Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Alternatoare, solutii probleme si remedieri

iulian_2233
post 14 Sep 2009, 19:36
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




saltare lume am cam lipsit de pe aici dar am fost cu treburi justificate:D

am de cateva zile o problema si chiar una grava de tot care mia parcat baba pe dreapta
nu mai am incarcare pe ea
am dat ca tot omu care citeste si se documenteaza releul de incarcare jos de pe masina am pus altul tot degeabal(a mine am o combinatie facuta cu un alternator de dacie)am dat alternatorul jos masurat statorul si rotorul nic stricat punte de diode la fel nik stricat toate bune dar nemernicul nu da curent am luat si carbuni noi si montat pe el
asta nui nimic am mai luat un alternator original de r9 valeo la 60 de amperi cu releu incorporat acelasi lucru si cu ala nu da curent am cautat inca unu de dacie la fel nu da curent alternatoru e culmea culmilor

am cateva nelamuriri in legatura cu masurarea alternatorului
si anume :

cat ar trebui sa fie rezistenta unui rotor a unui stator pe infasurari si cum fac eu sa vad daca un alternator da curent la rece adica cu el demontat sa invart de fulie si sa il masor sa vedem daca da curent sau nu unde pun testerele de la aparatul de masura

asta ar fi una treaba biggrin.gif a doua treaba ar fi in felul urmator as avea nevoie de o schema desenata si explicita a instalatiei sau adunaturii de fire sau cum vreti sa le ziceti dintre alternator baterie si contact chei am senzatia ca gresesc pe undeva dar nu stiu pe unde si nu mie de alta dar nu as vrea sa iau foc cu babutza mea:D


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 14 Sep 2009, 23:39
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Ca un alternator sa incarce, sa produca curent, are nevoie de excitatie (autoexcitatie)

Rezolva problema excitatiei si o sa-ti functioneze.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 16 Sep 2009, 15:48
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




053.gif mester:pai de 3 zile umblu la ea si nu imi dau seama de unde sa rezolv probl asta oare daca iau un plus de pe baterie si il pun la carbunele ala de la excitatie o merge?
ca sincer mam saturat de ea imi vine sa ii dau foc nu alta sad.gif((((((
am pus releu nou degeaba nu se intampla nimic:(((((amprobat pana acum 4 alternatoaresi tot degeaba nu vvrea si alea in aer fara sa pun fire pe ele de la instalatia masinii am pus duar firul de excitatie si alea de la releu leam tras separat
pe plusul de la contact vine 12v de la baterie dar se pare ca i sa pus pata pe mine si vrea sa ma faca sa vb singur tare mie ca o scot in concediu fara plata:))biggrin.gif


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin007
post 16 Sep 2009, 15:51
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.710
Joined: 20 October 08
From: MIOVENI AG




poate are un fir oxidat si nu mai trece curentul prin el sau rupt blink.gif


--------------------
RENAULT 11 85 TXE - AG 04 TKK
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 16 Sep 2009, 21:26
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




unsure.gif asta a fost primul lucru care lam verificat wub.gif


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 16 Sep 2009, 21:37
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




Ce pot sa zic?? Asteptam sa intre Silviu sa ne faca un desen si sa ne explice ca el ne scoate din orice tongue.gif


--------------------
Renault 11 GTD 1986, 1.6 Diesel - AR 01 ESX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin007
post 16 Sep 2009, 22:14
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.710
Joined: 20 October 08
From: MIOVENI AG




da da asa e cool.gif


--------------------
RENAULT 11 85 TXE - AG 04 TKK
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 17 Sep 2009, 10:27
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




