Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Porneste greu aleator...., porneste greu si la rece si la cald

gmtiby
post 20 Apr 2010, 09:53
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 17 March 10
From: Bucuresti




Va salut,
Am si eu o noua problema, minunatul reno al sotiei are toane, cand vresa sa porneasca la prima cheie, cand vrea la a 3-a cheie, sau a 2-a.
Nu conteaza ca motorul e cald sau rece, de ex ieri s-a mers cu masina si pe seara am vrut sa o mut putin si a pornit la a 3-a cheie, azi de dimineata i-a pornit sotiei la prima cheie fara probleme.
Am lasat becurile sa se stinga ( de obicei nu le las ), si degeaba, am incercat sa o pornesc si fara sa las becurile sa se stinga si tot la fel, inverte ca si cum ar porni, dar nu porneste.
acum masina are cam 101700 km (destul de multi.... ) fostul proprietar ia facut toate reviziile pana la 92000 la Serus (deci numai la reno), am toate facturile de piese si devize + stampile in cartea de service.
Bujiile si filtru de benzina sunt schimbate la 81000, filtru de aer, de ulei, uleiul, + filtru de polen ( nu avea si i-am montat eu + capac filtru ) sunt schimbate de mine acum 200 de km. ( ca o mica paranteza, am mai schimbat discuri + placute, si bieleta anticuplu sau antirasturnare). Ulei am pus ELF 5w-40 ( am vazut ca masina avea ulei 10w 40, sper ca nu a mgresit punandu-i 5w, nu ???? )
Ce credeti ca ar putea sa aibe ? Fisele le-am verificat, adica, din punct de vedere al contactului in bujii si in " delcoul electronic " si sunt ok.
Diseara vrea sa-i fac o curatare cu gum cutter ca si colegul Andrei, caruia ii mutumesc pt sfaturile utile pe care mi le-a tot dat, clapeta de acceleratie si as mai vrea sa-i curat cu un spray de contacte, sper ca e bun, sezorul de la volanta.
Ce credeti, e ok cam cu ce as vrea sa incep sa curat ca sa elimin aceste 2 probleme, sper ca una dintre ele sa afecteze aceasta nepornire aleatoare.
Repet, porneste greu, indiferent ca e cald motorul sau e rece.
Astept sfaturi si pareri.

Mii de multumiri

Cu stima,

Tiberiu

Va rog HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

This post has been edited by gmtiby: 20 Apr 2010, 10:04


--------------------
Renault Clio Dynamique - B-224-ELY 2002 martie
Organizez evenimente, nunti, botezuri, party, foto-video, print la minut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban24
post 20 Apr 2010, 10:11
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




am avut si eu o problema asemanatoare
cand pornea din prima cand dadeam la automat de 2 3 4 ori pana o lua, pana mi a spus un prieten cu supernova sa i schimb bateria de pe cheie (are un cip in ea) care era de cand masina, am fost la magazin am cumparat baterie, schimbat bateria si de atunci (sa fie vreo 8luni) nu am mai avut probleme, mi a pornit mereu la prima cheie...acum nu bag mana in foc ca ar fi asta problema dar ai putea sa incerci si varianta asta daca bateria nu a fost schimbata pana acum,eu am dat pe baterie vreo 4..5ron.
o zi buna!



This post has been edited by serban24: 20 Apr 2010, 10:18


--------------------
toyota yaris 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmtiby
post 20 Apr 2010, 10:23
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 17 March 10
From: Bucuresti




Salut Serban si multumesc pt informatie.
E posibil, si e o idee exlenta. Mai ai idee decand ai luat masina, adica ce an de fabricatie are masina ? A sotie e din martie 2002, deci 8 ani, mie mi se par destul de multi ani, si mai mult ca sigur ca e bateria daca are asa ceva..... De ce spun asta, nu inteleg de ce masina NU are inchidere de pe cheie. Nu am nici un buton pe nici una din chei si sunt originale amandoua, are doar alarma.
Deci mai exclud cu aceasta si posibilitatea de nepornire datorita alarmei care ar imobiliza aprinderea.

