Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault r19, probleme

2 flash
post 22 Jul 2007, 12:24
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 March 07




cine ma poate ajuta si pe mine: motor 1.4 ( c2j 7 ) , caroseria limuzina, model 98
- din motor pe carbutatie se poate face motor pe injectie...?
- cum se regleaza un motor pe carburatie, ca al meu nu are nimic de reglat...?
- bate, trosneste ceva la arc, telescop fata stie cineva ce se intampla...?
- am vazut pe forum ca bucsile la bara de torsiune se potrivesc de la solenta, m-am pus si am cumparat si nu merg deloc au joc si la lungime si forma nu se potrivesc...
- macara electrica stanga nu mai functioneaza nu se mai ridica, stie cineva vreuna de vanzare, si butonul cu trei capete ( sus-jos di puls )...
- telescoape spate am pus de la un model de bmw nu stiu care dar merg perfec numai ca sunt foarte tepene, iar la oprire cobor din masina si mai urca masina singura cam vreo 7-9 cm zici ca este pe perna...
- vreau telescoape fata ceva asemanator stie cineva...
- stie cineva unde se gaseste folie ptr tuning... am verisorul meu care a tunnat bmw lui numai cu folie si este bestial dar in germania...
- care sunt rapoartele de viteza ptr fiecare viteza la aceasta masina...
- de ce masina mea are 1324 kg si in acte scrie 950kg...?

le multumesc celor care vor raspunde...
stima florin
traiasca r19


--------------------
renault 19 98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 22 Jul 2007, 21:02
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




In Europa R19 s-a comercializat din 1988 pana in 1996.
Motorul pe care il ai tu s-a pus pe R19 pana in 1993.
Spune-mi seria sasiului si seria completa de pe motor, nu cea din talon.
Foloseste piese pentru masina ta, nu mai folosi adaptari si improvizatii, intrucat piesele de R19 sunt relativ ieftine.
Folie pune unde vrei tu, mai putin pe luneta intrucat ii deranjezi foarte tare pe participantii la trafic din spatele tau.
Pentru rapoarte va trebui sa imi spui tipul cutiei.
Ce te face sa crezi ca masina ta are 1324kg?
Bataia de la arc poate fi cauzata ori de un arc rupt, ori - daca trosneste cand invarti volanul - de rulmentul amortizorului.
Geamul electric - trebuie vazut ce s-a stricat la el si dup-aia continuam discutia.
Posteaza niste poze cu exteriorul, interiorul si compartimentul motor, te rog.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 flash
post 22 Jul 2007, 22:38
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 March 07




la mine este masina r 19 europa, si este fabricat in decembrie 97`
vf1l53h05tr550695 -------- c2j 7 r523885
folie nu vreau sa pun pe geamuri doar pe caroserie...
nu stiu tipul cutiei...? unde sa ma uit..?
masina are 1324 ca am cantarito...
nu am arc rupt nu trosneste cand invart de volan...
geamul nu mai cobora am fost la reno si a zis ca este din cauza butonului binenteles ca nu stiu ce sa intamplat acolo mi-au dat bani pe buton si sa zis ca este de la macara...defecta.....
momentan numai poze facute noaptea am am sa fac ziua maine cateva interior exterior si sub capota.....
multumesc mult ptr raspuns...

Attached thumbnail(s)
masina_lu_florin__1_1.JPG ( Size: 29.83k ) Number of downloads: 159
masina_lu_florin__3_3.JPG ( Size: 43.69k ) Number of downloads: 155
masina_lu_florin__5_5.JPG ( Size: 36.54k ) Number of downloads: 152
masina_lu_florin__9_9.JPG ( Size: 31.94k ) Number of downloads: 146
masina_lu_florin__11_11.JPG ( Size: 25.59k ) Number of downloads: 161


--------------------
renault 19 98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 22 Jul 2007, 23:00
Post #4


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Tipul cutiei e scris pe cutie, la imbinarea cu motorul.
Tipul motorului tau este C2J776 folosit pe R19 din 1990 pana in 1993, cu 58 de cai, carburatie, 1.4l necatalizat.

Greu cu Europa... nu prea exista documentatie despre ele...

c2j776bs6.jpg
A - reglaj relanti - valoare nominala 750±50 rpm
B - reglaj CO - valoare nominala 1,5±0,5%


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 flash
post 23 Jul 2007, 11:16
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 March 07




seamana cu carburatorul meu dar putin la mine are un singur reglaj doar prin filtru de sus, se regleaza doar relantiul, carbratorul la-m avut scos si trimis la constanta la reglat si mi lau trimis inapoi, au spus ca ei nu se baga la asa ceva... .... ?
masina mea are 52 kw...
am sa ma uit la cutie astazi...


