Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 9 10 11 12 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

schimb ulei, recomandari

AeoN
post 26 Apr 2013, 20:40
Post #301


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 13 April 09
From: Craiova




Salut

LA ulei alegi ce vrei tu,dar dupa parerea mea indicat ar fi un 5w40 fullsintetic(daca ar fi dupa mine as merge numai pe Motul sau LiquiMoly),eu am bagat 5w40 liqui moly si o cutie de Mos2 si pot sa spun ca este o diferenta.
La filtru alege un filtru bun(mai scump)
La ulei de cutie eu am ales elf 75w80(parca Tranself nfj 75w80)
La servo am Mobil 1 ATF220(este uleiul de cutie automata-specificatie dextronII)
La filtru benzina alege tot unul mai de mijloc nici cel mai ieftin nici cel mai scump



Vezi ca se pot scimba si acasa nu trebuie sa te duci neaparat la service

Bafta!

26 Apr 2013, 22:05:
Ce mai vroiam sa-ti spun,dintr toate cel mai bine pt masina ta ar fi sa iei un ulei de motor de calitate.

Cum am mai spus bagai un 5w40 si daca nu consuma mai mult de 1l intre schimburi lasa-l asa(daca iti permiti financiar)consumul de ulei .

Din ce am citit pe aici se pare ca nimeni nu intelege cum functioneaza practic un motor,
toate motoarele consuma ulei cine zice alceva inseamna ca este neinformat,asa ca daca auzi pe vreunul ca zice ca motorul lui nu a mancat ulei intre schimburi nu stie ce vorbeste(cautati pe net sa vedeti cat ulei consuma un motor de BMW M5 nou si ca fabrica recomanda sa mergi cu o rezerva dupa tine...... wink.gif .

Este adevarat ca daca motorul este intr-o stare cat mai buna(si utilizat in regim normal) consumul de ulei este neglijabil


This post has been edited by AeoN: 26 Apr 2013, 21:05


--------------------
Renault Laguna 1.8 8V 1997 RTE - DJ 09 DZB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
qazwer
post 28 Apr 2013, 17:17
Post #302


qazwer


Group: Members
Posts: 43
Joined: 24 March 13




Am auzit delaun prieten ca e mai bine sa pui ulei de motor diesel pe un motor pe benzina e adevarat?


--------------------
Ford / Renault Focus / Laguna 1 ph2 2001 / 02-11-1999 - IS - 30 - ARF
In viata nu primesti ceea ce meriti ci ceea ce NEGOCIEZI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ussu
post 28 Apr 2013, 20:55
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 6 August 10
From: SATU MARE




AeoN de unde sti tu ca fiecare laguna consuma ulei poate varianta ta dar a mea nu consuma nu vb in numele tuturor ca nu ai de unde sti exact ca un motor consuma sau nu


--------------------
renault laguna I 1999 CONCORDE - SM 09 MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AeoN
post 28 Apr 2013, 21:44
Post #304


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 13 April 09
From: Craiova




biggrin.gif
Datorita principiului de functionare sa stii ca orice motor consuma ulei,fie el de Renault,Bmw sau mai stie eu ce marca........asa ca si a ta consuma ulei.
Daca tie nu iti consuma inseamna ca tu ai niste segmenti speciali in motorul tau.

Sa mai stii tu ca la fiecare motor etanseitatea intre piston si cilindrii nu este perfecta si astfel pe linga segmentii tai ce extraordinari trece si o parte din gazele din cilindru(ulei ars,benzina,motorina arsa,apa samd....exista intre segmenti si cilindri o pelicula de ulei care se arde,altfel daca nu ar exista aceasta pelicula pistoanele s-ar bloca foarte repede..................

Din aceasta cauza un motor consuma cel mai mult ulei la turatii mari si la deceleratii


Uite,ca sa te convingi gaseste epuratorul de gaze de la motorul tau si lasa-l desfacut si observa ce se intampla.



