Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Turatie varibila 2000rpm +cablu ambreiaj +manual s, 3 mari probleme : turatie variabila , semicerc

vepman_ro
post 24 Aug 2007, 22:25
Post #1


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Voi incepe cu cea mai grava problema :
cu motorul incalzit,motorul in jurul valorii de 2000rpm ..da semne pt o clipa ca ar vrea sa "moara" ( gen frana d emotor ) indiferent de viteza sau treapta de viteza.
Cealalta problema am schimbat cablul de ambreiaj shi am facut o mica improvizatie : semicercul de autoreglare este uzat plus acele doua brate de teflon uzate ...(asadar am pus 3 saibi intre furca shi nuca cablului de ambreiaj )exista kit cu asemenea piese de cumparat , noi ?
Imi poate spune cineva codul pt piesele astea?
Un magazin bine aprovizionat , chiar shi dupa o zi sau alta sau la comanda in 2 saptamani imi putetzi recomanda eventual de undeva manualul de service sa inteleg shi eu concret ce se intampla plus codurile d epiese smile.gif

o alta intrebare ?
pot verifica nivelul de ulei din cutia de viteza?sau doar prin schimbul acestuia?

MS frumos !@



--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MindBlank
post 25 Aug 2007, 00:03
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 October 04




In legatura cu ambreiajul : nu poti sa cumperi doar semicercul si cu bratele acelea 2. Sunt vandute impreuna cu pedala si arata ca in primele 2 poze pe care le-am atasat. Trebuie sa fie in jur de 50 de euro la Renault...cred.


In legatura cu cealalta problema : daca o accelerezi usor mai face?
Presupunand ca ai GTS cu motor F3N 740, ai putea sa te uiti la injector, mai exact la o garnitura la injector. E vorba de garnitura mica din poza numarul 3. Se poate roade/rupe si creea multe probleme gen inchidere intermitenta a injectorului, injector blocat, pornire grea, consum ridicat... Iti porneste greu la rece/cald?

Merita verificate si fisele, dar nu cred ca daca ar avea lipsa de continuitate sau o portiune distrusa, s-ar concretiza prin intreupere invariabila la 2000rpm... Dar cine stie?

pedala.JPG ( Size: 12.92k ) Number of downloads: 378
RN034.gif ( Size: 130.85k ) Number of downloads: 398
injector.JPG ( Size: 2.91k ) Number of downloads: 376


EDIT: Mi-a venit o idee. Poti conecta un voltmetru la injector si vezi ce se intampla cand ajungi la 2000rpm. Daca indicatia e 0, nu e bine smile.gif

EDIT 2: Nu poti verifica nivelul de ulei in cutia de viteze, dar poti deschide busonul de umplere care se afla in lateral - de obicei de culoare alba si in forma de fluture. Daca il deschizi si incepe sa curga ulei inseamna ca era peste limita maxima. Daca nu curge nu ai de unde sa stii cat e in interior oricum. Asa ca cel mai bine scoti planetara din stanga si astfel scoti cam 90% din uleiul din interior, dupa care poti pune niste 75W80 ca sa nu ti se faca lemn pe la -20 de grade iarna.

This post has been edited by MindBlank: 25 Aug 2007, 00:18


--------------------
Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 25 Aug 2007, 00:57
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Nu stiu daca si tu ai acea renumita "Vana HITACHI" este o "matocarie" care este actionata de calculator se afla langa/pe galeria de admisie si regleaza aerul la motor. In combinatie cu potentiometru de la acceleratie stricat / dereglat, se poate juca cu turatia motorului tau smile.gif

La mine de la relanti sarea la 2000 de tr/min sau daca apasam ambreajul si luam piciorul de pe acceleratie imi ramanea turata cat voia ea. E posibil sa iti si scada turatia, nu stiu ca mie nu mi-a facut. Da mai multe detalii despre motor si masina ca sa putem vedea daca "detii" sau nu acele jucarii ale calculatorului.

This post has been edited by Tzache: 25 Aug 2007, 00:58


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 25 Aug 2007, 17:31
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




In legatura cu pedala, te sfatuiesc sa le iei noi de la Renault...nu le vei gasi la alte magazine; sau poate la dezmembrari.
Cu problema turatie, du-te sa-i faci un test computerizat ...este posibil sa fie motorasul cu garniturile sau mai exista un furtun care de regula cedeaza
Ce motor ai ?
Uleiul din cutie se poate da jos si fara sa scoti planetara stanga.
Dar poti incerca cum a zis mindblank sa desfaci acel fluturas si sa vezi ce se intampla.
Te sfatuiesc sa schimbi uleiul in cutie daca nu l-ai schimbat cand ai luat masina.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 26 Aug 2007, 14:06
Post #5


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Dap...
este un GTS cu motor de 1721 ( F3NL740 )
O sa incerc zilele astea sa vad cu uleiul in cuita de viteze ...ai avut dreptate nu l-am schimbat cand am cumparat mashina si de la 2500 -3000rpm se aude un zumzet ciudat shi imi era frica sa nu fie de la lipsa ulei cutie de viteze , nu este sigur dar cred ca este de la vreo tablita de temperatura de prin spate la galerie , saxofon ....doar ca nu am acces pe acolo smile.gif
Zilele urmatoare voi posta cateva poze ...am gasit in spate la electromotor (demaror ) o mufa libera shi ma roade ..de la ce oare o fi ?
Pacat ca nu am un manual de service....
Referitor la comunicarea cu un calculator ( tester ) ..mai greoi in perioada asta, sunt dupa concediu shi trebuie sa-mi revin cu banii smile.gif) adik buget zero ..alocat mashinii ...

