Localizare filtru benzina Clio 3, Vreau sa-mi fac singur revizia
![]() ![]() ![]() |
Localizare filtru benzina Clio 3, Vreau sa-mi fac singur revizia
mpretorian |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cred (nu sunt sigur) că filtrul de benzină face corp comun cu pompa, ambele aflându-se imersate în rezervor. Prin urmare nu se schimbă, decât pe la 120.000 km.
Repet, nu sunt sigur. ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
roty |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 19 May 06 ![]() |
Stii ca pierzi garantia, nu?
![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
2006, 1.4 16V Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
|
|
raz |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 9 October 05 From: Bucuresti ![]() |
salut,
deci cum te uiti la spatele masini in partea stanga imediat dupa rezervor in dreptul roti este filtrul, nu ai cum sa nu-l vezi, cand mi-am facut revizia de 30 000 am vazut si eu |
--------------------
renault
clio III
1.4 16v confort dynamique 2006
|
|
arti |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 16 January 07 ![]() |
nu merita. pierzi garantia. dc nu-l montezi corect???
stii vb.. mai bine sa previi decat sa combati...... |
--------------------
Renault
Clio III
2006/ 1.4 16V / 98CP/ Dinamique/ BLACK MAT
- B 54 ---
|
|
mpretorian |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri domnilor.
Maersk, aparent ai dreptate cu cei 120.000km daca te iei dupa cartea de service care asta zice. La noi din exces de zel sau pt ca benzina este de "calitate" mi-au schimbat filtrul de la prima revizie. Daca ma iau dupa dimensiuni ma indoiesc ca incape in pompa. Este cat o sticla de Tedi. Cat despre garantie Roti si Arti, nu pot sa zic ca o apreciez prea tare. Ieri am fost in service pt o problema de garantie pe care o tot amanam. Problema raportata erau vibratiile excesiv de mari ale motorului la relanti. Raspunsul lor: "asa fac toate". Nu mint sau exagerez. Oricum expira in august garantia. Pe baiatul care mi-a facut "lucrarea" caci mecanic nu pot sa ii zic, nu l-as lasa nici sa-mi umfle rotile la bicicleta asa profesionist era. Mi-a lasat masina sa mearga fara filtru de aer pina i-am zis eu sa o opreasca, caci oricum nu se mai lucra la ea. Nici macar nu stia unde este filtrul de benzina. Sunt 99% sigur ca nu ma mintea. Pur si simplu nu stia. Banuia exact ca noi, si se uita exact ca mine sub masina. Banuiesc ca era un proaspat angajat. Raz. Multumesc pentru pont. Cred ca ai dreptate si sper sa ai dreptate. Baiatul mi-a ridicat masina ca a scapat un amortizor de cauciuc pe scut, si fiind ridicata m-am uitat pe sub ea, urmand "traseul" benzinei. Exact acolo unde ai zis tu m-am uitat cu deosebita atentie caci in alta parte pe traseu nu avea unde sa fie filtrul. Nu am vazut filtrul si stiu cum arata ca sa-l identific, caci l-am cerut pe cel vechi la prima revizie. Sper ca nu ai sa zici ca sunt nebun dar aveam acolo unde ai zis tu un mic scut negru care cred ca imi acoperea comoara pe care o cautam eu. Am sa fac niste poze cand am sa ma "bag" sub ea. Vorbesc cam mult si imi cer scuze pentru raspunsul lung. |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
alex_269457 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 22 January 07 ![]() |
Filtru de benzina se afla in partea stanga spate.este mascat de un plastic care se da jos.Daca te uiti o sa-l gasesti.
