Oprire motor dupa 5 sec de la pornire la relanti, dupa pornire la aprox 5 sec motoru se opreste
![]() ![]() ![]() |
Oprire motor dupa 5 sec de la pornire la relanti, dupa pornire la aprox 5 sec motoru se opreste
AcerMate |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 30 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2007 ver.2.2, 1.6 16v
|
|||
d.dan |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 22 June 06 ![]() |
nu am testat-o singur
am fost la reprezentanta si acolo au gasit problema nu avea nici o problema la testul general ca nu mai stiau nici aia ce sa faca unu de acolo zice hai sa vedem bateria ca nu are altceva - bateria avea valoarea de 7, normal ar trebui sa fie de peste 14 la pornire incercati cu o baterie buna inainte bafta |
--------------------
renault
megane
2003, 1.6 16v, hatch
|
|
AcerMate |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 30 October 07 ![]() |
OK, o sa vorbesc cu un amic sa puna bateria lui intr-o dimineata sa pornesc la rece si vad atunci.
|
--------------------
Renault
Megane
2007 ver.2.2, 1.6 16v
|
|
Rares_TKR |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 September 08 ![]() |
bai fratzilor exact aceeashi problema am shi eu ... abia am facut RT am zis ca poate o rezolv asa.
da c sa vezi nu sa rezolvat absolut nimic . acum miau zis baietzii d la mach1 d la foishor (off topic sunt super baietzii) ca sa ma duc sa mio bage la calculator ... bun da unde shi calumea sa fie .... shtie careva va rog eu ca mor d nervi cu pornirea masii d parca e dacia lu bunicu d tre sa stau sa incalzeasca ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
- 1.6 16v
35000 km
|
|
AcerMate |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 30 October 07 ![]() |
Pai la Mach1 au calculator. "Ca lumea" ce intelegi prin asta? Si renunta la limbajul "shmeker" ca nu te inteleg.
|
--------------------
Renault
Megane
2007 ver.2.2, 1.6 16v
|
|
Sand man |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 10 January 10 ![]() |
Dupa ce mi-a murit motorul( megan2 1.6 16v) dupa pornire de vre-o 2 ori, am fost la sevice, nici o eroare gasita, dar totusi am schimbat bujiile,de atunci nu sa mai oprit.
Am un tremurat de motor la relanti , in sarcina motorul merge bine, am o intrbare pt voi: turatia de relanti e ok ? atasezi o poza sa vedeti unde sta acuma Attached thumbnail(s) reno.jpg ( Size: 715.38k ) Number of downloads: 1574 |
--------------------
Megan 2
motor 1.6 16v
2005
|
|
Avani |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Fix acolo sta si la mine.
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
RoboCoop |
![]()
Post
#38
|
![]() ren` Group: Members Posts: 1.165 Joined: 3 September 04 From: Deva ![]() |
aceasi problema am avut-o si o mai am si eu, prima data a fost de la acel senzor de pe volanta iar dupa accea nu mai dadea pe tester nici o eroare pana am descoperit ca este pompa de benzina, cateodata nu functioneaza.Am tracta-o la service si dupa ce au umblat la firele de sub bancheta a pornit iar dupa o sapt iarasi nu a mai pornit dar de data asta am miscat de fire si merge iar cand mai face figura asta numa ridic bancheta si misc firele .Incercati si voi sa umblati la firele care alimenteaza pompa de benzina
|
--------------------
Ex. Renault
Megane 2 1.6 16V 113 CP
- HD 09 PCM
2003 , Privilege Peugeot 307 SW 1.6 HDI
It's nice to be important But is more important to be nice |
|
mnxcc |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 4 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Problema asemanatoare: La rece porneste, sta 5-10sec dupa care se opreste. Trebuie sa o tin turata pe la 2-3000 ture circa 20 sec ca sa pot pleca. Altfel, la relanti se opreste.
