Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Oprire motor dupa 5 sec de la pornire la relanti, dupa pornire la aprox 5 sec motoru se opreste

AcerMate
post 24 Sep 2008, 15:16
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 30 October 07




d.dan se pare ca am aceeasi problema ca si tine. Poti te rog sa-mi zici cum ai testat bateria sa o testez si eu pe a mea.

Mersi.


--------------------
Renault Megane 2007 ver.2.2, 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
d.dan
post 25 Sep 2008, 08:19
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 22 June 06




nu am testat-o singur
am fost la reprezentanta si acolo au gasit problema
nu avea nici o problema la testul general ca nu mai stiau nici aia ce sa faca
unu de acolo zice hai sa vedem bateria ca nu are altceva - bateria avea valoarea de 7, normal ar trebui sa fie de peste 14 la pornire
incercati cu o baterie buna inainte
bafta




--------------------
renault megane 2003, 1.6 16v, hatch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AcerMate
post 25 Sep 2008, 08:41
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 30 October 07




OK, o sa vorbesc cu un amic sa puna bateria lui intr-o dimineata sa pornesc la rece si vad atunci.


--------------------
Renault Megane 2007 ver.2.2, 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rares_TKR
post 25 Sep 2008, 11:25
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 16 September 08




bai fratzilor exact aceeashi problema am shi eu ... abia am facut RT am zis ca poate o rezolv asa.
da c sa vezi nu sa rezolvat absolut nimic . acum miau zis baietzii d la mach1 d la foishor (off topic sunt super baietzii) ca sa ma duc sa mio bage la calculator ... bun da unde shi calumea sa fie .... shtie careva va rog eu ca mor d nervi cu pornirea masii d parca e dacia lu bunicu d tre sa stau sa incalzeasca death.gif death.gif death.gif


--------------------
Renault Megane II - 1.6 16v 35000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AcerMate
post 25 Sep 2008, 12:06
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 30 October 07




Pai la Mach1 au calculator. "Ca lumea" ce intelegi prin asta? Si renunta la limbajul "shmeker" ca nu te inteleg.


--------------------
Renault Megane 2007 ver.2.2, 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sand man
post 10 Apr 2010, 18:43
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 10 January 10




Dupa ce mi-a murit motorul( megan2 1.6 16v) dupa pornire de vre-o 2 ori, am fost la sevice, nici o eroare gasita, dar totusi am schimbat bujiile,de atunci nu sa mai oprit.
Am un tremurat de motor la relanti , in sarcina motorul merge bine, am o intrbare pt voi: turatia de relanti e ok ? atasezi o poza sa vedeti unde sta acuma


Attached thumbnail(s)
reno.jpg ( Size: 715.38k ) Number of downloads: 1574


--------------------
Megan 2 motor 1.6 16v 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 11 Apr 2010, 10:14
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Fix acolo sta si la mine.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RoboCoop
post 11 Apr 2010, 15:12
Post #38


ren`


Group: Members
Posts: 1.165
Joined: 3 September 04
From: Deva




aceasi problema am avut-o si o mai am si eu, prima data a fost de la acel senzor de pe volanta iar dupa accea nu mai dadea pe tester nici o eroare pana am descoperit ca este pompa de benzina, cateodata nu functioneaza.Am tracta-o la service si dupa ce au umblat la firele de sub bancheta a pornit iar dupa o sapt iarasi nu a mai pornit dar de data asta am miscat de fire si merge iar cand mai face figura asta numa ridic bancheta si misc firele .Incercati si voi sa umblati la firele care alimenteaza pompa de benzina


--------------------
Ex. Renault Megane 2 1.6 16V 113 CP - HD 09 PCM 2003 , Privilege
Peugeot 307 SW 1.6 HDI
It's nice to be important
But is more important to be nice
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mnxcc
post 9 Jun 2010, 19:23
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 4 November 05
From: Bucuresti




