pe benzina cum o lasasem aseara au fost nevoie de 3 sau 4 chei ca s-o ia.

Va rog cine are vreo sugestie... s-o posteze....

Nu mi-e de alta dar cand temp. vor fi cu "-" cred ca nici atat n-o sa porneasca.

Multam anticipat!

This post has been edited by dimi229: 14 Sep 2007, 12:56


--------------------
Renault scenic Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 14 Sep 2007, 14:01
Post #2


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.909
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Flansa carburator - trage aer fals/se ineaca...Clasic la F2N


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TZU
post 15 Sep 2007, 17:32
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 13 June 07




la fel patesc si eu... Am fost la mecanic si mi-a zis ca trage aer fals pe la carburator. huh.gif


--------------------
renault laguna 2012 / 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert18
post 17 Sep 2007, 10:22
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 6 August 07




Am patit si eu cu F2N.. pe vremea cand foloseam acel motor. E clasic la carburatie. S-a rezolvat prin opturarea gurii de aer care iese din filtru.. ca sa zic asa. Problema este ca nu o vei face sa mearga f bine si pe GPL si pe benzina... Am incercat diferite "mixere" insa fara rezultat. Am ajuns la compromisul: binisor pe GPl si mai putin bine pe benzina... Un alt sfat este sa o pornesti pe GPL cat timp sunt grade cu +.. la mine a mers f bine. Sper sa te ajute comentariul.


--------------------
Renault R21 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dimi229
post 17 Sep 2007, 12:22
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 11 September 06
From: Iasi




Mda... ma gandeam eu ca de la carb. e broblema sad.gif
Anul trecut in toamna (sau in prmavara asta... nu mai stiu...) Am desfacut carbul si l-am curatat oleak - atunci am observat si eu deformarea talpii. Klingherit n-am avut si nici nu stiu de unde sa iau (apropos daca stie cineva cumva vreo sursa in IS de unde asi putea face rost... astept sugestii), dar am mai pus doua garnituri de carton + destul de mult silicon rosu (-40 - +300 grade C) si a mers super o vreme si pe gaz si pe benzina. A fost un post de-al meu pe aici cu carb`ul+poze.
Obturarea gurii de aer s-a facut... dinainte de a cumpara eu masina.... si m-am cam prins de rolul ei dupa ce am scos-o si am incercat sa reglez gpl-u`... fara prea mare succes.

Alte solutii de a compensa deformarea talpii mai sunt?!

De pornit pe gaz oricum pornesc atat timp cat e cu + temp. si cand e mai rece afara mai stau 5 min in parcare sa se incalzeasca oleak. Dar problema era pt. perioada cand e cu "-" ca pe gaz nu prea m-asi risca. Iarna trecuta am vazut ce inseamna sa pornesti pe gaz si sa pleci (destul de repede) la -5 gr.C: dupa vreo 500m s-a oprit brusc masina, a dat in nas, am lasat-o sa curga putin la vale s-o scot din drum (noroc ca era oleak de vale) si am deschis capota, surpriza - vaporizatorul era acoperit cu un strat destul de consistent de gheata finuta ca si chiciura de pe copaci in noptile geroase fara zapada. M-am speriat ca s-a dus membrana. oricum am pornit-o pe benzina, am ajuns acasa si cu motorul cald am pus pe gaz.... merge si acum biggrin.gif am scapat.

Carbul nu pot sa-l schimb acum din lipsa de finante... peste o sapt. urmeaza sa dau masina la "renovat" - rezolvat rugina, scos puntea spate si dublata tabla prin sudura tabla cu una groasa. si alte intarituri pe dedesupt... schimbat praguri, vopsit... etc. Toate astea imi papa banii disponibili - bine ca nu prea multi biggrin.gif

P.S.: pe gaz imi ia 10% - destul de bine, avand in vedere ca reglajele sunt facute de mine biggrin.gif , si nu e gatuit sa gafaie la deal. pe benzina n-am masurat exact ca nu prea merg.

This post has been edited by dimi229: 17 Sep 2007, 12:41


--------------------
Renault scenic Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 18:42
Dacia