Am fost la service, au pus-o pe tester si mi s-a spus ca este problema cu "Captor PMH" . Aveam 2 solutii, schimbarea lui (costa in jur de 350 RON) sau curatarea. Bineinteles, am ales curatarea lui. Acum nu mai are nicio problema. Am vazut ca este undeva in partea dreapta a motorului, dar nu stiu exact unde. Nu am fost inspirat sa-l inteb care este. Daac se mai intampla, ma gandesc sa-l curat eu. A folosit in spray de curatat contate. Acest captor PMH este acelasi lucru cu senzor volanta sau corp clapeta fluture? Stie cineva unde se afla,mai exact? Multumesc. |
--------------------
Renault
Megane 2
2003 Dynamique
|
|
AcerMate |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 30 October 07 ![]() |
Captor PMH inseamna "capteur point mort haut" pe franceza, adica senzor volanta pe romaneste. Este un rahat de piesa ce costa 65RON si se poate schimba in fata blocului cu motorul rece. Problema e ca daca e murdar sau defect creeaza probleme de pornire. La 350RON schimbarea mi se pare furt pe fata (tipic Reno).
|
--------------------
Renault
Megane
2007 ver.2.2, 1.6 16v
|
|
mnxcc |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 4 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru informatie.
Problema cu senzorul asta a aparut prima oara in octombrie anul trecut si acum,in iunie, din nou. In ambele situatii s-a curatat senzorul respectiv. Ma gandesc ca daca apare de 2 ori pe an nu-i mare bai sa-l curat chiar eu. Mi-e teama doar sa nu creeze vreo reactie in lant si sa afecteze si alte componente. |
--------------------
Renault
Megane 2
2003 Dynamique
|
|
Hack |
![]()
Post
#42
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Daca ti se intampla asa des s-ar putea sa fie defect senzorul.
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
adrian.php |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 1 June 10 ![]() |
De 3 zile am si eu o problema asemanatoare. In ultimele 3 dimineti porneste, sta la relanti, plec cu ea iar la primul colt cand o las pe liber se opreste. O pornesc din nou dar nu mai sta la relanti, se opreste. O pornesc o tin accelarata sa nu se opreasca si plec cu ea... dupa cateva minute de mers cu ea nu mai face nicio problema si merge toata ziua fara probleme. Astazi parca am simtit ca ar da si un pic in nas si ca zmuceste motorul un pic... dar s-ar putea doar sa mi se para.
A mai patit cineva ceva de genul asta..? Posibile cauze? Revin cu o completare... am zis ca poate e de la benzina si aseara am pus aditiv 2+2, dar degeaba dimineata am avut aceeasi problema. Nu a mai patit nimeni problema asta...? This post has been edited by adrian.php: 22 Jun 2010, 12:29 |
--------------------
Renault
Megane II Sedan 1.6 16V
- B-783-PHP
2003 [URL=http://www.tigarielectronice.eu]Tigara electronica[/URL]
|
|
Sand man |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 10 January 10 ![]() |
adrian.php exact asta patesc si eu de cateva zile.
Azi am fost la sevice , au pus laptopu si au sters o eroare stocata in piesa nr 4 dupa aia au scos piesa respectiva( nu stiu cum se numeste) si au curatat-o, masina merge acu bine. sa vedem zilele urmatoare. Attached thumbnail(s) reno.jpg ( Size: 88.6k ) Number of downloads: 1653 |
--------------------
Megan 2
motor 1.6 16v
2005
|
|
adrian.php |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 1 June 10 ![]() |
Sand man, la ce service ai fost si cat te-a costa?
Stie cineva cum se numeste si ce face piesa numarul 4 din poza de mai sus? This post has been edited by adrian.php: 22 Jun 2010, 12:52 |
--------------------
Renault
Megane II Sedan 1.6 16V
- B-783-PHP
2003 [URL=http://www.tigarielectronice.eu]Tigara electronica[/URL]
|
|
Sand man |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 10 January 10 ![]() |
Reprezentanta Cluj,
Dl.electrician de nota 10. Am platit doar o testare 75roni. A zis ca a mai intalnit acest defect si la altcineva , stergerea erorii respective a fost suficienta, nu a necesitat inlocuire de piesa . Inca nu sunt sigur 100% ca problema e rezolvata , sa vad cum se comporta masina zilele urmatoare. Piesa cred ca se numeste , decantor sau decalor, dar nu vreau sa vorbesc prostii... L.T http://www.reno.ro/Fulie-Defazoare-Zgomot-...t41838-s30.html This post has been edited by Sand man: 22 Jun 2010, 13:28 |
--------------------
Megan 2
motor 1.6 16v
2005
|
|
adrian.php |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 1 June 10 ![]() |
Ai stat langa el cand a curatat electrovalva respectiva? Este ceva complicat? Pentru ca din poza respectiva pare destul de usor de ajuns la ea si m-as baga sa o curat singur sa vad daca se rezolva problema.