|
--------------------
Renault
LAGUNA III
2010 GT
- HD 18 KRS
|
|
mpretorian |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu am mai intrat de ceva vreme pe reno.ro
Confirm faptul ca filtrul de benzina este in dreptul usii pasagerului stanga-spate. Am reusit sa-mi fac reviziile singur dar cea de 60000 de km cu cureaua de distributie probabil o sa o fac in service ![]() Nu neaparat in reteaua Renault pentru ca sunt niste tigani, si macar daca e sa imi fac lucrarea la niste tigani sa imi fac la niste tigani ieftini ![]() Zic ca sunt tigani pentru n motive obiective - lista e atat de lunga ca imi este lene si scarba sa o ating. |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
Pearl Jam |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 1 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pretoriene,
Bravo tie ca te pricepi. Totusi iti dau un sfat. Nu lua ca reper programul de intretinere si km indicati pentru efectuarea reviziilor. Sau mai bine zis ia in considerare specificatiile din cartea masinii, alea in care se precizeaza conditiile particulare de utiliuzare a autovehiculului. Aici se spune> Dc vehiculul este utilizat cel putin 50% din timp la ralanti programul de intretinere trebuie sa fie mai sever. Adica schimb ulei+filtre ulei aer habitaclu la 7500km, filtru benzina la 45.000km, curele distributie si accesorii +galeti la 40.000km, etc. Toata lumea ia ca reper programul standard dar uita cum se circula in Bucuresti... Asta ar trebui sa stie si cei din service. Ca simplu exemplu, eu zilele trecute mi am schimbat cureaua de accesorii+un galet intinzator la 45.000km. Nu le as fi schimbat dc nu as fi fost deranjat de un zgomot in zona curelelor. Am fost inspirta, cureaua fiind taiata serios iar galetul, varza. Succes in continuare! |
--------------------
Renault
Megane Sedan 4 Intense
2020 1.4 TCE
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
E bine sa schimbati filtrul de benzina la fiecare revizie, nu cum spune cartea, din cauza benzinei proaste de la noi. Eu am schimbat filtrul de benzina prima data la 15000 de km, nu l-am mai schimbat la 30 de mii de km, apoi am mers pe gaz pana la 56000 de km, practic nemaifolosind filtrul de benzina si din aceasta cauza n-am considerat necesar sa-l schimb, si, cand am trecut iar pe benzina, am observat ca masina nu-mi trage calumea si consuma mult, peste 7% extraurban. Am pus masina pe tester, n-am gasit nimic, am schimbat filtru de aer, bujii, dar am uitat de cel de benzina, neconsiderandu-l necesar. Abia acum o saptamana l-am schimbat si pe el (dupa ce era sa ma impusc la 8% extraurban la mers linistit), iar comportamentul masinii s-a schimbat radical, practic simt ca zbor pe sosea pe la 140, nici nu mai ajung cu pedala la podea, si consumul a scazut.
Asadar e bine sa nu ignorati acest filtru, mic si destul de ieftin, dar care va scuteste de destule neplaceri. |
--------------------
.
.
.
|
|
mpretorian |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Pearl Jam - multumesc pentru laude dar nu m-am nascut priceput. Am avut curaj in schimb sa imi bag nasul, sa ma documentez in prealabil si sa fiu mai catolic decat papa
![]() ![]() Acestea fiind spuse bujiile NGK zac in cutie de vreun an doi, placutele de frana originale Renault zac in cutie de un an cel putin. Asta in contextul in care serviceurile Reno le schimba la 30.000 pe toate ca mai castiga si ei vreo 400-500 roni. Dar eu cu manualul de service in mana ce vad? Tolerantele la placutele de frana. Mai sa fie... Pai de ce sa schimb eu placutele de frana la 30.000 cum vor baietii cand eu mai am "carne" pe ele de aproape un 1 cm? Unii o sa zica: "te aberezi!". Nu ma aberezi caci folosesc frana de motor. Adica merg cu 90 in afara localitatii si cand vine localitatea iau piciorul de pe acceleratie in totalitate. Rezultat consum 0, uzura 0 placute de frana, uzura 0 discuri de frana, uzura 0 ambreiaj, uzura 0 cutie, uzura redusa la cauciucuri. Raman in treapta 5-ea si merg apoi cu 60-70 si repet procedeul. Rezultat: uzuri mai mici, consum mai mic (5.2 media obtinuta in mod constant cu sotia in masina si bagaje pana la refuz), relaxare mai mare, etc... Singurul minus este uzura partilor componente ale motorului care se "freaca" pe partea opusa modului natural. In log sa fie folosit sa traga masina este folosit sa franeze masina. Dar apoi ma gandesc ca totusi un motor benzina aspirat modern ma tine garantat mai mult decat tine coaja. Daca zice cineva ca merg ca un pensioar se insala. Am setat loggerul sa urle cand depasesc 5500rpm ca sa schimb si a urlat de multe ori la viata lui. Iata despre ce produs vorbesc: http://www.amazon.com/Davis-CarChip-E-X-Al...37666751&sr=8-4 Laurentziu83 - am schimbat filtru de benzina la fiecare