--------------------
renault 19 98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 23 Jul 2007, 12:01
Post #6


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Dupa seria sasiului motorul tau are 58 de cai / 43kW la 4750rpm.

Am mai multa incredere in documentatie decat in ce scriu romanii pe carte/talon.

Uite-te pe motor, deasupra filtrului de ulei, si scrie seria pe ceva.
Ti-am spus, e o mare necunoscuta Europa... Fiind facut in Turcia exista foarte putina documentatie, aparent.
L53H (din seria sasiului tau) inseamna:
L - berlina (4 usi)
53 - R19
H - C2J 776.

Poate a pus cineva alt motor pe masina ta, sau poate pur si simplu e o ciudatenie pe care au scornit-o turcii cand au facut-o la ei... nu stiu.
Uite-te la seria motorului si ne mai gandim dup-aia nedumerire.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 flash
post 24 Jul 2007, 10:15
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 March 07




corect. dar totusi nu inteleg un lucru pe certificat scrie 52 kw la test imi da 70-72 cp, asa la drum trec de cielo lejer, mai ales de la 100 km simti cum trage si trage calumea... viteza maxima care am prinso este de 190 si mai mergea dar nu mai aveam unde...
iar la poza cu telescopul partea de sus, capul surub este acea saiba mai mare sau nu stiu cum ii zice se misca in stanga si in dreapta.....
motiv...?


This post has been edited by 2 flash: 24 Jul 2007, 10:18

Attached thumbnail(s)
SP_A0350.jpg ( Size: 60.62k ) Number of downloads: 116
SP_A0351.jpg ( Size: 47.8k ) Number of downloads: 97
SP_A0352.jpg ( Size: 61.13k ) Number of downloads: 112
SP_A03544.JPG ( Size: 42.54k ) Number of downloads: 97
SP_A0356.jpg ( Size: 53.85k ) Number of downloads: 59
SP_A0357.jpg ( Size: 51.7k ) Number of downloads: 61
SP_A03599.JPG ( Size: 33.29k ) Number of downloads: 91


--------------------
renault 19 98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 25 Jul 2007, 19:12
Post #8


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




O gramada de lucruri nemaivazute la tine acolo biggrin.gif
DAR, cu exceptia motorului, care este unul slabut si dpdv al performantelor si dpdv al evolutiei, masina este binisor echipata vad.

Flansele amortizoarelor trebuie sa se miste, ca sunt din cauciuc, dar nu excesiv.



--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 flash
post 26 Jul 2007, 15:15
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 March 07




multam ptr raspuns....R19/16v

ce lucruri ti se par mai diferit fata de alte motoare sau la ce te refereai....?
da masina are, aer conditionat, servo...
un lucru se poate face motorul asta pe injectie, sau se poate schimba cu un altul ma refer sa se potriveasca.... la un diesel de la logan...
stima florin

This post has been edited by 2 flash: 26 Jul 2007, 15:17


--------------------
renault 19 98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Jul 2007, 18:06
Post #10


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Parerea mea e ca mai bine cauti un 1.7 de 90 sau 110 cai.

Dar ia in considerare modificarile legale care trebuie facute ca urmare a acestei schimbari de motor...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 flash
post 28 Jul 2007, 22:06
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 March 07




imi dau seama in ce ma bag dar eu zic ca ar fi mai usor decat sa caut un motor care trebuie sa se potriveasca sau sa fac unele schimbari in sasiu de prindere motor...
apropo ce vroiam sa te intreb mi-am luat 2 halogene xenon samsung dar sunt de 100w, am scos cele doua halogene ale mele cele vechi si leam pus la proba pe cele noi ce imi poti spun este un risc sa ard instalatia sau se poate intampla ceva relee sau altele...te rog un raspuns...
ce vroiam sa te mai rog un nr de telefon ca sa te pot suna in cazul in care am vreo problema ca pe forum dureaza mai greu...
stima


--------------------
renault 19 98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Jul 2007, 22:10
Post #12


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu dureaza mult pe forum, dupa cum cum bine vezi.

Schimba becurile cu philips bluevision de 55/60w, altfel risti talonul, instalatia si deranjezi ceilalti participanti la trafic.

Cu exceptia dieselurilor, toate motoarele pe bezina se potrivesc pe orice 19 fara a face modificari structurale.

This post has been edited by R19/16v: 28 Jul 2007, 22:21


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 flash
post 28 Jul 2007, 23:20
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 March 07




dar la cele pe motorina....? trebuie modificat ceva....?
nu gasisem philips si astea sunt samsung dar sunt prea mari ma gandesc sa nu am probleme la instalatie tot bluevision sunt...
este posibil....?
am un releu pe masina care scrie abs ce este cu el...?
si

This post has been edited by 2 flash: 28 Jul 2007, 23:21


--------------------
renault 19 98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Jul 2007, 23:47
Post #14


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




da, sunt diferente la suportii motorului la dieseluri.
Cauta philips, la valori legale. Daca te vei uita la cutia becurilor samsung vei vedea ca scrie NOT FOR USE ON PUBLIC ROADS, sau FOR OFF-ROAD DRIVING ONLY etc.

