Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio Gpl, Moare motoru cand accelerez (pe benzina), Clio Gpl, Moare motoru cand accelerez (pe benzina)

dorel 87
post 21 Jul 2012, 14:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




Salutare... iata in ce consta problema mea: Am instalatie de gaz montata pe masina de mai bn de un an(40 000 km). functioneaza ireprosabil. Pe primavara au inceput sa apara problemele la partea de benzina. Se auzea un bazait strident la pompa de benzina. am mers la cei care mi-eu montat instalatia de gaz si i-am rugat sa imi monteze un releu pe pompa, astfel incat aceasta sa fie oprita in timp ce masina merge pe gaz. la scur timp, au inceput sa se agraveze problemele pe benzina.ca si acum, de altfel, masina porneste pe benzina, sta la relanti (motorul trepideaza), dar daca m-a pus necuratgu sa accelerez, moare. nici vorba de mers cativa km pe benzina. Am intrebat in stanga si-n dreapta si am aj la concluzia ca trebuie schimbata pompa. ok, am schimbat-o, insa problema e departe de a fi rezolvata. Ce ar putea sa fie? As putea sa ma apuc sa schimb si altele, dar dat fiind contextul economic, prefer sa mai caut niste pareri intre timp... Repet, pe gpl merge ireprosabil... Astept pareri si sugestii!


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nascutinvingator
post 22 Jul 2012, 09:58
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 12 August 08




E foarte probabil sa ai injectoare de benzina infundate.Pe benzina ai mai mers din cand in cand sau doar pe gaz?
Incearca sa pui in benzina o solutie de curatat injectoare si apoi sa mergi pe benzina la turatie de 3500-4000, 20-30 kM poate se desfunda.


--------------------
Renault Clio Symbol 1,4 8V GPL 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorel 87
post 22 Jul 2012, 12:21
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




Am mers si pe benzina, ce sa zic? Mai ales astaiarna, pe frigurile alea... Am raport bun km mersi pe benzina/km mersi pe gpl... i-am facut un plin cu alto 101 de la rompetrol, dar degeaba... chiar daca bag solutie de curatat injectoarele, la 3500 rpm nu am cum sa ajung cu ea la starea in care e. deja dupa 1800- 2000 rpm se taie, moare motoru, sau daca nu moare, isi revine foarte greu la relanti...


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nascutinvingator
post 22 Jul 2012, 12:45
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 12 August 08




De asta iarna a trecut mult, se recomanda ca la fiecare 1000kM pe gaz sa faci cel putin 50 pe benzina altfel se infunda injectoarele .
Se pare ca benzina alto 100 ai pus-o cand era deja prea tarziu ,eu zic sa verifici injectoarele,iar daca se vor dovedi bune macar mai elimini o cauza probabila.
Pe tester ai pus-o? Nu este foarte scump ,bineinteles nu la reprezentanta si poate fi edificator.


--------------------
Renault Clio Symbol 1,4 8V GPL 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 22 Jul 2012, 19:10
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Sa nu fie vreo problema la legaturile pe care le-au facut pe firele de alimentare a injectoarelor de benzina(contact imperfect legaturi (apa infiltrata) sau chiar mufele in sine). Pe de alta parte daca spui ca nu se mai alimenteaza in accelerare, imi aduce aminte de Oltcitul meu care la 90/100km pe ora daca calcam acceleratia motorul se intrerupea, incepea sa vibreze si nu puteam sa trec de 100km/h, ca si cand as fi avut limitare de viteza. S-a dovedit a fi un cot la 90 grade chiar din sonda de benzina din portbagaj care era infundat cu o garnitura a unui dop de pet folosit odata la alimentarea cu benzina biggrin.gif , asa ca nu mai avea debitul necesar(pompa mecanica buna) si carburatorul ramanea fara benzina. Deci e foarte probabil sa fie din alimentarea cu combustibil- pompa / trasee-tubulatura-filtru(daca e cazul)/injectoare.


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorel 87
post 28 Jul 2012, 15:34
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... S-a rezolvat. era filtru de benzina. L-am inlocuit si gata, si-a revenit... Multumesc mult pentru sfaturi!!!


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan_iceman2004
post 28 Jul 2012, 21:06
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 2 July 12




salut ! am un clio 1.4 16 V. intrebarea mea este....se merita sa pun gpl pe el....adica ce riscuri ar putea aduce... intreband in stanga si in dreapta am inteles ca iti mananca setul motor cam la 2 ani, dar pe alta parte iti scoti cheltuiala cu combustibilul... acum pe benzina am un consum de 7.11 mixt. ajutati-ma cu un sfat....sper ca voi va pricepeti mult mai bine decat mine.


--------------------
renault clio - B257APO 2003 clio 2/1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 29 Jul 2012, 01:24
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




Uite aici un topic cu mai multe informatii.. lectura placuta smile.gif

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=87745&st=60


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorel 87
post 29 Jul 2012, 06:19
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




iti spun din experienta ca se merita sa pui gaz pe masina, mai ales daca faci drumuri lungi. te scoti. ideea e sa nu te zgarcesti, adica sa nu optezi pentru cea mai ieftina instalatie, deoarece in timp apar unele mici probleme... deh, pretul face calitatea... pe mine in 2011, m-a dus undeva la 2500 de lei, instalatie Landi Renzo, cu rezervor toroidal (55L) si omologarea la rar. Am deja 40000 km de cand i-am pus gaz. Vezi ca mai sunt topicuri pe tema asta!

Toate cele bune!


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nascutinvingator
post 29 Jul 2012, 07:31
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 12 August 08




QUOTE(dorel 87 @ 28 Jul 2012, 15:34)
Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... S-a rezolvat. era filtru de benzina. L-am inlocuit si gata, si-a revenit... Multumesc mult pentru sfaturi!!!
*



Bravo ,ai scapat ieftin , banuiesc ca nu ai mai schimbat filtrul de benzina niciodata daca s-a infundat asa rau...Vezi ca si cele de gaz se infunda ,trebuie schimbate o data pe an,macar.


--------------------
Renault Clio Symbol 1,4 8V GPL 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorel 87
post 30 Jul 2012, 01:24
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




QUOTE(nascutinvingator @ 29 Jul 2012, 07:31)
Bravo ,ai scapat ieftin , banuiesc ca nu ai mai schimbat filtrul de benzina niciodata daca s-a infundat asa rau...Vezi ca si cele de gaz se infunda ,trebuie schimbate o data pe an,macar.
*




nu,nu l-am mai schimbat pana acum, iar el a fost muncit la greu saracu, mai ales pana sa pun releu pe pompa de benzina... ieftin nu pot spune ca am scapat, ca nea mecanicu, vazand ce are masina, a zis ca-i pompa, asa ca am facut ca el si am luat alta,deh, ca sa nu mai spun, benzina extra, solutii pt curatare injectoare, resetare ecu benzina, sau cum ii zice... mi s-a luat! nu mai am curaj sa merg cu ea la service, ca o scot mai rau decat am bagat-o!


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 19:06
Dacia