O noua generatie Logan
![]() ![]() ![]() |
O noua generatie Logan
Ampt |
![]()
Post
#1681
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|||
T.rac3Er |
![]()
Post
#1682
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
la ce se refera?
http://www.netcarshow.com/peugeot/2013-301...allpaper_0b.htm http://www.netcarshow.com/dacia/2013-logan...allpaper_11.htm http://www.netcarshow.com/citroen/2013-c-e...allpaper_0c.htm http://www.netcarshow.com/renault/2010-flu...allpaper_07.htm comparativ teoretic. asteptam listele de preturi finale pt logan |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
Andyno |
![]()
Post
#1683
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
imi plac mult ceasurile la logan :x si se pot pune si de vrs mai bune de reno fluence
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1684
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu vreau să văd intervalele de service la noile modele, și eventual niște preturi la revizii. Oricum, la Peugeot mă indoiesc că poți lua piesele de revizie la prețuri derizorii din Vitan.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
klaus |
![]()
Post
#1685
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 27 Oct 2012, 18:35) Noul Sandero/Logan Access 1.2 16v 75 cp 6990 Euro 301 Access 1.2 VTi 72 cp 9908 Euro la promotie (pretul de lista e 10 900) Dotarile sunt sublime, dar inexistente in ambele cazuri. Totusi, 301 are in standard ESP, geamuri electrice fata, airbaguri laterale fata, computer bord, scaun sofer reglabil pe inaltime. Pentru asta toate la dacia s-ar da cam 300+200+250+inca ceva, deci cel putin vreo 800 euro. Ceea ce duce ecartul real de pornire la vreo 2118 euro. cand ai doar vreo 8000 euro de dat, aia 2200 de diferenta sunt o suma importanta (+27,5%), mai ales daca te gandesti si la intretinere (reviziile la peugeot sunt duble ca pret fata de logan, va spun din experienta proprie, nu mai vorbesc de piese non-revizie). Si doresc sa ma repet pentru cei mai tineri: cand spui mai bine mai pui 25% si iei altceva, inseamna de fapt ca sari o clasa (golful e cu 25% mai scum decat polo, megane-ul la fel fata de clio, passat e cu 25% mai scump decat golful etc). E NORMAL cand pui inca 25% sa te astepti la ceva mai bun, care SA MERITE DIFERENTA. Altfel, iarasi ma repet, BMW&Mercedes&Audi nu ar vinde nimic, daca nu ar oferi ceva pentru banii aia suplimentari. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Ov |
![]()
Post
#1686
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.529 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(T.rac3Er @ 28 Oct 2012, 09:38) si din nou avem o cutie automata insotita de pedala de ambreiaj ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1687
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Sincer, interiorul de Logan 2 mi se pare cel mai urât.
|
--------------------
.
.
.
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#1688
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
eu revizia la c4 pe benzina o scot in
150 - filtrele mann (cel de polen e versiunea mai scumpa tratata carbon) - aceleasi produse pe care le pune si citroen la mine pe maina dar luate individual 100 - manopera service oficial citroen 100 - ulei in functie de fiecare (eu mi-am pus cel mai scump posibil special pt gpl montat pe masina mea) deci pe peugeot-citroen motor de 1.6 benzina revizia duce la 350 lei sa nu imi zici mie ca la logan 1.6 16v revizia costa 170 lei ca e vrajeala PS: daca ar fi un filtru de polen obisnuit mai scadem 30 sau 40 lei din ecuatie This post has been edited by T.rac3Er: 28 Oct 2012, 13:26 |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
klaus |
![]()
Post
#1689
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
ia du-te tu in targ si vezi cat sunt filtrele de logan si uleiul de logan (lasand la o parte parerea mea ca la 100 lei uleiul cat ai pus acolo, e din ala de scrie "dacia" pe el, sau un elf semisintetic de 10w40)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1690
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ce are semisinteticul ăla elf de 10w40?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#1691
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
e ulei total quartz 5w40 care e recomandat citroen...acum poate varia si el ca pret...dar gasesti sub 110lei...anyway.
