o mica intrebare legat de phI si phII
![]() ![]() ![]() |
o mica intrebare legat de phI si phII
slider2 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|||
segcm |
![]()
Post
#2
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
Iti raspund doar ce stiu
![]() 3. Din cate stiu e acelasi motor doar normele de poluare difera. 4. La ph II le-au modificat: farurile, grilele, bara fata, stopurile, cadranele de bord (au schimbat turometrul in stg) designul, si iluminarea instrumentatiei (din orange in alb). Are o bagheta estetica in plus deasupra capacului torpedo, ornamente argintii in jurul cadranelor si ornamente cromate pe grilele de ventilatie.Pe ph II au scos de tot ESP-ul si ASR-ul si au pus PDG. 5. Doar pe ph II, la "noi" |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
- ** *1 ***
2012 Initiale Paris Fara semnatura
|
|
DRD |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
1 La sedan se rabateaza bacheta...2/3 si 1/3
|
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
Hack |
![]()
Post
#4
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
slider2 |
![]()
Post
#5
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
hackmikey am inteles destul de bine pentru ca aceasta informatie o am de la un tip care a lucrat in service renault pana acum vreo 2 ani, doar ca nu este foarte intalnita problema. din cate vad tu ai phII si poate la tine, ma rog la phII s-a rezolvat problema.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
19vik |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Sigur n-ai inteles bine, eu am phI. Dealtfel, topicuri despre consum ulei eu n-am vazut decat la diesel.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
valentin-axv |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 26 November 07 From: OLTENITA ![]() |
consum de ulei nu are.....ph1 are euro 3 cu 83 kw adica 112,88 cp,iar ph 2 are fix 110 cp cu euro 4......si de asemeni cuplul difera cu 1 nm si anume ph 1....150nm....iar ph 2.....151nm.....iar PDG exista dct pe ph2 standard...
|
--------------------
Renault
Megane Renault Clio 3
2003/2007
|
|
CataT |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.089 Joined: 19 April 07 From: C o n s t a n t a ![]() |
Poti da un search, de consum de ulei, nu cred ca s-a auzit, cel putin la motorul asta... sigur se facea tam tam pe forum...
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007 / 1.6 16V
|
|
dexter |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 15 April 04 From: Bucuresti ![]() |
1. La sedan se rabateaza bancheta fractionat la toate versiunile de echipare
2. Am avut exact acest motor (ph I) si nu a consumat nici o picatura de ulei. 3. De principiu la ph II s-a rezolvat problema fuliei defazoare, care mai facea probleme la ph I. In rest ambele motoare (atât ph I cât si ph II) foarte fiabile. Diferentele principale sunt date de trecerea de la euro 3 (ph I) la euro 4 (ph II). 5. pachetul de drumuri grele se gaseste numai pe ph II |
--------------------
Skoda
Octavia 2 Tdi
Trend / septembrie 2008
|
|
slider2 |
![]()
Post
#10
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
atunci mai bine daca nu exista problema cu papatul uleiului. mai am cateva intrebari, daca doriti sa ma iluminati si pe mine un pic. la ce ar trebui sa ma uit la un megane sh, sunt probleme ceva electrice, rugina, chestii de gen??
de asemenea m-ar interesa daca puteti sa imi spuneti cum se comporta masina in momentul in care pui pe ea, ma refer daca se lasa foarte mult. meganeul pe care il detin momentan obisnuieste sa care ceva greutate destul de des si uneori si pe drumuri mai putin bune (de aceea ma interesa pdg-ul), dar se comporta destul de bn, ramane destula garda la sol. cel mai mult am pus pe el vreo 450 kg dintre care: 150 kg eu si tata, restul fiind alcatuit din 13 cutii de gresie si 6 saci de adeziv si am facut un drum de vreo 100 km si un pic de mers pe teren mai accidentat, in speta drum de tara neasfaltat, dar totusi fara cratere in el. atunci s-a comportat destul de bn masina comparativ cu sarcina pe care o cara. inca o chestie care mi-a trecut prin minte, cam cat credeti ca as lua pe actualul megane?? este megane break/estate fabricat 2000, prima inmatriculare 2001, al 2 lea proprietar, 133.000km, 1.6 16v 79kw, culoare gri boreal(nush sigur). dotari: geamuri electrice fata - spate, oglinzi electrice incalzite cu carcasa in culoarea caroseriei, computer bord, ac, senzor temperatura exterioara, airbag sofer, pasager + airbaguri laterale, jante aliaj, rcd original cu comanda audio la volan, discuri frana fata - spate, proiectoare ceata, alarma, inchidere centralizata. masina intretinuta, curata, in legatura cu caratul mult cu ea nu-i problema are amortizoare noi pe spate si probabil pana la data vanzarii va primi niste componente noi (bucsi, pivoti, capete de bara si posibil cauciuri spate, cele fata fiind mai noi.) This post has been edited by slider2: 22 Oct 2008, 11:26 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
19vik |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca n-a fost lovit, rugina nu cred ca ai sa intalnesti la un sh, iar probleme electrice pot sa apara si la unul nou.
La sedan 2.1, sarcina maxima e de 490 kg, am avut si eu vre-o 450 kg pe masina (5 adulti + bagaje), trage destul de bine (aveam si AC-ul pornit) si nu se lasa sa o pui cu burta pe pamant la denivelari (bineinteles pe asfalt nu pe coclauri). Probabil ca pdg-ul e si mai bun sub acest aspect. Partea cu fulia defazoare rezolvata e relativa, sunt destui useri cu M2.2 care au schimbat-o sau urmeaza sa o schimbe. Alte diferente intre ph1-ph2, in afara de cele estetice, la ph2 (s-au scos si capacele de plastic de pe motor si din jurul motorului) de pe expression s-au scos dn dotarea standard proiectoarele de ceata, senzorul de lumina si ploaie si cred ca si luminile din usi. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#12
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(19vik @ 22 Oct 2008, 13:53) Partea cu fulia defazoare rezolvata e relativa, sunt destui useri cu M2.2 care au schimbat-o sau urmeaza sa o schimbe. de pe expression s-au scos dn dotarea standard proiectoarele de ceata, senzorul de lumina si ploaie si cred ca si luminile din usi. Fulia este rezolvata in mare parte, la ph1 aparea foarte des inca din primii 10.000 de km, lucru care nu se mai intampla la phase 2 asa des. Ideea e ca apare mult mai rar si acest lucru nu se datoreaza masinilor mai noi. Eu am expression si proiectoare si senzori si lumini in standard. La ph2 initial nu s-a renuntat la nimic. Dupa jumatate de an au disparut jumatate din capacele de la motor, peste alta jumatate restul capacelor. Pe la inceputul lui 2007 au disparut parca indicatoarele de motorizari, peste jumatate de an si proiectoarele si senzorii de la Expression plus luminile din usi. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th August 2025 - 16:34 |