--------------------
Renault Laguna 1.8 8V 1997 RTE - DJ 09 DZB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ussu
post 1 May 2013, 07:02
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 6 August 10
From: SATU MARE




AeoN sincer sa fiu eu de la schimb la schimb nu am lipsa ulei deloc masina are 85.000 km reali ,iar inainte de asta am vandut lagune foarte multe iar fiecare masina la mine cand o aduc ii schimb uleiul si se intampla ca mai faceam schimbul din nou tot eu dar nu am avut lipsa ulei


--------------------
renault laguna I 1999 CONCORDE - SM 09 MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mudman1
post 2 May 2013, 14:34
Post #306


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 6 January 13




QUOTE(AeoN @ 28 Apr 2013, 22:44)
biggrin.gif
Datorita principiului de functionare sa stii ca orice motor consuma ulei.....
*




AeoN, ai dreptate, dar depinde cât ulei consuma. Se prea poate ca de la un schimb la altul sa nu observi pe joja 100 -200 ml... In mod normal , se spune ca un motor nu consuma ulei dacă nu trebuie complectat mai mult de 1/2 l de ulei intre 2 schimburi. Apoi, dacă știi ca etanșeitatea nu-i perfecta, atunci știi ca nu-i perfecta și în sens invers iar o parte din combustibilul ne ars se duce în baia de ulei, ce-i drept foarte putin făcând mai dificila observarea celor 100-200 ml lipsa la apel wink.gif

Acum, sa-ți spun ca dacă schimbi uleiul recomandat în cartea autovehiculului cu unul care are vâscozitatea la rece mai mica ( 5w40 in loc de 10w40 spre exemplu) atunci apare și acel consum de ulei pe care-l menționezi. tongue.gif
Ulei de calitate= preț de calitate, fiecare după buzunar, eu am schimbat cu ESSO în toate mașinile și n-am avut probleme cu motoarele de când ma știu. Totul e sa schimbi la timp (km sau 2 ani) Apropos, de obicei dacă circuli numai în oraș, trebuie schimbat uleiul cam la jumătatea km recomandați de carte, dacă conduci mai sportiv, la fel pentru ca in definitiv contează numărul te rotații pe care le face arborele cotit,sau numărul de acționari ale supapelor,etc, totul legat de durata de funcționare a motorului înmulțit cu rpm.. De aceea motoarele industriale au un număr de ore de funcționare pentru care se schimba uleiul.


--------------------
Renault Latitude Luxury 2.0cdi/ 175 CP/ BVA / 2013
Laguna 1 Privilege 1.8/90 cp benz. man. '93
Laguna 2 Initiale 2.2cdi/150cp BVA/2003
Toyota Corolla Sol 1.6/132cp benz. man. 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AeoN
post 2 May 2013, 22:42
Post #307


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 13 April 09
From: Craiova




Salut

Intradevar sunt de acord cu tine,ceea ce se vede pe joja si multi zic ca masina lor nu consuma nici un gram de ulei poate fi o combinatie de ulei cu combustibil nears si vapori de apa.

De aceea iarna nivelul la ulei apare pe joja mai mult decat vara--de,iarna nu-i ca vara biggrin.gif

Oricum eu sunt adpetul uleiurilor full sintetice chiar daca sunt mai scumpe isi merita banii..parerea mea.

Acum daca va uitati in cartea d-voastra o sa vedeti ca producatorul da mai multe variante de vascozitati ale uleiului de obicei in functie de temperatura mediului.

De ex , la mine ,in Autodata imi da:5w30 10w30,10w40 si atentie 5w40,asa ca mi se pare o prostie sa-i bag un 10w40 mineral cu cativa aditivi prin el si sa nu-i bag un 5w40 sintetic care este mult superior,chiar daca pe acesta din urma il consuma mai mult(dar in limite normale).

Acum sincer sa fiu cred ca cel mai potrivit pentru mine ar fi un 5w30,datorita faptului ca eu folosesc masina 90% din timp in oras,si de multe ori w40 nici nu ajunge la temperatura optima...........dar aceasta este alta discutie



--------------------
Renault Laguna 1.8 8V 1997 RTE - DJ 09 DZB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreias
post 6 May 2013, 16:43
Post #308


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 September 12




am pus ulei mobil 1 10w40 full sintetic si am mers pana acu, circa 3000km si vreau sa spun ca motorul este mai elastic si urca mai usor in turatii ;se comporta mai bine fata de uleiul castrol 10w40 semi sintetic folosit pana la schimb
si fara pic de consum, autoturismul avand acum 260.000km.

