incarcare freon
![]() ![]() ![]() |
incarcare freon
aryb4 |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Ranault
Megane
1996
|
|||
kiss_9me |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 3 April 09 ![]() |
eu cred k e din cauza filtrului de la ac, trebuie schimbat, cred k nu ai facut asta de ceva timp
This post has been edited by kiss_9me: 16 Jun 2010, 18:56 |
--------------------
renault
megan
1997 dti
|
|
aryb4 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 January 08 ![]() |
kiss_9me, daca te referi la filtrul de polen , pe acesta l-am schimbat in martie anul acesta. Filtrul uscator acel cilindru intradevar nu l-am schimbat de cand am masina, 3 an Nu stiu daca a fost schimbat inainte pt ca din cate am citi pe el e cel original Renault. Cei la care am fost si am verificat clima mi-au zis ca nu are nimic filtrul atata timp cat face presiune normala pe tur, retur nu e filtrul nu e infundat nu stiu ce sa mai cred.
|
--------------------
Ranault
Megane
1996
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Eu am luat de cateva zile un megane 1 si am descoperit ca pierde pe la ventilele alea de umplere... la cel dinspre parbriz cand am desfacut capacelul bolborosea usor pe langa ventil si la cel dinspre bara a fasait tare... Se gasesc oare ventile de schimbat?
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
betamax |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Ary, sunt doua aspecte: debitul de aer rece este insuficient sau temperatura aerului nu e suficient de joasa ? Cele doua variante au rezolvari diferite.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
alex0507 |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
Dupa multe,mari cheltuieli si rabdari prajite, am gasit pe unde scapa "freonu" si anume pe la o conducta de la vaporizator (cam pe unde este buretele) care avea ditamai crapatura pe unde iesea in 2 timpi si 3 miscari.
Asadar m-am facut cu un radiator nou (420 lei), filtru uscator nou (100 lei), 3 incarcari cu freon ( 460lei), toata instalatia AC demontata+reparatie conducta (300 lei). |
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
aryb4 |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 January 08 ![]() |
Sorin 1983, ma poti ajuta care e rezolvarea celor doua aspecte? Dupa cum am mai zis pierderi de freon nu am si presiunea pe circuite este normala, freon are aprox 700 g.
Mentionez problemele de nu face fata incep de la 30 gr afara. Vine aer rece dar nu suficient. Merci mult. |
--------------------
Ranault
Megane
1996
|
|
fan peugeot |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 21 January 08 ![]() |
@aryb4
salut. ai fost intrebat mai sus daca aerul nu este suficient de rece sau nu are debit (nu sufta tare). daca aerul nu este destul de rece, trebuie schimbat freonul. daca nu are debit, filtrul de particule pe care zici ca l-ai schimbat. mai verifica daca pe recirculare merge mai bine, adica face mai frig. |
--------------------
Renault
Megane
Break 2001 1.9 dti
|
|
ISseby |
![]()
Post
#99
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Salut. Am urmatoarea nelamurire referitor la comportamentul masinii atunci cand AC este pornit: in primul rand pierderea de putere care la mine se simte in special in oras la plecari de pe loc in viteza, dar care am inteles ca e normala. Totusi, am mai observat ca atunci cand AC este pornit, volanul e mai greoi, la fel si pedala de frana care se intareste. E normal asa ceva?
Stiu ca pompa de servo si compresorul sunt antrenate de aceeasi curea, si cu siguranta din cauza asta merge mai greu volanul iar pedala e mai tare. Insa, se intampla si la voi, sau e o problema la mine? |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
precop |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 July 10 ![]() |
pentru cei interesati de incarcare cu freon , stiu un loc unde e avantajos, adik 100 ron si inainte de incarcare verifica toata instalatia .
