Cand moare motorul cum repornesc ?, din seria: incepatorii astia!
![]() ![]() ![]() |
Cand moare motorul cum repornesc ?, din seria: incepatorii astia!
Lumynos |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 22 June 07 From: BH ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane II 1.5 dci
2003
|
|||
M i h a i |
![]()
Post
#2
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Daca opresti din greseala apesi pe buton si gata..exact cum faci tu..(doar nu o sa stai sa scoti cartela sa se blocheze volanul si pe urma sa o bagi(cartela) si sa apesi sa fim seriosi.
![]() ![]() This post has been edited by MHY: 15 Jul 2007, 23:23 |
--------------------
------
------
------
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
o mica sugestie daca se poate, ca sa eviti situatia neplacuta de care vorbesti, ca iti moare motorul, in rampa cand esti incearca faza cu ambreiajul, adica sa-l ridici usor fara sa apesi acceleratia pana cand observi ca masina pleaca usor, apoi apesi si acceleratia, plecarea din ambreiaj, pe mine m-a invatat instructorul asta si e foarte utila in rampa, daca il ti la un anume punct, masina nici nu inainteaza, nici nu da inapoi, dar mai intai sa incerci pe un drum normal, sa vezi cum masina pleaca de pe loc doar din ambreiaj.
poate nu m-am facut prea inteles, dar incearca, functioneaza 100%, eu asa fac.... mult succes! |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
Lumynos |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 22 June 07 From: BH ![]() |
Mersi pentru sugestiea cu ambreiajul. O sa incerc chiar azi.
Cat despre problema cu INJECTION DEFAILLANTE o sa vad ce imi spune la service si va spun si voua. Pe forum am vazut diverse probleme legate de mesajul asta. Sper sa nu fie ceva prea grav. Am luat masina de vreo 3 saptamani (second hand) si n-as vrea sa imi para rau ca am luat-o! Inainte sa o iau am facut o revizie la service si n-au gasit nici o problema... Va tin la curent. |
--------------------
renault
megane II 1.5 dci
2003
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Lumynos, eu cand patesc sa mi se opreasca motorul, imi scrie "AUTO LIGHTS FAULT" aproape mereu...asta nu inseamna ca am o problema cu aprinderea automata a farurilor, ci pur si simplu e o eroare pe care o da sistemul electronic al masinii, probabil pentru ca aceasta s-a oprit brusc si nu a apucat sa isi testeze toate sistemele. Nu cred sa ai un motiv de ingrijorare pe tema asta, dar poti da o fuga prin service pentru o consultatie. Bafta !
|
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Lumynos |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 22 June 07 From: BH ![]() |
Mai, Service-urile Renault au un singur raspuns la orice problema: "Poate fi si din cauza motorinei"?
Am fost azi la ei si au verificat computerul de bord. Zice ca apare urmatoarea treaba: presiunea nu a fost constanta la rampa injectorului. [B]Sper ca am retinut bine... Si mi-au spus ca poate sa aiba o multitudine de cauze si, invariabil au spus-o pe aia cu motorina, de mai sus. (de alimentat alimentez de la OMV, Disel Premium) Apoi mi-au spus sa schimb filtrul de motorina ca poate e imbacsit si nu poate sa traga motorina... Ca, cica sa stau linistit ca nu e problema mare, dar sa vad daca mai imi apare... No, acuma stai frate linistit, ca ei habar nu au care-i treaba!!! Sa va mai spun ca azi am patit de 2 ori, la pornirea din a 1-a sa imi scada turatia de la 2000 la 1000, sa se inece parca si sa imi moara motorul (pus avariile, repornit, cu scuze pentru cei din spate)... I-am intrebat daca poate fi infundat motorul, stiu eu, poate cu pilitura cum am mai citit pe forum. Au zis ca nu, garantat, pentru ca as fi primit mesajul INJECTION DEFAILLANTE in timpul mersului si nu ar fi mers masina in a 3-a si a 4-a. Plus ca aceasta problema a aparut doar la modelele de inceput de la Clio, ziceau ei. Au zis ca INJECTION DEFAILLANTE este un mesaj general. Deci, maine schimb filtrul de ulei. Si is curios daca e imbacsit. Daca observ ca nu s-a remediat problema, ma duc la alt service... Traiasca concurenta! Ce parere aveti de experienta mea din service si de ce mi-au spus? |
--------------------
renault
megane II 1.5 dci
2003
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce ti-au zis tie, e cam un raspuns standard pentru orice problema legata de mersul motorului....asta pentru ca nu se pricep, isi dau si ei cu parerea...Nu e in regula scaderea de turatie, deci mesajul nu cred ca a fost doar o eroare a electronicii masinii...mai du-te si la altii, posibil sa fie pompa de motorina, si eu tot cu parerea imi dau, din ce am mai citit pe forum, astea sunt simptomele....
|
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
La Passat 1.9 TDI de 101 CP mai patesc sa imi moara motorul daca nu o tin suficient din ambreiaj, asta e la diesel, trebuie sa-i dai macar 1200 de ture la plecarea de pe loc sa n-ai probleme, mai ales cu 4-5 persoane in masina si AC-ul pornit.
Daca a murit motorul, in milisecunda doi am dat iar cheie s-o pornesc, cel mai des mi se intampla la semafor, n-am timp sa astept tspe secunde sa-si faca ECM-ul damblaua. Nu ma intereseaza ce se intampla in motor, daca se strica, inseamna ca de fapt e un shit cinezesc bun de aruncat la gunoi. |
--------------------
.