This post has been edited by andreias: 6 May 2013, 16:44


--------------------
renault laguna 1 phase 2 1998 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion i
post 27 May 2013, 22:27
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 5 May 10
From: Craiova




Motorul meu mai pierde ulei, mecanicul mia zis ca sa schimb garnitura de la galeria de evacuare ca pe acolo da ulei, dar mai merge asa si azi am mai completat cu ulei cam 400 ml. Imi mai pierdea pe la capcul pe unde se pune ulei in motor, acolo la capac are un oring care se cam uzease, se intarise si nu mai etansa bine se misca ca naiba capacul , si azi lam schimbat oringul,acum intra fortat. Dupa ce am facut aceste 2 operati pe seara am plecat prin oras si am observat ca masina merge mai bine, trage foarte bine. Sa conteze ca nu era capacul fix acolo la alimentarea cu ulei. Ulei avea aproape 1/3 din distanta dintre maxim si minim.


--------------------
renault laguna 1 11-1998 1.8: 16 v: 120 cp. RXE, gpl milano - GJ-84-ALN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 19 Aug 2013, 22:57
Post #310


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




QUOTE(Adi R5 @ 22 Nov 2012, 00:06)
...si au mai trecut 10.000km...a 4-a revizie motor...ulei Mobil 10W-40 si filtre Mann (ulei si aer) + filtru polen Mahle

[attachmentid=1627852038] [attachmentid=1627852039]

cost total : 220 ron + 1 pachet de Kent tongue.gif
*




inca (aprox) 10.000km....pentru a 5-a oara Mobil1 10W40 si filtrele MANN.
Preturi:
- ulei motor , 5L ........................ . 106 ron
- filtru ulei motor ......................... 14 ron
- filtru aer ................................... 75 ron
- filtru motorina ........................... 130 ron

KM: 190.252.


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion i
post 10 Oct 2013, 17:55
Post #311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 5 May 10
From: Craiova




Ce ulei sa mai bag in motor... elf se spune cai prost se fabrica in sibiu, liquil moly cu Mos2 se spune cai bunicel si cai facut in germania la fel si pennasol e facut tot acolo. Acum am pennasol. E bine sa se mearga pe acelasi ulei sa nu schimbi firma? eu mai completez un L/schimb imi pierde pe undeva.... Filtrul se schimba la fiecare filtru ulei sau unul da unul nu cand e acelasi ulei. Astept sfaturi de la mecanici care au habarn despre motoare. multumesc

10 Oct 2013, 18:13:
masina are peste 200 mii, 10w40 sau 5w40? pana acum am mers pe 10w40

This post has been edited by scorpion i: 10 Oct 2013, 18:13


--------------------
renault laguna 1 11-1998 1.8: 16 v: 120 cp. RXE, gpl milano - GJ-84-ALN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 14 Oct 2013, 10:53
Post #312


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Nu-s mecanic dar, daca la 10w40 completezi fara sa ai pierderi/scurgeri ci se duce prin ardere, nu as trece la 5w40.
Filtrul trebuie schimbat la fiecare schimb de ulei.
Daca se colmateaza atunci va lasa sa treaca ulei nefiltrat catre motor.

This post has been edited by DMP: 14 Oct 2013, 10:53


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion i
post 15 Oct 2013, 19:33
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 5 May 10
From: Craiova




Gata am cumparat astazi ulei motor liqui moly 10w40 5 l =115lei , filtru ulei renault=15 lei si filtru aer man 40 lei.
Joi fac schimbul, imi pierde ulei pentru ca e pe partea dinspre sofer a motorului ud... ms


--------------------
renault laguna 1 11-1998 1.8: 16 v: 120 cp. RXE, gpl milano - GJ-84-ALN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabryel.GLN
post 20 Oct 2013, 10:39
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.839
Joined: 14 December 09
From: Constanța




Pentru 1.8 16v cu 134000 km ce ulei ar fii cel mai bun?


