bec air-bag aprins ajutor, help
![]() ![]() ![]() |
bec air-bag aprins ajutor, help
bestmarlanu |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 11 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2003/ Break 1,9 dCI
- TR 85 EFA
|
|||
BV87FFF |
![]()
Post
#62
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
A venit caldura. Eroarea din bord a disparut. Cum imi mai dau eu seama daca am reparat sau nu masina ?!?
|
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
bestmarlanu |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 11 January 08 ![]() |
la iarna.
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2003/ Break 1,9 dCI
- TR 85 EFA
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#64
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
Daca l-as gasi in Romania probabil l-as schimba. Pun imediat un anunt in bazar, sa vedem poate, poate ...
Intradevar, se apinde din nou seara cand e mai racoare. |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
bestmarlanu |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 11 January 08 ![]() |
Nici eu nu l-am gasit. Dar de unde stii ca nu este cel de pe stalpul din dreapta? Partea proasta este ca atunci cand eroarea este prezenta in bord tot sistemul nu functioneaza. Nu am putea sa facem ceva sa anulam acel senzor?
|
--------------------
Renault
Megane
2003/ Break 1,9 dCI
- TR 85 EFA
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu va sfatuiesc sa puneti un CLIP pe masina si sa identificati corect defectul cu ajutorul unui specialist, cu testere universale nu prea merge la acest gen de erori, asta ca sa nu tot umblati pe ghicite si sa aveti sansa sa va treziti cu vreo punga un mufa .. sfatul meu ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
dante_x |
![]()
Post
#67
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 13 February 10 From: Timisoara ![]() |
salutare,
cateva informatii generale despre sistemele airbag - de obicei pentru protectie frontala (airbaguri si pretensionatoare centuri) este nevoie de senzori de acceleratie interni unitatii de control (pe sensul de mers al masinii) si de obicei si sensori externi montati pe structura de rezistenta ce sustine bara de protectie fata. Pentru protectia laterala se folosesc senzori de acceleratie interni si senzori de acceleratie externi montati in stalpul B . Pentru configuratii cu foarte multe airbaguri(mercedes, bmw....) se folosesc si mai multi senzori externi atat de acceleratie montati in stilpii C dar si senzori de presiune montati in usa. Senzorii de acceleratie interni cat si externi, capsele pirotehnice, senzorii din catarama centurii, eventuale lampi de pe bord in legatura cu unitatea airbag sunt diagnosticate atat la pornire(pana se stinge becur airbag) cat si ciclic pe toata perioda cat contactul este pus. De obicei se poate dezactiva protectia laterala prin reconfigurarea unitatii centrale airbag daca se detin programe ce iti dau acces complet la eepromul unitatii si binenteles daca cunosti bine sistemul airbag - adica sa stii ce scrii si unde scrii in eeprom. Trebuie sa stiti ca un senzor extern sau o capsa pirotehnica (airbag, pretensionatoare) pot avea mai multi conectori pana la unitatea centrala (nu uitati ca mai e conectorul principal de la unitatea centrala), asta in cazul in care aveti suspiciunea de probleme de contact. Cu o diagnoza oficiala zic eu ca poti afla mai exact problema - mai tine si de experienta celui ce face diagnoza, eu unul nu am incredere in electricieni auto de cartier cu scoala profesionala, maxim liceu sa inteleaga si sa depaneze unitati de airbag sau ce-o mai fi prin masina daca nu inteleg protocoale de comunicare in masina(CAN, K line etc) si arhitectura de baza a instalatiilor electrice din masina care e tot mai complexa cu cat masina e mai noua. Mai mult de atat solutiile tehnice de la un producator auto la altul pot diferi foarte mult de aceea eu prefer pe cei ce au experienta cu modelul meu de masina la chestii mai sensibile. |
--------------------
Renault
Megane 1(R.I.P) / Stepway
1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
|
|
cosmin_69 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.333 Joined: 16 February 10 From: Curtea de Arges ![]() |
Inainte de a merge la tester, pentru cei care mai aveti probleme cu martorii airbag+service aprinsi in bord, va sfatuiesc sa verificati foarte atent mufa cupla de sub scaunul soferului, dintre bureti.
S-ar putea sa fie oxidata asa cum a fost la mine. Atasez o poza in care am incercuit cu rosu, zona oxidata puternic. Dupa ce imi ramasesera aprinsi de sambata(martorii airbag+service)am verificat cupla cu mufe de sub scaunul soferului, cea care se afla sub mocheta. Am declipsat mufele si.... ![]() De unde umezeala, fiindca apa nu am pe acolo, totul uscat, scurgerea AC buna ? Posibil condens. Nu am mai umblat pe acolo de acum un an jumatate. Important ca am ramas cu bani. ![]() Am curatat pinii si toti contactii cu un smirghel fin, apoi cu spray de contacte electrice. Am lasat putin sa se usuce, apoi am cuplat la loc mufa si am pus contactul. S-au aprins martorii airbag+service, au clipit o data si au disparut ![]() Attached thumbnail(s) Fotografie004.jpg ( Size: 207.21k ) Number of downloads: 258 |
--------------------
renault
Megane IV
2018 renault sedan IV ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
|
|
radunre |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
La Megane I mufa respectiva nu sta intre buretii podelei, este suspendata sub arcurile scaunelor si e mult mai protejata, mai face probleme dar sunt rare cazurile.
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
bogdangabriel37 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 29 August 13 ![]() |
Buna seara . se aprinde ocazional si la mine martorul serv+airbag ; inca nu am umblat la mufele de sub scaune dar cred ca e contactul rotativ pt ca ocazional pentru ca se aprind cand virez total stanga sau dreapta : se sting daca dau peste vreo denivelare . Acum intrebarea este : se potriveste spirala de la logan sau solenza , doar contactorul, pentru ca la mine manetele sunt cu proiectoare , cb , temporizator stergatoare etc , si vreau sa le pastrez ?? Din ce poze am vazut pe net panglica aia e ca cele flexibile de imprimanta si am asa ceva acasa , se poate schimba ?
De ce nu pot sa vad pozele lui Espacern ??? ![]() Multumesc |
--------------------
Renault
Megane 1 GrandTour
1999 / RXE
|
|
Stuke |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 26 March 08 ![]() |
Salutare toturor! Am vazut ca are ceva ani de cand nu a mai postat nimeni pe acest topic, dar intampin problema cu becul de la airbag plus bec service si inca o problema mai neplacuta...cand e umezeala afara si verez stanga sau dreaptra masina claxoneaza singura.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige
- B-76-WKR
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
deconecteaza bateria, desfa airbag-ul de pe volan si vezi ce gasesti acolo ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
adrian152 |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 31 January 15 ![]() |
Salutare, dupa ce a intrat cineva in stalpul dintre usi din partea soferului, s-a declansat airbag din scaun sofer (doar acesta) si centura a ramas blocata. Am desfacut centura am scos o bila si vad ca merge, am schimbat scaunul de la sofer am mufat mufele de sub scaun, dar becul de la airbag sta aprins. Trebuie inlocuit calculatorul airbag sau ce e de facut ?
|
--------------------
renault
megane sedan
2022
- CJ 23 LXT
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Inlocuit capsa pirotehnica de la centura, rescris/schimbat calculatorul de aitbag.
De verificat daca nu s-a declansat si capsa de la pasager si locurile din spate.. De ce nu ai facut-o pe RCA-ul celui care te-a lovit? sau tu ai fost vinovat? This post has been edited by cj98czh: 21 Oct 2018, 16:33 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 15:26 |