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan 1.6 16V
- B-783-PHP
2003 [URL=http://www.tigarielectronice.eu]Tigara electronica[/URL]
|
|
19vik |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Electrovana decalor se numeste piesa aia:
QUOTE(19vik @ 16 Sep 2009, 16:29) Se poate verifica relativ simplu de catre oricine: se curata in prealabil locasul din jurul electrovanei de praf, ulei sau alte mizerii pentru a nu patrunde in motor, se deconecteaza mufa, se desface cu o tubulara de 10 surubul M6 cu care e prinsa pe lateral, se extrage din locas, daca nu a fost demontata nici-o data nu va iesi de buna voie, trebuie rotita un pic fortand de urechea de prindere (in nici-un caz de mufa care se poate sparge) apoi iese usor, se verifica starea de curatenie, daca sunt reziduuri de ulei se curata (cu un spray degresant de curatat motorul sau de curatat carburatoare), se verifica rezistenta electrica intre pini, care trebuie sa fie intre 6,7-7,7 ohm la 20 grade C, se verifica deplasarea/revenirea sertarului alimentand pinii si luand alimentarea, se monteaza la loc cu atentie sa nu se deterioreze o-ringul de etansare din chiulasa. Pe canalul circular din mijloc unde este intrarea de ulei in electrovana si mai departe catre fulie, este o sita cilindrica cu un sistem simplu de inchidere (undeva pe generatoarea cilindrului). La mine era desfacuta si cu un interstitiu de circa un mm, desi e un filtru suplimentar, era ca si cum n-ar fi. Singura nu se poate deschide, am incercat si nici n-a mai umblat nimeni la ea, asa era din fabrica, montata prost. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Sand man |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 10 January 10 ![]() |
Deci, spor la treaba si tine-ne la curent, e foarte simplu de curatat in 10 minute ai terminat.
|
--------------------
Megan 2
motor 1.6 16v
2005
|
|
adrian.php |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 1 June 10 ![]() |
Am curatat aseara electrovana decalor, senzorul de turatie si clapeta de aer.
Azi de dimineata nu s-a mai oprit! Dar acum am alta problema care cred ca a aparut din cauza ca am curatat clapeta de aer. Am scos bateria am lasat-o fara baterie cateva minute, am pus contactul si se auzea un bazait puternic de la clapeta, am lasat-o cateva minute dar nu s-a oprit bazaitul respectiv. Am pornit motorul, statea mai sus la relanti, dar dupa cateva pedale a coborat mai jos. Cand apas scurt pe pedala mai intai se aude un fasait care sincer nu stiu daca se auzea si inainte de curatare... dar nu cred ca se auzea (am masina de putin timp). Este normal? Trebuie resetat calculatorul? Masina merge, am mers cu ea vreo 50 de km de dimineata, a juns si la 170 ![]() Sunt curios maine de dimineata daca mai face figura cu opritul motorului... azi nu a facut dar poate a fost doar o intamplare. |
--------------------
Renault
Megane II Sedan 1.6 16V
- B-783-PHP
2003 [URL=http://www.tigarielectronice.eu]Tigara electronica[/URL]
|
|
bogdan_cirstea |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 October 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrian.php @ 23 Jun 2010, 09:30) Am curatat aseara electrovana decalor, senzorul de turatie si clapeta de aer. Azi de dimineata nu s-a mai oprit! Dar acum am alta problema care cred ca a aparut din cauza ca am curatat clapeta de aer. Am scos bateria am lasat-o fara baterie cateva minute, am pus contactul si se auzea un bazait puternic de la clapeta, am lasat-o cateva minute dar nu s-a oprit bazaitul respectiv. Am pornit motorul, statea mai sus la relanti, dar dupa cateva pedale a coborat mai jos. Cand apas scurt pe pedala mai intai se aude un fasait care sincer nu stiu daca se auzea si inainte de curatare... dar nu cred ca se auzea (am masina de putin timp). Este normal? Trebuie resetat calculatorul? Masina merge, am mers cu ea vreo 50 de km de dimineata, a juns si la 170 ![]() Sunt curios maine de dimineata daca mai face figura cu opritul motorului... azi nu a facut dar poate a fost doar o intamplare. Am si eu o rugaminte mare. Vreau sa curat si eu senzorul ala de turatii pentru ca la mine asta cred ca este buba dar nu stiu pe unde este! Am desfacut decalorul si clapeta, le-am curatat, se observa clar o imbunatatire iar inainte de asta, turatia facea ca nebuna, cred ca, calculatorul nu mai primeste informatia corecta de la acest senzor, in rest masina merge cum trebuie. Ar putea cineva sa puna o fotografie si o explicatie scurta a ei, pentru a incerca sa o curat si eu senzorul. Multumesc anticipat. Ps. In legatura cu garnitura de la decalor cred ca la mine nu a fost bine pusa, pentru ca am deasupra senzorului si pe langa el numai ulei. Am desfacut-o si am asezat-o exact cum am crezut si am citit aici si sper ca asta sa fie buba. Am mai citit ceva despre senzorul de la volanta, acela este cel cu pricina? |
--------------------
renault
megane II
- B 46 WBN
2004/estate 1,6 16v
|
|
denis84 |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 23 February 11 ![]() |
SALUTARE,CUMPAR ELECTROVANA DEFAZOARE PENTRU RENAUL MEGANE 2 ,2004,1.6,16V.ASTEPT OFERTE,DACA SUNTETI DIN ARGES MULT MAI BINE.
