Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Demaraj 1.6 16V, split din alta parte

raducu68
post 29 Jul 2005, 11:49
Post #1


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 645
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Mie mi-ar fi placut ca motorul 1.6 sa aiba un demaraj mai nervos. Zicea un moderator pe Daciaclub cum ca "supernova si in varianta STANDARD (fara tuning) da fum la megane II de 115CP" sad.gif Asta e, înghitim ofensa, ce sa facem... Eu, cînd vad o zupernova, ma ascund repede pe strazile laturalnice...


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venom
post 29 Jul 2005, 12:10
Post #2


Membru


Group: Banned
Posts: 186
Joined: 28 January 05
From: Bucuresti




cine ar putea sa spuna asemenea ineptie??? blink.gif blink.gif ... incredibil cata ignoranta...chiar as fi curios unsure.gif


--------------------
>>>>>speed is the essence! >>>>>
Clio Simbol 1.4 16v full dec.2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 29 Jul 2005, 12:12
Post #3


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Ce mah???? Ala e cu capul. Clar si fara dubiu.

O fi prins el un sofer care n-avea chef sa-i dea cu fumul.....si gata....generalizeaza.

N-are cum....


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venom
post 29 Jul 2005, 12:16
Post #4


Membru


Group: Banned
Posts: 186
Joined: 28 January 05
From: Bucuresti




si io m-am gandit la posibilitatea asta...

This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 10:25


--------------------
>>>>>speed is the essence! >>>>>
Clio Simbol 1.4 16v full dec.2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geocosma
post 29 Jul 2005, 12:26
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(raducu68 @ Jul 29 2005, 11:49 AM)
Zicea un moderator pe Daciaclub cum ca "supernova si in varianta STANDARD (fara tuning) da fum la megane II de 115CP"  sad.gif

Probabil ca nu mai vedea Meganu' de fumul pe care-l crease ph34r.gif


--------------------
Renault Megane Estate II.1 - 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 29 Jul 2005, 13:41
Post #6


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Eu am spus ineptia aia si mi-o sustin in continuare.
Nu vorbim aici de "cine ajunge mai repede la 100Km/h" ... este evident ca meganeul va face asta. Vorbim strict de demaraj ... adica momentul ala cand dai drumu la ambreiaj si motorul urla frumos la 5000+ rpm.
Ei bine, "mi-am luat-o" si eu zic ca stiu cum sa conduc o masina (cat de cat).
Deci primii metri, Supernova se duce inaintea meagnului meu. Dupa aceea megane-ul incepe sa recupereze.

Nu este o rusine sau o ineptie in a recunoaste ca viteza I la megane II este foarte lunga .. muuult prea lunga pentru gusturile multora dintre noi. Altfel sta treaba dupa ce treci in a II-a si mai sus.

Si ca sa mai indulcesc putin situatia, cand "mi-am luat-o" aveam ASR-ul activ .. asa ca ciuciu demaraj smile.gif ... de atunci nu am mai facut proba ... dar cel mai probabil , vorbind STRICT din punctul de vedere al demarajului de pe loc, o supernova e mai "vioaie" decat un megane II 1.6 16v. Spun asta in deplina cunostinta de cauza (am fost 3 ani proprietar de supernova cu care am facut 165.000 Km).

Daca totusi vorbesc prostii, nu am nici o problema in a-mi recunoaste greselile.

P.S.: este incredibil cate speculatii "pe langa" se pot genera de la o fraza aruncata fara detalii .....


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 29 Jul 2005, 13:57
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Ce intelegi tu din primii metri? 1, 2 sau 3?
Sa stam sa definim etimologia cuvantului demaraj n-are sens zic eu, dar luam un etalon de 10 m 50 m sau 100 m, dar tot in retrovozoare vezi Dacia. Cu ASR activat pe Megane intradevar pierzi pe primii catziva metri ca nu-tzi da voie sa invartzi rotzile in gol, dar fa tu testul asta pe suprafetze umede eventual cu praf, sau pe piatra cubica si atunci e mai bine cu ASR decat fara.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 29 Jul 2005, 14:03
Post #8


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




cornel, vorbim de o zi frumoasa de vara, in Bucuresti, la semaforul St. cel Mare/Dorobanti ... Supernova era inca in fata mea la St cel Mare/Floreasca ... eu eram in fata lui la St cel Mare/Barbu Vacarescu.

