Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

bara rigidizare megane II, are cineva?

bogdan1978buc
post 22 May 2007, 11:58
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 23 January 06




N-am facut poze, si nu-i stiu nici nick-ul daca si-a facut cont pe reno, el fiind inscris pe un alt forum. Pentru orice eventualitate, l-am vazut pe om doar la o singura intalnire, dar cel mai apropiat de el este drac.


--------------------
Renault Megane 2006 1.5dci
Megane 82 cp, putin mai rapid decat cele uzuale :)
Broker asigurari.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 22 May 2007, 12:09
Post #32


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




bre soloane .. in principiu, cum spune si poseidon, arcurile costa in jur de 200 euro, si nu-i mare problema daca nu schimbi si amortizoarele.. cu piesele care s-ar fi putut strica dupa suspensia sport.. nu stiu ce sa zic.. a mea n-a facut figuri.. nici flanse nu stiu de cand n-am mai schimbat.. smile.gif
interceptor.. cred ca ai inteles gresit, ca nu vorbea nimeni de amortizoare reglabile in inaltime (care.. sunt foarte misto, din punctul meu de vedere.. dar sunt si mai scumpe)
air suspension.. wub.gif .. ce vis frumos wub.gif


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 22 May 2007, 18:06
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Dracu' sa ma ia daca mai inteleg ceva!Totul e relativ!
Nu zic ca stilul meu de condus e spectaculos-sa ma vedeti peste sine, mai ca ma dau jos sa o imping radmasa.gif - dar nici sa ma aia pe mine de frica la gropi!
Si ultimul set de intrebari imbecile:
1. Cat dureaza sa schimbi arcurile?
2. Unde?
3. Daca imi iau care vrea o bere sa mi le schimbe? Sau ma rog, o lada? biggrin.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 22 May 2007, 18:51
Post #34


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Oarecum offtopic dar pe-aproape!
Explicati-mi si mie, va rog, cei care ati schimbat suspensia si in special Bucuresteni, la ce foloseste setul sport cu drumurile noastre (si mai ales ale voastre)?
Am apucat sa conduc masini aduse de pe-afara si aproape fara exceptie (daca nu au optiune sport/soft) ma durea stomacul pe macadam sau la trecere peste linii de tramvai. Est adevarat, pe A2 ..., dar numai cu mult peste viteza legala!
Rostul arcurilor este sa absoarba energia socurilor la roata. Daca nu se absoarbe energia in arcuri, se va absorbi in alte alea ... pivoti, bielete, "flanse" biggrin.gif, caroserie etc si se trezesc greierasii, deschidem punga pe la Renault service, ne lamentam pentru fiabilitatea scazuta, precum si alte asemenea, eventual mai rezolvam rigidizand cu bare (alti bani) - cu asta am venit ontopic smile.gif .
Si-atunci?

PS
Pun intrebarea nu pentru a provoca o disputa ci pentru a intelege mai bine ce determina aceasta alegere, nu pentru ca as fi impotriva ei.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 22 May 2007, 18:53
Post #35


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




soloane .. te duci si tu la orice service, si stiu oamenii de acolo sa schimbe niste arcuri de megane.. (asta ca sa nu zici ca-ti recomand mach1 biggrin.gif )
de durat .. cat poate sa dureze ? o ora ? smile.gif
adi.. suspensia sport e suspensie sport.. ca sa nu zic doar de aspectul masinii.. care arata muult mai bine cand masina e jos.. decat cocoțată .. parerea mea


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 22 May 2007, 19:20
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Corect, iar cel care isi modifica suspensia, e constient ca aceste operatii atrag dupa ele atat plusuri cat si minusuri si nu o sa inceapa sa se planga ca ii cad una, alta din vina masinii..


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 22 May 2007, 19:46
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Sa nu aud de minusuri ca ma apuca boala si le dau naibii de arcuri! mad.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 23 May 2007, 08:11
Post #38


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- pleci de la premiza gresita... absorbtia de care spui tu o face in mare masura amortizorul nu arcul... arcul ridigizeaza si iti imbunatateste substantial tinuta de drum prin stabilitatea, o alta distribuire a greutatii pe punti etc... ce spui tu cu groapa acolo lucra amortizorul... adica asta e rolul amortizorului de a absoarbe socurile... cat despre dureri stomacale sau de spate etc... nu cred ca trebuie trecut la minusuri... cui i place i place si nici macar nu se considera ca face compromis... cui nu-i place face compromis sa nu face deloc... smile.gif... iar chestia cu distrusul masinii cu amortizoare sport e destul de relativa... daca intrii in gropi cu inconstienta distrugerea apare si cu stock si cu sport deci nu cred ca se pune... eu de cand folosesc amortizoare sport pe masini nu am observat sa se duca anumite piese mai rapid ca inainte... dar sunt si atent.


