Probleme A/C, nu cred ca merge
![]() ![]() ![]() |
Probleme A/C, nu cred ca merge
rommax2 |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 23 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane II
Renault Megane II
2002
|
|||
19vik |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand, era deja un topic pe tema asta: http://www.reno.ro/Probleme-A-C-page-1-t75674-s0.html
In al doilea rand, nu ai cum sa verifici nivelul, trebuie sa verifici presiunea in instalatie, supapa este in coltul din dreapta (stanga cum privesti din fata masini) al compartimentului motor, spre parbriz, in partea de sus, n-ai cum sa nu-l vezi. E pe o conducta de aluminiu cu un capacel negru de plastic, asemanatoare cu ventilul de roti, dar putin mai mare . In al treilea rand, nu inteleg ce vrei sa spui cu "freon si de care, lichid sau pastila"? Daca te referi la agentul din instalatie e un gaz R134A. PS: Cu nefunctionarea din cauza pierderii presiunii, sunt 2 situatii: ai pierdut putin freon si compresorul mai merge, dar nu raceste, sau ai pierdut mai mult si compresorul nu mai cupleaza, e in protectie. Bafta ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Salut!
Aceeasi problema o am si eu-nu mai raceste ca in vara trecuta. Am masurat temp. de iesire la un aerator cf. procedurii din manualul de reparatie. Acolo zice ca intr-un minut sa scada sub 10 gr. C. Eu am avut 12. Deci nu mi s-a parut. Am plecat sa vad costurile. La service reprezentanta R-300 RON, la un service privat 200 Ron, la alt service 140 RON. Concluzia: trebuie sa mai sap sa-l gasesc pe cel mai convenabil. Mentionez ca toti aplica aceeasi procedura: golire, verificare etanseitate, reintroducere cant. corecta. Mentionez ca in ian. masina a facut 2 ani. Dupa rezolvare Va comunic ce si cum. |
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Mai ieftin de 140 nu cred sa gasesti decat la cei care repara frigidere, dar ai grija ca meseriasii lu' peste doar baga freon, pe cand compresorul are nevoie si de ulei.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
19vik |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Aici, cineva se lauda cu preturi preferentiale pentru membrii forumului, numai ca nu raspunde nici in topic nici pe PM. Cred ca trebuie sa-l sunati.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
rino |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
Cate miligrame de freon are instalatia de ac de la megane sedan? (manuala)
Se poate completa freonul la firmele de frigidere? Daca da, cum se poate determina cantitatea necesara? si inca (daca da) ce particularitati sunt / lucruri de pus in atentie frigotehnistului? |
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
19vik |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
La Megane, toate motorizarile, intra 550 grame de R134A si 150ml ulei. Nu se completeaza, citeste mai sus postul lui tr_viorel: se goleste instalatia, se verifica etanseitatea prin vidare, si se incarca cu cantitatea exacta. Se poate si la firmele de frigidere, daca au instalatia necesara, cel putin eu am facut la masina anterioara.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
rino |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
tenkiu
|
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
rommax2 |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 23 January 08 ![]() |
Multam,
Dar daca e compresorul stricat cum imi dau seama ? |
--------------------
Renault Megane II
Renault Megane II
2002
|
|
pepene |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 January 08 From: Bucuresti ![]() |
nu iti porneste deloc..
|
--------------------
Renault
Megane
II Coupe 1.6 16v: clima, EBV+AFU, ploaie+lumina
- B 32 ZOM [URL=http://www.pistolfarapermis.ro]Pistol fara permis[/URL]- legal, nou, cu factura
[URL=http://www.pzl.ro]Realizare site web[/URL]- ieftin si profi |
|
rommax2 |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 23 January 08 ![]() |
ce nu-mi porneste ac-ul ?
|
--------------------
Renault Megane II
Renault Megane II
2002
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#102
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Gata! Am rezolvat ieri AC. Lipsa freon 200 g din totalul de 55o g. Pierderea fiind mica pe cca. 28 luni, frigotenistul nu a reusit sa gaseasca imbinarea respectiva. De altfel si intr-un pliant luat de la Service R, referitor la AC mentioneaza ca dupa 2-3 ani 200 g este o pierdere acceptata. La verificarea facuta ulterior, in aceleasi conditii ca in postarea de mai sus, a scos la 1 min. 6 gr. C, iar la 2 min. 5 gr. C. Cost 139,7 RON (manopera + freon).
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
Vesnic_nemultumitu' |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 5 December 07 ![]() |
Masina noua... 2000 km. Fabricata 24 decembrie 2007.