Problema asemanatoare: La rece porneste, sta 5-10sec dupa care se opreste. Trebuie sa o tin turata pe la 2-3000 ture circa 20 sec ca sa pot pleca. Altfel, la relanti se opreste.
Am fost la service, au pus-o pe tester si mi s-a spus ca este problema cu "Captor PMH" . Aveam 2 solutii, schimbarea lui (costa in jur de 350 RON) sau curatarea. Bineinteles, am ales curatarea lui. Acum nu mai are nicio problema.
Am vazut ca este undeva in partea dreapta a motorului, dar nu stiu exact unde. Nu am fost inspirat sa-l inteb care este. Daac se mai intampla, ma gandesc sa-l curat eu. A folosit in spray de curatat contate.

Acest captor PMH este acelasi lucru cu senzor volanta sau corp clapeta fluture?
Stie cineva unde se afla,mai exact?

Multumesc.


--------------------
Renault Megane 2 2003 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AcerMate
post 17 Jun 2010, 10:04
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 30 October 07




Captor PMH inseamna "capteur point mort haut" pe franceza, adica senzor volanta pe romaneste. Este un rahat de piesa ce costa 65RON si se poate schimba in fata blocului cu motorul rece. Problema e ca daca e murdar sau defect creeaza probleme de pornire. La 350RON schimbarea mi se pare furt pe fata (tipic Reno).


--------------------
Renault Megane 2007 ver.2.2, 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mnxcc
post 17 Jun 2010, 16:01
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 4 November 05
From: Bucuresti




Multumesc pentru informatie.
Problema cu senzorul asta a aparut prima oara in octombrie anul trecut si acum,in iunie, din nou. In ambele situatii s-a curatat senzorul respectiv. Ma gandesc ca daca apare de 2 ori pe an nu-i mare bai sa-l curat chiar eu. Mi-e teama doar sa nu creeze vreo reactie in lant si sa afecteze si alte componente.



--------------------
Renault Megane 2 2003 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 17 Jun 2010, 16:16
Post #42


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Daca ti se intampla asa des s-ar putea sa fie defect senzorul.


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian.php
post 22 Jun 2010, 08:48
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 1 June 10




De 3 zile am si eu o problema asemanatoare. In ultimele 3 dimineti porneste, sta la relanti, plec cu ea iar la primul colt cand o las pe liber se opreste. O pornesc din nou dar nu mai sta la relanti, se opreste. O pornesc o tin accelarata sa nu se opreasca si plec cu ea... dupa cateva minute de mers cu ea nu mai face nicio problema si merge toata ziua fara probleme. Astazi parca am simtit ca ar da si un pic in nas si ca zmuceste motorul un pic... dar s-ar putea doar sa mi se para.
A mai patit cineva ceva de genul asta..? Posibile cauze?


Revin cu o completare... am zis ca poate e de la benzina si aseara am pus aditiv 2+2, dar degeaba dimineata am avut aceeasi problema.
Nu a mai patit nimeni problema asta...?

This post has been edited by adrian.php: 22 Jun 2010, 12:29


--------------------
Renault Megane II Sedan 1.6 16V - B-783-PHP 2003
[URL=http://www.tigarielectronice.eu]Tigara electronica[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sand man
post 22 Jun 2010, 12:17
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 10 January 10




adrian.php exact asta patesc si eu de cateva zile.
Azi am fost la sevice , au pus laptopu si au sters o eroare stocata in piesa nr 4 dupa aia au scos piesa respectiva( nu stiu cum se numeste) si au curatat-o, masina merge acu bine. sa vedem zilele urmatoare.

Attached thumbnail(s)
reno.jpg ( Size: 88.6k ) Number of downloads: 1653


--------------------
Megan 2 motor 1.6 16v 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian.php
post 22 Jun 2010, 12:30
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 1 June 10




Sand man, la ce service ai fost si cat te-a costa?

