Symbol 1.4 16v -motor cu probleme, nu mai trage cum tragea
![]() ![]() ![]() |
Symbol 1.4 16v -motor cu probleme, nu mai trage cum tragea
tpv |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
|
||
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|||
naighba |
![]()
Post
#2
|
![]() Benzinar din mosi stramosi Group: Members Posts: 589 Joined: 27 February 07 From: Bacau (Ro) / Bar sur Aube (Fr) ![]() |
din cate vad e destul de nou ... dec 2007 . Incearca bujii, bobine, curatat clapera de acceleratie. Verifica pedala de acceleratie (pe liber calca vezi daca se tureaza pana la limitare). Daca nu ... incearca sa verifici undeva compresia ... cu toate ca nu prea am vazut probleme de genul asta.
P.S. Alta treaba ... verifica cumva evacuarea sa nu fie obturata pe undeva . Din cate stiam daca se duce vreo bobina si mergi cu ea moarta se incalzeste catalizatorul foarte tare. Na...zic si eu ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 3 GT 2.0T 4Control
2008 Laguna 2001 1.8 16v - Privilege
Clio 2002 1.4 16v - Privilege Peugeot 206 1.4 HDI - Comercial Solenza 1.4 MPI - Clima |
|
tpv |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
de turat nu se tureaza mai mult de 3000-3500nici pe liber (pe loc ) bujii noi,bobine verificate o data cu injectoarele si sunt ok,mai incerc doua variante,1-pompa de benzina ,2-verificare distibutie la alt service.Am mai observat urmatorul lucru daca sta mai mult de o zi nepornita la pornire porneste in 2-3 pistoane scoate un fum negru ca un diesel ordinar,iar daca il turez 5-6 secunde revine la normal imediat.De multe ori in oras pe caldura are un relanti foarte dezordonat cand 1000-1200 de ture ,cand 400-500de ture(relantiul dezordonat a aparut tot dupa schimbul de distributie).
P.S. Renaultu are 61.700 cumparat din reprezentanta in ianuarie 2008. |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
bardu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
Esti sigur ca problemele nu au aparut imediat dupa ce ai facut distributia? Ai garantie pe distributie? ==> cere lamuriri celor care s-au ocupat de ea!
|
--------------------
Renault
Symbol
- MS-08-?MS
Fidji Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
AdrianoBoy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 632 Joined: 10 August 07 From: B u c u r e s t i ![]() |
Eu nu am auzit la o benzinara sa nu se tureze mai mult de 3000-3500, eu am clio symbol 1.4 8 V si cand mai depasesc trec de 4000 de ture lejer si masina trage de rupe, cred ca mai mult ca sigur ai o problema
Din cand in cand ma mai joc cu turatia cand sunt in parcare si ii mai dau 4000 4500 de ture pe loc, asa ca nu mi se pare normal ca la tine sa nu mearga.... This post has been edited by hellcat: 23 Jul 2009, 08:49 |
--------------------
Renault
Megane 3
2009/1.5 dCi/107CP
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
saftonel |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 22 March 08 From: Bucuresti ![]() |
sau cum am patit eu acum de nu se tura...captor presiune aer admimise/senzor presiune absouluta...ia unu de proba de pe alt motot de reno benzina merge oricare...si vezi cum se comporta...
|
--------------------
Reno
Clio 1.4 16V
- xxx
2002
|
|
hellcat |
![]()
Post
#8
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Si eu zic ca urmatorul aspect de verificat ar trebui sa fie catalizatorul.
De curiozitate intreb...in 2 ani ai facut 60.000 km de a trebuit sa-i schimbi distributia? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
bardu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
Sefu masina nu e noua (scria undeva mai sus ca are 61700)
![]() P.S. Ce bine ca ai echilibrat putin densitatea consoanelor din postul colegului adriano ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- MS-08-?MS
Fidji Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
hellcat |
![]()
Post
#10
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Mda, PS-ul ala mi-a scapat de la citit...
