Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Expertize care distrug viata.

viulian
post 28 Jun 2006, 07:18
Post #1


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




"In Romånia, nu e complicat sa mori cu dreptatea in mina. Iar in cazul celor implicati in accidente rutiere, expresia „mortul e de vina” a devenit, cu ajutorul unor experti tehnici auto incompetenti sau bine unsi, o realitate."

Preluare de pe http://www3.ziare.ro/articol.php/1151383111 [initial aparut la http://www.prezentonline.ro/article_detail...?idarticle=2062 ]


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mutzunache
post 28 Jun 2006, 09:43
Post #2


Milk my sheep, bitch!


Group: Members
Posts: 1.571
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Romania este tara tuturor posibilitatilor, nu U.S.A. , deoarece aici daca ai $$$$ poti face orice, oricui, oricum.


--------------------
M. Outlander 2019 Honda Civic 2021 Cadillac Eldorado 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_anicai
post 19 Mar 2007, 17:48
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 March 07




- În 25 iunie 2006 Aanicai Constantin din comuna Radaseni - în timp ce intra în localitatea Cumparatura, cu auto dacia nova, directia de mers Suceava spre Falticeni, a fost implicat în accident cu dacia papuc condusa de Blaga Paul din Falticeni care venea pe contrasens, directia de mers, Falticeni spre Suceava, în urma caruia a rezultat decesul studentei Horia Sinziana, ranirea persoanelor din cele doua autovehiculelor implicate si avarierea lor.

accidentul e prezentat in totalitate pe http://accident.dap.ro sau accident.haos.ro
_________________________________________________________

Cine îmi poate verifica daca expertiza e corecta ?
_________________________________________________________
expertiza e accesibila la:
http://accident.haos.ro/expertiza.php#_expertiza_pag_1
sau
http://accident.dap.ro/expertiza.php#_expertiza_pag_1
_________________________________________________________

- Acuzat de omor din culpa, în urma unei expertize, facute la patru luni dupa accident,
de Expert Judiciar Ragusitu Nicolae din Suceava
----------------------------------------------------------------------------
La fata locului s-au constatat: Urme de frânare ale papucului pe sensul meu de 14.8 metri începând de la 0,8 metri de axul drumului. (pag-5 rândul 3), Deplasari centru masa vehicule dupa impact
Dacia Nova 3,9 metri - 1260kg
Dacia Papuc 1,7 metri - 1335kg (pagina 9 rândul 3 si 9)
----------------------------------------------------------------------------
- expertiza din acest accident au dus la urmatoarele rezultate: -
----------------------------------------------------------------------------
Viteza Dacia Papuc
viteza initiala 77km/h - (pag 10 rândul 14) (calculat de expert)
viteza impact 60,7km/h - (pag 10 rândul 10) (calculat de expert)
viteza pierduta prin frînare 46,13km/h - (pagina 8 rândul 4) (calculat de expert)
- ( nu înteleg cum papucul a pierdut 46,13 km prin frânare )
----------------------------------------------------------------------------
4,19 secunde (calculat de expert) pentru 14,8 metri frânare. (pagina 11 raspuns la intrebarea 5)
de la viteza de 77km/h(21,38metri/sec) la 60,7km/h(16,86metri/sec)
- ( e exagerat 4,19 sec. - a fost în realitate mai putin de o secunda )
----------------------------------------------------------------------------
distanta fata de papuc când acesta a început sa frâneze
89,6 metri (calculat de expert)
- ( distanta a fost mica când a aparut papucul în fata mea, oricum mai mica de 30 metri )
----------------------------------------------------------------------------
- Prima neregula
- în aceasta expertiza (pagina 6 aliniatul 1), unde se afirma ca accidentul s-a produs pe sensul opus de circulatie, afirmatie care nu este adevarata, accidentul a fost pe axul drumului, masina mea fiind trecuta cu roata fata stânga pe sensul celalalt, în timp ce papucul era cu trei roti pe sensul meu, asta se poate verifica dupa urmele de frânare fotografiate din dosar, frâna roti fata a papucului, nu dupa frânele spate acestea aproape nu existau deorece papucul nefiind încarcat repartitorul nu actioneza partea spate în totalitate.
----------------------------------------------------------------------------
- A 2-a neregula
- tot la pagina (6 aliniatul 4), în expertiza este afirmatia mincinoasa care sustine ca papucul era in depasire, ceea ce nu e adevarat, papucul facea o cascadorie pe sosea, sau nu stiu cum sa ma exprim altfel, adica mergea serpuit, sau din cauza ca erau trei persoane pe doua locuri fata, a influentat pe sofer sa piarda controlul masinii.
----------------------------------------------------------------------------
- A 3-a neregula
- pagina 6 aliniatul 7, deraparea papucului daca a existat intradevar, nu s-a produs din cauza manevrei de evitare a acestuia, ci din cauza deplasarii serpuite in care acesta era angrenat.
----------------------------------------------------------------------------
- A 4-a neregula
- masurarile de deformatie la masina mea si la papuc s-au facut de aiurea, (adica nu conform cu realitatea), rezultatele de la (pagina 9 din expertiza), si nu s-a luat în calcul ca, desi ambii soferi la masinile implicate în accident desi purtau centuri de siguranta, volanul papucului era mult deformat, pe când la masina mea nu, si nu s-a luat în calcul ca masina mea era mai slaba constructiv (vechime 9 ani) iar papucul era nou si cu motor diesel.
----------------------------------------------------------------------------
- A 6-a neregula
- La (pagina 11 raspuns la intrebarea 5), cea mai mare aberatie a expertului este timpul în care papucul a parcurs distanta de 14,8 frânare, (atentie viteza initiala 77km/h si în impact 60km/h) se poate asta în 4,19 sec ?, si alta aberatie ca ma aflam la 89.6 metri de papuc când a început el sa frâneze. Imi spune expertul ca vehiculele se conduc pe partea dreapta la (pag 12 aliniatul 4), adica manevra mea disperata de evitare se poate încadra aici, se poate verifica dupa urmele de frânare a papucului unde a avut loc impactul, daca îmi pastram banda si nu încercam evitare acuma nu mai scriam astea, eram nevinovat si mort, sau mort si vinovat.
----------------------------------------------------------------------------
Am fost acuzat de omor din culpa, în urma acestei expertizei facute la 4 luni dupa accident
acuzatiile fiind:
Expertul la 62 metri intrati în localitate, mi-a calculat viteza de 76,2km/h
Manevra disperata de evitare stânga, rastalmacita, vehicolele se conduc pe partea dreapta
----------------------------------------------------------------------------
Dupa atâtea nereguli poate sa spuna expertul ca viteza mea era de 76 km/h si a papucului de 77 km/h ?, oare nu aceste rezultate nu depind de corectele masuratori a deformatiilor masinilor, a unei corecte folosiri a regulilor de fizica, actiunea si reactiunea, si a unui calcul simplu de timp de frânare în functie de viteza initiala si finala ?