|
--------------------
renault
megane 2
2004
|
|
AcerMate |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 30 October 07 ![]() |
Poate cineva sa spuna unde este electrovana defazoare la Megane 2.2, 1.6 16v? Mersi.
|
--------------------
Renault
Megane
2007 ver.2.2, 1.6 16v
|
|
denis84 |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 23 February 11 ![]() |
QUOTE(AcerMate @ 13 May 2011, 16:07) ESTE A CINCEA BUJIE CUM TE UITI LA MOTOR DE LA DREAPTA LA STANGA SI ESTE PRINSA INTR-UN SURUB,IAR IN CAPAT VINE UN CONECTOR GRI DACA ESTE CA LA MEGANE SEDANE 1.6,16 VALVE.SPER CA NU AM GRESIT.This post has been edited by denis84: 14 May 2011, 19:20 |
--------------------
renault
megane 2
2004
|
|
AcerMate |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 30 October 07 ![]() |
QUOTE(denis84 @ 14 May 2011, 19:20) ESTE A CINCEA BUJIE CUM TE UITI LA MOTOR DE LA DREAPTA LA STANGA SI ESTE PRINSA INTR-UN SURUB,IAR IN CAPAT VINE UN CONECTOR GRI DACA ESTE CA LA MEGANE SEDANE 1.6,16 VALVE.SPER CA NU AM GRESIT. Adica asta? Attached thumbnail(s) decalor.jpg ( Size: 176.72k ) Number of downloads: 1245 |
--------------------
Renault
Megane
2007 ver.2.2, 1.6 16v
|
|
sebastian_reno |
![]()
Post
#56
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 17 September 10 ![]() |
Salutare tuturor,
Problema: Dimineata (motor rece), porneste la sfert, relantiul este ok, daca o accelerez pe loc se accelereaza si relantiul revine la turatia normala. Pana aici toate bune. Plec cu masina si in momentul in care apas ambreiajul, daca il tin mai mult apasat "moare" motorul. (daca schimb mai repede vitezele nu apuca sa scada turatia asa mult si nu moare motorul). Sunt zile cand nu moare motorul dar turatia scade foarte mult atunci cand apas ambreiajul (aproape de 500) dar imediat isi revine. Un alt simptom care l-am remarcat dimineata, este acela ca dupa pornire, in primii 200-300 metri atunci cand o accelerez, se tureaza dar masina nu isi ia demaraj (ca si cum ar da in nas, ceva de genu...) Dupa repornire nu mai face. De exemplu daca plec ziua cand este cald afara, chiar daca nu este pornita de cateva zile, nu face aceste "chestii". Banuiesc clapeta de acceleratie. Cand pun contactul, pe langa tiuitul specific al motorasului pas cu pas, se aude si o "rontaiala". Bujiile sunt schimbate, filtrele sunt schimbate toate. Pe tester clip imi da eroarea DF119 (senzor ax came), dar tocmai ce l-am inlocuit cu unul de origine deoarece cel vechi se stricase si mi se aprindea in bord check engine + service (dupa inlocuire check engine + service sau stins). Va rog un sfat, daca se poate. Cu respect, |
--------------------
renault
megane
2005 Sedan 1.6 16V 83kw
|
|
mumus |
![]()
Post
#57
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
cum ai rezolvat problema?
