Nu se mai opreste motorul ... 1.9 dti, motor
![]() ![]() ![]() |
Nu se mai opreste motorul ... 1.9 dti, motor
Diaboliq |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Adica invarti cheia sa opresti motorul, dar continua sa functioneze si se opreste singur inca aprox. 10 secunde ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
wolfin |
![]()
Post
#3
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
asta suna a dacie =>cand facea autoaprindere. dar pe motorina nu am auzit........ si nu cred ca este posibil din dpdv tehnic
This post has been edited by wolfin: 12 Jul 2007, 15:37 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
![]() ![]() Păi exact pe asta se bazează principiul de funcționare al motorului DIESEL... La benzinare se taie aprinderea, deci bujiile nu mai dau scânteie, și motorul se oprește... La diesel bujiile au alt rol, sunt incandescente, ajută doar la pornire... În rest motorina se autoaprinde datorită presiunii mari din cilindrii... Prin urmare, pentru a opri motorul, se taie alimentarea cu motorină și se obturează galeria de admisie aer... Probabil clapeta ce închide galeria de admisie nu mai fucționează...astfel motorul oprindu-se doar după ce se consumă toată motorina aflată "pe traseu"... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.318 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu zic ca este o problema electrica si anumecontactul incepe sa cedeze..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Abu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Catalin are dreptate, este vorba de electrovalva care taie alimentarea cu motorina.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
Hi_Ducu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 July 07 ![]() |
Domnilor, nu as vrea sa ma aberez (nu sunt mecanic de meserie) dar am auzit de o problema asemanatoare de la un mecanic bun de la Renault care a vazut un Kangoo 1.5 DCI caruia nu i se mai oprea motorul...si era de la o conducta sparta de ulei care lubrefiaza lagarele turbocompresorului. Practic motorul a functionat cu ULEI...pana a consumat tot uleiul din baie.
![]() In cazul de fata, faptul ca e "tunata" masina si banuiesc ca s-a umblat putin si pe la turbocompresor cred ca e posibil sa scape ceva ulei pe la garnituri pe acolo si sa apara acest fenomen. ...daca e poveste, va rog nu dati cu pietre. Poate informatia iti este de folos. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2004 1.5DCI 80Cp Dynamique
|
|
raszvan |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
La masinile mari si vechi, gen roman sau dac, am vazut ca motorul se opreste apasand cu piciorul o chestie langa ambreiaj. Am intrebat un sofer si mi-a zis ca motorul diesel se opreste prin decompresare.... nu prea am inteles, dar banui ca se taie presiunea din pompa de injectie. Cred ca si acum este acelasi principiu, cu diferenta ca decompresarea se face cu ajutorul unei electrosupape....
Parerea mea este sa nu te apuci sa schimbi contactul, ca nu-i ala defect. This post has been edited by raszvan: 12 Jul 2007, 22:24 |
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
La camioanele vechi motorul trebuia turat inainte de a putea fi oprit. Acesta nu se oprea prin taierea injectiei (injectia functioneaza atata timp cat motorul se invarte) ci printr-o frana pneumatica. Daca nu se tura motorul inainte de oprire nu putea sa functioneze acea frana si deci nu se oprea motorul.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
Aseara chiar nu s-a mai oprit... am stat 1 minut si tot merge cu cheia scoasa... Am fost la IPSO ploiesti ca-s in deplasare... si s-au minunat... Pe langa faptul ca nu se opreste, bordul ramane aprins, se poate accelera, volanul se blocheaza insa, compresorul de AC nu mai merge, semnalizarea si stergatoarele merg la fel si casu' (ala mergea oricum).
La turbina nu am umblat iar ulei nu consuma. Am inteles ca daca era de la contact trebuia sa se stinga bordul. Si mai e o problema ... cateodata kompresorul de AC o ia rasna.... cu ventilatorul si butonul AC oprite, se aude si se simte la turatii cum se cupleaza si se decupleaza... pana mea... cred ca cedez de draci... This post has been edited by Diaboliq: 13 Jul 2007, 11:49 |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
AndreiPavel |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 10 December 05 ![]() |
Daca iti merg semnalizarile si stergatoarele e o problema de contact. Parca dupa ce scot cheia nu mai merg nici semnalizarile si nici stergatoarele. E posibile sa nu se inchida unele din contacte din butucul de contact si sa mai mearga motorul si o parte din accesorii. Eu zic sa mergi la Bucuresti sa intrebi ca astia din provincie nu se confrunta des cu asa ceva.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.9 dci Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci BMW X5 E53 3.0d BMW E90 320d |
|
hellcat |
![]()
Post
#12
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Da, da...astia din provincie este mai prosti...
![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
montainred |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 July 07 ![]() |
sunt sanse mari sa fie o problema din calculatorul de injectie sau din dispozitivul antidemaraj. E posibil sa nu se poata sincroniza calculatorul de injectie cu pompa de inlta presiune
|
--------------------
renault
lagunaII
2006
- b-08-agy
|
|
Diaboliq |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 June 06 ![]() |
Apropos... Eu locuiesc in Bucuresti... dar nu prea m-ai stau pe acasa
![]() Azi m-am intors de la un teambuilding si vreau sa spun ca nu am mai avut probleme... oricum am aflat de la ce e problema... e o valva la pompa... costa cam 750.000, una bosch... Am verificat in felul urmator (daca m-ai pateste cineva): Am lasat motorul pornit cu cheia scoasa si am scos o mufa de la pompa. Minuneeeee... s-a oprit ![]() Cu AC-ul mai vad... Hellcat, nu as zice "astia din provincie sunt mai prosti" pt ca vreau sa-ti spun ca mi-au facut o impresie foarte buna Ploiestenii (incepant de la atentia fata de client). Faptul ca nu erau liberi decat in doua saptamni denota (nu obigatoriu ![]() As putea sa ma duc sa "dau la baiat ceva sa ma bage in fata" dar in ultimul timp am inceput sa sper ca poate poate ne indreptam si noi romanii... This post has been edited by Diaboliq: 15 Jul 2007, 14:18 |
--------------------
Renault
Megane RS 250 @ 442NM 340CP
2011 Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
|
|
hellcat |
![]()
Post
#15
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Pai nici eu n-as zice ca cei din provincie sunt mai slab pregatiti, sau nu sunt in stare sa puna un diagnostic si apoi sa-l rezolve...din contra...iar mesajul era adresat user-ului AndreiPavel, care asta vroia sa se inteleaga din interventia lui
![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 00:57 |