AC-ul meu raceste asa de incet incat am descoperit cu stupoare ca dupa o ora de racit cu AC-ul pornit, afara era mai rece. De ce ? Pt.ca de la 18.00 la 19.00 soarele mai palise, vantul incepuse sa bata usor, iar AC-ul... Masina statuse la umbra, nu era incinsa... Tocmai ce-am fost in service acu' cinci zile... cred ca ma duc iar ![]() A... o intrebare: e normal sa nu raceasca AC-ul intr-o ora aproape deloc, in conditiile in care motorul e oprit ? |
--------------------
Renault
Megane 1,5 dci 85 cp
2007 Lux Privilege
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#104
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Cred ca glumesti, nu?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
red_dog |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 13 December 07 ![]() |
Vesnic_nemultumitu' e normal sa fie intuneric noapte cu becu stins cam asa ai intrebat tu
![]() ![]() |
--------------------
megane EX-treme
2
2008
- gr-63-dog
|
|
Vesnic_nemultumitu' |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 5 December 07 ![]() |
Depinde. O fi normal sa fie intuneric noaptea cu becul stins, dar... daca e luna plina ?
Fiind incepator, mai am multe de invatat. Nu m-ar mira sa ajung sa intreb si despre servocauciucuri sau aerofrane... Oricum am incercat si la drum, cu o zi inainte... Afara 30 grade, inauntru... cam la fel, cel putin asa spunea transpiratia abundenta de pe mine care se incapatana sa nu creada afisajul ce indica 15 grade. Ok, aia e temperatura catre care tinde sa scada clima din masina... dar la mine era departe de realitate, iar dupa un sfert de ora, era tot departe... Pana la urma am deschis geamurile, si-am scos limba afara si urechile in vant... Ca sa fiu sincer, iarna cand am vrut sa incalzesc masina si sa dezghet geamurile, am vazut ca nu merge. Din fericire era un prieten pe acolo care mi-a sugerat ca ar fi bine sa pornesc si motorul... ![]() This post has been edited by Vesnic_nemultumitu': 20 May 2008, 01:59 |
--------------------
Renault
Megane 1,5 dci 85 cp
2007 Lux Privilege
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#107
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Macar era pusa pe Auto clima aia?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Vesnic_nemultumitu' |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 5 December 07 ![]() |
Da.
|
--------------------
Renault
Megane 1,5 dci 85 cp
2007 Lux Privilege
|
|
red_dog |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 13 December 07 ![]() |
acum fara misto
![]() ![]() |
--------------------
megane EX-treme
2
2008
- gr-63-dog
|
|
Vesnic_nemultumitu' |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 5 December 07 ![]() |
Turturi ? Nici macar pe-aproape. Aerul rece pe care il scoate e putin spre deloc. La ventilatie maxima se simte curent de ne face freza (sofer+pasager dreapta) dar temperatura e doar un pic mai mica decat in interior.
This post has been edited by Vesnic_nemultumitu': 20 May 2008, 01:53 |
--------------------
Renault
Megane 1,5 dci 85 cp
2007 Lux Privilege
|
|
Hack |
![]()
Post
#111
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
E drept ca aerul conditionat la Megane e putin cam anemic da nici chiar asa incat sa transpiri in masina cu el pornit. Asa ca cel mai bine te duci in service pentru ca s-ar putea sa ai ceva probleme cu instalatia de AC, mai arunca un ochi pe aici pe forum ca sa te duci informat acolo
![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
Avani |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
AC este eficient INTOTDEAUNA cu motorul pornit. Asa se recomanda sa folosesti orice consumator din masina, cu motorul pornit, ulterior bateria ta o sa aiba ceva de suferit. Eu nu am clima, dar am constat ca AC-ul este cel mai bun cand se afla pe treapta 2 de ventilatie (2 din 4), daca dau pe 3, ca deh, e mult prea cald, iese mult curent si putin aer rece. Asadar daca vrei sa te racoresti in masina, ai putina rabdare si nu da la maxim (ma refer la ventilatie) clima.
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
bear_mc |
![]()
Post
#113
|
![]() Half-Life 2 Fan Group: Members Posts: 678 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@Vesnic_nemultumitu' iti recomand sa citesti cartea de la masina. Aer conditionat cu motorul oprit.
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2005
- B-43-ZHY (sau 42) Confort Expression+clima+jante+vopsea metalizata
(masina lu'tata) for( int i=0, i<68730, i++) |
|
edv_ro |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 7 May 05 From: Hamburg ![]() |
Am mai postat pe un topic ceea ce va descriu mai jos. Sper sa nu se supere moderatorii.