--------------------
Renault Espace V INITIALE PARIS 2016/1.6 dci 160CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexul
post 20 Oct 2013, 18:58
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 10 October 13
From: Bucuresti




un ulei ptr 1.6 16 valve? 190 mii km...ma gandeam la 10w40

This post has been edited by Alexul: 20 Oct 2013, 21:50


--------------------
Renault Laguna 1998 - GPL Tomasetto Stag 4 Q-box
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 20 Oct 2013, 19:47
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Eu bag Elf 5w40 si masina are aproape 300.000 km (1.6 16v). Motorul merge perfect, e silentios si iarna la -20 grade nu merge cu marmelada.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexul
post 20 Oct 2013, 21:50
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 10 October 13
From: Bucuresti




nu este prea subtire?


--------------------
Renault Laguna 1998 - GPL Tomasetto Stag 4 Q-box
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 21 Oct 2013, 11:06
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Nu este prea "subtire". Gandeste-te ca vine iarna si ai nevoie de un ulei care sa asigure ungerea si la temperaturi de -20 grade. Un 5W este net superior unui 10W in privinta asta, plus ca este sintetic, deci teoretic ar trebui sa reziste mai multi km. Eu oricum fac schimbul de ulei la 10.000 km, deci pentru unii asta nu e un argument.

Am avut in fosta masina 10W40 si la -20 sau -25, nu mai stiu cate grade erau afara, motorul mergea parca infranat- nu vreau sa-mi imaginez ce uzura provoaca in primele minute de functionare la rece.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 29 Oct 2013, 12:05
Post #319


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Salut,
Postez si eu aici ... deoarece nu am gasit unde in alta parte.

Ideea e urmatoarea, aseara cand am plecat de la munca doamna din bord a inceput sa povesteasca "oil level is low. Please check and top up oil immediately on a plane surface" - sau ceva de genu, timp in care liniutele de la Oil Level clipeau. Ma uit pe joja, avea dreptate...aproape de minim. Faza e ca nu stiu cum si unde a disparut. Fum nu scoate (sa zici ca-l mananca), sub masina e curat (si a stat nemiscata timp de 2 saptamani). Azi dimineata am pus-o pe rampa si nu curge, scutul e uscat, in jurul filtrului e curat...

Schimbul de ulei a fost facut in luna august si s-au pus 5.6L conform softului de la service. Atunci arata full (si pe joja si pe bord), si nu am facut decat vreo 150km (foarte putin). Daca conteaza, am folosit acelasi tip de ulei ca si in ultimele doua schimburi, ELF Excellium 5w-40. Idei ?


LE: abia acum observ c'am postat in aria Laguna 1.

This post has been edited by melcu: 29 Oct 2013, 17:30


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privilege 3.0 V6 CVA - B-33-RTN
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pixule
post 18 Dec 2013, 19:43
Post #320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 25 February 06
From: Zalau




salut. eu am ~220000 km... 10w40, care ar fi timpul sa il schimb. de consumat ulei nu prea, probabil e in categoria acea putin vizibila cum spun unii colegi forumisti. din pacate, tachetii zornaie, si asta ma face sa ma indrept spre un 15w40.. ce parere aveti, scade iarna asta sub -15 grade, sa se ingroase uleiul prea tare si sa "stranga"motorul? laugh.gif


--------------------
Renault Laguna 1ph2 RXE 1.6/16v/107 - SJ69LOL
Cateodata ajungi la concluzia ca e mult mai bine sa fii prost.Desi la mine e cam tardiv acum sa ma mai gandesc la asta.Altii insa o pot face cu succes
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ss_remus
post 19 Dec 2013, 00:00
Post #321


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 June 12




E normal sa consume ulei, cam 1l la 1000km dupa cum scrie in manual. Daca consuma mai mult e problema. Si uite si un tabel tot din manual cu temperaturile.