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 23 May 2007, 09:21
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Multumesc frumos de informatiile pe care mi le dati, sunt binvenite.
Dar mi-am dat seama de inconvenientul suprem care nu tine de masina sau de mine.
E foarte posibil ca daca schimb arcurile si cobor masina sa nu mai pot intra cu masina in garaj. mad.gif Si aici nu prea mai am ce face, decat cand intru in garaj sa se uite careva sub masina si sa vada daca mai imi permit inca 4 cm.
Constructori idioti!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 23 May 2007, 09:37
Post #40


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Soloane lasa vrajeala... nu ti-ai pus tu folie si-ti pui arcuri.. smile.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 23 May 2007, 10:09
Post #41


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




radmasa.gif si n-am zis-o eu ... biggrin.gif
bine semite cheers.gif wink.gif


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 23 May 2007, 10:40
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Nu mi se pare ceva senzational la folie, cocos!
Niste arcuri ar fi o investitie mai interesanta din punctul meu de vedere, nu folie, becuri la pedale, leduri in plafon si altele! Stii la ce ma refer Semit! wink.gif
In fine, vreti caterinca treaba voastra!
Clause, da si tu niste adrese pe net pentru arcuri, ca eu habar nu am unde sa ma uit!
Uitasem: Nu mi-am pus folie, dar mi-am pus magazie de mp3-uri.

This post has been edited by Solon: 23 May 2007, 10:40


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 23 May 2007, 10:46
Post #43


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




hai fraateee.. o gramada de adreseee ... ??? s-a mai scris pe forum, mai e si google..


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 23 May 2007, 11:22
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




M-a lamurit Semit! Imi fac de drum zilele astea!
Hai mersi!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 23 May 2007, 12:18
Post #45


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




@ laguna_2_interceptor:
Vad ca esti in domeniu asa ca nu am de gand sa te contrazic dar poate ma lamuresti pe mine cum sta treaba.
Dupa mintea mea:
arc moale - se comprima/destinde la denivelare, socul se "propaga" in amortizor (cea mai mare parte), care il absoarbe, intr-adevar, ca de aia-i si zice amortizor(numai ca rolul lui continua si cu amortizarea oscilatiei libere a arcului) iar o parte din energia socului se propaga in restul ansamblului pe care il constituie trenul de rulare (inclusiv bielete). Cu cat mai mult de absoarbe in amortizor, cu atat mai bine, pana la o limita, legata de mentinerea aderentei la sol;
arc tare - socul se propaga in scaunul arcului (care nu se comprima) si respectiv in caroserie iar oscilatia libera a arcului nu mai este compensata suficient de catre amortizor, "miscarile libere" ale arcului smucesc ansamblul pe de o parte iar denivelarile pe cealalta parte si nu mai pastreaza aderenta la sol.
Eu cred ca intre ele exista o anumita "formula" de echilibru, voi stiti mai bine cum este, asa ca probabil trebuie schimbat tot ansamblul, altfel, pe drum sticla este foarte bine dar daca dai de "valurele" pe la curbe s-a dus toata stabilitatea! Zic eu! biggrin.gif

@ claus
Am inteles cum e cu modificarea si ai dreptate, cu-adevarat arata mai bine "culcata" dar nu trecem la specia "masina de fite"? Vreau sa spun ca eu, de regula, stau pe scaunul soferului si de acolo nu se vede cum se "culca" pe sosea in schimb vreau sa am tot confortul posibil (inclusiv cel psihic cand trec peste obstacole inalte) iar diferenta de "stabilitatea sporita" cred eu ca nu se pune la vitezele normale (ca sa nu zic legale) de croaziera.
Sigur, asta-i parerea mea si cum spuneam, nu vreau sa fac dispute dar cred ca multi fac asemenea modificari sub impulsul momentului "wow - cool - beton -marfa ... si eu!" fara sa evalueze implicatiile.
Nu ma refer aici la cei care fac modificari cu scopuri precise (si cheltuieli mari) cum ar fi cursele.

This post has been edited by adi_ar: 23 May 2007, 12:20


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 23 May 2007, 14:42
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




E o paine de mancat aici pentru Claus! biggrin.gif
Mai ales ca el are de ani de zile masina lipita de astfalt si nu s-a plans niciodata de lipsa de confort.
Dar, ma rog, Claus e inca tanar, nu are dureri de spate! tongue.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 23 May 2007, 20:53
Post #47


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- eu zic asa: arcul indiferent ca este stock, sport (fix sau reglabil) este oricum comprimat (adica daca dai jos ansamblul de pe masina si incerci sa desfaci palaria care il tine pe amortizor iti ia capul smile.gif ) este clar ca este un ansamblu... un ansamblu format din 2 lucruri care au functii diferite dar care impreuna alcatuiesc un tot... amortizorul este cel care absoarde socurile iar arcul cel care iti asigura stabilitatea si asigura buna functionare a amortizorului ajutandu-l sa revina in pozitia de lucru dupa o absorbtie... pt a te lamuri mai bine urmareste imagini filmate din competitii auto cu camere de filmat aflate sub aripi... e drept ca soseaua e buna dar cand incaleca glisiere se vede clar cine lucra si eu spun ca e amortizorul... arcul moale (confort) face ca masina sa se incline puternic in viraje intrand in balans pe cand cel sport te va tine teapan pana rupi aderenta si tot nu ai sa ai balans.