Multumesc mult pt raspuns

Astept si alte variante

Cu stima,


--------------------
Renault Clio Dynamique - B-224-ELY 2002 martie
Organizez evenimente, nunti, botezuri, party, foto-video, print la minut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban24
post 20 Apr 2010, 10:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




a mea e din 2002 6 dar am inchidere pe cheie ... acum nu stiu din ce an si ce versiuni au cip pe ele ... poate stie cineva mai exact daca are cip sau nu. eventual ai putea sa te uiti daca are vreun semn pe una din chei ( la mine arata o sageata care se simte si la mana si care indica directia in care se desface capacul cheii pt a schimba bateria )


--------------------
toyota yaris 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip31
post 20 Apr 2010, 10:44
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 22 August 09




Salut,

La ralanti are o functionare regulata? In celelalte regimuri de sarcina se comporta normal? Scoate fum? Consuma mai mult? Se supraincalzeste? Bateria de la cheie este utilizata doar la inchiderea centralizata, nu si la pornirea motorului. Daca ledul de la bord, cel care semnalizeaza recunoasterea cheii se stinge dupa procedura normala (vezi manual de utilizare) si alti martori luminosi nu raman aprinsi, atunci o problema legata de electrica poate fi exclusa.

Alt comportament anormal ai observat, mai putin pornirea greoaie?


--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmtiby
post 20 Apr 2010, 10:52
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 17 March 10
From: Bucuresti




Revin, eu nu am baterie, dar poate sa fie UCE-ul sau decodor-ul masinii,
Cineva mi-a mai spus de distribuitor, adica unde intra fisele de la bujii, sau acea cupla care intra in el, desi e curata pt ca are o grnitura mufa, poate oxida si de la trepidatiile motorului sa nu faca contact.
O sa dau cu spray contact si acolo.
Deci ideea cu bateria am eliminat-o.

Multumesc oricum

<span class='edit'>20 Apr 2010, 11:00:</span>
QUOTE(cip31 @ 20 Apr 2010, 10:44)
Salut,

La ralanti are o functionare regulata? In celelalte regimuri de sarcina se comporta normal? Scoate fum? Consuma mai mult? Se supraincalzeste? Bateria de la cheie este utilizata doar la inchiderea centralizata, nu si la pornirea motorului. Daca ledul de la bord, cel care semnalizeaza recunoasterea cheii se stinge dupa procedura normala (vezi manual de utilizare) si alti martori luminosi nu raman aprinsi, atunci o problema legata de electrica poate fi exclusa.

Alt comportament anormal ai observat, mai putin pornirea greoaie?
*



Salut
La relantii are mici variatii, dar care sincer sa fiu MA DERANJEAZA, deci clapeta de acceleratie intra oricum in curatare, 2+2 gum cutter ca si Andrei.
Consumul inca nu i l-am facut, dar nu mi se pare un consum mare inca, masina o avem de cateva luni.
Nu scoate fum, nu se supra incalzeste, led-ul de la bord se stinge, martorii se sting si raman doar cei de frana de mana cand e trasa cat si indicatorul stop, tot din cauza franei de mana.
Alt comportament anormal, nu prea am observat, masina merge, adica raportul cai putere capacitate cilindrica 1.4 8 valve, e ok, trage bine, nu da in nas, nu intrerupe, nu sacadeaza, nu moare la relantii, mi se pare putin, sper ca doar mi se pare ca doar nu are 200 de cai, ca , creste putin cam greu in acceleratie, dar ma refer aici mai mult intr-o acceleratie putin mai fortata, nu crescuta consecutiv, adica la o apasare mai brusca pe pedala de acceleratie, masina accelereaza, nu da in nas, am testat-o si putin subturata si merge ok. Creste in limita motorului cred eu, nu am mers cu un alt reno 1.4 8v ca sa pot face o comparatie.

