Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

PROBLEME SISTEM TURBO, -soft original upgradat vs. tuning-

laguna_2_interceptor
post 26 Jun 2007, 10:41
Post #31


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- observ multa vorba aiurea pe acest topic... nu veti putea obtine in veci mai mult de la o benzina aspirata decat de la un diesel turbo, apoi mai exista un aspect pe care vad ca nimeni nu il aduce in discutie, fiabilitatea si versabilitatea Benzina vs. Diesel, daca se ia motor Benzina chiar si turbo si unul diesel turbo se observa ca din constructie cel Diesel poate fi inpins mai mult fara al afecta decat cel pe benzina, nu mai vb de benzina aspirat care este limitat constructiv si din soft mai mult de 10-12% nu vei scoate nici cu clestele... nu inteleg de unde au stabilit acei mecanici de la RENAULT ca motoarele au fost calate de la schimbarea softului atata timp cat in reteaua RENAULT din Romania si nu numai, aparatura disponibila in acestea nu permite citirea/vizualizarea acestor softuri... prin urmare cei de la reprezentante nu prea au cum sa isi dea seama daca masina merge pe softul ei sau unul modificat si sa nu aud comentarii la faza asta ca e testata pe proprie piele in mai multe locatii din tara si chiar la o reprezentanta din Germania, masini tunate aflate in garantie si care daca erau descoperite de ''meseriasii'' de reprezentante pierdeau instant garantia la motor, stiti bine ca se cauta nod in papura sa pierzi garantia la orice... turbina uzata excesiv in urma exploatarii necorespunzature (gen mers subturat) poate producea ceia ce a fost scris mai sus la fel de bine si pe o masina cu soft normal... deci nu asta este cauza, va spun ca merg cu soft modificat de ceva vreme si am ceva masini modificate la activ atat RENAULT cat si alte marci... sa se tina cont ca aceste resoftari se pot face pe mai multe nivele si ce am vazut mai sus ca spunea cineva ca la inca 30 de cai intervine uzura mare la masina sa i spuna domnului ''electrician'' sa ramana la stadiul de casetofoane ca nu stie ce spune... acei cai care pentru el uzeaza motorul sunt exact primul stage de tuning care nu uzeaza motorul mai mult decat in mod normal cu soft original... ca o concluzie, masina Diesel poate fi si economica si sportiva nu daca vreti sport luati benzina si daca vreti economic diesel... total deplasata comparatia si asta o demonstreaza masinile tunate de pe strazi, de la noi sau de la altii... referitor la acel update care este disponibil la RENAULT... l-am facut si eu acum 1 an si ceva, cel care l-a facut nu a fost in stare sa imi spuna daca pe masina a mai fost pus un update pana in acel moment sau ca va putea vedea in viitor acel update si imi spunea ca exista posibilitatea sa nu merga masina bine, exact asta a si fost... masina mergea total eronat la injectie, ineca, galopa etc nu mai spun ca mi-a adus la cunostinta ca nu se va putea reveni la softul anterior al masinii... cam asta este dotarea in toate reprezentantele indiferent de marca... le este interzis sa citeasca sau sa rescrie softuri sau sa modifice parametrii in cadrul acestora dupa bunul plac motiv pentru care nu li se pune la dispozitie aparatura necesara la astfel de interventii...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bas|cX
post 26 Jun 2007, 10:45
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 490
Joined: 18 April 07




clar si de la cutie se trage ..laguna a fost gandita pt confort ..nu pt liniute ......si a doua chestie puterea comapar-o ...s-ar putea sa fie diferita ....30 cai in plus sau in minus se simt ...


--------------------
none ex Lag 2 - none 1.9dci
Brasov
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianchiriac
post 26 Jun 2007, 12:50
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 16 May 06
From: Bucuresti




Am o parere extrem de proasta fata de mecanicii de pe la Reno (in special Cobalcescu). Sint unii prosti si aroganti, habar n-au pe ce lume traiesc si tu le dai pe mina masina pentru care muncesti de-ti sar ochii din cap.
Eu am facut chiptuning acum un an si ceva la ASPAD (e un link mai sus). Chiar se simt cei 30 de cai si nu am avut niciodata probleme. E drept ca mi-a sarit inima din chiloti acum doua luni cind mi-a sarit furtunul de la pompa de vacuum dupa ce mi s-a facut service-ul de 45.000 km si cretinii de la Cobalcescu ma puneau sa schimb toata turbina (approx 50 bulioane cu tot cu manopera). Una peste alta depinde muuult de stilul de condus.
Intr-adevar, Leguma nu a fost construita sa-i dai liniute pe strazi cu smecherii cu BMW-uri de 250 de cai si cine isi inchipuie ca o data tunata masina se va transforma intr-o bestie se insala. Lag-ul de turbina nu dispare, consumul e aproximativ la fel (chiar acum am facut un drum la Mamaia si inapoi, pe autostrada i-am dat constant 160km/h, consum mediu 7.2 l pe computerul de bord). Avantajul mare e ca rezerva de putere chiar te ajuta cind intri in depasiri sau prin oras cind vrei s-o arzi nitel mai repede.

This post has been edited by lucianchiriac: 26 Jun 2007, 12:51


--------------------
Volkswagen Passat 2007, V6 FSI 4Motion, 250CP
Enjoy,
Lucian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 26 Jun 2007, 15:42
Post #34


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- o alta afirmatie gratuita mi se pare acea ca faci chip tuning si tuning in general doar pentru ''liniute'', sunt pasionat de tuning inainte sa apara sau sa se stie la noi de sprint pe distante de 400m sau liniute, niciodata nu mi-am tunat masina sa fac pe cineva la liniute, mi-am tunat masina pentru performanta in rulare, pentru un look personalizat, pentru a avea ceva distinctiv si lista poate continua... nu spune nimeni ca daca ai tunat masina automat esti participant la curse legale sau nu deci nu vad de ce Laguna trebuie asociata cu liniute... faci chip tuning si pentru a avea mai mult atunci cand ai cu adevarat nevoie, cand ai de facut o depasire... sau cand ai chef de joaca cu cineva care iti subestimeaza masina in trafic, de ce nu? smile.gif deci sa incercam sa fim obiectivi si sa nu ne lasam intoxicati aiurea... tuning la motoare se face in toata lumea si daca era ceva rau in asta apareau probleme la nivel global nu cazuri izolate pentru care cea mai simpla scuza in a masca lipsa de profesionalism este ''e de la chip tuning''


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2025 - 21:12
Dacia