Pozitionare conectori pe caroserie Renault 25 GTX
![]() ![]() ![]() |
Pozitionare conectori pe caroserie Renault 25 GTX
dsaraolu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
25 GTX
1987
|
|||
R20 |
![]()
Post
#2
|
![]() R20 (prima mea masina) Group: Members Posts: 256 Joined: 22 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Nu cred ca te poate ajuta cineva, mai ales ca n-ai spus ce model de injectie ai. Eu iti recomand sa gasesti o masina ca a ta si sa te duci sa vezi la fata locului. Bafta! |
--------------------
R25GTX/R25 Baccara
1985/1990
Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
|
|
dsaraolu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 January 08 ![]() |
Injectia incepe si se termina sub capota din ce stiu. Pe mine ma intereseaza pe unde sunt trase de pilda firele alea care intra in lonjeroane sau firele de la sonda de benzina cum ajung in bord. Pe schema electrica iti da doar niste numere la conectori nu si unde sunt amplasati acestia. Cred ca cine are un manual original ma poate lamuri, eu nu am decat ceva mai mult de 100 de pagini scanate din manual.
This post has been edited by dsaraolu: 9 Feb 2008, 19:28 |
--------------------
Renault
25 GTX
1987
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Salut
Iti atases schemele electrice si traseele firelor prin masina. Sper sa te ajute. Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
dsaraolu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 January 08 ![]() |
Merci mult, schemele alea electrice le am si eu, celelalte nu le aveam. In prima faza poza asta ma intereseaza, firul de excitatie de la alternator nu mai ajunge in bord la bec, acum de cate ori o pornesc trebuie sa o accelerez in ~3000 de ture ca sa incarce alternatorul si nu prea ii face bine motorului fiind rece. Acum intrebarea de baraj: unde se afla exact conectorul 433 ca nu prea imi dau seama din poza, variante ar fi in compartimentul cu mecanismul de la stergatoare sau chiar sub bord, trebuie sa ajung la el cumva deoarece banuiesc ca acolo este problema.
This post has been edited by dsaraolu: 19 Feb 2008, 05:23 Attached thumbnail(s) R25.JPG ( Size: 42.62k ) Number of downloads: 76 |
--------------------
Renault
25 GTX
1987
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Salut
Din ce zici tu problema nu are nici o legatura cu conectorul. Daca becul din bord se stinge doar daca treci de 3000 de ture inseamna ca is duse perile din alternator. Atunci se manifesta asa. Desfa regulatorul de pe alternator, e prins cu 2 suruburi si uita-te la perii.Becul din bord indica doar daca incarca / nu incarca. In cazul tau nu incarca decat la turatii > perile is duse. |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
dsaraolu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 January 08 ![]() |
Becul nu se aprindea nici macar cand puneam contactul, firul era dus aiurea in conectorul de la bord, am rezolvat-o, merci pentru scheme inca o data.
|
--------------------
Renault
25 GTX
1987
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 01:07 |