Multumesc

This post has been edited by gmtiby: 20 Apr 2010, 11:02


--------------------
Renault Clio Dynamique - B-224-ELY 2002 martie
Organizez evenimente, nunti, botezuri, party, foto-video, print la minut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip31
post 20 Apr 2010, 13:16
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 22 August 09




Cand nu porneste, martorul care semnaleaza recunoasterea cheii se stinge?

In timp ce incerci sa pornesti motorul, martorul care indica recunoasterea cheii de catre sistemul electronic de imobilizare trebuie sa ramana stins. Incepe sa se aprinda intermitent sau ramane aprins, daca in sistemul electronic "antifurt" sunt probleme.

Acest sistem de imobilizare electronica este strans legat de sistemul de injectie, obligand blocarea alimentarii cu combustibil daca cheia nu corespunde electronic cu sistemul (nu recunoaste cheia).

Este posibil ca circuitul electronic din cheie sa dea rateuri? Cu ambele chei face la fel?


--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmtiby
post 20 Apr 2010, 14:54
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 17 March 10
From: Bucuresti




Din cate am vazut eu, martorul de recunoastere al cheii se stinge.
Nu am incercat si cu cealalta cheie sa vad. Ideea este ca nu face zilnic, sunt saptamani in care merge fara probleme.
In ultimele 2 saptamani a facut de 3 ori, dar indeajuns pt mine sa ma deranjeze.

Multumesc


--------------------
Renault Clio Dynamique - B-224-ELY 2002 martie
Organizez evenimente, nunti, botezuri, party, foto-video, print la minut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip31
post 20 Apr 2010, 15:08
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 22 August 09




In curand nu va mai porni. Iti recomand sa folosesti cealalta cheie, sa nu ramai in drum.


--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Apr 2010, 15:38
Post #10


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Daca se stinge beculetul de ce sa nu ii mai porneasca masina din cauza cheii utilizate ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip31
post 20 Apr 2010, 15:44
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 22 August 09




Probabil ca in curand asta se va intampla daca va folosi in continuare aceeasi cheie. Montajul electronic din cheie incepe sa dea rateuri, din cand in cand.


--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmtiby
post 20 Apr 2010, 19:21
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 17 March 10
From: Bucuresti




DSC00157.JPG ( Size: 485.05k ) Number of downloads: 963
DSC00155.JPG ( Size: 539.81k ) Number of downloads: 747
DSC00156.JPG ( Size: 531.33k ) Number of downloads: 725
DSC00157.JPG ( Size: 485.05k ) Number of downloads: 963
Revin cu precizari
Atat clapeta de acceleratie era murdara, cat si senzorul de turatie care era putin de tot murdar, avea biste pilitura de fier pe el.si anume:

1. dupa curatarea clapetei de acceleratie, care era foarte murdara mai ales motorasul pas cu pas, nu am modificat lungimea tijei, cel putin asa tind sa cred, relantiul este mult mai stabil, mai are foarte mici variatii, dar probabil sunt eu putin mai mult exagerat, oricum nu asta e buba, buba cea mare este ca RELANTIUL LA CALD ESTE UNDEVA PESTE 500 DE ROTATII, ADICA PESTE ACEL CERCULET ROSU, la voi cum e ???
PLEASE HELP !!!! ( am reusit sa o stric de tot ??? ) Inainte relantiul era putin mai sus, cam sub urmatoarea liniuta care indica 1000 de rotatii.

2. Masina parca trage mai bine, creste mai repede in turatii, dar,daca accelerez pana in 2000 de rotatii, revenirea la relantii este cursiva, daca o turez peste 2000 de rotatii cand ajunge cam la 1600 acul ceasului de relantii, parca se mai ridica putin si pe urma revine la relantii, adica nu revine de la 2500 de rotatii cursiv la relantii, sincer inainte nu mai stiu cum era, poate imi spuneti cum e la voi, sau cum stiti ca e .