Asta s-a intamplat si nu pot contesta acest lucru.

Acei primi metri de care spui tu ca ii pierzi din cauza ASR-ului conteaza foarte mult in cazul asta.

Am spus, nu am mai repetat "manevra" cu ASR-ul oprit sa vad ce se intampla.

Later edit ca mi-am adus aminte:

Supernova: 940Kg, 114Nm/2800rpm si un raport FOARTE scurt la vit I, 0-100Km/h in 13.4 sec (parca)
Megane 1.6 16V: 1215Kg, 152 Nm/4200rpm si un raport foarte lung la vit I. 0-100Km/h in 11.3 sec.

DECI: daca ai pierdut 2 metri la start, iti ia cel putin 2 secunde ca sa ii "recuperezi" ... adica se ajunge la 100Km/h cam in acelasi timp smile.gif .. QED.

Concluziile le tragi singur.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 29 Jul 2005, 14:28
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Mai Liviulele las-o mai moale, Megane ajunge la 100km/h in 11,1 sec daca nu ma insel, chiar cu acea pierdere imensa de 1 sec la metru si tot lasa Nova aia amarata in spate.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 29 Jul 2005, 14:32
Post #10


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 645
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Liviu vorbeste despre al sau Estate, e corect 11.3


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 29 Jul 2005, 14:47
Post #11


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Nu stiu ce s-o fi intamplat atunci...

Oricum...ASR-ul-parerea mea si a unor prieteni amatori de liniute dintre care unul cu Seat Leon 1.8 Turbo- te ajuta, pentru ca, castigi timp datorita faptului ca nu-ti derapeaza rotile la plecarea de pe loc si ai aderenta in permanenta.

Chestia e ca, cu un clio dCI 65 CP!!!!! ma jucam cu SN-urile....n-a reusit niciodata niciunul sa ma ia....e adevarat.....castiga 3m la start, dar ii recuperam scurt ..pana in 10m (jucandu-ma strict pe zona de cuplu maxim)

Poti argumenta ca Megane-ul e mai usor decat Clio...e adevarat dar....115CP pe un benzinar, care este incontestabil mai sprinten decat un diesel.....fata de 65CP .......


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 29 Jul 2005, 14:47
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Mea culpa .... dar totusi cu matematica mea rudimentara si ajutat de un Pentium 4 HT 2,8 GHz cu 1 GB DDRAM 400 MHz 11,3 + 2= 13,3 < 13,4.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 29 Jul 2005, 14:49
Post #13


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




Liviu... pe acelasi principiu Tico face multe masini pe "demaraj"... sau ma rog plecare de pe loc... pina in 20-30 km la ora. Este vorba de greutatea mai mica ... gindeste-te ca nova are cu vreo 350 de kg mai putin ca a ta... ceea ce este foarte mult pentru startul de pe loc.
In alta ordine de idei... cuplul foate sus al acestui motor a impus o cutie mai lunga.


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladus
post 29 Jul 2005, 15:04
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 22 September 04
From: Bucuresti




aaaa. m-am dat eu cu o supernova tunata (cip, filtru, tobe) pana in viteza a 3-a a stat langa mine, e adevarat, dupa.... m-am departat cu cel putin 2 masini si daca continuam, sigur se marea considerabil distanta... deci afirmatia e aberanta si falsa... george stie.... laugh.gif


--------------------
Renault Megane2 2004 Dinamique
Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Norad
post 29 Jul 2005, 15:08
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 20 October 03
From: Bucuresti




Am o Supernovã fara aer conditionat ( astea sunt cele mai nervoase ) si chiar daca se infige foarte bine ( sunt si genul care merge mai sportiv, plecat primul de la stop, etc.) , cat pare Megane-ul de bland cred ca o fac la orice ora daca vreau . Daca pe vremea cand mergeam cu ea in afara Bucurestiului, ma distram cu vitezomanii cu Berline, acum de cand folosesc Megane-ul, se intampla ceva similar cu cei Supernove si Solenze.