Attached thumbnail(s)
nivel_ulei.JPG ( Size: 351.7k ) Number of downloads: 661
ulei.JPG ( Size: 53.81k ) Number of downloads: 659


--------------------
Renault Laguna B56/ Alfa Romeo 1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
svg_gabriel10
post 26 Dec 2013, 16:58
Post #322


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 17 November 13
From: Madrid




Va salut!
@ss_remus, cred ca e o greseala de tipar, ba chiar sunt convins. Imagineaza-ti ca ar fi adevarat: schimbul il faci la 10.000km, dci ar trebui sa umbli cu inca 10 litri de ulei dupa tine intre schimburi smile.gif). Deci este aberanta faza din carte.
Am avut Opel Vectra C din 2008, diesel 1.9 16v, iar in cartea acestuia zicea ca standard...consumul de ulei este de pana la 600 grame la 10.000km, adica insesizabil.

@melcu, este fizic imposibil sa dispara uleiul fara urme. Ca urmare, daca nu ai absolut nicio scurgere vizibila sub motor, ramane valabil faptul ca il mananca motorul. Tu poate nu vezi fumul alb-albastrui, dar el iese. Mai ales daca nivelul iti scade intr-o perioada mai lunga de timp, e logic sa nu se observe cine stie ce. Garnitura de chiulasa cere schimbata...

Masina mea are 240.000km si (cred) 5w40 nu stiu ce marca, dar in seara asta am facut schimbul si am trecut pe 10w40 ELF.
Off-topic: Pentru filtrul de benzina ma ajuta cineva? Am filtru in pompa din rezervor sau pe traseul tevilor? Sau ambele?

Cu respect!

26 Dec 2013, 22:25:
Revin, cu un "atac" asupra lui ss_remus! smile.gif
In cartea masinii mele spune clar ca: DACA consumul de ulei depaseste 0,5 litri la 1.000km...trebuie sa mergi la un agent Renault urgent. Implicit e un consum exagerat de mare, in urma caruia trebuiesc facute urgent reparatii! excl.gif
Dovada!?
DANGER.png ( Size: 6.47mb ) Number of downloads: 643

Concluzie: Tranteste-i cartea de cap celui care a tiparit-o !! ph34r.gif

This post has been edited by svg_gabriel10: 26 Dec 2013, 23:25


--------------------
Volkswagen Passat 2.0 tdi CR 140cp 2009 - ...
Megane2 2005, 1.6 16V,83kW
Vectra C 2008,1.9 16v, Z19DTH 150cp
Mazda 626 1998, 1.8 16v 90cp
Focus 2000, 1.4 16V, 75cp
Vectra A 1993, 1.8 90cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adipopescu
post 13 Jan 2014, 12:08
Post #323


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 9 October 10




Pentru colegulSVG_Gabriel10 .Cand am facut prima data revizia la R-ul acum 3 ani cand l-am luat de ocazie) am vrut sa ii schimb si filtrul de benzina dar cei de la service mi-au spus ca filtrul e cu pompa cu tot.Masina e din 1999.


--------------------
Renault Megane 3 Grandtour 2010 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 13 Jan 2014, 12:27
Post #324


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




@svg_gabriel10 merci de sfat. Am identificat problema mea; una (sau ambele) fulii defazore. Scuipa ulei numai cand ii dau in goarna.

Trebuie sa le schimb.


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privilege 3.0 V6 CVA - B-33-RTN
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 3 Jul 2014, 01:35
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




QUOTE(Adi R5 @ 21 Sep 2010, 22:41)
schimbat azi la 159.300 km ...pus mobil1 10w40... super 2000 x1....al 2-lea schimb ptr laguna cu acest "model" de ulei.
*




QUOTE(Adi R5 @ 18 Oct 2011, 20:20)
al-3 lea schimb de ulei motor cu Mobil1 Super 2000 etc...la 172.000km (rotunjit)

Ulei 5L ............... 120 ron
Filtru aer Mann ..... 40 ron

Sa auzim de bine!
*




QUOTE(Adi R5 @ 19 Aug 2013, 23:57)
inca (aprox) 10.000km....pentru a 5-a oara Mobil1 10W40 si filtrele MANN.
Preturi:
- ulei motor , 5L ........................ . 106 ron
- filtru ulei motor .........................  14 ron
- filtru aer ...................................  75 ron
- filtru motorina ........................... 130 ron

KM: 190.252.
*



Inca o revizie motor cu reteta bine stiuta : ulei motor de la Mobil si filtru ulei de la Mann .