P.S. M-ai intrebat ce mi se pare ciudat la tine smile.gif Eh uite asta nu am mai intalnit-o niciodata:

spa0350vl4.jpg

Poti, te rog, sa faci niste poze mai perpendiculare pe motor, in care sa se vada tot compartimentul motor, cu un pozator mai bun?

This post has been edited by R19/16v: 28 Jul 2007, 23:56


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 flash
post 29 Jul 2007, 01:34
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 March 07




da am sa fac niste poze maine, asa ceva ce vezi tu la ia sunt si pe sub motor sau aproape sub motor sunt vreo 7 de diferite marimi si forme....
din cate stiu de la un mecanic, de la renault, care a lucrat la firma renault la turci se spune ca acele vacumuri recolteaza gazele produse de carburator care dau inapoi sub presiune....iar la pornire da jet cu acele gaze din vacum....acum io stiu ce se petrece pe acolo ca se aud niste sunete ciudate cand pun contactul...nu spun ce am patit cu alarma care se arsese si nu mai puteam porni masina si nici goarna, sa blocat pompa de alimentare, curentul in bord, lumini tot si tziuia pana nu am decuplato dar si atunci a mers vreo 30 de minute, de tziuit... si ma costat 700 roni numai casutza aia a iei, ca nu spun mai sunt vreo doua care se leaga la ia,mai mult ca una noua completa...
am 2 releie siemens care scrie pe ele abs un fir de la ia duce direct in burduful servo si alta pe la motor pe acolo...

This post has been edited by 2 flash: 29 Jul 2007, 01:46

Attached thumbnail(s)
SP_A03500.JPG ( Size: 61.56k ) Number of downloads: 85


--------------------
renault 19 98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 29 Jul 2007, 15:58
Post #16


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




De ce o vinzi? nedumerire.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 flash
post 29 Jul 2007, 17:58
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 March 07




nu este urgent dar am gasit un renault 19 decapotabil si imi place....


--------------------
renault 19 98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 29 Jul 2007, 18:02
Post #18


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




ce motor?
ce bani?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 flash
post 30 Jul 2007, 16:21
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 March 07




am gasit la cineva in curte la tara un renault 19 omu vrea sa o vanda este inmatriculata dar este varza rugina multe... motorul zici ca este neatins, este un 16v omul o da cu 320E vrea sa scape de ia...
si vreau sa plec in germania sa aduc un sh de acolo tot cabriolet sai fac recarosare si totul este ok...

Attached thumbnail(s)
99599279_2.jpg ( Size: 21.93k ) Number of downloads: 105


--------------------
renault 19 98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 30 Jul 2007, 17:24
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




salut,
atentie ca si la recarosare trebuie sa platesti taxa.
asta daca o faci pe bune.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 flash
post 30 Jul 2007, 20:59
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 March 07




nu este mare taxa, dar ma ajuta cineva cineva...
zilele astea plec in germania sa iau ce gasesc pe acolo... m-am uitat pe un site gasesti detoate la niste preturi super...


--------------------
renault 19 98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 30 Jul 2007, 22:38
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Taxa este destul de mare.
La un non euro de 1,7 de ex poate ajunge la vreo 4000 Euro.
Eu am una in perfecta stare la care stau cu numere rosii pana scot astia aberatia asta de taxa.

Intereseaza-te bine inainte.....daca mergi pe varianta legala nu prea scapi de taxa.
Nici nu mai are sens sa o recarosezi.
Succes.

PS : Oricum este o masina deosebita.
Cand scot astia taxa, daca o vor scoate, o sa-mi aduc si eu una.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 flash
post 31 Jul 2007, 09:42
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 16 March 07




taxa fi sigur ca nu o vor scoate niciodata...fac un lucru ceva mai nou si ne mai intalnit la care asa ceva pentru mine este a doua oare...
in germania cand cumperi o masina ai la marea majoritatea masinilor itp valabil 1.6-2 ani taxele la fel platite asigurarea si c-am tot la zi...
asa ca ai drept de circulatie cu ia...oriunde
cand la masina nu mai este platita taxa in germania ti-o radiaza automat...
asa ca fac un proces verbal cu cineva de la fiare vechi aici in tara, precum ca am aruncato si in 2 ani tot mai ies io din tara si duc actele in germania si o radiez cu fostul propietar...
sau o recarosez pe viitoarea, si cealalta o plimbare pana in germania la cosul de reciclare...

This post has been edited by 2 flash: 31 Jul 2007, 09:45


--------------------
renault 19 98
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 21:14
Dacia