Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Symbol 1.4 16v -motor cu probleme, nu mai trage cum tragea

tpv
post 22 Jul 2009, 08:37
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




Va salut.Detin un Symbol 1.4 16v,care nu mai vrea sa mearga ca inainte,nu mai trage aproape deloc.Problemele au aparut dupa schimbul distributiei,nu chiar imediat, dupa vreo 400-450de km. La inceput in depasiri masina se plafona pe la 110-120km/h si nu mai mergea,am crezut initial ca totul e in mintea mea. Sa dovedit a fi real cand m-am chinuit s-a depasesec un tir cam un km.Ulterior am sesizat ca plafonarea motorul apare si in treptele de viteza inferioare, in momentul in care turatia ajunge pe la 3000.Am pus problema pe seama benzinei ,am folosit un alt tip de benzina ,si un aditiv pt benzina fara efect insa.Daca nu si nu, am fost la reprezentanta mi-sa verificat distributia si mi -sa spus ca nu e nici o problema ,pe tester nu apare nimic,inlocuit filtru de benzina,cele vechi avea vreo 1100km,am ajuns din nou la reprezentanta, unde in final sa recunoscut faptul ca masina ajunge la maxim 120km, si mai mult nu mai vrea s-au nu mai poate,s-au verificat injectoarele si mi sa spus ca sunt ok.Detinatori de acest model au mai intalnit acest fenomen,care a fost rezolvarea?



--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
naighba
post 22 Jul 2009, 09:21
Post #2


Benzinar din mosi stramosi


Group: Members
Posts: 589
Joined: 27 February 07
From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr)




din cate vad e destul de nou ... dec 2007 . Incearca bujii, bobine, curatat clapera de acceleratie. Verifica pedala de acceleratie (pe liber calca vezi daca se tureaza pana la limitare). Daca nu ... incearca sa verifici undeva compresia ... cu toate ca nu prea am vazut probleme de genul asta.
P.S. Alta treaba ... verifica cumva evacuarea sa nu fie obturata pe undeva . Din cate stiam daca se duce vreo bobina si mergi cu ea moarta se incalzeste catalizatorul foarte tare. Na...zic si eu blush.gif


--------------------
Renault Laguna 3 GT 2.0T 4Control 2008
Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege
Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial
Solenza 1.4 MPI - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpv
post 22 Jul 2009, 10:56
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




de turat nu se tureaza mai mult de 3000-3500nici pe liber (pe loc ) bujii noi,bobine verificate o data cu injectoarele si sunt ok,mai incerc doua variante,1-pompa de benzina ,2-verificare distibutie la alt service.Am mai observat urmatorul lucru daca sta mai mult de o zi nepornita la pornire porneste in 2-3 pistoane scoate un fum negru ca un diesel ordinar,iar daca il turez 5-6 secunde revine la normal imediat.De multe ori in oras pe caldura are un relanti foarte dezordonat cand 1000-1200 de ture ,cand 400-500de ture(relantiul dezordonat a aparut tot dupa schimbul de distributie).
P.S. Renaultu are 61.700 cumparat din reprezentanta in ianuarie 2008.


--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 22 Jul 2009, 11:12
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Esti sigur ca problemele nu au aparut imediat dupa ce ai facut distributia? Ai garantie pe distributie? ==> cere lamuriri celor care s-au ocupat de ea!


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianoBoy
post 22 Jul 2009, 17:30
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




Eu nu am auzit la o benzinara sa nu se tureze mai mult de 3000-3500, eu am clio symbol 1.4 8 V si cand mai depasesc trec de 4000 de ture lejer si masina trage de rupe, cred ca mai mult ca sigur ai o problema


Din cand in cand ma mai joc cu turatia cand sunt in parcare si ii mai dau 4000 4500 de ture pe loc, asa ca nu mi se pare normal ca la tine sa nu mearga....

This post has been edited by hellcat: 23 Jul 2009, 08:49


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 22 Jul 2009, 20:40
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05






--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saftonel
post 22 Jul 2009, 22:45
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 22 March 08
From: Bucuresti




sau cum am patit eu acum de nu se tura...captor presiune aer admimise/senzor presiune absouluta...ia unu de proba de pe alt motot de reno benzina merge oricare...si vezi cum se comporta...


--------------------
Reno Clio 1.4 16V - xxx 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 23 Jul 2009, 08:52
Post #8


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Si eu zic ca urmatorul aspect de verificat ar trebui sa fie catalizatorul.

