Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ECU/electromotor ?

R19/16v
post 2 Dec 2004, 22:36
Post #1


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Heya people :-)
Sunt mandrul posesor al unui 19 din `91 cu 16v. Problema e urmatoarea: cateodata refuza sa porneasca. Se comporta ca si cum nu ar avea baterie.
Testata in mers: o opresc, dau la demaror, nu porneste. Bag in viteza, iau piciorul de pe ambreaj, porneste impinsa de roti. Repet operatia la interval de 30 de sec: porneste la sfert de keie.
Ultima oara cand a facut asa, s`a ajuns la concluzia ca electromotorul e de vina. Drept urmare, am schimbat rotor, bobina si bucsile (atunci se oprea numai cu motorul cald - am presupus ca se gripau bucsile pe rotor).
Daca a mai avut careva parte de asa ceva (imi pare rau pt voi) daca a gasit o solutie, raman dator.
Va multumesc anticipat smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 3 Dec 2004, 11:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




bateria este noua? ar trebui sa mergi sa ti-o verifice... da, ar putea fi de la electromotor dar nu sunt in masura sa-ti dau un raspuns acum cel putin. totusi nu este indicat sa o pornesti impinsa


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 3 Dec 2004, 13:49
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Am si eu aceiasi problema...dar mi se intampla numai vara cand e motorul super cald si am mers mult cu masina...o las sa se raceasca vreo 20 min si porneste la sfert. Totusi cateodata nu am problema asta
Astept si eu pareri.....

This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 13:54


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 13 Dec 2004, 14:28
Post #4


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Motorul "invirte" si nu porneste sau doar se aude click-ul de starter si pe urma pauza ?


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 14 Dec 2004, 09:56
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Doar atat....dupa ce se raceste oleaca...porneste

This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 13:54


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 6 Jan 2005, 18:10
Post #6


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Am schimbat bateria si nu mai face asa.
Vechea baterie functiona la 20% din capacitate (***** Rombat)


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-alexd
post 7 Feb 2005, 22:39
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 5 February 04
From: Bucharest




Cam aceeasi problema am avut-o si eu la R25 V6 auto. Pe rece electromotorul zbarnaia de sa arunce cu ditai namila de 2,9L afara, prin capota.La cald, in special vara, dupa un parcurs care sa implice si folosirea intensa a AC, abia reusea sa dea o tura si murea cu tot cu becurile din bord. Am schimbat bateria, am schimbat electromotorul, am inlocuit un rotor cu unul nou-nout de la reprezentanta ( 4 mil) .....acelasi lucru. Intr-o buna zi de toamna, odata cu revizia pentru iarna, facand aceasta operatiune in service Porshe !!!, am rugat si electricianul sa arunce un ochi, asa, peste tot. Si ce descopera din pura intamplare? , firul subtire care intra in demaror pe langa faptul ca avea mufa cam verde, era mancat pe interior. Cand zic mancat, inseamna ca invelisul avea aspect ok, dar in interior cuprul luase forma unei paste verzui. Inlocuit fir cca 1,5 metri...adio problema. Verificati-va instalatiile electrce, in special firele expuse.


--------------------
Renault 25 V6 Baccara
Renault 25 V6 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 21 Mar 2005, 11:51
Post #8


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cool ... daca ar fi si la fostul R5 al meu idem ar fi superb. Exact problema de mai sus o aveam si eu, tot la cald, tot se racorea putin si o lua la sfert ... hehe e o treaba veche la ei inseamna.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mykytot
post 11 Sep 2007, 22:15
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 September 07




Problema cu pornirea cand motorul e cald sa stiti si voi mai mici mecanici ca este de la aprinderea electronica, s-a bulit condensatorul.I-a o aprindere de la un prieten si testeaza sa vezi ca aprinderea e de vina.Va salut.


--------------------
Renault 19 BMW 320 - CT 17 POP 1990/F3N
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 11 Sep 2007, 22:26
Post #10


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu!