in targ sa cumperi diverse piese contrafacute du-te tu si apoi plange-ti in pumni (expresie generica nu e directionata catre cineva anume) http://www.autokarma.ro/Grupe.aspx?TipautoId=7497 deci, preturi la vanzator cunoscut si de incredere pt logan 16v de preferinta tot mann filtru ulei - 18 lei filtru aer - 40lei filtru polen - 43lei (simplu) filtru combustibil -40 lei ulei - 100lei punem la fel, da? manopera - ......................................... total: 240lei + manopera, si vreau sa stiu la dacia oficial, nu la un service autorizat sau la nea gigel in parcare |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
Ampt |
![]()
Post
#1692
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Modus |
![]()
Post
#1693
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
QUOTE(Ampt @ 27 Oct 2012, 17:51) P.S Să nu uităm că înainte de toate suntem cumpărători, nu avem acțiuni nici la Peugeot, nici la Dacia sau la vreun alt producător ! Doar ca mersul economiei romanesti este determinat oarecum si de Dacia si in niciun fel de Peugeot! QUOTE(mk2 @ 27 Oct 2012, 19:18) Conform statisticilor, cele mai vandute versiuni de logan au fos cele scumpe, si nu aia de 5000E (care de fapt e 6500E). Drept urmare, o comparatie mai corecta ar fi intre laureate dci - 10.700E cu peugeot 301 active - 12.900E. Parca nu mai e asa de mare diferenta? Mai ales ca la dacia 10.700E e pentru vechiul logan. Spre comparatie, noul sandero e 11.500E, si fata de peugeot ii lipsesc airbagurile laterale (210E) Din cate stiu la noile Logan si Sandero airbagurile laterale sunt dotare de serie. Asa ca diferenta de pret e mult mai mare QUOTE(klaus @ 28 Oct 2012, 12:38) Totusi, 301 are in standard ESP, geamuri electrice fata, airbaguri laterale fata, computer bord, scaun sofer reglabil pe inaltime. Pentru asta toate la dacia s-ar da cam 300+200+250+inca ceva, deci cel putin vreo 800 euro. Ceea ce duce ecartul real de pornire la vreo 2118 euro. cand ai doar vreo 8000 euro de dat, aia 2200 de diferenta sunt o suma importanta (+27,5%), mai ales daca te gandesti si la intretinere (reviziile la peugeot sunt duble ca pret fata de logan, va spun din experienta proprie, nu mai vorbesc de piese non-revizie). ESP e dotare de serie pe noile Logan/Sandero. Oricum ai da-o un Logan nou full options e semnificativ mai ieftin decat un C Elysee/Peugeot 301 cu motor cu putere similare si cu dotari similare. |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1694
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
argon |
![]()
Post
#1695
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 28 Oct 2012, 14:47) E pentru motoatre de generatie veche si sau uzate, zacusca aia semi cu baza minerala nu e pentru motoare de generatie noua , si nu le face prea bine nici la cele mai vechi putin. This post has been edited by argon: 28 Oct 2012, 19:25 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1696
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Detaliază. Cum adică nu le face bine? Ce se intâmplă mai exact?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
argon |
![]()
Post
#1697
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu le face bine ca e mineral, un ulei cu baza sintetica e intotdeauna mai bun. Iar iarna 10w40 se ingroasa, pune la -18 grade in congelator un recipient cu el, si altul cu 5w40 full sintetic, si te lamuresti singur, eu am facut-o. Dimineata poti sa intorci invers paharul cu 10w, ca nu curge
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
xcss |
![]()
Post
#1698
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Al draq motor am daca mi-a pornit in fiecare iarna din prima si la -20 cu 10w40... Da' tot nu vad legatura cu noul Logan.
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
asgard1955 |
![]()
Post
#1699
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH ![]() |
QUOTE(klaus @ 28 Oct 2012, 12:38) Totusi, 301 are in standard ESP, geamuri electrice fata, airbaguri laterale fata, computer bord, scaun sofer reglabil pe inaltime. Pentru asta toate la dacia s-ar da cam 300+200+250+inca ceva, deci cel putin vreo 800 euro. Ceea ce duce ecartul real de pornire la vreo 2118 euro. cand ai doar vreo 8000 euro de dat, aia 2200 de diferenta sunt o suma importanta (+27,5%), mai ales daca te gandesti si la intretinere (reviziile la peugeot sunt duble ca pret fata de logan, va spun din experienta proprie, nu mai vorbesc de piese non-revizie). Si doresc sa ma repet pentru cei mai tineri: cand spui mai bine mai pui 25% si iei altceva, inseamna de fapt ca sari o clasa (golful e cu 25% mai scum decat polo, megane-ul la fel fata de clio, passat e cu 25% mai scump decat golful etc). E NORMAL cand pui inca 25% sa te astepti la ceva mai bun, care SA MERITE DIFERENTA. Altfel, iarasi ma repet, BMW&Mercedes&Audi nu ar vinde nimic, daca nu ar oferi ceva pentru banii aia suplimentari. Eu nu mai aveam de unde sa scot 2000 de uro pentru un duster diesel nici daca ma vindeam pe mine. |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1700
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(argon @ 28 Oct 2012, 21:07) Nu le face bine ca e mineral, un ulei cu baza sintetica e intotdeauna mai bun. http://automilovanovic.com/wp-content/uplo...on-st-10w40.pdf Pour point -33 de grade. Cam suficient pentru orice perioada a anului, atâta timp cât nu trăiești pe la Miercurea Ciuc intr-un an cu adevărat friguros. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
R19/16v |
![]()
Post
#1701
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Reveniti la logan!?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Alfred |
![]()
Post
#1702
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 18 September 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 70 CP
2007 Laureate There is no spoon.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1703
|
![]() - Group: Members Posts: 22.826 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
dizzy |
![]()
Post
#1704
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.153 Joined: 11 February 04 ![]() |
De multe ori in magazine ai aceleasi chinezarii dar la pret dublu.