Eu zic sa nu mai comparati datele de catalog. Ia turati motorul la 5000 si ridicati piciorul de pe pedala de ambreiaj la limita, si o sa vedeti atunci daca mai poate Supernova sa miste in front. Din cauza acestui gen de plecare recunosc ca inca mi se opreste motorul la semafor daca nu turez suficient motorul smile.gif.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v dec. 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj666
post 29 Jul 2005, 15:52
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 358
Joined: 29 July 05
From: Cluj




QUOTE(cornel_t @ Jul 29 2005, 02:28 PM)
Mai Liviulele las-o mai moale, Megane ajunge la 100km/h in 11,1 sec daca nu ma insel, chiar cu acea pierdere imensa de 1 sec la metru si tot lasa Nova aia amarata in spate.

 


Eu tocmai am cumparat un megane 1.6 16V si-l conduc cu placere de 2 saptamini. Am de asemenea si o SLZ cu care am facut in 2 ani 80.000 km. Pot sa spun cu mina pe inima acuma, ca le cam frec pe amindoua ca SLZ e mult mai sprintena la viteze mici. In a I-a si a II-a e mai nervoasa. De la a III-a incolo, nu mai exista nici un termen de comparatie, evident in favoarea megane-ului. Vorbesc de turatii normale, nu de urlete de motor la 5000 de rotatii. Acuma probabil ca nici megane-ul meu nu si-a dat drumu, ca n-are decit vreo 800 km si nici nu pot sa-l turez inca, dar repet, in treptele I si II SLZ mi se pare mult mai nervoasa.


--------------------
Renault Koleos 2009, Dinamique 175 cp
VW Golf 7, 1.2 TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 29 Jul 2005, 15:57
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Rabdare matale sa treci de 1500 km si o sa vezi ca e nervoasa si in in I sau II.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 29 Jul 2005, 16:00
Post #18


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 645
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Exact, intii spui ca le cam freci pe amindoua (sic!), dup-aia spui ca de fapt menajezi meganul - lucru normal avind in vedere rodajul. Frumusetea vine de-abia de la 4.000 de ture in sus la M2, vezi tu mai incolo wink.gif


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladus
post 29 Jul 2005, 17:37
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 22 September 04
From: Bucuresti




megane obtine cuplu maxim la 5500ture, deci baietii au dreptate... la mine s-a simtit diferenta mare dupa cam 3000km.... aaaaaah...iubesc megane-ul tongue.gif laugh.gif


--------------------
Renault Megane2 2004 Dinamique
Renault Megane 2 Dinamique, negru, + clima + esp + Philips Blue Vision + in curand bord albastru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 29 Jul 2005, 18:54
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




asta ultima e cam din topor...
eu stiu de cuplu maxim pe la 4200 si putere maxima pe la 6200
dar poate ma insel eu

nu sunt adeptul liniutelor dar din fire nu imi place sa stau prea mult dupa ce se face verde, si asta fara cel mai mic spirit competitiv..., dar sunt multumit de cum pleaca de pe loc masina. Chiar si fara asr reusesc sa plec repede si cu ture multe la activ dar fara scartait... deci nu cred ca pierd timpul cu asa ceva... ce est intr-adevar placut(pentru mine este treapta a doua... daca o accesez la 30 la ora ma duce "lejer"(citeste repede) pana la 90 kph..., si eu sunt multumit...


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 29 Jul 2005, 19:10
Post #21


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Sunteti figuri... sindormul am masina straina, supernova e de rahat???
Se intelege ca sunt momente in care unele masini isi dovedesc sau nu superioritatea, dar ce conteaza, am masina straina si nu recunosc???
Solenza mea la 160kmh merge in spatele unui Golf4 sau passat, chiar si megane de o fi... am constatat ca trebuie sa ai viteza sa poti fi acceptat pe drum si sa nu fi depasit... nu conteaza masina.


