Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Conector rotativ claxon

bonk
post 7 Jul 2007, 18:35
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 9 June 06




cu ceva timp in urma am mai postat un reply la un topic in legatura cu claxonul masinii mele . Acesta nu mergea decat intr-o anumita pozitie a volanului , dar acum nu mai merge deloc . mi-ar trebui o poza care sa-mi arate acell conector rotativ dar si daca mai poate fi lipit in caz ca este rup. Am inteles ca piesa in sine costa destul de mult


--------------------
Renault Megane 1 /1.4 16v - GJ-05-... 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 8 Jul 2007, 09:49
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pana gasesti uita-te putin si aici

Te avertizez ca pana reusesti sa scoti airbag-ul iti vine a ****, o clama o mai desfaci, la cea de-a doua (oricare din ele) te vei chinui serios.

This post has been edited by Laurentziu83: 8 Jul 2007, 09:50


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonk
post 8 Jul 2007, 15:44
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 9 June 06




airbagu` am reusit sa-l scot .... da inca nu am facut rost de presa ca sa pot scoate volanu`


--------------------
Renault Megane 1 /1.4 16v - GJ-05-... 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 8 Jul 2007, 22:20
Post #4


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




nu ai nevoie de presa pt volan
doar de un torx de 50 solid


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonk
post 9 Jul 2007, 19:34
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 9 June 06




pai folosesc torxu` pt a desface surubul volanului ... dar problema e cu ce il scot ... ca e presat si nici in service nu au presa ... imi zic ca pun o tubulara pe surubul desfacut si-i aplica lovituri cu ciocanul smile.gif)


--------------------
Renault Megane 1 /1.4 16v - GJ-05-... 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 9 Jul 2007, 19:46
Post #6


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Ei...nici chiar asa...cu ciocanul wink.gif ...volanul intradevar daca n-a mai fost desfacut timp indelungat se lasa scos cu greu. Trebuie sa-i aplici cateva fortari sus-jos si apoi apuci zdravan de el in dreptul orei 9 si 3...si tragi cu putere...poate il pacalesti wink.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 9 Jul 2007, 20:09
Post #7


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Niște spray WD40 (sau oricare alt spray degripant) la îmbinare ajută...

This post has been edited by Catalin Marinarul: 9 Jul 2007, 20:14


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hi_Ducu
post 28 Jul 2007, 15:00
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 July 07




Salutare

Cred ca ti-ai rezolvat problema cu claxonul(contactul rotativ) pana acum dar, daca tot ai intrebat daca se poate repara ...eu zic ca da, destul de simplu si asta fara sa scoti airbagul si volanul de pe ax. De fapt cred eu ca problema nu-i de la contactul rotativ in sine ci de la firele(2bucati unul negru si unul rosu) care vin din volan(de acolo de unde este si airbagul) si intra in contactul rotativ fixat pe axul volanului. Deoarece intre volan si ax, respectiv contact rotativ, este un joc (sa zic intre 5 si 10 mm si se invirte volanul si abia mai apoi axul volanului antreneaza si contactul rotativ) in cele doua fire(destul de intinse) apare fenomenul de imbatranire a metalului si deci in timp se rup.
Eu am reusit sa rezolv problema singur. Mi-am cumparat un claxon nou de tip Bosch EC9 12V 510hz Low Basse, identic cu cel original de pe masina( care nu m-a costat nicicum milioanele pe care le cereau cei de la service), convins fiind ca problema e din goarna. Multumita forumului RENO smile.gif am aflat si unde e pozitionat claxonul si cum s-ar putea schimba si am prins curaj si am incercat...dar din pacate fara succes. Claxonul era perfect functional daca-l alimentam direct de la baterie dar, daca il puneam pe firul lui si la masa si il actionam din volan..pauza mad.gif .
Asa ca am cautat in alta parte problema...adica in volan. Mai exact am reusit sa scot capacul din spatele volanului(cel pe care sta de obicei ledul de la alarma), care e prins doar cu doua cleme din plastic si care se scoate destul de usor si ..surpriza...doua fire rupte se vedeau acolo. Pentru ca sunt foarte scurte si nici pistolul de lipit nu-ti incape intre volan si bord, am gasit alta solutie. Am strans pe fire cu un cleste doua cleme din aluminiu cilindrice(cum sunt cele din mufa de alimentare de la harddisk-uri) si apoi am strins clemele si pe cele doua capete de fire ramase lipite pe contactul rotativ(bafta mea ca nu s-au rupt din lipitura). Ca sa izolez cele doua fire eu am folosit un mastic siliconic foarte bun (Loctite) care cand se intareste se face ca o garnitura de cauciuc si care mai intareste si firele ca sa nu se mai rupa si gata. Claxon functional biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif . Cred ca era mai indicat sa folosesc un pistol cu plastic. Plasticul era ideal pentru izolatia firelor si fixare dar n-am avut si oricum nu aveam cum sa aduc vreo priza electrica in apropierea masinii.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2004 1.5DCI 80Cp Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonk
post 28 Jul 2007, 20:02
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 9 June 06




nu . nu mi-am rezolvat problema pt ca am fost in vacanta si nu am avut nevoie de masina ... o sa incerc zilele urmatoare sa pun niste poze cu tot ce e pe acolo. dar la mine firele nu sunt rupte cel putin asa cred ... in service la renault nu ma duc nici batut si dak nu merge varianta de service (din spatele blocului:) ) atunci o sa-mi pun o goarna ca la masinile clasice:D


--------------------
Renault Megane 1 /1.4 16v - GJ-05-... 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 03:33
Dacia