De curiozitate intreb...in 2 ani ai facut 60.000 km de a trebuit sa-i schimbi distributia?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 23 Jul 2009, 08:59
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Sefu masina nu e noua (scria undeva mai sus ca are 61700) biggrin.gif.
P.S. Ce bine ca ai echilibrat putin densitatea consoanelor din postul colegului adriano tongue.gif!


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 23 Jul 2009, 09:29
Post #10


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Mda, PS-ul ala mi-a scapat de la citit...
Si n-am zis ca masina e noua, probabil a cumparat-o de noua in ianuarie 2008...oricum, sunt ceva kilometri rulati intr-un an si jumatate.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 23 Jul 2009, 14:37
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Am citit si pe forum, dar am si auzit la cineva ca sunt kit-uri de distributie, chiar de origine, care au semnul marcat gresit pe curea. La montaj o sa vina cu unul sau mai multi dinti decalati. La un dinte decalat, masina merge (destul de) bine, dar nu trece de 120. Problema era la kit-urile pentru 8v.
Probabil, la tine sa fie catalizatorul, asa cum a spus toata lumea. Dar ar fi bine sa-i faci o testare cum a spus IRONICK.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpv
post 24 Jul 2009, 19:33
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




Va salut .Masina a fost cumparata de noua in ianuarie 2008,e fabricata in 2007si in prezent a trecut de 61700 km(61.782).Distributia a fost inlocuita la reprezentata cost final 2700ron cu ulei si filtre,initial nu am fost de acord cu schimbul distributiei la reprezentata ,doream sa fac acest schimb la un alt service pe un cost omenesc (vreo 1200 ron).Datorita faptului ca masina s-a comportat foarte bine, nu am avut nici o problema ,s-au schimbat doar consumabilele,si pentru ca e inca in garantie, am hotarat sa fac distributia in reprezentanta.Azi am fost din nou la reprezentanta , am lasat masina la ei, dupa vreo trei ore ma suna sa merg dupa masina (dimineata am facut scandal si le-am comunicat ca daca nu imi rezolva masina nu o mai ridic din service) ,ajung la reprezentanta caut inginerul de service ,il intalnesc,si mi se spune ca masina e ok.Ma roaga sa merg cu el in proba ,conduce el ,conduc eu, satisfactie deplina si pentru el si pentru mine ,masina era ok.Cauza problemei, distributie sarita,am inceput sa ma enervez ,i-am luat la intrebari de mi-au spus ca distributia e ok in urma cu doua zile cand am lasat masina la ei,nu am primit un raspun coerent din partea lor.Surpriza nu se termina aici, mi -sa mai spus ca o sa se comande o noua curea de distributie ,iar explicatia lor in cuvintele mele ar fi urmatoarea ca dinti de la curea sunt ceva mai inalti si cureaua nu se culca perfect pe role. Poate sa fie adevarat acest lucru, nu mai stiu nici eu ce sa cred.Recomandarea care mi-au facuto a fost sa duc masina acasa si sa nu mai circul cu ea pana imi vine noua curea.

This post has been edited by tpv: 24 Jul 2009, 19:35


--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 24 Jul 2009, 20:14
Post #13


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Mda, o situatie de retinut!
In final n-am prea inteles cum de masina e in parametri, dar ca nu e gata si n-ar mai trebui circulat cu ea. Eu de curea cu dintii mai mari, n-am auzit...posibil o mica diversiune...mai degraba eroarea mecanicului ce a lucrat pe masina.
Nu inteleg de ce fac atata caz pentru inlocuirea curelei, desi masina si-a revenit. Bine, ei acum trebuie sa mearga pe versiunea lor.
Si da service-ul aici in direct, sa stim si noi, restul!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 28 Jul 2009, 12:03
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Doamne si fereste de meseriasi de genul ala din service autorizat. Sa te bucuri ca nu s-a intamplat si altceva cu motorul.
Povestea cu dintii mai mari e clar abureala si te-a luat de naiv.
Mai bine zicea ca e un kit cu marcaj gresit...
Totusi e strigator la cer ca dupa ce platesti o manopera de 2700 de lei (lejer dublu fata de un service de "omenie") nici macar nu verifica cineva masina inainte sa o predea proprietarului. Ia-o nene la o tura si freac-o dei sar capacele sa poti oferi o garantie!
E dureros ca totul se rezolva doar cand faci scandal (si am vazut pe propria piele asta)!


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmacyu
post 8 Aug 2009, 10:49
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 23 November 08




salut, si eu am aceeasi problema, am un clio din 2002 motor 1.4 16 v , 100 cai care nu mai trage.
Am fost la un service si mi-a spus ca e de la un furtun care intra sau iese din motor si care este fisurat.Poate si asta? Sa speram ca nu e altceva.


--------------------
renaul clio II 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 23:48
Dacia