Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

o mica intrebare legat de phI si phII

slider2
post 21 Oct 2008, 20:41
Post #1


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




salve momentan detin(ma rog tata) masina din semnatura. Ar fi o ideea sa o schimbam cu un megane mai nou, tot break in principiu sau sedan daca ma lamuresc in legatura cu anumite chestii.
1. la sedan se rabateaza bancheta fractionar??
2. am inteles ca unele motoare 1.6 16v(motorizarea pe care o vreau si pe viitoare masina) papa ulei din cauza unor garnituri mai largi decat trebuie. problema este doar la phI sau si la phII. cat de des intalnita este??
3. am vazut ca puterea motorului 1.6 16v variaza, la phI 115cai respectiv 110 la phII, exista si diferenta de fiabilitate, sunt probleme cu vreo versiune?? cuplul motor este 151nm la ambele??
4. care este/sunt diferenta(ele) intre phI si phII in afara de cele estetice (grila radiator, stopuri spate)??
5. pachetul drumuri dificile se gaseste si pe phI sau doar pe phII??


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 21 Oct 2008, 21:35
Post #2


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Iti raspund doar ce stiu wink.gif

3. Din cate stiu e acelasi motor doar normele de poluare difera.
4. La ph II le-au modificat: farurile, grilele, bara fata, stopurile, cadranele de bord (au schimbat turometrul in stg) designul, si iluminarea instrumentatiei (din orange in alb). Are o bagheta estetica in plus deasupra capacului torpedo, ornamente argintii in jurul cadranelor si ornamente cromate pe grilele de ventilatie.Pe ph II au scos de tot ESP-ul si ASR-ul si au pus PDG.
5. Doar pe ph II, la "noi"


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRD
post 21 Oct 2008, 22:40
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 20 September 06
From: Brasov




1 La sedan se rabateaza bacheta...2/3 si 1/3


--------------------
Renault Megane 2 1.5 Dci Comfort Expresion 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 22 Oct 2008, 06:35
Post #4


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(slider2 @ 21 Oct 2008, 21:41)
2. am inteles ca unele motoare 1.6 16v(motorizarea pe care o vreau si pe viitoare masina) papa ulei din cauza unor garnituri mai largi decat trebuie. problema este doar la phI sau si la phII. cat de des intalnita este??
*


Cred ca nu ai inteles bine.


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 22 Oct 2008, 08:39
Post #5


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




hackmikey am inteles destul de bine pentru ca aceasta informatie o am de la un tip care a lucrat in service renault pana acum vreo 2 ani, doar ca nu este foarte intalnita problema. din cate vad tu ai phII si poate la tine, ma rog la phII s-a rezolvat problema.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 22 Oct 2008, 08:41
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Sigur n-ai inteles bine, eu am phI. Dealtfel, topicuri despre consum ulei eu n-am vazut decat la diesel.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin-axv
post 22 Oct 2008, 09:07
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 26 November 07
From: OLTENITA




consum de ulei nu are.....ph1 are euro 3 cu 83 kw adica 112,88 cp,iar ph 2 are fix 110 cp cu euro 4......si de asemeni cuplul difera cu 1 nm si anume ph 1....150nm....iar ph 2.....151nm.....iar PDG exista dct pe ph2 standard...


--------------------
Renault Megane Renault Clio 3 2003/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CataT
post 22 Oct 2008, 09:19
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.089
Joined: 19 April 07
From: C o n s t a n t a




Poti da un search, de consum de ulei, nu cred ca s-a auzit, cel putin la motorul asta... sigur se facea tam tam pe forum...


--------------------
Renault Megane 2 2007 / 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dexter
post 22 Oct 2008, 11:06
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




1. La sedan se rabateaza bancheta fractionat la toate versiunile de echipare
2. Am avut exact acest motor (ph I) si nu a consumat nici o picatura de ulei.
3. De principiu la ph II s-a rezolvat problema fuliei defazoare, care mai facea probleme la ph I. In rest ambele motoare (atât ph I cât si ph II) foarte fiabile. Diferentele principale sunt date de trecerea de la euro 3 (ph I) la euro 4 (ph II).
5. pachetul de drumuri grele se gaseste numai pe ph II