N-as fi foarte sigur nici de piesele din magazinele proprii Dacia. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
- B zzz SXX
2005 Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
klaus |
![]()
Post
#1705
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Da, am inteles pana acum ca orice cioara isi lauda puiul si multi de pe aici se umezesc la gandul ce afacere buna au facut, PENTRU CA AU AVUT BANI.
Pentru cei care sunt mai limitati la punga, loganul este si va ramane in Romania mai ieftin la intretinut si la achizitie. Nu o fi pretul de achizitie chiar la nivelul care ar trebui, dar tot ramane mai mic decat oricare concurenta. Legat de revizii, eu inteleg ca unii vor sa ia totul din magazin, sa aiba factura si garantie, insa cand vorbesti de filtre de polen sau de aer, merg si alea de romcarbon. Alea de ulei sunt toate la fel la pret (si relativ calitativ asemnanatoare), iar alea de benzina ... nu sunt schimbabile. Important e filtrul la diesel, insa benzina e mai putin pretentioasa. Oricat se chinuie prea-slavitorii de PSA sa ma convinga ce fabulosenii sunt masinile respective, ce ieftine la intretinere etc, nu or sa reuseasca. Am una in ograda de vreo 5 ani si stiu ce le poate pielea. Iar ironiku' sa-si aduca aminte cat l-au costat amortizoarele de logan, de si-a permis sa schimbe 2 seturi fara sa-l usture buzunarul, dupa care sa spuna de piesele de logan ca-s scumpe... As vrea eu sa vad pe alte forumuri de marca ofertele de servicii care sunt pentru dacia la sectiunea bursa, la preturile care sunt pt dacia. Asa ca eu imi mentin parerea, daca loganul nou pastreaza preturile, este masina cea mai ieftina la clasa ei, cu o intretinerea ieftina. Ca nu o fi cea mai comoda sau cea mai calitativa, asta e altceva, d-aia si exista oferte cu 25% mai scumpe, sa se bucure si cei care vor (si pot) ceva mai multa calitate. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
corbex |
![]()
Post
#1706
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Le place sa se alinte, atfel nu se explica. E usor sa observi ca intretinerea daciilor e mai ieftina decit a oricarei alte marci.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1707
|
![]() - Group: Members Posts: 22.826 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(klaus @ 29 Oct 2012, 11:18) Iar ironiku' sa-si aduca aminte cat l-au costat amortizoarele de logan, de si-a permis sa schimbe 2 seturi fara sa-l usture buzunarul, dupa care sa spuna de piesele de logan ca-s scumpe... Nu trebuie sa generalizezi faptul ca eu mi-am schimbat amortizoarele ca pe sosete (apropo, ai pierdut numaratoarea, am schimbat 4 seturi pana acum) la preturi de "depozit". Sau de 3 ori uleiul din cutie. Sau ...Iar intretinerea este mai ieftina pentru ca are si mai putine piese. This post has been edited by IRONICK: 29 Oct 2012, 10:42 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#1708
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
eu probabil snt un grup intreg de sustinatori.
dar cum suntem pe forum reno, modelul luat de mine e la pret asemanator cu produsele renault, deci unde e problema? dar eu discutam cu date concrete un versus in care se sustinea ca la logan e revizia la jumate. si am comparat motor asemanator (in date tehnice si idee de constructie) cu ce am eu pe masina mea , sa vad daca intr-adevar realitatea confirma starea aceasta. nu am pozitii preconcepute. doamne fereste. de aceea voiam sa stiu real, (fara piese de vitan, unde, repet, tre sa ai probleme undeva sa ai incredere in fiabilitatea lor si sa iti pui in pericol integritatea masinii si a ta, proprietar/pasager) care ar fi scoruriile pt revizia normala la 1.6 16v. cu exemplu concret. nu sunt blocat la creier sa sustin aberatii, ca doar sunt actionar la brandul auto de il conduc (mai ales cu noile game premium care sunt praf in ochi) ci sunt intereseat de avantaj client maxim la orice produs vandut |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1709
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Că în Vitan sunt și piese contrafăcute de o rezistență redusă, nu contestă nimeni asta. Dar dacă ești un pic peste "fraier de dai in gropi" poți cumpăra piese foarte bune, identice cu alea de fabrică, la jumătate de preț. Eu am două distribuții de Logan deja la activ luate din Vitan, ambele cu 100.000 de km folosite fără probleme. Așa că, nu vă mai speriați ca fata mare la măritiș.
Eh, sau oricând poți ajunge să schimbi 4 seturi de amortizoare la o mașină în câteva zeci de mii de km. ![]() Din punctul meu de vedere, noua generație poate să impartă cât mai multe piese in comun cu aia veche, de abia este mai ieftina de intretinut și mai fiabila. Oare primele teste cu Logan când vor apărea? This post has been edited by ssilviu: 29 Oct 2012, 15:54 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1710
|
![]() - Group: Members Posts: 22.826 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pentru ce drive-test?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th August 2025 - 01:28 |