bara rigidizare megane II, are cineva?
![]() ![]() ![]() |
bara rigidizare megane II, are cineva?
bogdan1978buc |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 23 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2006 1.5dci Megane 82 cp, putin mai rapid decat cele uzuale :)
Broker asigurari. |
|||
claus |
![]()
Post
#32
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
bre soloane .. in principiu, cum spune si poseidon, arcurile costa in jur de 200 euro, si nu-i mare problema daca nu schimbi si amortizoarele.. cu piesele care s-ar fi putut strica dupa suspensia sport.. nu stiu ce sa zic.. a mea n-a facut figuri.. nici flanse nu stiu de cand n-am mai schimbat..
![]() interceptor.. cred ca ai inteles gresit, ca nu vorbea nimeni de amortizoare reglabile in inaltime (care.. sunt foarte misto, din punctul meu de vedere.. dar sunt si mai scumpe) air suspension.. ![]() ![]() |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
Solon |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Dracu' sa ma ia daca mai inteleg ceva!Totul e relativ!
Nu zic ca stilul meu de condus e spectaculos-sa ma vedeti peste sine, mai ca ma dau jos sa o imping ![]() Si ultimul set de intrebari imbecile: 1. Cat dureaza sa schimbi arcurile? 2. Unde? 3. Daca imi iau care vrea o bere sa mi le schimbe? Sau ma rog, o lada? ![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Oarecum offtopic dar pe-aproape!
Explicati-mi si mie, va rog, cei care ati schimbat suspensia si in special Bucuresteni, la ce foloseste setul sport cu drumurile noastre (si mai ales ale voastre)? Am apucat sa conduc masini aduse de pe-afara si aproape fara exceptie (daca nu au optiune sport/soft) ma durea stomacul pe macadam sau la trecere peste linii de tramvai. Est adevarat, pe A2 ..., dar numai cu mult peste viteza legala! Rostul arcurilor este sa absoarba energia socurilor la roata. Daca nu se absoarbe energia in arcuri, se va absorbi in alte alea ... pivoti, bielete, "flanse" ![]() ![]() Si-atunci? PS Pun intrebarea nu pentru a provoca o disputa ci pentru a intelege mai bine ce determina aceasta alegere, nu pentru ca as fi impotriva ei. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
claus |
![]()
Post
#35
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
soloane .. te duci si tu la orice service, si stiu oamenii de acolo sa schimbe niste arcuri de megane.. (asta ca sa nu zici ca-ti recomand mach1
![]() de durat .. cat poate sa dureze ? o ora ? ![]() adi.. suspensia sport e suspensie sport.. ca sa nu zic doar de aspectul masinii.. care arata muult mai bine cand masina e jos.. decat cocoțată .. parerea mea |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Corect, iar cel care isi modifica suspensia, e constient ca aceste operatii atrag dupa ele atat plusuri cat si minusuri si nu o sa inceapa sa se planga ca ii cad una, alta din vina masinii..
|
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Solon |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu aud de minusuri ca ma apuca boala si le dau naibii de arcuri!
![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#38
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- pleci de la premiza gresita... absorbtia de care spui tu o face in mare masura amortizorul nu arcul... arcul ridigizeaza si iti imbunatateste substantial tinuta de drum prin stabilitatea, o alta distribuire a greutatii pe punti etc... ce spui tu cu groapa acolo lucra amortizorul... adica asta e rolul amortizorului de a absoarbe socurile... cat despre dureri stomacale sau de spate etc... nu cred ca trebuie trecut la minusuri... cui i place i place si nici macar nu se considera ca face compromis... cui nu-i place face compromis sa nu face deloc...
![]() |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
Solon |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc frumos de informatiile pe care mi le dati, sunt binvenite.
Dar mi-am dat seama de inconvenientul suprem care nu tine de masina sau de mine. E foarte posibil ca daca schimb arcurile si cobor masina sa nu mai pot intra cu masina in garaj. ![]() Constructori idioti! |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
semit |
![]()
Post
#40
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Soloane lasa vrajeala... nu ti-ai pus tu folie si-ti pui arcuri..
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
claus |
![]()
Post
#41
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() bine semite ![]() ![]() |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
Solon |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu mi se pare ceva senzational la folie, cocos!