Si n-am zis ca masina e noua, probabil a cumparat-o de noua in ianuarie 2008...oricum, sunt ceva kilometri rulati intr-un an si jumatate. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Am citit si pe forum, dar am si auzit la cineva ca sunt kit-uri de distributie, chiar de origine, care au semnul marcat gresit pe curea. La montaj o sa vina cu unul sau mai multi dinti decalati. La un dinte decalat, masina merge (destul de) bine, dar nu trece de 120. Problema era la kit-urile pentru 8v.
Probabil, la tine sa fie catalizatorul, asa cum a spus toata lumea. Dar ar fi bine sa-i faci o testare cum a spus IRONICK. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
tpv |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
Va salut .Masina a fost cumparata de noua in ianuarie 2008,e fabricata in 2007si in prezent a trecut de 61700 km(61.782).Distributia a fost inlocuita la reprezentata cost final 2700ron cu ulei si filtre,initial nu am fost de acord cu schimbul distributiei la reprezentata ,doream sa fac acest schimb la un alt service pe un cost omenesc (vreo 1200 ron).Datorita faptului ca masina s-a comportat foarte bine, nu am avut nici o problema ,s-au schimbat doar consumabilele,si pentru ca e inca in garantie, am hotarat sa fac distributia in reprezentanta.Azi am fost din nou la reprezentanta , am lasat masina la ei, dupa vreo trei ore ma suna sa merg dupa masina (dimineata am facut scandal si le-am comunicat ca daca nu imi rezolva masina nu o mai ridic din service) ,ajung la reprezentanta caut inginerul de service ,il intalnesc,si mi se spune ca masina e ok.Ma roaga sa merg cu el in proba ,conduce el ,conduc eu, satisfactie deplina si pentru el si pentru mine ,masina era ok.Cauza problemei, distributie sarita,am inceput sa ma enervez ,i-am luat la intrebari de mi-au spus ca distributia e ok in urma cu doua zile cand am lasat masina la ei,nu am primit un raspun coerent din partea lor.Surpriza nu se termina aici, mi -sa mai spus ca o sa se comande o noua curea de distributie ,iar explicatia lor in cuvintele mele ar fi urmatoarea ca dinti de la curea sunt ceva mai inalti si cureaua nu se culca perfect pe role. Poate sa fie adevarat acest lucru, nu mai stiu nici eu ce sa cred.Recomandarea care mi-au facuto a fost sa duc masina acasa si sa nu mai circul cu ea pana imi vine noua curea.
This post has been edited by tpv: 24 Jul 2009, 19:35 |
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
hellcat |
![]()
Post
#13
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Mda, o situatie de retinut!
In final n-am prea inteles cum de masina e in parametri, dar ca nu e gata si n-ar mai trebui circulat cu ea. Eu de curea cu dintii mai mari, n-am auzit...posibil o mica diversiune...mai degraba eroarea mecanicului ce a lucrat pe masina. Nu inteleg de ce fac atata caz pentru inlocuirea curelei, desi masina si-a revenit. Bine, ei acum trebuie sa mearga pe versiunea lor. Si da service-ul aici in direct, sa stim si noi, restul! |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
bardu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
Doamne si fereste de meseriasi de genul ala din service autorizat. Sa te bucuri ca nu s-a intamplat si altceva cu motorul.
Povestea cu dintii mai mari e clar abureala si te-a luat de naiv. Mai bine zicea ca e un kit cu marcaj gresit... Totusi e strigator la cer ca dupa ce platesti o manopera de 2700 de lei (lejer dublu fata de un service de "omenie") nici macar nu verifica cineva masina inainte sa o predea proprietarului. Ia-o nene la o tura si freac-o dei sar capacele sa poti oferi o garantie! E dureros ca totul se rezolva doar cand faci scandal (si am vazut pe propria piele asta)! |
--------------------
Renault
Symbol
- MS-08-?MS
Fidji Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
cosmacyu |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 23 November 08 ![]() |
salut, si eu am aceeasi problema, am un clio din 2002 motor 1.4 16 v , 100 cai care nu mai trage.
Am fost la un service si mi-a spus ca e de la un furtun care intra sau iese din motor si care este fisurat.Poate si asta? Sa speram ca nu e altceva. |
--------------------
renaul
clio II
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 23:48 |