Stie cineva cum se numeste si ce face piesa numarul 4 din poza de mai sus?

This post has been edited by adrian.php: 22 Jun 2010, 12:52


--------------------
Renault Megane II Sedan 1.6 16V - B-783-PHP 2003
[URL=http://www.tigarielectronice.eu]Tigara electronica[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sand man
post 22 Jun 2010, 13:17
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 10 January 10




Reprezentanta Cluj,
Dl.electrician de nota 10. Am platit doar o testare 75roni.
A zis ca a mai intalnit acest defect si la altcineva , stergerea erorii respective a fost suficienta, nu a necesitat inlocuire de piesa . Inca nu sunt sigur 100% ca problema e rezolvata , sa vad cum se comporta masina zilele urmatoare.

Piesa cred ca se numeste , decantor sau decalor, dar nu vreau sa vorbesc prostii...

L.T http://www.reno.ro/Fulie-Defazoare-Zgomot-...t41838-s30.html

This post has been edited by Sand man: 22 Jun 2010, 13:28


--------------------
Megan 2 motor 1.6 16v 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian.php
post 22 Jun 2010, 13:50
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 1 June 10




Ai stat langa el cand a curatat electrovalva respectiva? Este ceva complicat? Pentru ca din poza respectiva pare destul de usor de ajuns la ea si m-as baga sa o curat singur sa vad daca se rezolva problema.


--------------------
Renault Megane II Sedan 1.6 16V - B-783-PHP 2003
[URL=http://www.tigarielectronice.eu]Tigara electronica[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 22 Jun 2010, 14:22
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Electrovana decalor se numeste piesa aia:
QUOTE(19vik @ 16 Sep 2009, 16:29)
Se poate verifica relativ simplu de catre oricine: se curata in prealabil locasul din jurul electrovanei de praf, ulei sau alte mizerii pentru a nu patrunde in motor, se deconecteaza mufa, se desface cu o tubulara de 10 surubul M6 cu care e prinsa pe lateral, se extrage din locas, daca nu a fost demontata nici-o data nu va iesi de buna voie, trebuie rotita un pic fortand de urechea de prindere (in nici-un caz de mufa care se poate sparge) apoi iese usor, se verifica starea de curatenie, daca sunt reziduuri de ulei se curata (cu un spray degresant de curatat motorul sau de curatat carburatoare), se verifica rezistenta electrica intre pini, care trebuie sa fie intre 6,7-7,7 ohm la 20 grade C, se verifica deplasarea/revenirea sertarului alimentand pinii si luand alimentarea, se monteaza la loc cu atentie sa nu se deterioreze o-ringul de etansare din chiulasa.
Pe canalul circular din mijloc unde este intrarea de ulei in electrovana si mai departe catre fulie, este o sita cilindrica cu un sistem simplu de inchidere (undeva pe generatoarea cilindrului). La mine era desfacuta si cu un interstitiu de circa un mm, desi e un filtru suplimentar, era ca si cum n-ar fi. Singura nu se poate deschide, am incercat si nici n-a mai umblat nimeni la ea, asa era din fabrica, montata prost.
*




--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sand man
post 22 Jun 2010, 16:44
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 10 January 10




Deci, spor la treaba si tine-ne la curent, e foarte simplu de curatat in 10 minute ai terminat.


--------------------
Megan 2 motor 1.6 16v 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian.php
post 23 Jun 2010, 08:30
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 1 June 10




Am curatat aseara electrovana decalor, senzorul de turatie si clapeta de aer.
Azi de dimineata nu s-a mai oprit!

