Turatie varibila 2000rpm +cablu ambreiaj +manual s, 3 mari probleme : turatie variabila , semicerc
![]() ![]() ![]() |
Turatie varibila 2000rpm +cablu ambreiaj +manual s, 3 mari probleme : turatie variabila , semicerc
vepman_ro |
![]()
Post
#1
|
||
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|||
MindBlank |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 11 October 04 ![]() |
In legatura cu ambreiajul : nu poti sa cumperi doar semicercul si cu bratele acelea 2. Sunt vandute impreuna cu pedala si arata ca in primele 2 poze pe care le-am atasat. Trebuie sa fie in jur de 50 de euro la Renault...cred.
In legatura cu cealalta problema : daca o accelerezi usor mai face? Presupunand ca ai GTS cu motor F3N 740, ai putea sa te uiti la injector, mai exact la o garnitura la injector. E vorba de garnitura mica din poza numarul 3. Se poate roade/rupe si creea multe probleme gen inchidere intermitenta a injectorului, injector blocat, pornire grea, consum ridicat... Iti porneste greu la rece/cald? Merita verificate si fisele, dar nu cred ca daca ar avea lipsa de continuitate sau o portiune distrusa, s-ar concretiza prin intreupere invariabila la 2000rpm... Dar cine stie? pedala.JPG ( Size: 12.92k ) Number of downloads: 378 RN034.gif ( Size: 130.85k ) Number of downloads: 398 injector.JPG ( Size: 2.91k ) Number of downloads: 376 EDIT: Mi-a venit o idee. Poti conecta un voltmetru la injector si vezi ce se intampla cand ajungi la 2000rpm. Daca indicatia e 0, nu e bine ![]() EDIT 2: Nu poti verifica nivelul de ulei in cutia de viteze, dar poti deschide busonul de umplere care se afla in lateral - de obicei de culoare alba si in forma de fluture. Daca il deschizi si incepe sa curga ulei inseamna ca era peste limita maxima. Daca nu curge nu ai de unde sa stii cat e in interior oricum. Asa ca cel mai bine scoti planetara din stanga si astfel scoti cam 90% din uleiul din interior, dupa care poti pune niste 75W80 ca sa nu ti se faca lemn pe la -20 de grade iarna. This post has been edited by MindBlank: 25 Aug 2007, 00:18 |
-------------------- Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
|
|
Tzache |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 19 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca si tu ai acea renumita "Vana HITACHI" este o "matocarie" care este actionata de calculator se afla langa/pe galeria de admisie si regleaza aerul la motor. In combinatie cu potentiometru de la acceleratie stricat / dereglat, se poate juca cu turatia motorului tau
![]() La mine de la relanti sarea la 2000 de tr/min sau daca apasam ambreajul si luam piciorul de pe acceleratie imi ramanea turata cat voia ea. E posibil sa iti si scada turatia, nu stiu ca mie nu mi-a facut. Da mai multe detalii despre motor si masina ca sa putem vedea daca "detii" sau nu acele jucarii ale calculatorului. This post has been edited by Tzache: 25 Aug 2007, 00:58 |
--------------------
Renault
25
- B 88 TZK
TXI '90
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
In legatura cu pedala, te sfatuiesc sa le iei noi de la Renault...nu le vei gasi la alte magazine; sau poate la dezmembrari.
Cu problema turatie, du-te sa-i faci un test computerizat ...este posibil sa fie motorasul cu garniturile sau mai exista un furtun care de regula cedeaza Ce motor ai ? Uleiul din cutie se poate da jos si fara sa scoti planetara stanga. Dar poti incerca cum a zis mindblank sa desfaci acel fluturas si sa vezi ce se intampla. Te sfatuiesc sa schimbi uleiul in cutie daca nu l-ai schimbat cand ai luat masina. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#5
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Dap...
este un GTS cu motor de 1721 ( F3NL740 ) O sa incerc zilele astea sa vad cu uleiul in cuita de viteze ...ai avut dreptate nu l-am schimbat cand am cumparat mashina si de la 2500 -3000rpm se aude un zumzet ciudat shi imi era frica sa nu fie de la lipsa ulei cutie de viteze , nu este sigur dar cred ca este de la vreo tablita de temperatura de prin spate la galerie , saxofon ....doar ca nu am acces pe acolo ![]() Zilele urmatoare voi posta cateva poze ...am gasit in spate la electromotor (demaror ) o mufa libera shi ma roade ..de la ce oare o fi ? Pacat ca nu am un manual de service.... Referitor la comunicarea cu un calculator ( tester ) ..mai greoi in perioada asta, sunt dupa concediu shi trebuie sa-mi revin cu banii ![]() Mersi pt ajutor ! apropo L acela ce semnifica ? F3NL740? PS: AM probleme cu pornirea la rece ..trebuie sa ajut din pedala , si apoi s ao tin un pic din pedala ca altfel moare motorul ..este vb de cateva secunde ....pt ca apoi ea se mentine sg la 1500rpm pana se incalzeste motorul.. This post has been edited by vepman_ro: 26 Aug 2007, 14:09 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Da...aceleasi motor il am si eu...nustiu ce inseamna acel ''L din coada.