--------------------
dacie nova 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_anicai
post 23 May 2007, 08:18
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 March 07




au trecut 11 luni de la accident

dosarul se afla la I.N.E.C. Iasi pentru contraexpertiza.

sunt acuzat ca:
- La 62 metri intrati în localitate, depasire viteza legala - viteza gasita prin expertiza 76,2km/h, si anume: încalcarea articolul 155 aliniatul 1.
- Manevra disperata de evitare stânga facuta - concluzia expertului -
încalcarea si a articolului 24 din regulament, care prevede ca autovehiculele se conduc pe partea dreapta.

In urma acestui accident sunt terminat psihic.
--------------

daca cineva ma poate ajuta cu niste calcule la urmatoarea situatie:
=========================================
Doua autovehicule o dacie nova si un papuc fac accident pe axul drumului.
--------------------------------------------------------------------------
Datele problemei:
- masa(greutate) vehicule,
Dacia Nova - 1260kg
Dacia Papuc - 1335kg
- depasari centru masa vehicole dupa impact,
Dacia Nova 3,9 metri
Dacia Papuc 1,7 metri
--------------------------------------------------------------------------
- Schita accidentului si deformatiile din impact a vehiculelor sunt specificate cu oarecare aproximatie in expertiza tehnica aici:
http://accident.dap.ro/expertiza.php
http://kilometrul.sapte.ro/expertiza.php
- dacia papuc are 14,8 metri frana pe sensul de circulatie al daciei nova, oprindu-se in impact.
--------------------------------------------------------------------------
Daca se poate calcula:
- Ce viteza avea papucul in impact,
- Ce viteza avea papucul inainte de a frana,
- Timpul de reactie, adica timpul avut la dispozitie pentru a evita impactul,
- Viteza daciei nova la intrare in impact.


--------------------
dacie nova 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pasionatul
post 31 May 2007, 13:38
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 5 July 06




Fruntea sus!


Nu lasa disperarea sa puna stapanire pe tine.


Mult succes si iti tinem pumnii!!!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 2006
[COLOR=blue][B][I]Logan Laureate 1.4[/I][/B][/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balky
post 31 May 2007, 13:58
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 4 January 07




Nu ma pricep la matematica.Nu m-am priceput niciodata.Ce pot sa zic doar ca e ceva ciudat la mijloc.Ce mai conteaza viteza ta , timpul de reactie etc , in conditiile in care ala era pe contrasens.
Tu puteai sa ai si 300 la ora , daca ala-si respecta banda nu se intampla nimic.
Daca poate cineva sa-l ajute eu zic ca ar fi cazul sa o faca.


--------------------
daewoo/dacia/daewoo evanda/papuc/nubira2 - toate de Bucuresti 2003/2003/2003
Trup si suflet pentru culori !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 31 May 2007, 14:41
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Domnule, cred ca vreti sa ne exprimam o parere obiectiva.
Parerea mea este, din ceea ce am putut desprinde din descrieri (poze sunt pe vreundeva?) ca accidentul nu putea fi evitat de tine.
Este adevarat ca din descrieri as spune ca eu as fi evitat prin dreapta dar e posibil ca in locul respectiv si in situatia respectiva sa fi procedat ca dvs. Ma exprim strict pe baza datelor pe care le am.
Ce se afla pe marginea drumului? Exista parapet? Era drum in rambleu sau debleu?

Este mentionat pe vreundeva in documentatika oficiala ce s-a intamplat cu asazisul sofer depasit?


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd August 2025 - 15:20
Dacia