8 Jul 2010, 16:46: fulia pompei de aer are un ambreiaj, se poate sa se fi dus ambreiajul, sau verifica cureaua de la alternator daca normal de intinsa.cu motorul pornit poti proba cu mana invartind de ambreiajul din capatul fulie de la aer conditionat, fulia nu se invarte dar in ambreiajul trebuie sa se invarta usor, precum un rulment.atunci cand dai drumul la aer ambreiajul cupleaza si se invarte. This post has been edited by precop: 8 Jul 2010, 15:46 |
--------------------
renault megane
renault megane
1998
|
|
fan peugeot |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 21 January 08 ![]() |
QUOTE(precop @ 8 Jul 2010, 15:42) pentru cei interesati de incarcare cu freon , stiu un loc unde e avantajos, adik 100 ron si inainte de incarcare verifica toata instalatia . si eu stiu un loc cu 80 ron ![]() |
--------------------
Renault
Megane
Break 2001 1.9 dti
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#102
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
stie cineva daca varianta noastra de megane are vreun senzor de temperatura undeva pe la racitorul de aer?
am observat ca dupa ce curat/torn apa in partea de jos unde intra filtrul de polen / raceste mult mai bine o perioada. poate fi un senzor te temperatura murdar imbacsit! |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#103
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
CE AM AFLAT EU E CA POSIBIL SA AIBA SENZOR DE TEMPERATURA
CONFORM NOTEI TEHNICE DE MAI JOS traducere cu google translator Sonda evaporator a fost eliminată din versiunea Megane: - Zile 12/98 pentru F și versiuni J adresa Stânga - Zile 18/98 pentru versiuni B, D, E, K, L si S la stânga și a diviziei de Management pentru Dreapta. Această eliminare este independentă de motoare. Ținând cont de această schimbare pentru eliminarea / înlocuirea elementelor de circuit aer conditionat si diagnosticare (nu, luând în considerare ALP sau teste care preocuparea de a sonda de evaporator în manualul de reparații sau notele tehnice). ATENTIE: sonda a fost păstrată în versiunile F și J la Right Management. " Attached File(s) ![]() |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#104
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
am ajuns la concluzia ca cel mai probabil este de la regulatorul de presiune termostatic , cel dinaintea evaporatorului(piesa aia patrata in care intre 2 tevi si ies doua si care are deasupra ceva rotund ca o moneda).
am ciocanit usurel cu o surubelnita in partea de jos a piesei, unde se afla resortul de actionare(in interiorul piesei) si minune........a inceput sa bage aer rece bine de tot. se mai aude ca un susur din interior-este freonul- si se pare ca acesta ar fi un semn cum ca e prea putin(sau nu?). pentru cei care nu va merge racirea ciocaniti usor acea piesa si apoi mergeti la facut plinu cu freon, verificat si dat gramezi de bani. Ce ziceti de asta? |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
betamax |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Interesant... daca ai vreme baga o poza cu piesa care trebuie "ciocanita"... parca nici la mine nu mai este cum era .
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#106
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
reperul 9, ciocamit usor dupa bunul simt cu surubelnita in partea de jos unde este un arc termostatic, este langa filtru.
This post has been edited by playeroooo2000: 12 Aug 2010, 20:59 Attached thumbnail(s) valva_de_presiune.jpg ( Size: 199.49k ) Number of downloads: 1078 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Reperul tau e cel care iese imediat in compartimentul motor nu? Nu in partea grilei unde se afla filtrul.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#108
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
da, acela e reperul, se vede langa tablier, cu burete pe langa el
|
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#109
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Salutari, pentru a nu mai deschide un topic nou vreau sa va pun cateva intrebari:
am o nelamurire cu recircularea aerului si anume daca comut pe recirculare, aerul din habitaclu, mi-l tot "roteste" in masina ori imi aduce aer si de afara?? iar aerul care il "roteste" in masina il baga prin filtru de polen ori nu ca zicea cineva ca daca dai pe recirculare si ai praf in masina intrat cand ai avut geamul deschis poti elimina acel praf comutand pe recirculare si il trece prin filtru eliminand praful din habitaclu. Pe unde trage aerul atunci cand e pe recirculare?? rog mesterii in domeniu sa ma lumineze in acest caz. Cu stima Ionut Gligan. |
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
aryb4 |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 January 08 ![]() |
Salutare! Am si eu o nelamurire.De ceva timp cand folosesc AC nu vad sub masina sa scoata condensul. Iar de fiecare data cand pornesc aerisirea sau AC se simte un miros de emezeala. Stie cineva unde se afla evacuarea de la acel condens? Mentionz ca am fost la mecanic cu alte probleme placute de frana etc, pe elevator nu am putu gasi evacuarea. Daca stie cineva sau are o poza va rog sa ma ajutati!