Astept parerile voastre.

Mii de multumiri.

20 Apr 2010, 19:49:
in ultimele 2 fotografii, se vede cat de JOS sta relantiul, desi motorul nu trepideaza si merge mult mai rotund decat inainte.
in foto 2 ( de la stanga la dreapta, relantiul e mai mare putin. )
LA voi cum e ???? PLEASE !!!!

20 Apr 2010, 19:51:
Scuze de offline, Andrei poti sa-mi dai si mie un semn te rog cand intri ?

Multumesc frumos !

This post has been edited by gmtiby: 20 Apr 2010, 19:51


--------------------
Renault Clio Dynamique - B-224-ELY 2002 martie
Organizez evenimente, nunti, botezuri, party, foto-video, print la minut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip31
post 20 Apr 2010, 19:51
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 22 August 09




Turatia de ralanti este in regula. Pentru mai multa siguranta trebuie sa o conectezi la un tester.

Mi-e greu sa cred ca ai scapat de problema care te macina cel mai mult...oricum succes in continuare.


--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmtiby
post 20 Apr 2010, 19:58
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 17 March 10
From: Bucuresti




Multumesc, te referi la pornirea greoaie ?
Acum am 2 probleme, relantiul !
Si pornirea, apropo, de exemplu si sotiei si mie, astazi a pornit fara nici o problema, tot cu aceeasi cheie.
Apropo, ledul de care spui, cel de control code este stins atunci cand o pornim, chiar si atunci cand nu pornea...
Multumesc

20 Apr 2010, 20:00:
P.S.
La tine la cat sta relantiul, ca in ce poza dintre cele 4.
Merci mult !

This post has been edited by gmtiby: 20 Apr 2010, 20:00


--------------------
Renault Clio Dynamique - B-224-ELY 2002 martie
Organizez evenimente, nunti, botezuri, party, foto-video, print la minut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip31
post 20 Apr 2010, 20:41
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 22 August 09




Eu am un diesel. Din poze pare, repet pare, putin mai mic. Eu as merge la un tester.In felul asta poti afla si daca are erori in sistemul electronic de imobilizare.





--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmtiby
post 20 Apr 2010, 20:48
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 17 March 10
From: Bucuresti




HM.....
Am inteles.... asa zic si eu, sper s nue fie nimic grav, desi motorul merge mai rotund ca inainte.
Poate cineva cu benzina sa ne ajute.
Multumesc

20 Apr 2010, 21:03:
Offff sad.gif

This post has been edited by gmtiby: 20 Apr 2010, 21:03


--------------------
Renault Clio Dynamique - B-224-ELY 2002 martie
Organizez evenimente, nunti, botezuri, party, foto-video, print la minut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban24
post 20 Apr 2010, 21:07
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 30 September 09
From: BUCURESTI




si eu zic ca e ok relantiul si la mine sta asa. vezi in poza..

Attached thumbnail(s)
DSCN1025.jpg ( Size: 379.21k ) Number of downloads: 733


--------------------
toyota yaris 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmtiby
post 20 Apr 2010, 21:14
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 17 March 10
From: Bucuresti




Salut Serban,
Da ai dreptate, multumesc mult de tot m-ai mai linistit.
Stiu ca poate sunt paranoia, dar inainte sa fac curatarea clapetei de acceleratie, relantiul fluctua destul de mult, acum e parca mai jos , dar e muuuulllllllllltttt mai stabil, nu mai fluctueaza aproape deloc.
Motorul nu tremur, toarce destul de frumos, sper sa nu fie nici o problema.

Mii de multumiri si astept si alte parere-comentarii.
Imi pare rau ca nu am facut poze pe tot parcursul operratiuniilor, dar nu a avut cine, eu fiind foarte murdar.
Oricum Andrei a spus tot ce trebuie in tutorialul sau.