KM: 200.505.


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexul
post 3 Jul 2014, 09:36
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 10 October 13
From: Bucuresti




Cum dracu e normal ca in 1000 km sa consume 1L sau 0.5L de ulei? Asta inseamna sa umblu dupa mine cu bidon de 40L de camion...eu fac 1000 km intr o luna.
La mine in 10.000 km consuma in jur 400 grame. Sunt la schimbul nr 3...ulei castrol magnatec 10w40.

This post has been edited by Alexul: 3 Jul 2014, 09:36


--------------------
Renault Laguna 1998 - GPL Tomasetto Stag 4 Q-box
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulex80
post 3 Jul 2014, 12:06
Post #327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 10 May 08
From: tg mures




Nu te mira, la Astra G in manual scria consum ulei 0.6l/1000 Km.

Acuma daca e greseala de tipar nu stiu.



--------------------
renault Espace și Scenic 2004/2007 - MS-13-JTW
Espace 4 PH 1 2.0T 2004
Scenic 2 PH 2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
svg_gabriel10
post 3 Jul 2014, 21:17
Post #328


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 17 November 13
From: Madrid




Va salut! Nu dau cu parul in cap nimanui, dar zic fapt concret:
Masina mea a implinit ieri 250.000km si merge cu ulei ELF 5W30.
Mi-a consumat foarte putin, dovada fiind ca doar in rampa/panta imi arata o liniuta in locul cerculetului. Stilul meu de condus e destul de agresiv.
Dupa 11.000km, uleiul din baie are aceeasi culoare ca in bidon. Daca nu ma credeti, va arat poza smile.gif)
E normal sa se consume putin ulei, mai ales la diesel. E la fel ca si aerul. Daca umfli o punga cu aer si etans respiri in ea, dupa 3 inhalari te sufoci. Orice substanta isi pierde proprietatile in timp (cantitativ si calitativ).


--------------------
Volkswagen Passat 2.0 tdi CR 140cp 2009 - ...
Megane2 2005, 1.6 16V,83kW
Vectra C 2008,1.9 16v, Z19DTH 150cp
Mazda 626 1998, 1.8 16v 90cp
Focus 2000, 1.4 16V, 75cp
Vectra A 1993, 1.8 90cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AeoN
post 3 Jul 2014, 21:26
Post #329


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 13 April 09
From: Craiova




producatorul iti ofera niste marje.Nu calculeaza consumul de ulei la fiecare persoana si stil de mers.
Un exemplu--Asa cum iti da si turatia maxima la motor-6000 asa iti da si maximul de consum de ulei.
Pentru a mia oara,orice motor cu combustie interna consuma ulei asa este construit.
Din curiozitate uitati-va la golf pe forum,cosumuri de 1-1,5l la schimb pentru motoare mai noi ca ale noastre,motoarele de Renault in general nu sunt consumatoare mari de ulei-ca cele de VW,Opel,BMW de ex.


--------------------
Renault Laguna 1.8 8V 1997 RTE - DJ 09 DZB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nec100
post 3 Jul 2014, 21:33
Post #330


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 26 June 14




QUOTE(AeoN @ 26 Apr 2013, 20:40)
eu am bagat 5w40 liqui moly si  o cutie de Mos2 si pot sa spun ca este o diferenta.

Parca ai fi cristi.r, numai ala indoieste uleiurile cu MoS2. Desi el recomanda la altii sa puna toata cutia , de fapt el isi pune 1 treime de cutie in al sau Logan 1,4

bisulfura de molybden (MoS2) nu este buna in motor, deoarece este parte solida si nu se amesteca bine cu uleiurile. MoS2 este bun doar pentru axa cu came, dar in schimb iti afecteaza cuzinetii, fusurile paliere si manetoane de la vibrochen/ambielaj.

Chiar CUMMINS interzice a se folosi MoS2 in uleiuri deoarece este foarte nociv,conform testelor pe care le-au facut.


--------------------
dacia VN 10/2012 - VN
“Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving” / Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 9 10 11 12 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 00:27
Dacia