Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

AM NEVOIE DE AJUTORUL VOSTRU !, renault 5

sorsorin
post 12 Nov 2007, 10:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 7 November 07
From: BUCURESTI




Salutare la toti de aici!!

Vad ca suntei saritori la necazurile altora si de aceea am incredere ca ma veti ajuta si va multumesc anticipat!

Va rog cititi toata “povestea” si-mi cer scuze ca va rapesc 5 minute din timpul vostru.

Am un R 5 din '88, benzina, carburator / 1100 cmc / 45.6 CP(34 kW) (motor - model C1E), cumparat in martie 2004 cu 122.ooo km pe 'ceas', bine intretinut, motor curat!, 7% in oras, ~ 5,5 afara / 120- 130! Mare, munte, oras – super!
In toamna (noiembrie) am zis sa-l prepar de iarna antigel, ulei, filtre aer/ulei, bujii, platine.
Cine m-o fi pus? ohmy.gif
Am mers la service, platit tarif orar, deviz smile.gif) oamenii amabli, chiar s-au mirat ca 'merge asa bine' ( apropos in iunie trecusem ATP-ul fara nici o ‘pregatire’ sau problema) au scimbat , au inlocuit si..am plecat. Era bine.
Dupa 2 zile...icnete la porniri, poticneli in mers...
Inapoi la service! Acolo 'controlat reglaje' .... dupa 3 reveniri... “delcoul nu era bine fixat, se misca la accelerare/ decelerare” ohmy.gif unsure.gif . (Mi-am adus aminte ca platinele le-au montat cu delcoul in mana biggrin.gif ( scos), apoi le-au reglat.) si am plecat iar fiind asigurat de seful de service ca nu vor mai fi probleme. blink.gif
Asa parea a fi, dar… abia acum incepeau !!!
Frigul abia incepuse! Porniri grele, nu prea aveam repriza (am mai “mesterit-o eu dupa ureche” si am mai imbunatatit-o si mergea binisor…dar colac peste pupaza se blocheaza termostatul pe inchis – aprins bec, aburi …! Prins in traffic nu am putut iesi din coloana cca 5 -7 minute pana sa ma opresc sa las motorul sa se raceasca sad.gif !! Telefon la service, “se rezolva” ! au scos , au identificat au comandat si schimbat.Le-am spus ca totusi mai am probleme la pornire (cu baterie noua) s-au mai uitat au mai reglat si au decretat ‘trebuie carbotest !’. Unde? Mi-au zis un loc langa turbomecanica in Militari.
M-am dus, asteptat 3-4 ore la coada, demontat curatat, reglat, platit. Pana n-am umblat eu dimineata urmatoare n-a pornit ! Inapoi la carbotest. Iar reglaj –plecat! Am circulat aproape o saptamana – consum 10-12 ohmy.gif
Inapoi ! aici s-a decretat ca sunt jiclere uzate …bla, bla…

A trecut si iarna a venit primavera, am mai reglat singur ‘la bunul simt’, mergea multumitor. A venit toamna, nu mai voiam o iarna de cosmar dar……..pornit de acasa, intrat in coloana parcurs cca 3 km in …35-40 de minute si…nu mai [ot pleca de pe loc !!!! ohmy.gif Accelerez, fum rateu pleaca….2m /h !!! Trec intersectia, opesc, ridic capota .. nimic suspect !
Scot bujiile ..negre. Le curat, pornesc motorul si….pleaca vioaie! smile.gif nu merg 3-4 km iar!!!!nu mai pleaca de pe loc !! O parchez ca nu mai am timp si plec pe jos!
Dupa-amiaza plec de la slujba, ma duc la masina pornesc, pleaca si abia urc dealul la Ac. Militara…dar ajung acasa! O las in parcare sa vina sambata.
A venit sambata, desfac bujiile -iar negre !!! Incerc sa mai reglez platinele, avansul, amestec ! nu porneste decat cu benzina turnata in carburator !!! merge pana se consuma si se opreste ! NU POT VERIFICA POMPA DE BENZINA, dar la sprituri date la mana cu cablul de acceleratie vine benzina!!! Mai incerc, furios, pana se duce bateria !! nici un rezultat!
AM INCERCAT S-O PORNESC TRASA – NIMIC!
De 1 an sta in parcare !! Am tot intrbat pe la cunoscuti, pe la service-uri si chiar la Renault daca stie cineva un “mester” pentru mottoare “normale’ ! Raspuns negativ. Imi pare rau ca o spun aici dar la Renault mi-au spus, in 2 locuri, ca ‘e complicat si nu merita!’ ohmy.gif Chiar sa-i fi gasit eu pe cei mai dezinteresati? blink.gif mad.gif wacko.gif
NU STIU CE SA MAI FAC!! VA ROG AJUTATI-MA CU SFATURI SAU DATI-MI NISTE ADRESE sau TELEFOANE DE MECANICI sau SERVICE_URI IN BUCURESTI S-O POT PUNE IN MISCARE !!!!