Cu stima,

Tiberiu


--------------------
Renault Clio Dynamique - B-224-ELY 2002 martie
Organizez evenimente, nunti, botezuri, party, foto-video, print la minut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
best.transport
post 20 Apr 2010, 21:35
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 20 April 10




salut eu cred ca trebuie schimbat senzorul de pe volanta .Asa sunt simptomele si vor fi din ce in ce mai dese pina nu mai porneste de loc.Daca este vorba de un clio pe benzina 1.4.Costel.


--------------------
renault clio symbol - B-98 DLM 2001,1.4 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedro 1978
post 21 Apr 2010, 09:03
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 7 March 08
From: targu mures\dr.tr.severin




@gmtiby eu am cu clio meu 63 000km...si iti pot spune ca vinovat,100%, este SENZORUL DE PE VOLANTA...AM PATIT-O DE 2 ORI....ai 2 posibilitati....ori ti-l cureti ff.bine,dar cand ti-l curata spune-le sa iti sufle si volanta ca degeaba iti curata senzorul,sau il schimbi.....eu l-am curatat pana acum de 2 ori..si la mine pornea ff.greu,,,senzorul are niste poli magnetici care strang toata mizeria si depunerile de pe volanta si odata incarcandu-se nu "mai citeste" volanta...cat despre relanti mie mi se pare super ok....si eu am un clio de 2007,1.4 benzinar si tot asa sta relantiul....bafta

This post has been edited by pedro 1978: 21 Apr 2010, 09:06


--------------------
RENAULT SYMBOL 2007; 1.4, 8valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmtiby
post 21 Apr 2010, 09:25
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 17 March 10
From: Bucuresti




Salut Pedro,
Am curatat ieri si acest senzor pe langa clapeta de acceleratie, intr-adevar era niste pilitura pe el, am curatat-o, dar nu a mavut un compresor puternic cu care sa suflu volanta. Ieri de exemplu masina a pornit toata ziua la sfert, ca de obicei. Pana la urma, trb lasate becurile sa se stinga, sau nu ? Eu nu le las..... poate gresesc, tu cum o pornesti.
O sa vad ce face, si daca mai face probleme o sa schimb acest senzor.

Cu relantiul am inteles, dar mirarea mea mare este ca, inainte sa curat clapeta de acceleratie, relantiul era putin mai mare, ca in prima poza, sau chiar putin mai sus si instabil, acum , desi e mai mic relantiul motorul nu mai trepideaza ca inainte si merge mai rotund.

Multumesc pt info.


--------------------
Renault Clio Dynamique - B-224-ELY 2002 martie
Organizez evenimente, nunti, botezuri, party, foto-video, print la minut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedro 1978
post 21 Apr 2010, 12:21
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 7 March 08
From: targu mures\dr.tr.severin




@gmtiby si eu am avut probleme cu relantiul de cand am schimbat distributia acum la 60 000km....dar mi-au zis sa o las asa...adica sa las relantiul asa cum este...imi mai face figuri adica mai "fuge 'acul turomerului...nu trepideaza vizibil...dar si sunt asa mai fixist si tot mi se pare ca trepideaza....de tras imi trage bine masina..cat despre martorii de la bord...eu ,fie vara fie iarna,fie ca ma opresc si o pornesc repede dupa aceea....O PORNESC DUPA CE SE STING TOTI MARTORII..eu zic sa lasi martorii sa se stinga..parerea mea..am intrebat si eu in stanga ,in dreapta...cica trebuie sa las sa se stinga mai ales martorul ce iti indica ca se " armeaza" pompa de benzina..ma rog....oricum sa ne ti la curent cu evolutia masinii smile.gif .salutare


--------------------
RENAULT SYMBOL 2007; 1.4, 8valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmtiby
post 21 Apr 2010, 12:24
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 17 March 10
From: Bucuresti




Sigur, merci mult !


--------------------
Renault Clio Dynamique - B-224-ELY 2002 martie
Organizez evenimente, nunti, botezuri, party, foto-video, print la minut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 23:43
Dacia