Mersi pt ajutor !
apropo L acela ce semnifica ? F3NL740?
PS: AM probleme cu pornirea la rece ..trebuie sa ajut din pedala , si apoi s ao tin un pic din pedala ca altfel moare motorul ..este vb de cateva secunde ....pt ca apoi ea se mentine sg la 1500rpm pana se incalzeste motorul..

This post has been edited by vepman_ro: 26 Aug 2007, 14:09


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 26 Aug 2007, 14:36
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Da...aceleasi motor il am si eu...nustiu ce inseamna acel ''L din coada.
Ce manual de intereseaza? Eu am ceva dar in franceza...electrica,motor??
Ce zgomot ai ? Eu am avut aceeasi problema la ac turatie si a fost de la mansonul de aerisire al galeriei.
Da carcasa filtrului de aer jos si vei vedea protectia galeriei ...aia se desprinde de galerie si se aude nasol pe la 2500-3000. Solutie: 2-3 puncte de sudura(cu bornele de la baterie decuplate)
Este o mufa libera intradevar....si eu am avut aceeasi curiozitate.
Aia este libera..nu foloseste la nimic..sau nu la motorul nostru.
La mine este deasupra electromotorului...poti s-o descrii? cate fire ? ce forma?

Legat de pornirea la rece poate fi in cauza motorasului(injectorului) sau din cauza sondei de temperatura a aerului.
Du-te la service la Renault....sa nu cheltui banii aiurea.
Esti din Bucuresti?




--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MindBlank
post 26 Aug 2007, 18:06
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 October 04




Intr-adevar e vorba de acel manson. Sudeaza-l cu a zis renault19tse si o sa dispara zgomotul.

Cat priveste pornirea grea eu zic sa te uiti atat la motorasul de relanti cat si la acea garnitura de la injector.

Nu te sfatuiesc sa te duci la Renault. Mai bine te uiti tu inainte la chestiile astea 2 si ne spui ce si cum decat sa te duci sa te rupa de bani la reprezentanta.


--------------------
Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 26 Aug 2007, 21:41
Post #8


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Manual de service ...eu cat mai multe ....sa-mi formez o idee despre ce anume se afla pe masina , in general la mecanica si electrica.
Sincer dupa ce am vazut acele doua poze cu pedala de ambreiaj ...cred ca rezolv problema ..zilele astea am sa desfac pedala shi voi verifica cele doua bucsi shi bratele de la semicerc ..sunt convins ca acolo exista un joc .poate fi remediat !

1.Motoras de relanti ..sincer nu stiu unde se afla!
2. Mufa libera ...sincer am sa o studiez .este clasica pe renault ...rotunda ,c red 2 fire shi cred ca pt cuplare se roteste cateva grade !
Voi reveni zilele astea ,sa vad ce reusescs a fa din ele smile.gif
MS frumos !


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 27 Aug 2007, 09:05
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Daca esti din bucuresti te ajut eu cu dialogys (are si manuale s preturi si tot ce vrei) da-mi un pm si vedem cum ne intalnim sa ti-l dau ...


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MindBlank
post 27 Aug 2007, 17:02
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 October 04




Am atasat o poza cu carcasa clapetei de acceleratie. E sub filtru - desfaci cele 4 piulite care tin cutia filtrului, deconectezi conductra de aer din capul ei, si o ridici pur si simplu. Sub ea se afla carcasa asta de care vorbeam. O sa vezi direct partea superioara a injectorului. Ca sa scoti injectorul desfaci cele 2 suruburi evidente, ridici elementul de fixare impreuna cu o granitura, dupa care strangi de 2 cleme de plastic (identificabile foarte usor) si poti scoate injectorul. Asta ca sa verifici garnitura aia mica care poate sa fie o posibila problema.
Pentru motorasul de relanti nu cred ca e nimic dificil - nici nu am umblat, dar ma gandesc ca e prins in vreo 2-3 suruburi si are o mufa conectata la el asa ca ar fi evident ce trebuia facut smile.gif mrelanti.JPG ( Size: 145.96k ) Number of downloads: 446



Mult succes, si ar fi bine daca ai pune niste poze cu motorul.


--------------------
Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 5 Sep 2007, 20:36
Post #11


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Gata problema rezolvata smile.gif
Sper sa fie definitiva ...curatat motorul pas cu pas .,am eliminat acea improvizatie d ela cablul de ambreiaj, am renuntat la schimbul de pedala prea scumpa ( 60 Euro )..doar vin dupa un concediu smile.gif)
Nici acum nu am reusit sa fac poze ( imi este rusine cu motorul ..vreau sa il spal inainte) dar nu gasesc o spalatorie in drumuriel mele care sa aiba apa calda.


wink.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 12:45
Dacia