Conector rotativ claxon
![]() ![]() ![]() |
Conector rotativ claxon
bonk |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
- GJ-05-...
1999
|
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pana gasesti uita-te putin si aici
Te avertizez ca pana reusesti sa scoti airbag-ul iti vine a ****, o clama o mai desfaci, la cea de-a doua (oricare din ele) te vei chinui serios. This post has been edited by Laurentziu83: 8 Jul 2007, 09:50 |
--------------------
.
.
.
|
|
bonk |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
airbagu` am reusit sa-l scot .... da inca nu am facut rost de presa ca sa pot scoate volanu`
|
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
- GJ-05-...
1999
|
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#4
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
nu ai nevoie de presa pt volan
doar de un torx de 50 solid |
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
bonk |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
pai folosesc torxu` pt a desface surubul volanului ... dar problema e cu ce il scot ... ca e presat si nici in service nu au presa ... imi zic ca pun o tubulara pe surubul desfacut si-i aplica lovituri cu ciocanul
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
- GJ-05-...
1999
|
|
hellcat |
![]()
Post
#6
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Ei...nici chiar asa...cu ciocanul
![]() ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Niște spray WD40 (sau oricare alt spray degripant) la îmbinare ajută...
This post has been edited by Catalin Marinarul: 9 Jul 2007, 20:14 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Hi_Ducu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 July 07 ![]() |
Salutare
Cred ca ti-ai rezolvat problema cu claxonul(contactul rotativ) pana acum dar, daca tot ai intrebat daca se poate repara ...eu zic ca da, destul de simplu si asta fara sa scoti airbagul si volanul de pe ax. De fapt cred eu ca problema nu-i de la contactul rotativ in sine ci de la firele(2bucati unul negru si unul rosu) care vin din volan(de acolo de unde este si airbagul) si intra in contactul rotativ fixat pe axul volanului. Deoarece intre volan si ax, respectiv contact rotativ, este un joc (sa zic intre 5 si 10 mm si se invirte volanul si abia mai apoi axul volanului antreneaza si contactul rotativ) in cele doua fire(destul de intinse) apare fenomenul de imbatranire a metalului si deci in timp se rup. Eu am reusit sa rezolv problema singur. Mi-am cumparat un claxon nou de tip Bosch EC9 12V 510hz Low Basse, identic cu cel original de pe masina( care nu m-a costat nicicum milioanele pe care le cereau cei de la service), convins fiind ca problema e din goarna. Multumita forumului RENO ![]() ![]() Asa ca am cautat in alta parte problema...adica in volan. Mai exact am reusit sa scot capacul din spatele volanului(cel pe care sta de obicei ledul de la alarma), care e prins doar cu doua cleme din plastic si care se scoate destul de usor si ..surpriza...doua fire rupte se vedeau acolo. Pentru ca sunt foarte scurte si nici pistolul de lipit nu-ti incape intre volan si bord, am gasit alta solutie. Am strans pe fire cu un cleste doua cleme din aluminiu cilindrice(cum sunt cele din mufa de alimentare de la harddisk-uri) si apoi am strins clemele si pe cele doua capete de fire ramase lipite pe contactul rotativ(bafta mea ca nu s-au rupt din lipitura). Ca sa izolez cele doua fire eu am folosit un mastic siliconic foarte bun (Loctite) care cand se intareste se face ca o garnitura de cauciuc si care mai intareste si firele ca sa nu se mai rupa si gata. Claxon functional ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2004 1.5DCI 80Cp Dynamique
|
|
bonk |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
nu . nu mi-am rezolvat problema pt ca am fost in vacanta si nu am avut nevoie de masina ... o sa incerc zilele urmatoare sa pun niste poze cu tot ce e pe acolo. dar la mine firele nu sunt rupte cel putin asa cred ... in service la renault nu ma duc nici batut si dak nu merge varianta de service (din spatele blocului:) ) atunci o sa-mi pun o goarna ca la masinile clasice:D
|
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
- GJ-05-...
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 03:33 |