--------------------
Renault Renault 5 Five 1986 / Five / 3 usi/ 1,1 l / 34 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 12 Nov 2007, 11:48
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Din pacate e greu sa gasesti un mester serios si priceput. Dar daca tu esti asa de hotarat ... voi cauta si eu cat pot de bine smile.gif. Spor,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorsorin
post 12 Nov 2007, 17:57
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 7 November 07
From: BUCURESTI




Multumesc " cmandrei" pt angajament ! E un inceput. rolleyes.gif

Oricum am vazut ca esti... peste tot pe-aici si stii multe! smile.gif


--------------------
Renault Renault 5 Five 1986 / Five / 3 usi/ 1,1 l / 34 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 12 Nov 2007, 20:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Sfatul meu este sa ti-l faci singur ! Sunt convins ca vei gasi pe forum sustinere si chiar daca (sigur) o mai dai si in bara , oricum vei avea numai de invatat si vei iesi mai castigat !
2 cmandrei e moderator de aia il vezi tot mereu pe aici , si mie mi-a fost de ajutor ...
3 Primul pas : pompa ta de benzina pare sa nu functioneze ! Asadar ia-ti un ajutor apoi desfa furtunul ce duce de la pompa la carburator (in partea cu carb..ul) pune acolo o sticla 1/2 cola de care sa tina cineva si da la demaror. Daca nu vine benzina asta e (pompa) . Totusi verifica filtrul aflat inaintea pompei -poate e colmatat (imbacsit). Daca ai schimbat filtrul si tot nu merge , 99% trebuie sa schimbi pompa de benzina. Zic 99% ca s-ar putea sa fie traseul -pana la pompa-infundat cu mizerii.
Daca benzineste si scanteieste mai trebuie cautat prin carburator , vazut aprinderea ( platini , condensator , bobina , reglaje) dar nu e mare branza. Dupa ce te prinzi iti va parea simplu. Eu sunt aici sa te ajut si sunt sigur ca altii mai priceputi ca mine vor sarii si ei . Asa ca ... pe ea si dai bataie !


--------------------
renault 5 gts benzina - TM 03 TIJ 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 14 Nov 2007, 21:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Socul tau functioneaza bine? Adica cand se incalzeste motorul decupleaza? e manual sau automat? Bujiile negre si afumate pot sa fie din: prea multa benzina si aer putin (soc tras cu motorul cald), filtru de aer imbacsit, probleme la aprindere. Incepe pe rand, si cand esti absolut sigur treci la pasul urmator. Vad ca ai fiert motorul bine din cauza termostatului, verifica garnitura de chiuloasa, sa mai fie buna, eventual si o compresie la cilindrii. Revin-o cu amanunte si o sa-ti trimit si documentatie dupa care s-o poti repara singur. Era sa uit, sper ca nu ai curatat bujiile cu peria de sarma....

Numai bine


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 15 Nov 2007, 10:16
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Eu ma gandesc sa nu fie de la aprindere. Ai spus ca atunci cand au schimbat platina au scos de tot delcoul de pe masina. Poate au schimbat si pozitia pinionului de sub delcou. Daca l-au decalat cu un dinte, atunci poate de aia porneste foarte greu si poate de aia trebuie sa reglezi amestecul foarte bogat, ca sa poata compensa dereglarea aprinderii. Stiu ca decalarea de care zic nu e asa de simpla, dar daca nu ai stat langa ei, poate pur si simplu pinionul ala a sarit de acolo si l-au pus ei intr-o pozitie oarecum aproximativa pe principiul ca merge si asa.

E imposibil la un motor atat de simplu precum cel de care zici sa fie probleme asa de mari, mai ales ca zici ca au aparut cam din senin, dupa ce ti-au umblat prima data "mesterii" in motor.


Plus ca mai e o chestie de care m-am lovit eu acum vreo 2-3 ani: jocul la culbutori l-a verificat careva? E corect?


This post has been edited by payty: 15 Nov 2007, 10:20


--------------------
dacia 1310 - B-##-### 1996 1.6/2002 1.4
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin0106
post 7 Dec 2007, 19:13
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 1 August 07




sal
si eu am un reault super 5 cu motor de 1100
si dupa experienta mea ai 1 singura posibilitate benzina clar iii vine daca iti uda bujiile . desfa carburatorul vezi plutitorul cum se prezinta si cuiul ponto cred ca se potriveste de dacie si schimbale pe amandoua dupa care trebuie sa reglezi plutitorul iei o tigare tii partea superioara a carburatorukui cu josul in sus si tragi aer pe gaura de alimentare a carburatorului.intre plutitor si carcasa bagi tigarea. cand tu tragi aer dupa ce reglezi nivelul cu tigarea pui limba la gaura si trebuie sa faca vid.daca nu merge asa mai scrie pe forum si o sa-ti mai dau sfaturi si desigur dupa chestia asta curata si bujiile si vezi daca ti le mai uda


--------------------
dacia 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blondu_mm
post 27 Dec 2007, 13:00
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 August 07




stie cineva un mester bun de renault, ma gandesc ca se mai poate repara motorul meu cazut....




This post has been edited by R19/16v: 27 Dec 2007, 15:29


--------------------
renault super 5 - B 05 WDW 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosssmin
post 13 Feb 2008, 10:43
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11 February 08
From: Bucuresti




greu sa gasesti meseriasi buni

This post has been edited by cosssmin: 13 Feb 2008, 15:20


--------------------
peugeot 207 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amuliu
post 27 Feb 2008, 12:27
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 February 08




am eu un mecanic bun se baga la orice nr meu de tl. 0723941120


--------------------
renault 5 campus cabriolet - b 08 ars 1989 simpla
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th August 2025 - 03:39
Dacia