Si cam cum iti dai seama ca nu incarca alternatorul?. Cu motorul pornit si turat la 1500 de ture ai masurat tensiunea la baterie sa fie intre 13,5V si 15V? Bateria ai verificat sa fie ok? Pe alta masina primeste curent , sau cu redresorul ? Ai masurat tensiunea pe firele care se prind cu suruburi de alternator, sa fie in jurul valorii de 12 volti? Plus 12 volti vine la alternator, dar masa vine? Ai spus ca ai montat un alternatur valeo in locul celui de dacia , dar ai conectat corect firele asa cum au fost inainte de modificare, intrucit alternatorul de dacia are releul de incarcare extern,pe cind valeo il are intern? Si daca ai montat un alt alternator de dacia si tot nu iti incarca atunci inseamna ca nu de la saracul alternator e buba. Am intilnit situatii in care din cauza umazelii ,firul s-a corodat undeva la vreo 1 centimetru de papucul(care nu avea nici o urma de coroziune) de la capatul acestuia . Concluzia este ca totusi instalatia trebuie verificata mai atent inclusiv bateria .

This post has been edited by silvers: 17 Sep 2009, 10:29


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 17 Sep 2009, 11:55
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




of... mai respira... mai aveai putin si mergeai la el sa faci verificarea biggrin.gif


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 17 Sep 2009, 12:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




am pus pe alta masina alternatorul meu si nu dadea curent
chiar e curios ce este cu el
intre carbuni are o rezistenta de 5 ohmi masurat cu aparatul de masura
la stator cam aceleasi valori puntea de diode la fel masurata buna
la masa nu da teoretic si practic ar trebui sa fie bun alternatorul dar chiar nu stiu ce poa sa aiba
azi am cumparat un alt alternator de la remat am dat pe el 50 ron de 50 A
e culmea asta chiar baga curent
merge
daca scot borna de la baterie masina nu se opreste
am facut inainte sa il schimb pe cel vechi si proba aia cu un plus pe carbune la excitatie dar nu a mers acum imi mai ramane sa mai cumpar un releu de incarcare si sa trag un fir din stator pentru becul din bord ca asta se pare ca baga prea mult a trebuit sa ma intorc cu faruri prinse cu ventilator pornit ca baga extraordinar de mult curent undeva pe la 16 volti \

oricum alternatorul vechi nu il arunc pana nu ma lamuresc macar sa vad ce a avut ca e chiar culmea toate bunesi el nu merge


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 17 Sep 2009, 17:14
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




O dioda, o infasurare, o magie woodoo.........


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin007
post 17 Sep 2009, 23:20
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.710
Joined: 20 October 08
From: MIOVENI AG




da sa sti radmasa.gif


--------------------
RENAULT 11 85 TXE - AG 04 TKK
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 18 Sep 2009, 11:17
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




intre timp dupa ce am mai umblat pe la masina

am schimbat adunatura aia de "matze":)cu un calu dinala gros litzat cu 3 fire alea care veneau de la alternator la releul de incarcare si ala micu care este pentru becul din bord am mai cumparat un releu nou de incarcare si surpriza surrprizelor mam ales cu inca 3 bucati alternator bune acuma ce sa zic concluzia mea este asa ,asta daca am inteles eu bine:
domnu releu de incarcare trimite un plus tensiune de la baterie la infasurarea aia de pe rotorul alternatorului apoi domnu alternator produce curentul pentru incarcarea bateriei deci lla mine e posibil sa fi fost un contact imperfect intre alternator si releu care mia produs neplacerea asta multumesc celor care miau dat idei si miau explicat ce si cum cu partea de incarcare a bateriei

oricum o masina veche care are anii care ii are a mea trebuie luata serios la mana si inlocuit firele toate pe cat posibil


--------------------
Renault 19 Europa 1997 - IF-04-RHK
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin007
post 18 Sep 2009, 11:57
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.710
Joined: 20 October 08
From: MIOVENI AG




da exact, ele par inregual dar cand tai un fir la intamplare de pe cablaj e sigur negru sau verde dry.gif


--------------------
RENAULT 11 85 TXE - AG 04 TKK
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axicrisan
post 22 Sep 2009, 15:40
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 20 September 09
From: maramures




mi-a spus molodi11 ca te-ar interesa renoul meu id meu axicrisan si iti dau mai multe detalii si in ce stare e masina atunci


--------------------
renault 9 gtl 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:39
Dacia