--------------------
Skoda Octavia 2 - de CJ 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 29 Jul 2005, 19:32
Post #22


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




La 160 km/h cu solnitza sau super nova esti la coada la poarta raiului, te pregatesti sa suni la sonerie... Sincer nici cu Megane-ul nu ai extraordinar de multe sanse sa ratezi poarta despre care vorbeam, dar macar cele 5 stele la crash test si 6 airbaguri iti mai confera o sansa. Asa ca mai bine sa ne vedem fiecare limita posibilitatilor si sa alergam in functie de posibilitatile REALE ale masinii. Nu vreau sa fiu lupul moralist dar cand am vazut ca te lauzi cu 160 km/h cu solnitza... Am avut si eu si berlina si nova si am mers si cu solnitza. Cotetze si sicrie pe roti la asemenea viteze. mad.gif


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 29 Jul 2005, 23:13
Post #23


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




padre,

NU EXISTA pe lumea asta masina de serie din care sa iesi viu daca te izbesti frontal la o viteza de peste 100 - 120 kM/H.

Erai mai credibil daca te refereai la cum franeaza supernova/solentza la vitezele alea .. la cat de (in)stabila e ... dar nu ca sunt sicrie pe roti smile.gif.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 30 Jul 2005, 07:19
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




QUOTE(Liviu @ Jul 29 2005, 03:03 PM)
cornel, vorbim de o zi frumoasa de vara, in Bucuresti, la semaforul St. cel Mare/Dorobanti ... Supernova era inca in fata mea la St cel Mare/Floreasca ... eu eram in fata lui la St cel Mare/Barbu Vacarescu.

Asta s-a intamplat si nu pot contesta acest lucru.

Acei primi metri de care spui tu ca ii pierzi din cauza ASR-ului conteaza foarte mult in cazul asta.

Am spus, nu am mai repetat "manevra" cu ASR-ul oprit sa vad ce se intampla.

Later edit ca mi-am adus aminte:

Supernova: 940Kg, 114Nm/2800rpm si un raport FOARTE scurt la vit I, 0-100Km/h in 13.4 sec (parca)
Megane 1.6 16V: 1215Kg, 152 Nm/4200rpm si un raport foarte lung la vit I. 0-100Km/h in 11.3 sec.

DECI: daca ai pierdut 2 metri la start, iti ia cel putin 2 secunde ca sa ii "recuperezi" ... adica se ajunge la 100Km/h cam in acelasi timp smile.gif .. QED.

Concluziile le tragi singur.

Timpul de 13.4 la supernova nu este real.Loganul de 1.4 are 13.1 si in mod sigur supernova face urat de tot un logan de 1.4 pana la 100 la ora.Dar in nici un caz nu face un 1.6 16v,nu face nici un 1.6 8v pana la 100 la ora.Asa normal ca pe primu metru poate sare in fata,dar si un tico sau matiz sare in fata supernovei,si in eu plec mai repede pe prima jumatate de metru cu bicicleta decat orice masina.E chestie de cat de usoara e masina.


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 30 Jul 2005, 07:30
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




QUOTE(RIon @ Jul 29 2005, 08:10 PM)
Sunteti figuri... sindormul am masina straina, supernova e de rahat???
Se intelege ca sunt momente in care unele masini isi dovedesc sau nu superioritatea, dar ce conteaza, am masina straina si nu recunosc???
Solenza mea la 160kmh merge in spatele unui Golf4 sau passat, chiar si megane de o fi... am constatat ca trebuie sa ai viteza sa poti fi acceptat pe drum si sa nu fi depasit... nu conteaza masina.

Aici sunt de acord mi s-a intamplat de multe ori sa fiu depasit de dacii papuc,chiar si pe dubla continua,desi eu consideram ca un papuc la 130 in spatele meu nu sufera ca merge incet,mie mi se pare chiar ca merg prea repede insa unii nu sunt foarte intregi la minte.


