AM NEVOIE DE AJUTORUL VOSTRU !, renault 5
![]() ![]() ![]() |
AM NEVOIE DE AJUTORUL VOSTRU !, renault 5
sorsorin |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 7 November 07 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Renault 5 Five
1986 / Five / 3 usi/ 1,1 l / 34 kW
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Din pacate e greu sa gasesti un mester serios si priceput. Dar daca tu esti asa de hotarat ... voi cauta si eu cat pot de bine
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
sorsorin |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 7 November 07 From: BUCURESTI ![]() |
Multumesc " cmandrei" pt angajament ! E un inceput.
![]() Oricum am vazut ca esti... peste tot pe-aici si stii multe! ![]() |
--------------------
Renault
Renault 5 Five
1986 / Five / 3 usi/ 1,1 l / 34 kW
|
|
davincu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 20 September 07 From: Timisoara ![]() |
Sfatul meu este sa ti-l faci singur ! Sunt convins ca vei gasi pe forum sustinere si chiar daca (sigur) o mai dai si in bara , oricum vei avea numai de invatat si vei iesi mai castigat !
2 cmandrei e moderator de aia il vezi tot mereu pe aici , si mie mi-a fost de ajutor ... 3 Primul pas : pompa ta de benzina pare sa nu functioneze ! Asadar ia-ti un ajutor apoi desfa furtunul ce duce de la pompa la carburator (in partea cu carb..ul) pune acolo o sticla 1/2 cola de care sa tina cineva si da la demaror. Daca nu vine benzina asta e (pompa) . Totusi verifica filtrul aflat inaintea pompei -poate e colmatat (imbacsit). Daca ai schimbat filtrul si tot nu merge , 99% trebuie sa schimbi pompa de benzina. Zic 99% ca s-ar putea sa fie traseul -pana la pompa-infundat cu mizerii. Daca benzineste si scanteieste mai trebuie cautat prin carburator , vazut aprinderea ( platini , condensator , bobina , reglaje) dar nu e mare branza. Dupa ce te prinzi iti va parea simplu. Eu sunt aici sa te ajut si sunt sigur ca altii mai priceputi ca mine vor sarii si ei . Asa ca ... pe ea si dai bataie ! |
--------------------
renault 5
gts benzina
- TM 03 TIJ
1985
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Socul tau functioneaza bine? Adica cand se incalzeste motorul decupleaza? e manual sau automat? Bujiile negre si afumate pot sa fie din: prea multa benzina si aer putin (soc tras cu motorul cald), filtru de aer imbacsit, probleme la aprindere. Incepe pe rand, si cand esti absolut sigur treci la pasul urmator. Vad ca ai fiert motorul bine din cauza termostatului, verifica garnitura de chiuloasa, sa mai fie buna, eventual si o compresie la cilindrii. Revin-o cu amanunte si o sa-ti trimit si documentatie dupa care s-o poti repara singur. Era sa uit, sper ca nu ai curatat bujiile cu peria de sarma....
Numai bine |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
payty |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu ma gandesc sa nu fie de la aprindere. Ai spus ca atunci cand au schimbat platina au scos de tot delcoul de pe masina. Poate au schimbat si pozitia pinionului de sub delcou. Daca l-au decalat cu un dinte, atunci poate de aia porneste foarte greu si poate de aia trebuie sa reglezi amestecul foarte bogat, ca sa poata compensa dereglarea aprinderii. Stiu ca decalarea de care zic nu e asa de simpla, dar daca nu ai stat langa ei, poate pur si simplu pinionul ala a sarit de acolo si l-au pus ei intr-o pozitie oarecum aproximativa pe principiul ca merge si asa.
E imposibil la un motor atat de simplu precum cel de care zici sa fie probleme asa de mari, mai ales ca zici ca au aparut cam din senin, dupa ce ti-au umblat prima data "mesterii" in motor. Plus ca mai e o chestie de care m-am lovit eu acum vreo 2-3 ani: jocul la culbutori l-a verificat careva? E corect? This post has been edited by payty: 15 Nov 2007, 10:20 |
--------------------
dacia
1310
- B-##-###
1996 1.6/2002 1.4 Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
cosmin0106 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 1 August 07 ![]() |
sal
si eu am un reault super 5 cu motor de 1100 si dupa experienta mea ai 1 singura posibilitate benzina clar iii vine daca iti uda bujiile . desfa carburatorul vezi plutitorul cum se prezinta si cuiul ponto cred ca se potriveste de dacie si schimbale pe amandoua dupa care trebuie sa reglezi plutitorul iei o tigare tii partea superioara a carburatorukui cu josul in sus si tragi aer pe gaura de alimentare a carburatorului.intre plutitor si carcasa bagi tigarea. cand tu tragi aer dupa ce reglezi nivelul cu tigarea pui limba la gaura si trebuie sa faca vid.daca nu merge asa mai scrie pe forum si o sa-ti mai dau sfaturi si desigur dupa chestia asta curata si bujiile si vezi daca ti le mai uda |
--------------------
dacia
1310
1984
|
|
blondu_mm |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 August 07 ![]() |
stie cineva un mester bun de renault, ma gandesc ca se mai poate repara motorul meu cazut....
This post has been edited by R19/16v: 27 Dec 2007, 15:29 |
--------------------
renault
super 5
- B 05 WDW
1989
|
|
cosssmin |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 11 February 08 From: Bucuresti ![]() |
greu sa gasesti meseriasi buni
This post has been edited by cosssmin: 13 Feb 2008, 15:20 |
--------------------
peugeot
207
2007
|
|
amuliu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 12 February 08 ![]() |
am eu un mecanic bun se baga la orice nr meu de tl. 0723941120
|
--------------------
renault 5
campus cabriolet
- b 08 ars
1989 simpla
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th August 2025 - 03:39 |