Niste arcuri ar fi o investitie mai interesanta din punctul meu de vedere, nu folie, becuri la pedale, leduri in plafon si altele! Stii la ce ma refer Semit! ![]() In fine, vreti caterinca treaba voastra! Clause, da si tu niste adrese pe net pentru arcuri, ca eu habar nu am unde sa ma uit! Uitasem: Nu mi-am pus folie, dar mi-am pus magazie de mp3-uri. This post has been edited by Solon: 23 May 2007, 10:40 |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
claus |
![]()
Post
#43
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
hai fraateee.. o gramada de adreseee ... ??? s-a mai scris pe forum, mai e si google..
|
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
Solon |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
M-a lamurit Semit! Imi fac de drum zilele astea!
Hai mersi! |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
@ laguna_2_interceptor:
Vad ca esti in domeniu asa ca nu am de gand sa te contrazic dar poate ma lamuresti pe mine cum sta treaba. Dupa mintea mea: arc moale - se comprima/destinde la denivelare, socul se "propaga" in amortizor (cea mai mare parte), care il absoarbe, intr-adevar, ca de aia-i si zice amortizor(numai ca rolul lui continua si cu amortizarea oscilatiei libere a arcului) iar o parte din energia socului se propaga in restul ansamblului pe care il constituie trenul de rulare (inclusiv bielete). Cu cat mai mult de absoarbe in amortizor, cu atat mai bine, pana la o limita, legata de mentinerea aderentei la sol; arc tare - socul se propaga in scaunul arcului (care nu se comprima) si respectiv in caroserie iar oscilatia libera a arcului nu mai este compensata suficient de catre amortizor, "miscarile libere" ale arcului smucesc ansamblul pe de o parte iar denivelarile pe cealalta parte si nu mai pastreaza aderenta la sol. Eu cred ca intre ele exista o anumita "formula" de echilibru, voi stiti mai bine cum este, asa ca probabil trebuie schimbat tot ansamblul, altfel, pe drum sticla este foarte bine dar daca dai de "valurele" pe la curbe s-a dus toata stabilitatea! Zic eu! ![]() @ claus Am inteles cum e cu modificarea si ai dreptate, cu-adevarat arata mai bine "culcata" dar nu trecem la specia "masina de fite"? Vreau sa spun ca eu, de regula, stau pe scaunul soferului si de acolo nu se vede cum se "culca" pe sosea in schimb vreau sa am tot confortul posibil (inclusiv cel psihic cand trec peste obstacole inalte) iar diferenta de "stabilitatea sporita" cred eu ca nu se pune la vitezele normale (ca sa nu zic legale) de croaziera. Sigur, asta-i parerea mea si cum spuneam, nu vreau sa fac dispute dar cred ca multi fac asemenea modificari sub impulsul momentului "wow - cool - beton -marfa ... si eu!" fara sa evalueze implicatiile. Nu ma refer aici la cei care fac modificari cu scopuri precise (si cheltuieli mari) cum ar fi cursele. This post has been edited by adi_ar: 23 May 2007, 12:20 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Solon |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
E o paine de mancat aici pentru Claus!
![]() Mai ales ca el are de ani de zile masina lipita de astfalt si nu s-a plans niciodata de lipsa de confort. Dar, ma rog, Claus e inca tanar, nu are dureri de spate! ![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#47
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- eu zic asa: arcul indiferent ca este stock, sport (fix sau reglabil) este oricum comprimat (adica daca dai jos ansamblul de pe masina si incerci sa desfaci palaria care il tine pe amortizor iti ia capul
![]() @Solon: un lucru este clar... sport niciodata egal confort... mai departe depinde de perceptiile fiecaruia, de ceia ce isi doreste de la o masina, de felul in care i place ca masina sa i raspunde ca urmare a modificarilor facute... nu am auzit pe nimeni sa puna ceva sport la suspensii ca sa imbunatateasca confortul ![]() This post has been edited by laguna_2_interceptor: 23 May 2007, 20:57 |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
Solon |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am fost azi la Pit Stop Tuning si aveau arcuri H&R care veneau in cateva zile, dar e o problema.
