Antigel vs Apa Distilata ca lichid de racire!, Probleme Sistem Racire laguna II
![]() ![]() ![]() |
Antigel vs Apa Distilata ca lichid de racire!, Probleme Sistem Racire laguna II
liman64br |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 10 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna III
2014
|
|||
ciprian.oltean |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 4 May 12 ![]() |
Salut liman64br,
Urmarind acest topic ma gandeam sa te intreb cum ai reusit sa golesti apa din motor? Si eu am o problema la sistemul de racire ca pierd foarte repede lichidul si am completat cu apa ca se golise complet recipientul. |
--------------------
Renault
Laguna II
2001
- MS 82 CIP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Desfaci furtunul de la radiator, cel de jos ... si curge, cat curge ... tot nu vrei reusii sa scoti, dar vreo 5 litrii din 7 tot ies ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
liman64br |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 10 November 10 ![]() |
Eu unu nu am reusit sa desfac furtunul de jos deorece nu aveam spatiu , doar daca as fi avut canal poate era mai usor , solutia aleasa de mine a fost mai neprofesionala -am scos busonul de aierisire si am suflat cu gura in borcan , apoi fix 5 litri de antigel au intrat, pana am restabilit nivelul initial
Ca o recomandare a problemei tale , verifica pompa de apa sau pe langa ea, si eu am scapat pe acolo pana mi-am schimbat ditributia cu tot cu pompa |
--------------------
renault
laguna III
2014
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Eu am mai putin de o saptamana de cand am schimbat kitul de distributie si accesorii. Si eu pierdeam apa dar nu pe la pompa, ci pe la blocul din plastic al termostatului. La mine a fost usor sa-mi dau seama ca nu pierdeam pe la pompa, deoarece vedeam picaturi de antigel curse pe partea opusa pompei de apa (zona bateriei)
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
LiviuIonut |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 10 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Stiu ca cei de la Reno pot sa scoata tot lichidul de racire prin purjare, daca nu ma insel in termeni. Au un dispozitiv care il monteaza la gura vasului de expansiune (in loc de buson) care verifica presiunea in vas in timpul functionarii si care determina daca ai scurgeri. Acela este un aparat special pentru asta. Cica acel aparat poate sa si introduca cu presiune aer in instalatie (cand motorul este oprit) si apoi apa/lichidul de racire va iesi prin cel mai de jos loc (aici nu sunt sigur unde desfac cei de la Reno pentru a il scoate). Se goleste fortat toata instalatia cand se schimba lichidul de racire. Aceasta metoda este singura care cica! garanteaza ca se scoate tot lichidul si se poate inlocui tot.
Alta metoda mai era cand schimbi distributia, pt ca se scoate pompa de apa si se curge tot lichidul si din acea zona interna a motorului. In amandoua cazurile trebuie desfacut sistemul de racire pe undeva pe jos, iar eu nu am vazut vreun dop conceput pentru asa ceva (precum cel de la aerisire) Eu vreau sa imi inlocuiesc lichidul de racire, acum am unul de culoare rosie G12, si pt Reno se foloseste cel de culoare verde de tip D. Iarna nu am probleme cu racirea. In sezonul cu temperaturi medii, am mai vazut mici scurgeri pe la garniturile din cauciuc (cred ca din cauciuc sunt) de la radiator (intre tuburile radiatorului si pilonii laterali in care intra toate aceaste tuburi cu lamele atasate; cred ca aceste garnituri au rol si de preluare a dilatarii materialului) Nu tot timpul curge pe la radiator, dar in sezonul cald (temperaturi ridicate) imi scade nivelul la antigel si completez cam 1litru la fiecare 2 luni (vara trecuta am bagat 3-4 litri de apa distilata toata vara) O intrebare in legatura cu sistemul de racire: Senzorul de temperatura exterioara de pe oglinda din dreapta are o influenta in pornirea ventilatorului de pe radiator ? (sau in nivelul turatiei acestuia) Stiu ca senzorul este folosit impreuna cu cel de temperatura interioara aflat in piciorul oglinzii centrale pentru reglarea automata a climei (puterea de racire/incalzire). Ventilatorul de la radiator porneste cand folosesti aerul conditionat (turatie mai mica), cand motorul trece de anumite turatii si le mentine un interval de timp sustinut (chiar daca nu au crescut temperaturile la senzori), sau cand senzorul de temperatura antigel atinge un anumit nivel. Eu cred ca are influenta pentru ca eu il am stricat si arata mult sub temperatura normala (arata 20 de grade pe cea mai mare canicula). Ventilatorul nu porneste la turatie mare (doar la turatie mica) cand merg in trafic bara la bara pe canicula distante mari prin oras. Compartimentul motor se incalzeste la aproape peste 75 grade celsius (am montat un termometru propriu cu fir) si aerul care intra in motor are peste 85 grade. Antigelul are cam 96-100 grade celsius. (toate informatii in grade sunt aflate de pe un senzor bluetooth montat pe OBD. Stiu ca la alte masini pe langa care am mers ventilatorul huruie foarte tare (cand ajungi in parcare/relanti) pentru a raci moturul si compartimentul motor cand este canicula. La mine nu am patit sa huruie tare sau sa ramana pornit dupa oprirea motorului (chiar daca scrie pe o avertiare chiar langa el) La voi porneste ventilatorul la turatie mare pentru a raci motorul/compartimentul motor cand este ff cald afara? |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- BxxxHLI Laguna 2.1 2003 - 2.0L 16V 137cp (99kw) - GPL Tomasetto Stako 300 - la 188kkm in dec.2011
|
|
alex_maf2007 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 23 September 09 From: Iasi ![]() |
am si eu o problema...ceva asemanator voua....cand pornesc Ac-ul incepe sa-mi fluctueze acul de la indicatorul apei la motor in sus si in jos. astazi mi-a ajuns pana in 100 grade si mi-au aparut martorii de stop si apa la motor...am completat cu ceva apa dar in continuare imi face probleme....cred ca este o problema cu un ventilator...poate cineva sa-mi spuna ce se intampla? precizez ca atunci cand nu pornesc AC-ul nu am probleme....
|
--------------------
renault
laguna II 1.9dci
2002/ 1.9dci 107cp
|
|
mada74 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 12 December 12 From: Timisoara Freidorf ![]() |
daca golesc pe aici are ceva pentru ca am schimbat antigelul acum 2 saptamani si exact pe acolo curge , este spart furtunul si trebuie inlocuit si daca puteti sa imi spuneti ce busoane de aerisire mai sunt inafara de cel de pe celalalt furtun
Attached thumbnail(s) 20150531_073418___Copy__3_.jpg ( Size: 2.13mb ) Number of downloads: 163 |
--------------------
Renault
Laguna 2 cod motor F4P-C7-70
2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege
- TM 74 MSY
|
|
espacern |
![]()
Post
#39
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Aerisirea corecta la umplere se face dupa desfacerea surubului aflat pe corpul termostatului (cel vizibil in poza)....pana curge lichid!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
mada74 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 12 December 12 From: Timisoara Freidorf ![]() |
poti te rog sa indici mai exact in poza mea care este acel surub.Multumesc.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 cod motor F4P-C7-70
2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege
- TM 74 MSY
|
|
espacern |
![]()
Post
#41
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Langa cercul rosu sunt 3 suruburi cel de aerisire este aflat in prelungirea furtunului....la pozitia "ora" 6.35
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
mada74 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 12 December 12 From: Timisoara Freidorf ![]() |
cel cu rosu sau cel cu albastru multumesc
Attached thumbnail(s) 20150531_073418___Copy__4_.jpg ( Size: 2.13mb ) Number of downloads: 123 |
--------------------
Renault
Laguna 2 cod motor F4P-C7-70
2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege
- TM 74 MSY
|
|
espacern |
![]()
Post
#43
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Rosu...evident!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
mada74 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 12 December 12 From: Timisoara Freidorf ![]() |
rezolvat ......aerisit
|
--------------------
Renault
Laguna 2 cod motor F4P-C7-70
2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege
- TM 74 MSY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 16:08 |