Problema a fost electromotorul, combinat cu starea precara a cablajului si bateria proasta.

O masina mai neingrijita ca asta nu puteam sa gasesc 022.gif

Necunoscand problema live nu cred ca e cazul sa ni te adresezi in felul in care ai facut-o!
Vezi-ti lungul nasului!

Ca s-a intamplat la tine sa fie aprinderea - foarte bine ca ai depistat problema. Asta nu inseamna in niciun caz ca e o problema generala.

Masina merge de la sfarsitul lui 2004 cu aceeasi aprindere, dar cu baterie noua - varta, electromotor si cablaj refacut, si porneste absolut la fel de fiecare data, indiferent de temperatura ambianta sau de temperatura motorului; iar anul asta a fost CALD!

This post has been edited by R19/16v: 11 Sep 2007, 22:32


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 12 Sep 2007, 07:39
Post #11


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.903
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Exact asa facea si a mea...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Sep 2007, 23:08
Post #12


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




cauza?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 13 Sep 2007, 07:31
Post #13


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.903
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Acceeasi cu firul dus de la demaror...ca trecea exact pe langa galeria de evacuare...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Sep 2007, 08:22
Post #14


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




mda, a avut grija francezul sa le faca pe toate la fel de "bine" smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 13 Sep 2007, 08:52
Post #15


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.903
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Pai, grija am avut eu sa ii pun un ecran termic, da' nu m-am gandit sa verific si firul dupa aia, ca nu-mi imaginam ca un fir se poate topi...Ma rog, era acu vreo 10 ani...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 13 Sep 2007, 09:38
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




Nu are neaparat vreo legatura cu aprinderea electronica, eu (la R5) am aprindere "clasica" si tot asa facea, dupa drum lung nu pornea (nici clic nu facea), iar dupa 5 minute o lua din prima. Avea si prostul obicei de a nu sta la relanti, si cateodata cand incetineai din cauza unei gropi, etc se oprea motorul, si trebuia sa stai 2-3 minute sa aiba chef sa porneasca. Odata cu schimbarea bateriei, a disparut problema. Nu mi se pare deloc logic, pentru ca la drum lung ar trebui sa se incarce bateria, nu sa se descarce, dar...

In paranteza: la astea mai vechi (pe carburatie) mai e o problema: daca la cald invarte dar nu porneste, atunci poate sa fie din cauza ca e prea firbinte carburatorul si (aici nu stiu care e varianta corecta, le-am auzit pe ambele):
-se ineaca cu vapori de benzina
sau
-se evapora benzina din carb.
Tind sa cred ca e prima varianta.


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seby_16
post 9 Oct 2007, 22:54
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 11 December 05
From: Galati




Am avut si eu problema asta vara asta, insa nu am avut niciodata rabdare sa astept 5-10 minute sa se raceasca motorul sau sa faca contact demarorul ca lumea, auzeam click-ul, dadeam cheia inapoi pana la capat, si incercam din nou, si trebuia sa porneasca din 2-3 incercari. Acum in toamna, fiind constient ca nu am o baterie foarte buna (provine de la un taxiu blush.gif ), nu i-am mai strans borna +, si imi tot facea aceiasi problema, din cand in cand imi dispareau si martorii din bord, si simula o eventuala avarie, doar ca nu avea destula baterie pentru a o si actiona luminos. Initial am crezut si eu ca si r19/16v ca ar fi din cauza bateriei, din cauza electromotorului, insa dupa ce am stat cu un mecanic de am desfacut impreuna electromotorul, am constatat ca nu ar fi chiar electromotorul de vina. Apoi am spus ca ar fi un contact imperfect intre electromotor si baterie, nu am mai apucat sa verific, insa dupa ce i-am strans bornele bateriei, nu am mai avut probleme de nici un fel in acest sens.


--------------------
Renault 19 - TL-11-TGN '89 TXE 1.7 92CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 19:17
Dacia