@Solon: un lucru este clar... sport niciodata egal confort... mai departe depinde de perceptiile fiecaruia, de ceia ce isi doreste de la o masina, de felul in care i place ca masina sa i raspunde ca urmare a modificarilor facute... nu am auzit pe nimeni sa puna ceva sport la suspensii ca sa imbunatateasca confortul smile.gif... performata da... iar pentru mine tocmai performanta inseamna confort dar nu inseamna ca toti inpartasesc acest lucru...

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 23 May 2007, 20:57


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 24 May 2007, 11:23
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Am fost azi la Pit Stop Tuning si aveau arcuri H&R care veneau in cateva zile, dar e o problema.
Nu stiau precis daca se potrivesc la Sedan, la bicorp stiau precis ca si-a pus Claus! biggrin.gif
In catalog scria ca sunt pentru Megane Limousine, dar ei inteleg prin asta bicorpu-ul.
Mai stie cineva pe careva care si-a pus pe Sedan, ca sunt in impas!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 25 May 2007, 12:21
Post #49


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




weitec sunt arcurile pt sedan.. iar codul lor e 28290014 (asta pt 1.4 16v, 1.6 16v si 1.5 dci)


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 25 May 2007, 13:03
Post #50


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




La francezi 'limousine' inseamna sedan, cel putin asa stiu eu, cat de prosti sa fie aia sa inteleaga bicorp ? Cu ce e bicorpul mai 'limousine' decat sedanul ? biggrin.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 25 May 2007, 13:06
Post #51


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




o insemna la francezi.. da' in catalogu' h&r.. cine stie ce destept a scris..


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 25 May 2007, 13:11
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Alexule, eu iti zic ce mi-a zis ala de acolo! Si mie mi s-a parut cam imbecila alaturarea limousine=bicorp dar ce era sa le zic?


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 27 May 2007, 10:58
Post #53


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- H&R este firma Germana... in Germania altfel se impart catogoriile de masini... nu au terminologia de bicorp... la ei se impart in PKW limo und PKW kombi... mai exista si alte termene pentru cele cu bena, pick up la noi dar nu face obiectul PKW... la ei se baga la LKW (sectiune camioane)... spre exemplu astra H break cu 2 locuri in fata in rest fara geamuri, fara locuri si cu un pic de suprainaltare a plafonului apare in Brief LKW (la fel LOGAN utilitara)... la noi e autoturism... in plus in Germania eu nu am vazut la dealeri modelul sedan de la MEGANE si nici cel de Clio... si cred ca e valabil in mai multe tari occidentale...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kevin-ray
post 30 Jun 2007, 12:37
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 2 November 06
From: Cluj-Napoca




Stie cineva sa imi zica daca este vre-o diferenta intre arcurile de pe Sedan si cele de pe Sedan cu PDG?


--------------------
Renault Megane Sedan II.2 2006
Confort Expression + mp3 & climatronic
1.5 dCi 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FFA
post 2 Jul 2007, 22:03
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 June 07




intrati p www.k-tecracing.com o sa gasiti tot ce vreti pt orice renault


--------------------
Dacia 1300 1981
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 15 Jan 2008, 13:11
Post #56


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Pe mine ma intereseaza strutbar pe fata pt. masina mea,dar mi se pare destul de dificil sa o comand din U.K. , de pe site-ul din postul de mai sus.
Stie cineva de unde pot cumpara asa ceva,din tara,chiar si SH ?


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 28 Jan 2008, 00:55
Post #57


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Nimeni,nimic sad.gif ?


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius_metin
post 3 Dec 2009, 18:08
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 24 November 09




salutare...mi am pus eu arcuri sport iar pe fata mai intra 2 degete si pe spate 4:)). mi am luat teapa cu spatele ca nu m am gandit ca e mai usoara si...n fine a iesit ff frumos si sta suuppeer bine n curbe.

3 Dec 2009, 19:12:
hmm..oricum partea proasta e ca nici o bordura nu o mai pot urca si ating aproape orice dar se merita pt ca sta ffff bine pe sosea de parca e lipita:)

This post has been edited by marius_metin: 3 Dec 2009, 18:12


--------------------
renault megane sedan 2.1 2005 versiune de top - ct 31 mym
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 4 Dec 2009, 23:14
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




QUOTE(Dodone @ 15 Jan 2008, 13:11)
Pe mine ma intereseaza strutbar pe fata pt. masina mea,dar mi se pare destul de dificil sa o comand din U.K. , de pe site-ul din postul de mai sus.
    Stie cineva de unde pot cumpara asa ceva,din tara,chiar si SH ?
*



Incearca si aici: http://www.coastadeest.ro/bare_stabilizato...teg=18#rezultat
poate iti este de ajutor.


--------------------
Renault Megane 2000 1,6 16 v rxe bicorp - PH 07 KKA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexh
post 12 Feb 2010, 10:53
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 26 August 05
From: Bucuresti




@marius_metin (ti-as da PM dar nu pot :| )

Ce fel de arcuri ti-ai pus? Niste poze, eventual? rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 2004 - 1,5 dCi - 82 CP stock - 101 CP OBDtuning
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 05:48
Dacia