|
--------------------
Ranault
Megane
1996
|
|
cavaler |
![]()
Post
#111
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 9 January 09 From: timisoara ![]() |
scoate filtrul de polen si toarna apa in acel compartiment,daca apa curge jos atunci totul e in regula.
da scurgerea este la mijlocul masini sub filtru de polen. This post has been edited by cavaler: 27 Aug 2010, 12:53 |
--------------------
renault
megane I
1999/ 1.6- 16v,RT/ grandtour
|
|
aryb4 |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 January 08 ![]() |
Am gasit scurgerea, dar de curs nu curge. De racit, raceste nu am probleme, dar nu scoate condensul. Daca nu curge apa, asta du ce torn in compartimentul unde e filtrul de polen care ar fi rezolvarea? Am verificat furtunul care iese in afara dar nu e obturat. Unde ar putea fi problema si poate stie cineva sa ma ajute. Asta se intempla de aproximaiv o saptamana. Pana acum se mai intampla sa nu scoata apa dar la un moment dat tot o evacua. Acum e uscat sub masina nu apare nimic.
|
--------------------
Ranault
Megane
1996
|
|
aryb4 |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 January 08 ![]() |
Evacuarea pt condensul de la AC este infundata. Stie cineva cum trebuie desfundata? Va rog, ajutor!
|
--------------------
Ranault
Megane
1996
|
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Introdu o sarma prin locasul filtrului de polen si folosesind diferite miscari vei reusi sa o desfunzi. Din cand in cand toarna cate o cana de apa pentru a se scurge mizeria acumulata.
|
--------------------
renault
espace
2.2
- bulgariax4
|
|
aryb4 |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 January 08 ![]() |
Voi incerca neaparat. Multumesc mult pt sfat.
|
--------------------
Ranault
Megane
1996
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#116
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
pentru ionutgligan> eu am scos filtrul de aer si capacul locasului filtrului si am pornit recircularea-aerul trece prin filtru si la recirculare.
|
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
kadycool |
![]() ![]()
Post
#117
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 July 12 ![]() |
salut am si eu o problema cu AC la un renault clio 2 din 2003. Cand pornesc AC se aude cum cupleaza, asta dupa mine inseamna ca am freon in instalatie (DAR NU STIU CAT) dar pe gurile de ventilatie foarte putin rece aproape deloc, mentionez ca am incarcat instalatia acum 1 luna la un service autorizat unde mi-au scos agentul, vidat 20 de min , completat ulei si freon, mergea perfect pana acum 2 saptamani. ce sa fie oare?ce ma sfatuiti?
![]() a si cand a scos baiatul freonul din instalatie a zis ca era goala dar mie imi cupla compresorul HELPPPPPPPP |
--------------------
Renault
clio
2003/1.5 dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Inseamna ca pierzi pe undeva freon ... baiatul ala care a bagat freon nu a fost atat de istet incat sa bage si substanta de contrast ca sa vezi pe unde pierzi??
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
clr |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu are cum sa fie chiar goala, nu-ti mai cupla deloc in cazul acesta.
Eu am fost aici acum cateva saptamani. Pe langa freon si ulei mi-a pus preventiv si solutie UV, pentru ca in cazul in care vor exista pierderi pe viitor sa se vada pe unde exista scurgeri. Daca nu ti-au pus unde ai fost tu e posibil sa fie nevoie sa faci din nou refill, dar si cu solutia "minune" pentru a putea sa vezi pe unde pierzi. Eu zic sa incerci sa-i dai macar un telefon baiatului din anunt, eu am fost foarte multumit de cum s-a comportat. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
kadycool |
![]()
Post
#120
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 July 12 ![]() |
cum arata tubul sau recipientul cu care a bagat? se poate sa aiba freonul in el deja substanta sau sa aiba uleiul in el? ca nu a adaugat nimica decat 100 ml ulei si 685 g freon cat scria pe autodata softul de pe laptopul lor.
![]() ![]() This post has been edited by kadycool: 11 Jul 2012, 11:23 |
--------------------
Renault
clio
2003/1.5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 17:47 |