Relanti instabil Dacia injectie 2000
![]() ![]() ![]() |
Relanti instabil Dacia injectie 2000
mstrungar |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 12 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
berlina
- BN 03 FDJ
2000, 1,4, injectie
|
|||
master40 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 4 November 07 ![]() |
motorasul pas cu pas Bosch e beleaua 300 schimba-l.....
|
--------------------
renault
megane1 break
2002
|
|
mstrungar |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 12 April 07 ![]() |
Intrebare:
toata problema despre care ti-am povestit nu poate sa aiba vre-o legatura cu senzorul de temperatura apa? mi-am adus aminte ca problemele au aparut dupa ce am schimbat bucsele de la electromotor, lucrand atunci am atins firele de la senzor cumva, stiu doar ca le-am vazut scoase si le-am pus inapoi, azi dimineata am verificat si unul dintre ele nu strangea deloc pe papuc... l-am strans putin cu patentul si cat am mers azi (10 km.) nu mi-a mai facut probleme.... 20 Nov 2007, 08:35: Acum stiu cu siguranta ca este o problema electrica. Azi dimineata, dupa ce s-a incalzit, a inceput sa oscileze iar (500-1500 rpm.) am scos fortunul care merge la servofrana din galerie, am astupat gaura dar nu s-a modificat nimic (tot oscila): deci nu e o problema de aer fals cel putin nu de la servofrana. S-ar putea sa fie motorasul pas cu pas care regleaza relanti-ul, ce stiti sa-mi spuneti despre el? se poate remedia? curata? am auzit ca ar fi scump (300 ron). Unde este pozitionat efectiv? care sunt firele de alimentare? This post has been edited by mstrungar: 20 Nov 2007, 08:35 |
--------------------
Dacia
berlina
- BN 03 FDJ
2000, 1,4, injectie
|
|
Duyu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
www.daciaclub.ro
Ai mai multe sanse sa gasesti raspunsul la problema ta! ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
b_gabi |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Cauzele ar putea fi multiple: unul din senzori cu funcționare defectuoasă, un contact imperfect al conectorilor, conductori posibil secționați, pompă de alimentare uzată cu debit inconstant, bujii sau fișe deteriorate, combustibil impropriu (eventual prezența apei), filtre sau injector înfundate, componente ansamblu clapetă injector defecte.
Dacă spui că fluctuația de turație apare și în sarcină atunci poate fi scos din calcul motorașul de poziționare a clapetei (care este ansamblul acela din plastic negru de la baza corpului pe care scrie Bosch și atenție nu este motor pas cu pas). În caz de defecțiune a acestui subansamblu nu se repară ci se înlocuiește cu altul nou. Cum a spus și @Duyu caută și pe forum la dacia poate găsești ceva asemănător dar sfatul meu este că dacă nu este ceva superficial să mergi până la un service unde oamenii știu unde și ce să caute. Părerea mea.. ![]() |
--------------------
renault
laguna 2
- AG 70 BUB
2001 Privilege 1,8 I 16V
|
|
claus |
![]()
Post
#6
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
cum spune si duyu.. pune-ti problema pe daciaclub.. acolo gasesti mai mult ajutor..
|
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 04:10 |