Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Carburant OMV Carera 100 la Clio 3

oclaudiu
post 22 Mar 2009, 01:24
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 3 August 06




Buna seara. La mine se recomanda sa pun numai carburant cu cifra octanica 95 sau 98. Pot pune OMV Carera 100, se observa ceva imbunatatiri ? Justifica pretul fata de OMV Carera 95 ?


--------------------
Renault Captur II 2021 , 1.33 EDC FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 22 Mar 2009, 08:13
Post #2


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




eu am observat diferente foarte mari la logan si clio2 symbol de la cum se aude motorul ( in cazul loganului ) pana la cum se misca.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oclaudiu
post 22 Mar 2009, 15:08
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 3 August 06




Dar la mine pe rezervor scrie sa pun doar benzina 95 sau 98. Daca ii pun 100 nu afecteaza motorul ?


--------------------
Renault Captur II 2021 , 1.33 EDC FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 22 Mar 2009, 15:38
Post #4


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Poti sa pui linistit benzina cu COR 100, nu v-a scadea fiabilitatea motorului ! In schimb afecteaza bugetul fara a avea de castigat prea mult (aproape insesizabil) din punctul de vedere al performantelor. Cresterea puterii motorului este strans legata de valoarea avansului la aprindere iar avansul poate avea valori mai mari daca se foloseste o benzina cu cifra octanica mai mare. UCE (ECU) creste sau scade valoarea avansului la aprindere in functie de mai multi parametri printre care si datele furnizate de senzorul de detonatie. Astfel daca folosesti benzina cu cifra octanica mai mare fenomenul de detonatie apare mai greu iar UCE poate sa folosesca un unghi de avans la aprindere mai mare insa doar pana la o valoare limita prestabilita de ingineri. Limita care uneori este prea mica pentru a putea beneficia din plin de avantajele unui combustibil cu cifra octanica mult mai mare decat cea recomandata.
In concluzie: Nu se strica nimic la motor ba chiar functioneaza mai silentios insa cresterea performantelor acestuia este mica si variaza de la motor la motor.

This post has been edited by r_vlad: 22 Mar 2009, 16:01


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mene
post 23 Mar 2009, 06:42
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 22 March 08
From: Bucuresti




eu pun numai omv 100 de cand am luat masina si nu am nici o problema.asa ca poti sa pui fara frica tongue.gif


--------------------
renault clio 3 2006 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
folyo2001
post 23 Mar 2009, 15:37
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 26 May 08




Eu am folosit in primele 4 luni ale masinii OMV95 dupa am trecut la OMV100, s-au simtit mici schimbari in bine. Si cica e mai buna benzina asta pentru ca nu are asa multa apa... ohmy.gif


--------------------
Renault Clio III 2007/1.4 16V 100CP/ Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 23 Mar 2009, 16:54
Post #7


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




depinde de benzinarie.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
folyo2001
post 24 Mar 2009, 08:31
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 26 May 08




@ blak2oo8: aici ai dreptate, depinde de bezinarie, pentru ca unii sunt mai "de cacao" decat altii. Un mecanic cu state vechi, pe care-l vizitam cand aveam dacia veche, cu experienta nu gluma(a muncit vre-o 15 ani in Germania la uzinele Opel), mi-a zis ca daca gasesc o pompa unde imi dau seama ca benzina nu-mi face probleme si buna, sa o pastrez. Asa fac si acum, de cele mai multe ori pun din acelasi loc.


--------------------
Renault Clio III 2007/1.4 16V 100CP/ Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sequention
post 26 Mar 2009, 12:39
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 24 September 07
From: Timisoara




si eu am bagat omv 100 dar nu am observat diferente asa de mari ca sa justifice diferenta de pret sleep.gif


--------------------
Renault Clio 3 2006 confort dynamic 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiClioTrei
post 30 Mar 2009, 07:24
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 29 February 08




pe clio 3 am pus NUMAI omv100 de cand am iesit cu ea pe poarta. am 1,4 100CP.

experimentul care m'a dus la alegerea asta a fost insa pe fostul Logan, timp de vreo 2 ani, tot 1,4. cred ca se simte cel mai bine pe motoare mai micutze (1,2 1,4). am simtit diferenta in sensul in care pare mai "aerisit" motorul cu 100, se simte mai mult "zvac" in pedala decat cu 98. si toarce mai rotund motorul. mie cel putin mi s'a parut evidenta trecerea de la 98 la 100 (95 exclus). iar OMV imi par cei mai putin "diluati" smile.gif

cat despre uzura... nu cred sa fie probleme in timp, eu unul nu am avut. nu sunt expert...


