ECU/electromotor ?
![]() ![]() ![]() |
ECU/electromotor ?
R19/16v |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|||
MMihai |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
bateria este noua? ar trebui sa mergi sa ti-o verifice... da, ar putea fi de la electromotor dar nu sunt in masura sa-ti dau un raspuns acum cel putin. totusi nu este indicat sa o pornesti impinsa
|
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
baron |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 June 04 From: Iasi ![]() |
Am si eu aceiasi problema...dar mi se intampla numai vara cand e motorul super cald si am mers mult cu masina...o las sa se raceasca vreo 20 min si porneste la sfert. Totusi cateodata nu am problema asta
Astept si eu pareri..... This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 13:54 |
--------------------
Laguna II,
1.6l, 16v - motor K4MD-710,
- IS 33 BAR
2001, Expression Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
|
|
Marty |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Motorul "invirte" si nu porneste sau doar se aude click-ul de starter si pe urma pauza ?
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
baron |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 28 June 04 From: Iasi ![]() |
Doar atat....dupa ce se raceste oleaca...porneste
This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 13:54 |
--------------------
Laguna II,
1.6l, 16v - motor K4MD-710,
- IS 33 BAR
2001, Expression Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#6
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Am schimbat bateria si nu mai face asa.
Vechea baterie functiona la 20% din capacitate (***** Rombat) |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
reno-alexd |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 5 February 04 From: Bucharest ![]() |
Cam aceeasi problema am avut-o si eu la R25 V6 auto. Pe rece electromotorul zbarnaia de sa arunce cu ditai namila de 2,9L afara, prin capota.La cald, in special vara, dupa un parcurs care sa implice si folosirea intensa a AC, abia reusea sa dea o tura si murea cu tot cu becurile din bord. Am schimbat bateria, am schimbat electromotorul, am inlocuit un rotor cu unul nou-nout de la reprezentanta ( 4 mil) .....acelasi lucru. Intr-o buna zi de toamna, odata cu revizia pentru iarna, facand aceasta operatiune in service Porshe !!!, am rugat si electricianul sa arunce un ochi, asa, peste tot. Si ce descopera din pura intamplare? , firul subtire care intra in demaror pe langa faptul ca avea mufa cam verde, era mancat pe interior. Cand zic mancat, inseamna ca invelisul avea aspect ok, dar in interior cuprul luase forma unei paste verzui. Inlocuit fir cca 1,5 metri...adio problema. Verificati-va instalatiile electrce, in special firele expuse.
|
-------------------- Renault 25 V6 Baccara
Renault 25 V6 TX |
|
cmandrei |
![]()
Post
#8
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cool ... daca ar fi si la fostul R5 al meu idem ar fi superb. Exact problema de mai sus o aveam si eu, tot la cald, tot se racorea putin si o lua la sfert ... hehe e o treaba veche la ei inseamna.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
mykytot |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 September 07 ![]() |
Problema cu pornirea cand motorul e cald sa stiti si voi mai mici mecanici ca este de la aprinderea electronica, s-a bulit condensatorul.I-a o aprindere de la un prieten si testeaza sa vezi ca aprinderea e de vina.Va salut.
|
--------------------
Renault 19
BMW 320
- CT 17 POP
1990/F3N
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#10
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu!
Problema a fost electromotorul, combinat cu starea precara a cablajului si bateria proasta. O masina mai neingrijita ca asta nu puteam sa gasesc ![]() Necunoscand problema live nu cred ca e cazul sa ni te adresezi in felul in care ai facut-o! Vezi-ti lungul nasului! Ca s-a intamplat la tine sa fie aprinderea - foarte bine ca ai depistat problema. Asta nu inseamna in niciun caz ca e o problema generala. Masina merge de la sfarsitul lui 2004 cu aceeasi aprindere, dar cu baterie noua - varta, electromotor si cablaj refacut, si porneste absolut la fel de fiecare data, indiferent de temperatura ambianta sau de temperatura motorului; iar anul asta a fost CALD! This post has been edited by R19/16v: 11 Sep 2007, 22:32 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
b06fcn |
![]()
Post
#11
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.903 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Exact asa facea si a mea...
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
R19/16v |
![]()
Post
#12
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
cauza?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
b06fcn |
![]()
Post
#13
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.903 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Acceeasi cu firul dus de la demaror...ca trecea exact pe langa galeria de evacuare...
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
R19/16v |
![]()
Post
#14
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
mda, a avut grija francezul sa le faca pe toate la fel de "bine"
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
b06fcn |
![]()
Post
#15
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.903 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Pai, grija am avut eu sa ii pun un ecran termic, da' nu m-am gandit sa verific si firul dupa aia, ca nu-mi imaginam ca un fir se poate topi...Ma rog, era acu vreo 10 ani...
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
tomi87 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
Nu are neaparat vreo legatura cu aprinderea electronica, eu (la R5) am aprindere "clasica" si tot asa facea, dupa drum lung nu pornea (nici clic nu facea), iar dupa 5 minute o lua din prima. Avea si prostul obicei de a nu sta la relanti, si cateodata cand incetineai din cauza unei gropi, etc se oprea motorul, si trebuia sa stai 2-3 minute sa aiba chef sa porneasca. Odata cu schimbarea bateriei, a disparut problema. Nu mi se pare deloc logic, pentru ca la drum lung ar trebui sa se incarce bateria, nu sa se descarce, dar...
In paranteza: la astea mai vechi (pe carburatie) mai e o problema: daca la cald invarte dar nu porneste, atunci poate sa fie din cauza ca e prea firbinte carburatorul si (aici nu stiu care e varianta corecta, le-am auzit pe ambele): -se ineaca cu vapori de benzina sau -se evapora benzina din carb. Tind sa cred ca e prima varianta. |
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
seby_16 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 11 December 05 From: Galati ![]() |
Am avut si eu problema asta vara asta, insa nu am avut niciodata rabdare sa astept 5-10 minute sa se raceasca motorul sau sa faca contact demarorul ca lumea, auzeam click-ul, dadeam cheia inapoi pana la capat, si incercam din nou, si trebuia sa porneasca din 2-3 incercari. Acum in toamna, fiind constient ca nu am o baterie foarte buna (provine de la un taxiu
![]() |
--------------------
Renault
19
- TL-11-TGN
'89 TXE 1.7 92CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 19:17 |