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombu
post 30 Jul 2005, 13:49
Post #26


FOR SALE


Group: Members
Posts: 586
Joined: 20 August 04
From: Bucuresti




conteaza cat de usoara e si cum e facuta cutia. pot spune ca cu tico plecam mult mai repede in primii 10-15-20 m adika cam pana cand trebuia sa skimb a 2-a. doar ca dupa aia...era ca si cum nu mai aveam motor..meganu macar te ajuta si de aici inainte!


--------------------
Renault Megane 2 2004 Confort Dynamique
Megane II BICORP 1.6 16V Confort Dinamique
Gris Hologramme- 2004
Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leom2
post 30 Jul 2005, 14:00
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 28 March 05




Corect M2 ESTE FOARTE LENT IN PRIMA TREAPTA (intradevar este si lunga).
Nu este nici o placere sa mergi in primele doua trepte de viteza.
Parea mea personala, este sa acceptam, si sa nu ne ascundem dupa degete, si elementele mai putin satisfacatoare pe care le are 1.6 16V.
Fara suparare, daca treci de la Dacie sau de la o masina mai puturoasa la M2, acesta pare racheta, dar pentru a devenii o masina excelenta M2 mai are nevoie de ceva timp si poate de vreo 5000euro in plus.
Nu vreau sa par moralist, este o masina bunicica si cam atit, fara valente deosebite, si aspectul ca ce este al meu este nemaipomenit, nu-si are locul int-un forum de bun simt.


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 30 Jul 2005, 19:15
Post #28


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Liviu @ Jul 30 2005, 12:13 AM)
Erai mai credibil daca te refereai la cum franeaza supernova/solentza la vitezele alea .. la cat de (in)stabila e ... dar nu ca sunt sicrie pe roti smile.gif.

Pai nici nu m-am referit la un impact frontal, nici cu S Classe nu cred ca ti-e prea bine dupa un impact frontal la 160 km/h.
M-am referit exact la tinuta de drum, viteza si mai ales modalitate de franare, (lipsa ABS este de notat in cazul solnita, SN, etc.), stabilitate la schimbari bruste de directie, etc.
Eu cred ca esti suficient de priceput incat sa recunosti ca solentza, SN, nova, berlina sunt sicrie pe roti la viteza de 160 km/h, pe cand un M2 iti ofera mult mai multe optiuni de a iesi cu bine dintr-o situatie limita. A se nota ca nu fac o comparatie intre masinile Dacia si M2, ar fi aberanta o asemenea comparatie. ph34r.gif


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 1 Aug 2005, 07:50
Post #29


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Orice masina e sicriu pe roti, poate TIR-urile sau masinile de teren nu... ce naiba?
SLZ nu e pturoasa, asta e clar! Se infige foarte bine, comenzile sunt bine percepute, si stabilitatea e ok la cat poate masinuta...


--------------------
Skoda Octavia 2 - de CJ 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George
post 1 Aug 2005, 08:54
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 5 December 03
From: Bucuresti




mda . supernova sucks , megane rulez.

supernova modificata , aproximativ 85cp dupa modificari . treapta I inaintea meganului , treapta II identic, megane recupereaza si prinde avans treapta III 120km/h 6000 rpm , megane are app 2 masini in fata . adica o lungime + lungimea lui smile.gif

supernova pleaca mult mai bine de pe loc , dar pierde la viteza .

punct smile.gif

cine nu crede sa ma conteste, vlad stie smile.gif

despre frane + stabilitate la viteza .

supernova are frane bune pentru clasa ei . problema este lipsa abs ului . de asemenea tamburii aia de pe spate sunt o nenorocire , daca nu sunt reglati cum trebuie sad.gif la viteze mari daca pui frana tare incepi un tango cu masina de nu te vezi . si asta din cauza tamburilor aia naspa:(

altceva ce sa compari cu meganele ca nu ai ce sad.gif


--------------------
SUBARU LEGACY B4 , LW, H4 2.5 16v 165cp, 10.2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 14:34
Dacia