.
.
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Si pe care apoi dai o caruta de bani
![]() This post has been edited by poseidon06: 16 Jul 2007, 23:51 |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Lumynos |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 22 June 07 From: BH ![]() |
Astia la Service Renault, pe langa faptul ca nu iti spun mai nimic, iti iau si bani pe chestia asta. Sa imi spuna cineva de ce am facut facultate!?
![]() Sa se uite in computer si sa imi spuna nimik am dat 30 ron... ma rog, "noroc" ca lucrez la stat si "ploua" cu bani ![]() Azi schimb filtrul de motorina, apoi ma duc la un alt mecanic sa verific una-alta. Ma gandesc ca ar trebui sa caut pe viitor un service Renault in Ungaria, ca poate fac treaba mai buna si mai ieftina (stau langa granita)... |
--------------------
renault
megane II 1.5 dci
2003
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
incearca sa bagi un aditiv, il gasesti tot la statiile omv, o sa observi o imbunatatire. si mie mi se intampla sa piarda motorul din putere in mers, maine o am programata si eu la service pentru verificari, dar vineri cand am facut plinul am bagat si o sticla de aditiv, vreau sa zic ca nu a mai aparut problema. merge brici acum....nu stiu ce sa zic, alimentez doar de la omv, dar cine stie ce au ei prin rezervoarele lor....
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
dadu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
QUOTE presiunea nu a fost constanta la rampa injectorului pana una alta, ganditi-va ca la fiecare repornire motorul are multi parametri de verificat, pompe de amorsat (daca asta e termenul corect), presiuni de verificat si tot asa. daca voi ii dati chei una dupa alta la milisecunda, cum vreti sa nu dea erori, fie ele mai mult sau mai putin grave? apasati acceleratia ca nu va doare piciorul sau duceti-va pe camp si exersati daca masina nu are probleme reale. o fi romeo maestrul "datului la milisecunda" dar, din pacat, e chiar si un megane e prea destept pentru el. |
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
Lumynos |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 22 June 07 From: BH ![]() |
Hai salut!
Ieri am vrut si eu sa cumpar filtru de la un magazin de piese destul de cunoscut in oras. Cer filtru de motorina, fara senzor (cum mi-o spus mecanicul) si dau detaliile masinii, iar vanzatorul: "Trebuie sa imi aduceti celalalt filtru, ca sa vad de care va trebuie!..." "-Adica sa imi demontez masina si sa vin cu piesele in punga, sa vedeti voi de care imi trebuie?..." ![]() ![]() V-am povestit ca sa va amuzati si voi putin. ![]() Partea buna este ca am gasit la alt magazin (traiasca concurenta) filtru cu 30 ron mai ieftin, iar azi l-am schimbat. Sper sa fie mai bine. Mi s-a explicat ca si aerul conditionat ia mult din puterea motorului, asa ca acuma, de fiecare data cand o pornesc din loc, opresc aerul conditionat, ca sa vad daca mai apare problema. Oricum, pentru siguranta, o sa incerc sa merg si la alt service pentru diagnosticare. |
--------------------
renault
megane II 1.5 dci
2003
|
|
Lumynos |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 22 June 07 From: BH ![]() |
Ieri am patit din nou: INJECTION DEFFAILANTE la pornirea de la buton (de vreo 5 ori consecutiv). De fapt, motorul nu vroia sa porneasca.
Am deschis capota, impreuna cu cineva, si respectivul mi-a atras atentia ca in furtunul de motorina este aer. Intr-adevar erau bule mari (1 cm) de aer. Dupa ce a miscat putin furtunasul, a pornit masina. Apoi nu a mai facut probleme la pornire, dar seara cand am parcat m-am uitat si am vazut din nou bule de aer si pe furtunul de tur si de retur (pe unul erau mai mari, dar nu stiu care e care). Azi ma duc la service, dar nu pot sa nu ma intreb (si sa va intreb) de unde sa fie aerul acela?!! Are cineva experiente similare sau cunostinte in domeniu? |
--------------------
renault
megane II 1.5 dci
2003
|
|
caktuss |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
de la montajul filtrului, a intrat aer pe instalatie
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
1.6 16v 05-2005
- numar cu gaura m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
Lumynos |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 22 June 07 From: BH ![]() |
Salutare!
Nu a fost nici una nici alta dintre banuielile mele. Am patit acum vreo 14 zile ca abia am pornit masina si am dus-o pana in parcare la service. Din parcarea service-ului mecanicul nu a mai putut-o porni: INJECTION DEFFAILANTE. Am lasat-o o zi in service, de dimineata pana seara, iar baietii au cautat-o bine. Au descoperit ca era murdara o piesa, dar nu ma intrebati care, ca nu am retinut. Cand o sa mai trec pe la ei o sa intreb, ca sa va pot spune (desi sper sa nu mai trec prea repede pe la ei!). Au spus ca au verificat injectoarele si sunt in regula. Acum masina porneste fara probleme si parca urca mai usor in turatie. Am fost o saptamana la munte si am mers si pe un drum prost, adica vreo 10 km tot cu a I-a si a II-a si a fost in regula. Ma speriasem de problema, dar ma bucur ca s-a rezolvat fara cheltuieli prea mari. Sa aveti drum bun, orinde ati merge! Si multumesc pentru sprijin! |
--------------------
renault
megane II 1.5 dci
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 23:06 |