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baban sergiu
post 9 Apr 2009, 22:29
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 22 March 07




am si eu o intrebare pentru cei mai avizati in domeniu

nu este vorba de un renault, dar ne avand altundeva unde sa intreb, intreb aici:

am o problema cu un Porsche Targa 4s, model 2008, motor 3.8l, 355cp

sa incep cu inceputul:
- de cand a fost cumparat sa folosit benzina OMV Carrera 100, masina a mers foarte bine cu ea.
- acum 2 saptamani am fost la Budapesta, si a trebuit sa alimentez, am alimentat de la Shell cu benzina V-Power Racing cam aproximativ 70 litri
- dupa 60 - 70 km a cazut aceleratia, s-a aprins becul din bord cu motorul, si zicea sa verific motorul in service (va imaginati cam cum eram pe autobanda in ungaria cu o viteza maxima de 50kmh cu un Porsche)
- am intrat in primul peco MOL si am alimentat cu benzina de 95 cam 15 litri, dupa 2-3 km , s-a stins becul de la motor a disparut si erroarea de pe ecran si mergea masina din nou ca o racheta.
- dupa cam 300km sa aprins din nou si nu mai tragea cum trebuie si mergea intrerupt
- astazi am alimentat de la Petrom cu benzina de 95 cam 35 litri, becul a ramas aprins si era sa nu mai ies dintr-o depasire, ca a murit aceleratia
intrebarea mea este: sa golesc rezervorul de benzina, sau ce sa fac ??

- Am alimentat cu benzina de 95 in ideea ca benzina V-Power este foarte aditivata si nu ii place la motor si am zis sa o mai lungesc un pic

This post has been edited by baban sergiu: 9 Apr 2009, 22:32


--------------------
Rebault Megane IV EDC + Clio IV 2007 - 2015 - YC07OCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiClioTrei
post 10 Apr 2009, 09:06
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 29 February 08




hmmmm.... e grav... se rezolva numai printr'un troc: porsche targa 2008 - renault clio 3 2007 .... nu vad alta rezolvare. in pincipiu as vrea sa ma mai gandesc putin dar... hai! e primavara, soarele pe cer... unde ne intalnim sa facem schimbul? insa... as dori o mica diferenta... asa... simbolic... imi dati si mie o bere acolo...


laugh.gif multe scuze de offtopic si de raspuns nesimtit... visez si eu un pic.... smile.gif

de curiozitate insa... cine face service pentru Porsche in Romania? exista specializat?


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baban sergiu
post 10 Apr 2009, 10:00
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 22 March 07




exista in Bucuresti de unde a fost cumparata si masia care inca nu are 1 an.

Dar decat sa merg pana in Bucuresti mai bine merg la Budapesta, avand in vedere ca sunt din Baia Mare, iar peste 1000km o sa ajunga la 10.000 km masina si tre mers la service pentru prima revizie.

Apropo- am si eu un Clio 2 din 2003 si un Clio 3 din 2007 smile.gif

This post has been edited by baban sergiu: 10 Apr 2009, 10:07


--------------------
Rebault Megane IV EDC + Clio IV 2007 - 2015 - YC07OCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad B
post 10 Apr 2009, 11:50
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 28 January 08
From: Ploiesti/Bucuresti




Eu unul nu m-am zgarcit pt 911 GT2-ul meu - i-am pus numai kerosen.. Acum daca tu i-ai pus de 95, ce sa-ti fac?sad.gif

Gluma-i gluma, dar poate ai nimerit benzina cu impuritati si... Banuiesc ca ai garantie, de ce nu o duci la reprezentanta? smile.gif


--------------------
Renault Clio 3 2007 // 1.4 Dynamique - PH 86 BAD
Monopost Renault 2007 // F1 Team R27
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baban sergiu
post 10 Apr 2009, 12:03
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 22 March 07




Poi am zis ca merg cu ea la reprezentanta, dar pana in Bucuresti sunt aproape 600km , si cu o asa masina inebunsti sa mergi cu cu 50 - 60km/h
iar pana in budapesta sunt 500km si iara merg pe autobanda cu 50km la ora.

ideea este ca daca golesc rezervorul si alimentez din nou cu carrera 100, va merge bine sau sau nu

eu am vb la bucuresti si au zis ca trimit platforma dupa masina,


--------------------
Rebault Megane IV EDC + Clio IV 2007 - 2015 - YC07OCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 11 Apr 2009, 02:06
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




@baban - asa iti trebuie, daca ti-ai luat nemteasca; recomandarea: scapa de povara, ramai cu frantzusestile...

Totusi, cum poti sa ai 2 clio si un Porsche? Suna ca un banc prost smile.gif)


Iar ontopic - sincer cred ca motorul ala e deja mult prea complicat ca sa ne mai dam cu parerea; pot fi 1000 de chestii de vina...bate-i la cap in service; da de pamant cu ei, mai ales la banii dati
Apropo, iti da masina la schimb cat e in service?


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baban sergiu
post 11 Apr 2009, 06:44
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 22 March 07




- Problema , momentan este rezolvata, si a fost din cauza benzinei super aditivate care a supra incalzit senzori din catalizator.
- inca nu s-a intamplat sa se strice , dar cei de la porsche dau masina la schimb atata timp cat masina sta in service


--------------------
Rebault Megane IV EDC + Clio IV 2007 - 2015 - YC07OCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 14:36
Dacia