Dar acum am alta problema care cred ca a aparut din cauza ca am curatat clapeta de aer. Am scos bateria am lasat-o fara baterie cateva minute, am pus contactul si se auzea un bazait puternic de la clapeta, am lasat-o cateva minute dar nu s-a oprit bazaitul respectiv. Am pornit motorul, statea mai sus la relanti, dar dupa cateva pedale a coborat mai jos. Cand apas scurt pe pedala mai intai se aude un fasait care sincer nu stiu daca se auzea si inainte de curatare... dar nu cred ca se auzea (am masina de putin timp). Este normal? Trebuie resetat calculatorul? Masina merge, am mers cu ea vreo 50 de km de dimineata, a juns si la 170 smile.gif , doar ca se aude fasaitul respectiv si parca coboara mai greu turatia sub 1000.

Sunt curios maine de dimineata daca mai face figura cu opritul motorului... azi nu a facut dar poate a fost doar o intamplare.


--------------------
Renault Megane II Sedan 1.6 16V - B-783-PHP 2003
[URL=http://www.tigarielectronice.eu]Tigara electronica[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_cirstea
post 25 Jun 2010, 18:10
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 3 October 08
From: Bucuresti




QUOTE(adrian.php @ 23 Jun 2010, 09:30)
Am curatat aseara electrovana decalor, senzorul de turatie si clapeta de aer.
Azi de dimineata nu s-a mai oprit!

Dar acum am alta problema care cred ca a aparut din cauza ca am curatat clapeta de aer. Am scos bateria am lasat-o fara baterie cateva minute, am pus contactul si se auzea un bazait puternic de la clapeta, am lasat-o cateva minute dar nu s-a oprit bazaitul respectiv. Am pornit motorul, statea mai sus la relanti, dar dupa cateva pedale a coborat mai jos. Cand apas scurt pe pedala mai intai se aude un fasait care sincer nu stiu daca se auzea si inainte de curatare... dar nu cred ca se auzea (am masina de putin timp). Este normal? Trebuie resetat calculatorul? Masina merge, am mers cu ea vreo 50 de km de dimineata, a juns si la 170 smile.gif , doar ca se aude fasaitul respectiv si parca coboara mai greu turatia sub 1000.

Sunt curios maine de dimineata daca mai face figura cu opritul motorului... azi nu a facut dar poate a fost doar o intamplare.
*




Am si eu o rugaminte mare. Vreau sa curat si eu senzorul ala de turatii pentru ca la mine asta cred ca este buba dar nu stiu pe unde este! Am desfacut decalorul si clapeta, le-am curatat, se observa clar o imbunatatire iar inainte de asta, turatia facea ca nebuna, cred ca, calculatorul nu mai primeste informatia corecta de la acest senzor, in rest masina merge cum trebuie. Ar putea cineva sa puna o fotografie si o explicatie scurta a ei, pentru a incerca sa o curat si eu senzorul.


Multumesc anticipat.

Ps. In legatura cu garnitura de la decalor cred ca la mine nu a fost bine pusa, pentru ca am deasupra senzorului si pe langa el numai ulei. Am desfacut-o si am asezat-o exact cum am crezut si am citit aici si sper ca asta sa fie buba. Am mai citit ceva despre senzorul de la volanta, acela este cel cu pricina?


--------------------
renault megane II - B 46 WBN 2004/estate 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denis84
post 11 May 2011, 18:54
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 23 February 11




SALUTARE,CUMPAR ELECTROVANA DEFAZOARE PENTRU RENAUL MEGANE 2 ,2004,1.6,16V.ASTEPT OFERTE,DACA SUNTETI DIN ARGES MULT MAI BINE.


--------------------
renault megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AcerMate
post 13 May 2011, 16:07
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 30 October 07




Poate cineva sa spuna unde este electrovana defazoare la Megane 2.2, 1.6 16v? Mersi.