Ce manual de intereseaza? Eu am ceva dar in franceza...electrica,motor?? Ce zgomot ai ? Eu am avut aceeasi problema la ac turatie si a fost de la mansonul de aerisire al galeriei. Da carcasa filtrului de aer jos si vei vedea protectia galeriei ...aia se desprinde de galerie si se aude nasol pe la 2500-3000. Solutie: 2-3 puncte de sudura(cu bornele de la baterie decuplate) Este o mufa libera intradevar....si eu am avut aceeasi curiozitate. Aia este libera..nu foloseste la nimic..sau nu la motorul nostru. La mine este deasupra electromotorului...poti s-o descrii? cate fire ? ce forma? Legat de pornirea la rece poate fi in cauza motorasului(injectorului) sau din cauza sondei de temperatura a aerului. Du-te la service la Renault....sa nu cheltui banii aiurea. Esti din Bucuresti? |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
MindBlank |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 11 October 04 ![]() |
Intr-adevar e vorba de acel manson. Sudeaza-l cu a zis renault19tse si o sa dispara zgomotul.
Cat priveste pornirea grea eu zic sa te uiti atat la motorasul de relanti cat si la acea garnitura de la injector. Nu te sfatuiesc sa te duci la Renault. Mai bine te uiti tu inainte la chestiile astea 2 si ne spui ce si cum decat sa te duci sa te rupa de bani la reprezentanta. |
-------------------- Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#8
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Manual de service ...eu cat mai multe ....sa-mi formez o idee despre ce anume se afla pe masina , in general la mecanica si electrica.
Sincer dupa ce am vazut acele doua poze cu pedala de ambreiaj ...cred ca rezolv problema ..zilele astea am sa desfac pedala shi voi verifica cele doua bucsi shi bratele de la semicerc ..sunt convins ca acolo exista un joc .poate fi remediat ! 1.Motoras de relanti ..sincer nu stiu unde se afla! 2. Mufa libera ...sincer am sa o studiez .este clasica pe renault ...rotunda ,c red 2 fire shi cred ca pt cuplare se roteste cateva grade ! Voi reveni zilele astea ,sa vad ce reusescs a fa din ele ![]() MS frumos ! |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
Tzache |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 19 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca esti din bucuresti te ajut eu cu dialogys (are si manuale s preturi si tot ce vrei) da-mi un pm si vedem cum ne intalnim sa ti-l dau ...
|
--------------------
Renault
25
- B 88 TZK
TXI '90
|
|
MindBlank |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 11 October 04 ![]() |
Am atasat o poza cu carcasa clapetei de acceleratie. E sub filtru - desfaci cele 4 piulite care tin cutia filtrului, deconectezi conductra de aer din capul ei, si o ridici pur si simplu. Sub ea se afla carcasa asta de care vorbeam. O sa vezi direct partea superioara a injectorului. Ca sa scoti injectorul desfaci cele 2 suruburi evidente, ridici elementul de fixare impreuna cu o granitura, dupa care strangi de 2 cleme de plastic (identificabile foarte usor) si poti scoate injectorul. Asta ca sa verifici garnitura aia mica care poate sa fie o posibila problema.
Pentru motorasul de relanti nu cred ca e nimic dificil - nici nu am umblat, dar ma gandesc ca e prins in vreo 2-3 suruburi si are o mufa conectata la el asa ca ar fi evident ce trebuia facut ![]() Mult succes, si ar fi bine daca ai pune niste poze cu motorul. |
-------------------- Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#11
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Gata problema rezolvata
![]() Sper sa fie definitiva ...curatat motorul pas cu pas .,am eliminat acea improvizatie d ela cablul de ambreiaj, am renuntat la schimbul de pedala prea scumpa ( 60 Euro )..doar vin dupa un concediu ![]() Nici acum nu am reusit sa fac poze ( imi este rusine cu motorul ..vreau sa il spal inainte) dar nu gasesc o spalatorie in drumuriel mele care sa aiba apa calda. ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 12:45 |