Nu stiau precis daca se potrivesc la Sedan, la bicorp stiau precis ca si-a pus Claus! ![]() In catalog scria ca sunt pentru Megane Limousine, dar ei inteleg prin asta bicorpu-ul. Mai stie cineva pe careva care si-a pus pe Sedan, ca sunt in impas! |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
claus |
![]()
Post
#49
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
weitec sunt arcurile pt sedan.. iar codul lor e 28290014 (asta pt 1.4 16v, 1.6 16v si 1.5 dci)
|
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
A l e x |
![]()
Post
#50
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
La francezi 'limousine' inseamna sedan, cel putin asa stiu eu, cat de prosti sa fie aia sa inteleaga bicorp ? Cu ce e bicorpul mai 'limousine' decat sedanul ?
![]() |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
claus |
![]()
Post
#51
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
o insemna la francezi.. da' in catalogu' h&r.. cine stie ce destept a scris..
|
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
Solon |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Alexule, eu iti zic ce mi-a zis ala de acolo! Si mie mi s-a parut cam imbecila alaturarea limousine=bicorp dar ce era sa le zic?
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#53
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- H&R este firma Germana... in Germania altfel se impart catogoriile de masini... nu au terminologia de bicorp... la ei se impart in PKW limo und PKW kombi... mai exista si alte termene pentru cele cu bena, pick up la noi dar nu face obiectul PKW... la ei se baga la LKW (sectiune camioane)... spre exemplu astra H break cu 2 locuri in fata in rest fara geamuri, fara locuri si cu un pic de suprainaltare a plafonului apare in Brief LKW (la fel LOGAN utilitara)... la noi e autoturism... in plus in Germania eu nu am vazut la dealeri modelul sedan de la MEGANE si nici cel de Clio... si cred ca e valabil in mai multe tari occidentale...
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
kevin-ray |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 2 November 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Stie cineva sa imi zica daca este vre-o diferenta intre arcurile de pe Sedan si cele de pe Sedan cu PDG?
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
II.2 2006 Confort Expression + mp3 & climatronic
1.5 dCi 82 CP |
|
FFA |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 June 07 ![]() |
intrati p www.k-tecracing.com o sa gasiti tot ce vreti pt orice renault
|
--------------------
Dacia
1300
1981
|
|
Dodone |
![]()
Post
#56
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Pe mine ma intereseaza strutbar pe fata pt. masina mea,dar mi se pare destul de dificil sa o comand din U.K. , de pe site-ul din postul de mai sus.
Stie cineva de unde pot cumpara asa ceva,din tara,chiar si SH ? |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
Dodone |
![]()
Post
#57
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Nimeni,nimic
![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
marius_metin |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 24 November 09 ![]() |
salutare...mi am pus eu arcuri sport iar pe fata mai intra 2 degete si pe spate 4:)). mi am luat teapa cu spatele ca nu m am gandit ca e mai usoara si...n fine a iesit ff frumos si sta suuppeer bine n curbe.
3 Dec 2009, 19:12: hmm..oricum partea proasta e ca nici o bordura nu o mai pot urca si ating aproape orice dar se merita pt ca sta ffff bine pe sosea de parca e lipita:) This post has been edited by marius_metin: 3 Dec 2009, 18:12 |
--------------------
renault
megane sedan 2.1
2005 versiune de top
- ct 31 mym
|
|
aurelul8 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Dodone @ 15 Jan 2008, 13:11) Pe mine ma intereseaza strutbar pe fata pt. masina mea,dar mi se pare destul de dificil sa o comand din U.K. , de pe site-ul din postul de mai sus. Stie cineva de unde pot cumpara asa ceva,din tara,chiar si SH ? Incearca si aici: http://www.coastadeest.ro/bare_stabilizato...teg=18#rezultat poate iti este de ajutor. |
--------------------
Renault
Megane
2000 1,6 16 v rxe bicorp
- PH 07 KKA
|
|
alexh |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
@marius_metin (ti-as da PM dar nu pot :| )
Ce fel de arcuri ti-ai pus? Niste poze, eventual? ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004 - 1,5 dCi - 82 CP stock - 101 CP OBDtuning
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 05:48 |