De ce ne-am cumparat Renault ?
![]() ![]() ![]() |
De ce ne-am cumparat Renault ?
adip |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
|
||
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|||
cmandrei |
![]()
Post
#32
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Ati deviat. Raspunsuri simple la intrebare ... altfel inchidem.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cbr-ica |
![]()
Post
#33
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
eu stiam de motorul asta de 1.5dci 82cp ca e foarte bengos de la colegii care il aveau. la un mom dat a aparut ocazia sa iau de la unu din ei masina pe care o stiam de noua. n-am mers cu el in masina tot timpul dar ii stiam profilul soferului si istoria (accidente). sunt flexibil si as fi luat si altceva in conditiile astea. nu regret nici o clipa ca am luat-o. singura problema e ca avea 35.000 km si acum ma apropii de 60.000 si nici n-a trecut 1 an. ma cam inteapa ariciu cand ma gandesc la revizie.
|
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
miki |
![]()
Post
#34
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.265 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu am luat-o pentru ca..... n-am avut bani de corolla!
De fapt nici de megane nou n-am avut! |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe
- XX-B-XXX
2004 / 2019/2008 #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#35
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
iar eu am luat megane pt ca nu am avut bani de accord
![]() ![]() si pt ca am facut testul elanului cu o supernova din cauza unei javre care mi-a intrat sub roata dreapta fata la 100km/h si atunci am zis: abs, esp, 10 airbaguri @ 5 stelutze rullz ![]() |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
ciprian burlacu |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 21 February 05 From: Constanta ![]() |
Vă salut!
La sfârșitul lui 2004 am ales Clio 1.5 dci 80 cp pentru că a fost cea mai ofertă de pe piață la un buget de 11000 Euro. Am testat Fabia 1.2 HTP (3 cilindri, zgomotoasă, lipsă de putere, dotări slabe, etc), Polo 1.4 75cp benzină (o adevărată cutie pe roți, dealer-ul lor mi-a oferit drept bonus roata de rezervă de dimensiuni normale!!!), Kalos, Opel Corsa benzină și Albea (comparabilă cu Clio la dotări, preț și calitate) Nu am avut nici cea mai mică problemă cu Clio în 35000 km. O mașină excelentă! La sfârșitul lui 2006 am vrut mai mult comfort, siguranță, modularitate și independență față de capriciile vremii și am cumpărat, după 2-3 luni de analiză comparativă, un Scenic RX4 de la un prieten. A câștigat "competiția" cu Land Rover Freelander (fiind mai confortabil, mai bine dotat, motor mai puternic la un consum echivalent), cu X-Trail (gardă la sol mai mare, interior mai plăcut. Bordul X-Trail-ului, părere personală, este nereușit), cu Pajero Pinin (acesta fiind prea spartan și obositor la drumurile lungi, însă foarte bun în off-road) și cu Hyundai Santa Fe prima generație. O impresie foarte bună mi-au lăsat Suzuki Grand Vitara și Toyota RAV 4, dar erau ceva mai scumpe. Ce să spun, sunt încântat de alegerea făcută: Scenic-ul RX4 are un motor super (2.0 16v), dotări de siguranță și comfort peste ce oferă în prezent majoritatea concurenței, o modularitate fără rival, se comportă excelent pe drumuri proaste și acoperite cu zăpadă, este manevrabilă, design-ul este plăcut ... |
-------------------- Scenic RX4 Privilege 2.0 16v
|
|
Vio |
![]()
Post
#37
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Flashback: vara lui 2003, dupa cam un an de lucrat si studiat in Germania ma trezesc posesorul unei sume de aprox. 10 mii de euro si cu dorinta de a upgrada berlina 1310 din '88... Dupa o tentativa nereusita de a lua un Seat Leon second-hand de pe langa München (nereusita din cauza RAR care nu a recunoscut-o drept Euro3, desi sunt convins si in zi de azi ca era...), ma infurii si decid sa imi iau din tara o masina noua, "cat mai multa masina" in banii astia... Iau la rand ofertele, surfez pe net, trag cu ochiul la ce au amicii, si constat ca in banii astia pot lua cel mult buburuze de genul VW Polo, Skoda Fabia, Seat Ibiza, Renault Clio, Pejo 206 & Co... Eu voiam o familiala, ca nu aveam de unde sa stiu daca pleasca ce cazuse pe capul meu se va mai repeta vreodata (ma rog, intre timp s-a repetat...), asa ca voiam the best for the money... Si hopa!... dau la Reno peste (pe atunci) noul Megane II, pornind de la 11.877 ddp... La cateva zile eram la ei, vazut, studiat, placut, da banii prea scurti... vandut Dacia, golit conturi pe la banca si car, mers sorcova parinti si socri si adunat suma respectiva... comandat in august una bucata Megane II PA 1,4 16V in echiparea standard plus vopsea metalizata, la pret cu banu jos 12.124 Euro, care imi soseste in octombrie... Asta a fost inceputul unei prietenii frumoase care tine pana azi si probabil va mai tine inca cel putin cativa ani... nu regret niciun moment decizia, si patrupedul a avut ocazia sa arate ce poate in aproape 4 ani de naveta romania-germania (cam 3-4 ture pe an)...