--------------------
Renault Megane 2007 ver.2.2, 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denis84
post 14 May 2011, 19:20
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 23 February 11




QUOTE(AcerMate @ 13 May 2011, 16:07)
Poate cineva sa spuna unde este electrovana defazoare la Megane 2.2, 1.6 16v? Mersi.
*

ESTE A CINCEA BUJIE CUM TE UITI LA MOTOR DE LA DREAPTA LA STANGA SI ESTE PRINSA INTR-UN SURUB,IAR IN CAPAT VINE UN CONECTOR GRI DACA ESTE CA LA MEGANE SEDANE 1.6,16 VALVE.SPER CA NU AM GRESIT.

This post has been edited by denis84: 14 May 2011, 19:20


--------------------
renault megane 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AcerMate
post 16 May 2011, 09:13
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 30 October 07




QUOTE(denis84 @ 14 May 2011, 19:20)
ESTE A CINCEA BUJIE CUM TE UITI LA MOTOR DE LA DREAPTA LA STANGA SI ESTE PRINSA INTR-UN SURUB,IAR IN CAPAT VINE UN CONECTOR GRI DACA ESTE CA LA MEGANE SEDANE 1.6,16 VALVE.SPER CA NU AM GRESIT.
*



Adica asta?


Attached thumbnail(s)
decalor.jpg ( Size: 176.72k ) Number of downloads: 1245


--------------------
Renault Megane 2007 ver.2.2, 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebastian_reno
post 31 May 2011, 09:28
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 17 September 10




Salutare tuturor,

Problema:

Dimineata (motor rece), porneste la sfert, relantiul este ok, daca o accelerez pe loc se accelereaza si relantiul revine la turatia normala. Pana aici toate bune.

Plec cu masina si in momentul in care apas ambreiajul, daca il tin mai mult apasat "moare" motorul. (daca schimb mai repede vitezele nu apuca sa scada turatia asa mult si nu moare motorul).
Sunt zile cand nu moare motorul dar turatia scade foarte mult atunci cand apas ambreiajul (aproape de 500) dar imediat isi revine.

Un alt simptom care l-am remarcat dimineata, este acela ca dupa pornire, in primii 200-300 metri atunci cand o accelerez, se tureaza dar masina nu isi ia demaraj (ca si cum ar da in nas, ceva de genu...)

Dupa repornire nu mai face.


De exemplu daca plec ziua cand este cald afara, chiar daca nu este pornita de cateva zile, nu face aceste "chestii".


Banuiesc clapeta de acceleratie. Cand pun contactul, pe langa tiuitul specific al motorasului pas cu pas, se aude si o "rontaiala".

Bujiile sunt schimbate, filtrele sunt schimbate toate.

Pe tester clip imi da eroarea DF119 (senzor ax came), dar tocmai ce l-am inlocuit cu unul de origine deoarece cel vechi se stricase si mi se aprindea in bord check engine + service (dupa inlocuire check engine + service sau stins).

Va rog un sfat, daca se poate.

Cu respect,


--------------------
renault megane 2005
Sedan 1.6 16V 83kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 31 Oct 2013, 15:12
Post #57


familist :)


Group: Members
Posts: 668
Joined: 13 July 10
From: Brasov




cum ai rezolvat problema?
Intreb ptr ca eu am o singura problema, pe frig cu motorul rece da in gat 2-3 minute, dupa aia totul e ok, relantiul e ok si in alea 2-3 minute da opresc la semafor de exemplu, masina trage ok. Senzor ax came schimbat, eroare nu mai am in bord, da dimineata tot da in gat.

This post has been edited by mumus: 31 Oct 2013, 15:28


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 10 Mar 2014, 22:08
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Problema se manifesta aleator.Pornesc motorul si daca nu-l tin accelerat moare.Acum ,ce senzori am,pe volanta,senzor axa came,motoras relanti,si unde vin pozitionati,ca tot ma pregatesc de revizie,sa stiu ce le zic sa caute?Se memoreaza vreo eroare ce ar fi vizibila pe tester?

Acum,Loganul parintilor nu voia sa porneasca,insa dupa curatarea senzorului de pe volanta si-a revenit.