revizie si continui sa o fac pe viitor dar vreau sa-ti spun ca poti sa stai linistit ca nu e chiar asa proasta benzina daca sti de unde sa o cumperi. De ce zic ca nu este asa de proasta? De fiecare data cand am schimbat filtrul de benzina am varsat continutul sa il analizez si am taiat filtrul (accidental si mana) sa vad si gunoiul. E mai putin decat ma asteptam. Mitul cu benzina proasta este rezultatul rezervoarelor din metal care rugineau pe vremea berlinelor precum si benzinariilor minarite. Am mers cu un Logan al carui motor functiona impecabil si am facut plinul la o benzinarie Petrom de pe fabrica de piine - rezultatul a fost ca motorul de benzina se comporta ca un diesel si tremura din toate incheieturile. Daca simti ca ti-ai luat teapa la o benzinarie nu mai cumpara NICIODATA benzina de la ea. Se cheama selectia naturala dar nu se aplica din comoditate in Romania. Am patit-o si cu Clio in benzinaria Petrom de linga facultatea de drept - in apropiere de statia de metrou Eroilor. Se aprindea martorul de motor la rece, motorul mergea ca dracu, am pus OBD-ul pe masina, "misfire on cilynder 4". Daca citesti pe net semnificatia nu spune nimeni ca e legat de benzina proasta caci nu e des "minarita" benzina in tari cu un minim nivel de civilizatie. Am banuit ca este benzina, am consumat-o, am sters eroare din calculator, si nu am mai calcat la acea benzinarie. Concluzia este ca nu mi-a mai aparut niciodata acest cod de eroare. Poate vorbesc prea mult si imi cer scuze pentru asta dar e simbata seara si am baut o bere, poate chiar doua dar cine le mai numara ![]() Weekend fain, Mircea. |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Si eu pun benzina buna in general, asta pentru ca benzina costa acum la fel peste tot si prefer statiile mai calumea cu gagici bune pe acolo.
![]() In general Mol si Rompetrol. La mine e si posibil ca mersul pe gaz sa infunde filtrul (cand benzina nu mai circula tot timpul si se strangeau sporadic gunoaie in el), dar vreau sa arat ca are un rol destul de important in functionarea masinii. Iar un filtru infundat il simti in sarcina, nu la relanti. |
--------------------
.
.
.
|
|
lucaswhite |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 August 08 ![]() |
pretorianule, vorbesti mult, dar vorbesti bine. interesante lucruri spui tu acolo.
despre frana de motor... si eu la fel fac si chiar nu vad de ce ar dauna cat de putin motorului... |
--------------------
Renault
Clio 3
2007/Exception 1.4 16V
|
|
mpretorian |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Foarte bine Lucas White ca molosesti frana de motor. Eu tocmai am implinit 56000km cu cauciucurile originale si mai am o gramada pana la semnele de minim. Sunt in continuare cu placutele originale si tocmai le-am verificat cu sublerul - mai merg inca pana in primavara conform manualului de service.
Am vazut niste cauciucuri second tot NCT5 de pe Clio care aratau la 17000 ca ale mele la 56.000. Multi rad ca prostii cand aud de economia de combustibil dar doar pentru ca sunt needucati si ignoranti. Se cred barbati ca accelereaza violent si franeaza violent la urmatorul semafor pe care il vad bine ca este pe rosu. Asta ca sa nu mai zic nimic de emisiile de codoi ![]() Nu in ultimul rand prefer sa raman cu banii economisiti nearzand gazul de pomana si sa imi cumpar la copil o punga cu jucarii. Ca sa nu mai zic ca imi repugna sa cotizez la companiile care imi tot justifica scumpirile carburantilor datorita cresterii cotatilor internationale la barilul de petrol, deprecierea euro sau luna plina. Cand era barilul de petrol 140$ plateam 4 lei iar astazi cand e sub 80$ platesc putin sub 4 lei. In ianuarie cand o sa fie putin peste 80$ o sa fie iarasi peste 4 lei. Am terminat facultate tehnica dar sa mor daca sunt capabil sa rezolv ecuatia asta de 3 simpla, caci vesnic imi da cu virgulitza... Stiu ca exista si alte scuze obiective: accizarea la noua cotatie euro de la 1 Octombrie in noul an fiscal, trecerea la Euro 5 si nu in ultimul rand luna plina. Trebuie sa remarc ca avem cea mai ieftina benzina din UE dar folosind ecuatia prezentata mai sus tare imi e ca o sa se schimbe lucrurile pe termen mai lung. Bafta delo delo ca sunt poliglot. Over and out. This post has been edited by mpretorian: 8 Nov 2009, 22:19 |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Interesant, am mai invatat cate ceva azi. Thanks
This post has been edited by pepelutza: 10 Feb 2011, 15:26 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
brinco218 |
![]()
Post
#16
|
![]() Orange MPLS Guru Group: Members Posts: 38 Joined: 21 September 09 From: Bucuresti ![]() |
Cam la ce pret se gaseste acest filtru de combustibil si imi puteti recomanda un service sau user cu preturi ,,omenesti'' ?