Pot sa afirm ca la momentul asta sunt in situatia de a imi putea lua ceva mult mai tare, dar nu vreau, nu am nevoie... nu sunt genul care arunca aiurea cu banii numai ca sa arate ce tare e el, masina isi face perfect treaba si nu imi da motive de suparare... mai avem nevoie de bani si pentru altceva decat pentru table pe roti... Revenind in prezent: normal ca ma gandesc la un moment dat la un update: e foarte posibil sa raman in familia Renault cu o Laguna 3 pe care sa o iau peste vreo 2-3 ani ca second-hand de aci de la nemti... totusi destinul lui Megane nu e hotarat inca: daca iau bani cat vreau pe el la momentul respectiv (si, oho, am tot timpul din lume ca sa nu ma arunc ca disperatul la prima oferta penibila de samsar) atunci o sa il vand; daca nu, (avand in vedere ca e un benzinar de 1,4 in cea mai slaba echipare, neavand nici macar AC) atunci mai bine ramane in familie ca a doua masina in folosinta sotiei... oricum eu de masina asta m-am atasat foarte mult... Revenind, bottom line, am luat o masina ghidat de motivatii utilitariste, numele firmei nu a contat, imi era greata si atunci si imi este si azi de cliseele vehiculate de cumparatorul roman prost informat si indobitocit de pareri preconcepute formate la crasma, mai ales ca traiesc in tara de unde provine semizeul declarat ai industriei automobilistice mondiale pre nume Fauveu si aud prea des parerea conationalilor lui despre el (ascultati niste romani carcotasi dezbatand Loganul si o sa stiti la ce ma refer...). Ma opresc aici, cu scuze pentru usorul off-topic pe ici, pe colo... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
b06fcn |
![]()
Post
#38
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.908 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Pot spune ca am avut pe mana si in proprietate chiar unele, majoritatea modelelor din gama Renault a anilor '80 - 90 (21, 25, 19, Laguna 1 si 2, Clio 1 si 2, Safrane, Trafic) si am foarte multumit de ele. Megane-ul Classic l-am luat dupa indelungi cercetari si studii, dupa ce fusesem si la lansarea oficiala a modelului restilat, in 1998 sau 1999 parca, pe cand ma aflam la Paris. La momentul ala, era masina la care visam, fiind o continuare logica a mai vechiului R 21 (desi sunt clase diferite, dupa criteriile mele balanta inclina spre Megane mai mult decat spre Laguna, din motive de portbagage si tip de caroserie). Drept pentru care, inevitabilul s-a produs in 2003, cand a venit in garaj la noi un Megane Classic 1.9 dci, alb. Toate bune si frumoase, eram incantati de masina, dar, pe masura ce crestea numarul de kilometri, nu mai eram asa de extaziati ... amortizoare curse dupa un an si ceva, la 50.000 km, servofrana schimbata in garantie (noroc ca am mers mult cu masina si a avut timp sa cada inainte de incetarea garantiei), cauciucuri Good Year bune de dansat pe ploaie, finisaje slabe, zgomote si batai la greu (concert de greierasi), probleme pe partea electronica (vana EGR, bujii de preincalzire), pentru ca totul sa culmineze pe la 95.000 km cu spargerea turbinei, intrare de ulei in admisie, distributie sarita si asa mai departe...desi in Franta pentru asemenea problema Renault recunoaste existenta unor probleme la turbinele de pe 1.9 dci si suporta pana la 100 % din costuri, in functie de kilometrajul masinii (cu conditia sa fie inferior a 150.000 km si masina sa fie produsa incepand cu anul 2003), in Romania am fost tratat foarte simplu - "a iesit din garantie, nu e problema noastra", iar de la Paris mi s-a spus ca pentru masinile fabricate in Turcia pentru alte piete decat UE nu se aplica aceeasi politica...
Deci, am luat Renault Megane cu convingerea ca voi avea "si mai multa masina" decat fabulosul R 21 din 89 cu care am traversat Europa de zeci de ori din `92 si pana azi, care merge si in ziua de azi si care este, calitativ vorbind, tinand cont si de epoca in care a fost produs, mult peste modelele Renault de azi. Am fost dispus sa accept un service mai pretentios, niste preturi la piese ceva mai mari decat la masinile nemtesti, o sensibilitate ridicata in raport cu drumurile din Romania, imbatandu-ma cu apa rece ca se ia cu 14500 de euro o masina care in Franta costa aproape 22.000 la vremea aia... Am fost fan Renault, apreciez marca, dar sunt prea sarac sa-mi mai iau lucruri proaste, sunt in continuare fan al marcii in ceea ce priveste unele solutii tehnologice si anumite modele, ca dovada R 21 exista in continuare in flota de masini, dar nu cred ca voi mai avea placerea sa dau pe la vreun concesionar Renault in viitorul apropiat, decat, eventual, ca sa ma duc dupa vreo piesa pentru R 21. Am zis ... This post has been edited by b06fcn: 17 Aug 2007, 10:10 |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
sqryn |
![]()
Post
#39
|
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
La mine e mai simplu: buget - 5000 euro
Alternative - solenza, super nova, corsa, punto, cielo, CLIO (a avut in plus airbag, abs si AC) Cred ca il voi tine pana cand va ajunge la programul rabla. |
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
- B-xx-xxx
Alize/1999 Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|
mully |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 26 July 05 ![]() |
si la mine e simplu ... sunt foarte pasionat de RenaultSport si diferenta de pretz intre un Golf GTI si Megane RS a fost prea mare pentru a fi ignorata...
|
--------------------
Renault
Megane Coupe
2.0 16v 108Kw Megane II.2 RS, 2.0T 225cp, 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th August 2025 - 21:17 |