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_avram
post 18 Mar 2014, 13:05
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 29 January 11
From: Bucuresti




Aceeasi problema, moartea motorului la relanti, am avut-o si eu, si am rezolvat-o saptamana aceasta. Problema a fost DOAR la senzorul de pe volanta, si anume traseul intre senzor si calc de injectie. masina o am SH, si probabil si vechiul proprietar a avut probleme cu senzorul, spun asta pentru ca "mecanicul" sau cine o fi fost a taiat firele intre calculator si mufa ce intra in senzor, le-a rasucit si le-a lipit cu izolier. Am gasit buba masurand rezistenta ohmica in mufa calculatorului de injectie. Cand masuram si miscam firele senzorului rezistenta varia de la 230ohm cat e normal pana la 800-900. Desfacand copexul ce proteja firele: surpriza, izolier si fire rasucite, cu contact slab.
Ca si paranteza, electrovana fuliei defazoare nu are nici o treaba la relanti, aceasta functioneaza intre 1500 si 4000rpm, senzorul axa came poate fi doar daca da erori in softul de testare ( senzor pe care l-am cumparat de pomana). MAi curatasem inainte corp clapeta si schimbasem bujiile. Ca si bujii, toti pe care i-am intrebat prin service-uri recomanda pe cele originale, eyquem sau champion. Eu am aflat prea tarziu aceasta info si mi-am luat niste ngk cu un singur crac, bineinteles compatibile. Tot acestia spun ca bujiile cu 3-4 craci, iridium, platinum ,etc pot face chiar rau masinii, si sincer eu ii cred.
Deci, eu recomand pentru rezolvarea problemei in primul rand verificarea senzorului volanta, rezistenta ohmica a sa cat si traseul pana in calc de injectie, stergere erori, verificare bujii, corp clapeta curat, filtru aer. Daca apar alte erori trebuie tratate conform manual de reparatii.
Succes, si sper ca am ajutat cu "patzania" mea datorata unor "profesionisti" care pun 2 fire cap in cap prin metoda rasucirii si protejarii cu banda izolatoare.

Inca o paranteza, curatatul senzorului de pe volanta de span nu face mare branza, importanta e rezistenta sa (conform manual) si circuitului aferent

This post has been edited by paul_avram: 18 Mar 2014, 13:06


--------------------
Renault Megane - PH 88 MRM 2004 / 1.6 16v k4m 760 / hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigpostman
post 5 Sep 2014, 21:28
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 24 May 11




EU SUNT CEL MAI RECENT INTRAT IN RANDUL CELOR DE MAI SUS...............DAR LA MINE E MULT MAI GRAV:SE PARE CA LA MOTOARELE 1,6.16V LA FIECARE DISTRIBUTIE SCHIMBATA TREBUIE SCHIMBAT SI PINIONUL DEFAZOR(NU STIU DE CE)......CHESTIE CARE NU S-A STIUT....SI CARE ,DIN SURSE RENAULT,SE PARE CA IN TIMP AR FACE RAVAGII SIMPTOMELE AR FI URMATOARELE:PORNIT INSTANT SI MURIT INSTANT LA RECE,IAR LA REPORNIRE CATEODATA INVARTE PANA LA ULTIMA SUFLARE A BATERIEI SI CU CHIU CU VAI O IA,PLECARE GREOAIE,TREPIDATII IN RELANTII,CONSUM UN PIC MAI RIDICAT,DIN CAND IN CAND SI DOAR LA DRUMURI LUNGI APARE MARTOR ANTIPOLUARE IN BORD IAR APOI DUPA UN TIMP DISPARE MIRACULOS,IAR LA DIAGNOZA IESE SENZORUL AXA CU CAME.......IN MOMENTUL ASTA AM INTINZATORUL PRAF,REGULATORUL BUSIT SI SUPAPELE NENOROCITE.........


--------------------
megane 2 bicorp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 11:40
Dacia