Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Mi se incinge motorul R25, motor incins

Dragos25
post 19 Jun 2007, 18:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 19 June 07




Pana a fost mai frig a fost in regula dar acum mi se incinge lichidul de racire atat de tare ca daca nu il opresc cred ca ar fierbe am verificat ventilatorul merge , aer in sistem nu este .Cineva imi spunea ca s-ar putea ca sa se fi obturat galeriile din blocul motor prin care circula lichidul de racire si circulatia nu mai este eficienta. Stie cineva cum se verifica treaba asta si cum si cu ce se spala ?


--------------------
Renault 25 GTS - CJ 01 VGT 1984 GTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 20 Jun 2007, 08:20
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca





Termostatul functioneaza cum trebuie? Incearca sa-l dai jos si sa circuli fara el si vezi daca se mai incalzeste...

Da jos radiatorul de racire si spala-l ....

Daca dupa ce ai dat termostatul jos si ai spalat radiatorul de racire tot se incalzeste atunci este garnitura de chiuloasa....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos25
post 25 Jun 2007, 13:39
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 19 June 07




S-ar putea sa fie garnitura de chiulasa !?!

Radiatorul a avut o fisura si l-am dat jos ca sa il lipesc si atunci l-au si spalat asta a fost acum 3-4 luni nu cred ca in acest timp sa se fi umplut cu mizerii si sa nu se mai faca circuitul cum trebuie, iar termocupla am dat-o jos de mai de mult si circul fara ea .

Daca trebuie sa schib garnitura cat ma costa si treaba trebuie facuta de un mecanic autorizat ca sa imi asigure si garantie ???

Mersi pt informatii .


--------------------
Renault 25 GTS - CJ 01 VGT 1984 GTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R20
post 25 Jun 2007, 14:47
Post #4


R20 (prima mea masina)


Group: Members
Posts: 256
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti




Salut,
Daca ai bagat in sistemul de racire porcarie d'aia care "etanseaza", te sfatuiesc sa faci o spalare a intregului circuit.
Cand este impuscata garnitura de chiuloasa, in primul rand iti provoaca presiune in instalatia de racire.
Porneste-o cand e rece, aeriseste bine circuitul de racire, las-o doua minute la ralanti si verifica daca a luat aer in instaltie. Daca totul este ok, scoate capacul la vasul de expansiune si da-i 4-5mii de ture timp de 30-40s. Daca-ti bolboroseste apa in vas... te scarpini de o garnitura.
Contacteaza-l pe Tzache, a avut astfel de probleme si poate sa-ti dea un sfat.
Succes!


--------------------
R25GTX/R25 Baccara 1985/1990 Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 28 Jun 2007, 10:45
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Nu aiu spus ce fel de motor ai ... la mine treba a stat cam asa ... smile.gif Totul a fost de la un retur acel furtunel mic subtire care vine in vasul de expansiune sus ... acum sincer inca mai face nitica presiune in circuit ... si capacu de la culbutori se incinge atat de tare incat ai putea sa faci oua pe el ... Totusi eu zic ca s-a rezolvat treaba cu temperatura, mai multe informatii si un raspuns concret iti dau dupa ce schimb axa cu came si o fac sa aiba ungere mai buna ...
P.S. Stie cineva cum sa spal motorul FOARTE BINE inauntru (are asa zis pamant)


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos25
post 18 Jul 2007, 20:19
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 19 June 07




Motorul meu este de 1998 cmc GTS am si instalatie de gaz pe ea si da , se face presiune in instalatia de racire. Cand am avut radiatorul spart nu am bagat prostii din alea de etansat , eu l-am dat jos l-am spalat si l-am dus la un mester si mi l-a lipit . Tzache tu ai avut probleme cu furtunul care intra in vasul de expansiune? Ala iti era infundat sau ce era cu el ? Acuma mai nou mi se incinge si mai repede chiar daca masina este la relanti in 30 de minute cred ca ar ajunge la punctul de fierbere . Si o garnitura de chiulasa daca tre sa o schimb cam ce ar mai intra acolo alte garnituri alte reglaje si aproximativ cat m-ar costa? stie cineva? Mersi Salut


--------------------
Renault 25 GTS - CJ 01 VGT 1984 GTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tzache
post 23 Jul 2007, 11:05
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 19 December 06
From: Bucuresti




Dragos ... in vasul de expasiune vin 2 furtune ... unu intra pe jos si este gros cu diametrul de aprox 1 CM ... si al doilea vine sus este mai subtirel ... ala este furtunul de retur ... ala era infundat ... Uitate dupa ce dai drumul la motor daca din gaurica unde vine furtunul ala subtirel iti curge apa in vasul de expansiune ... daca nu curge apa pe acolo urmareste furtunul pana in capatul celalalt scoatel de acolo si sapa in stutu ala ... va iesi o gramada de apa pe acolo. Daca tot nu te descurci spune-mi si revin cu poze ... sa stii ca 30 de minute este un timp chiar mult pt incalzire ... acum depinde si cat se incalzeste daca indicatorul de temperatura sta in jur de mijloc este totul OK ... Pe calduriile astea e chiar bine.


--------------------
Renault 25 - B 88 TZK TXI '90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 21:10
Dacia