Toamna trecuta am avut masina lovita, reparata pe CASCO. Printre piesele schimbate a fost si o conducta de AC. La 1 luna de la reparatie, m-am reintors in service pentru ca acel compresor nu cupla deloc. Au verificat si refacut circuitul de freon, au umblat la un contact pe sub masina, in dreptul compresorului. Acum, de cand cu zilele calduroase, de peste 20 grade C, am o noua problema cu compresorul: nu cupleaza intotdeauna. Adica in conditiile in care masina stationeaza afara, in soare, pornesc AC-ul, dar compresorul nu cupleaza (chiar si dupa cateva minute bune de la pornirea motorului). Opresc motorul, il repornesc....compresorul cupleaza. Evident, se simte aer rece in habitaclu, conductele de AC sunt reci. Practic, conform "statisticilor" mele, compresorul cupleaza cam la 2-3 porniri ale motorului. As dori o parere, a celor care au cunostinte de mecanica sau s-au lovit de o situatie asemanatoare, referitor la o posibila cauza a acestui fenomen. Multumesc anticipat. |
--------------------
Skoda / Renault
Octavia 3 FL Combi / Twingo 3
1.4TSI 150CP 2017 / 1.0 SCe 70CP 2017
- HH / HH
|
|
19vik |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
xgoldmine |
![]()
Post
#116
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 11 November 07 ![]() |
QUOTE(edv_ro @ 20 May 2008, 10:39) Am mai postat pe un topic ceea ce va descriu mai jos. Sper sa nu se supere moderatorii. Toamna trecuta am avut masina lovita, reparata pe CASCO. Printre piesele schimbate a fost si o conducta de AC. La 1 luna de la reparatie, m-am reintors in service pentru ca acel compresor nu cupla deloc. Au verificat si refacut circuitul de freon, au umblat la un contact pe sub masina, in dreptul compresorului. Acum, de cand cu zilele calduroase, de peste 20 grade C, am o noua problema cu compresorul: nu cupleaza intotdeauna. Adica in conditiile in care masina stationeaza afara, in soare, pornesc AC-ul, dar compresorul nu cupleaza (chiar si dupa cateva minute bune de la pornirea motorului). Opresc motorul, il repornesc....compresorul cupleaza. Evident, se simte aer rece in habitaclu, conductele de AC sunt reci. Practic, conform "statisticilor" mele, compresorul cupleaza cam la 2-3 porniri ale motorului. As dori o parere, a celor care au cunostinte de mecanica sau s-au lovit de o situatie asemanatoare, referitor la o posibila cauza a acestui fenomen. Multumesc anticipat. Cel mai probabil ai por pe instalatie si a pierdut freon. Acesta este acum la limita si de asta nu iti porneste tot timpul.(daca compresorul nu are suficient freon nu porneste) O sa mai pierzi din el si nu o sa iti mai porneasca deloc. Solutie: gasirea porului, reumplerea instalatiei |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Pack Autentique
2006
- DJ 11 AID BMW 320D E90 2005
|
|
iulian66 |
![]()
Post
#117
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 June 08 ![]() |
QUOTE(enageM @ 25 Sep 2007, 14:05) Am si eu o noua "anomalie" legata de AC... raceste doar partea dreapta!! Stiu ca e curios dar asa se comporta! Partea stanga, cea cu soferul, nu raceste, gurile de ventilatie sunt caldute ca si aerul de afara, pe cand cele din dreapta racesc de faci reumatism...! Are cineva o explicatie? p.s.: am AC automat si se comporta la fel indiferent ce pozitie de evacuare a aerului folosesc (picioare, parbriz, combinat) Am si eu aceiasi problema.. Daca cineva poate sa ma ajute ii multumesc anticipat. Deja am fost de doua ori la service degeaba si sant programat iar pe 09.06.. Daca ei nu sant in stare sper ca voi sa ma ajutati. ( Am crezut in prima faza ca este singurul Megane cu climatizare bi-zona fabricat ![]() ![]() This post has been edited by iulian66: 11 Jun 2008, 14:43 |
--------------------
renault
megane
2006/ confort expression
|
|
Ryk |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
ca sa nu mai fac un alt topic, si nici nu am gasit ceva asemanator, am o intrebare:
Azi am mers de la bucuresti pana la ploiesti cu AC pornit (nu am climatronic ci aer conditionat). Cand am oprit la intrarea in ploiesti, turometrul a ramas pe undeva pe la 1500 - 1700 de ture, si are o intarziere de scadere a turatiei cand e AC pornit, asta nu mereu. Este normal asa ceva? Cu AC oprit merge brici n-are treaba, si nici in mers nu am simtit ceva diferit cu AC pornit, doar putina scadere a puterii. |
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
dantes |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Recomand celor care spun ca nu le raceste, sa faca o completare cu freon, precum si sa-i roage pe aia de la service sa bage solutie marker sa vada daca sunt cumva pierderi...Asta eventual la un alt service decat reno si eventual specializat pe a/c-uri .....
De cand am facut asta, intradevar poti face turturi...asta cel putin la masina mea.... Inainte de operatiune era rece dar nu era asa rece taios astfel incat sa-l pun manual spre picioare... Si la carte parca spune 4 ani sa faci o reumplere, dar parca as face anual sau la 2 ani...ptr. 80 lei cat a costat macar sa fie rece in masina... PS: Ryk...stai linistit un mic delay am observat la mai multe masini si nu e motiv de ingrijorare..parerea mea... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
Ryk |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
am inteles dantes, dar totusi nu prea mi se pare ok sa ramana turata pt. cateva secunde si apoi sa scada. Nici la mine nu prea raceste asa taios, cred ca o sa ma duc sa fac o schimbare de freon sau sa-i faca ceva sa bage mult mai rece ca trebuie sa merg pe treapta a 2 mereu si sa reglez aeratoarele spre mine si sa dau sa bata la cap ca sa simt o racire in masina.
|
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 10:15 |