Intreb ptr ca eu am o singura problema, pe frig cu motorul rece da in gat 2-3 minute, dupa aia totul e ok, relantiul e ok si in alea 2-3 minute da opresc la semafor de exemplu, masina trage ok. Senzor ax came schimbat, eroare nu mai am in bord, da dimineata tot da in gat. This post has been edited by mumus: 31 Oct 2013, 15:28 |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Problema se manifesta aleator.Pornesc motorul si daca nu-l tin accelerat moare.Acum ,ce senzori am,pe volanta,senzor axa came,motoras relanti,si unde vin pozitionati,ca tot ma pregatesc de revizie,sa stiu ce le zic sa caute?Se memoreaza vreo eroare ce ar fi vizibila pe tester?
Acum,Loganul parintilor nu voia sa porneasca,insa dupa curatarea senzorului de pe volanta si-a revenit. |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
paul_avram |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Aceeasi problema, moartea motorului la relanti, am avut-o si eu, si am rezolvat-o saptamana aceasta. Problema a fost DOAR la senzorul de pe volanta, si anume traseul intre senzor si calc de injectie. masina o am SH, si probabil si vechiul proprietar a avut probleme cu senzorul, spun asta pentru ca "mecanicul" sau cine o fi fost a taiat firele intre calculator si mufa ce intra in senzor, le-a rasucit si le-a lipit cu izolier. Am gasit buba masurand rezistenta ohmica in mufa calculatorului de injectie. Cand masuram si miscam firele senzorului rezistenta varia de la 230ohm cat e normal pana la 800-900. Desfacand copexul ce proteja firele: surpriza, izolier si fire rasucite, cu contact slab.
Ca si paranteza, electrovana fuliei defazoare nu are nici o treaba la relanti, aceasta functioneaza intre 1500 si 4000rpm, senzorul axa came poate fi doar daca da erori in softul de testare ( senzor pe care l-am cumparat de pomana). MAi curatasem inainte corp clapeta si schimbasem bujiile. Ca si bujii, toti pe care i-am intrebat prin service-uri recomanda pe cele originale, eyquem sau champion. Eu am aflat prea tarziu aceasta info si mi-am luat niste ngk cu un singur crac, bineinteles compatibile. Tot acestia spun ca bujiile cu 3-4 craci, iridium, platinum ,etc pot face chiar rau masinii, si sincer eu ii cred. Deci, eu recomand pentru rezolvarea problemei in primul rand verificarea senzorului volanta, rezistenta ohmica a sa cat si traseul pana in calc de injectie, stergere erori, verificare bujii, corp clapeta curat, filtru aer. Daca apar alte erori trebuie tratate conform manual de reparatii. Succes, si sper ca am ajutat cu "patzania" mea datorata unor "profesionisti" care pun 2 fire cap in cap prin metoda rasucirii si protejarii cu banda izolatoare. Inca o paranteza, curatatul senzorului de pe volanta de span nu face mare branza, importanta e rezistenta sa (conform manual) si circuitului aferent This post has been edited by paul_avram: 18 Mar 2014, 13:06 |
--------------------
Renault
Megane
- PH 88 MRM
2004 / 1.6 16v k4m 760 / hatchback
|
|
bigpostman |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 24 May 11 ![]() |
EU SUNT CEL MAI RECENT INTRAT IN RANDUL CELOR DE MAI SUS...............DAR LA MINE E MULT MAI GRAV:SE PARE CA LA MOTOARELE 1,6.16V LA FIECARE DISTRIBUTIE SCHIMBATA TREBUIE SCHIMBAT SI PINIONUL DEFAZOR(NU STIU DE CE)......CHESTIE CARE NU S-A STIUT....SI CARE ,DIN SURSE RENAULT,SE PARE CA IN TIMP AR FACE RAVAGII SIMPTOMELE AR FI URMATOARELE:PORNIT INSTANT SI MURIT INSTANT LA RECE,IAR LA REPORNIRE CATEODATA INVARTE PANA LA ULTIMA SUFLARE A BATERIEI SI CU CHIU CU VAI O IA,PLECARE GREOAIE,TREPIDATII IN RELANTII,CONSUM UN PIC MAI RIDICAT,DIN CAND IN CAND SI DOAR LA DRUMURI LUNGI APARE MARTOR ANTIPOLUARE IN BORD IAR APOI DUPA UN TIMP DISPARE MIRACULOS,IAR LA DIAGNOZA IESE SENZORUL AXA CU CAME.......IN MOMENTUL ASTA AM INTINZATORUL PRAF,REGULATORUL BUSIT SI SUPAPELE NENOROCITE.........
|
--------------------
megane 2
bicorp
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 11:40 |