|
--------------------
Renault
Clio 3 1,6 16V
03/2008
- B-218-WNS
|
|
boggybb |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 27 November 08 ![]() |
Preturi recente: original renault - 50 lei
Mann - intre 29-45 lei in functie de unde-l cumperi Dar mai peste tot e 44-45 lei. |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
adrian tutuianu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 29 August 09 From: Iasi ![]() |
Pentru Clio3 sunt doua tipuri de filtre de benzina. Unul este cel separat care se afla, intr-adevar sub masina langa usa stanga-spate pe traseul de alimentare. Al doilea tip, si cel mai nasol de schimbat, de care "beneficiez" si eu, este cel care face corp comun cu pompa si se poate schimba impreuna cu aceasta (pret la reno- 1200 lei).
Costul unui filtru de benzina se situeaza intre 25 si 45 de lei, depinde de producator si de magazin. Adi |
--------------------
Renault
Clio 3
2006/1.4, 16V, 98CP, Euro 3
|
|
boggybb |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 27 November 08 ![]() |
Adi poti sa fii mai explicit? 2 tipuri standard pe orice clio 3, sau unele au un tip si unele celalat tip de care zici ca beneficiezi si tu?
This post has been edited by boggybb: 22 Mar 2011, 14:04 |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
adrian tutuianu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 29 August 09 From: Iasi ![]() |
Pe Clio 3 sunt 2 tipuri, din cunostintele mele.
Tipul 1: Filtrul independent care se gaseste sub masina Tipul 2: Filtrul care face corp comun cu pompa, de care am si eu. Pe masina nu se gasesc in acelasi timp ambele. Ori tipul 1 or tipul 2. Identificarea tipului de filtru pe care il ai cred ca se face dupa placuta ovala sau VIN. Spor, Adi |
--------------------
Renault
Clio 3
2006/1.4, 16V, 98CP, Euro 3
|
|
boggybb |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 27 November 08 ![]() |
Merci pentru lamuriri. Pana acuma toata lumea zicea doar de acel filtru din dreptul usii pasagerului stanga-spate.
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Azi m-am uitat pe sub masina ( ca n-aveam ce face). E drept ca n-am ridicat-o pe cric, doar cu o lampa portativa ,in garaj. Cautam si eu filtrul de benzina, ca pozitie. Dar in afara de traseul tobei de esapament care nu are scut totul e acoperit, nu vezi nimic.Se mai vad putin conductele din sistemul de franare cand se apropie de puntea spate . Referitor la fatul ca este totul acoperit cu scut ( scuturi ) dedesubt nimic de zis , cred ca este bine ca si protectie.
Mentionez ca n-am probleme cu filtru doar pura curiozitate, am filtrul sub masina sau incorporat cu pompa in rezervor ?? Modelul de clio 3 al meu este fabricat conform VIN in august 2007. This post has been edited by pepelutza: 29 Nov 2012, 14:02 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
MMVI |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
masina mea fabricata in 2007 cu motor 1.6 are afara un filtrul care se poate schimba
|
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
B89MHZ |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 24 March 09 ![]() |
QUOTE(pepelutza @ 29 Nov 2012, 17:00) Ok , dar si a ta este tot asa de "mascata" dedesubt sau ai vazut filtrul fara sa desfaci vreo aparatoare/scut ? Eu l-am schimbat anul asta. Clio 3 1.6 16v din 2006. Filtrul se afla sub usa din spate stanga aproape de roata din spate. E protejat de un scut de plastic. Se da scutul jos si apoi se va vedea si filtrul. |
--------------------
Renault
Clio
2006, 1.6 16V
- B 22 MHZ
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
tiberiu84 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 February 13 ![]() |
pretul unui filtru de benzina este intre 30-50 lei,eu am dat 37 lei pe el!
|
--------------------
renault
clio 3
2007 1.2 16v 75cp
- gr84tgm
|
|
99AIM |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Stie cineva la masina din sept 2007cu motor 1.4 16V daca are filtru separat?eu nu l-am vazut dar nici nu am insistat prea mult....
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Vezi mai sus postul 26
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
George Paul |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
N-are. E unul care se schimba odata cu pompa de benzina.
|
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:06 |