--------------------
Skoda Octavia 2 Tdi Trend / septembrie 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 22 Oct 2008, 11:18
Post #10


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




atunci mai bine daca nu exista problema cu papatul uleiului. mai am cateva intrebari, daca doriti sa ma iluminati si pe mine un pic. la ce ar trebui sa ma uit la un megane sh, sunt probleme ceva electrice, rugina, chestii de gen??

de asemenea m-ar interesa daca puteti sa imi spuneti cum se comporta masina in momentul in care pui pe ea, ma refer daca se lasa foarte mult. meganeul pe care il detin momentan obisnuieste sa care ceva greutate destul de des si uneori si pe drumuri mai putin bune (de aceea ma interesa pdg-ul), dar se comporta destul de bn, ramane destula garda la sol. cel mai mult am pus pe el vreo 450 kg dintre care: 150 kg eu si tata, restul fiind alcatuit din 13 cutii de gresie si 6 saci de adeziv si am facut un drum de vreo 100 km si un pic de mers pe teren mai accidentat, in speta drum de tara neasfaltat, dar totusi fara cratere in el. atunci s-a comportat destul de bn masina comparativ cu sarcina pe care o cara.

inca o chestie care mi-a trecut prin minte, cam cat credeti ca as lua pe actualul megane?? este megane break/estate fabricat 2000, prima inmatriculare 2001, al 2 lea proprietar, 133.000km, 1.6 16v 79kw, culoare gri boreal(nush sigur).
dotari: geamuri electrice fata - spate, oglinzi electrice incalzite cu carcasa in culoarea caroseriei, computer bord, ac, senzor temperatura exterioara, airbag sofer, pasager + airbaguri laterale, jante aliaj, rcd original cu comanda audio la volan, discuri frana fata - spate, proiectoare ceata, alarma, inchidere centralizata. masina intretinuta, curata, in legatura cu caratul mult cu ea nu-i problema are amortizoare noi pe spate si probabil pana la data vanzarii va primi niste componente noi (bucsi, pivoti, capete de bara si posibil cauciuri spate, cele fata fiind mai noi.)

This post has been edited by slider2: 22 Oct 2008, 11:26


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 22 Oct 2008, 12:53
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Daca n-a fost lovit, rugina nu cred ca ai sa intalnesti la un sh, iar probleme electrice pot sa apara si la unul nou.
La sedan 2.1, sarcina maxima e de 490 kg, am avut si eu vre-o 450 kg pe masina (5 adulti + bagaje), trage destul de bine (aveam si AC-ul pornit) si nu se lasa sa o pui cu burta pe pamant la denivelari (bineinteles pe asfalt nu pe coclauri). Probabil ca pdg-ul e si mai bun sub acest aspect.
Partea cu fulia defazoare rezolvata e relativa, sunt destui useri cu M2.2 care au schimbat-o sau urmeaza sa o schimbe.
Alte diferente intre ph1-ph2, in afara de cele estetice, la ph2 (s-au scos si capacele de plastic de pe motor si din jurul motorului) de pe expression s-au scos dn dotarea standard proiectoarele de ceata, senzorul de lumina si ploaie si cred ca si luminile din usi.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 22 Oct 2008, 15:24
Post #12


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(19vik @ 22 Oct 2008, 13:53)
Partea cu fulia defazoare rezolvata e relativa, sunt destui useri cu M2.2 care au schimbat-o sau urmeaza sa o schimbe.

de pe expression s-au scos dn dotarea standard proiectoarele de ceata, senzorul de lumina si ploaie si cred ca si luminile din usi.
*



Fulia este rezolvata in mare parte, la ph1 aparea foarte des inca din primii 10.000 de km, lucru care nu se mai intampla la phase 2 asa des. Ideea e ca apare mult mai rar si acest lucru nu se datoreaza masinilor mai noi.

Eu am expression si proiectoare si senzori si lumini in standard. La ph2 initial nu s-a renuntat la nimic. Dupa jumatate de an au disparut jumatate din capacele de la motor, peste alta jumatate restul capacelor. Pe la inceputul lui 2007 au disparut parca indicatoarele de motorizari, peste jumatate de an si proiectoarele si senzorii de la Expression plus luminile din usi.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 16:34
Dacia