Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Totul despre renault 5, renault 5

mowglilp
post 6 Mar 2007, 21:47
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 5 March 07




Buna.Am un renault 5 din '88 cu motor de 1,1 cmc.Pun un topic deoarece am nevoie de o gramada de informatii despre renault 5-uri.Sunt pe cale sa-mi iau un motor de 1,4 cu segmentii prajiti, papa si scoate fum la pretul de 300 ron cu tot cu cutie.eu zic ca merita.cam cat costa un set motor?Vreau totusi mult mai multe informatii despre aceste masinutze superbe.raspund pe mail si messenger.sunt din mures.Am nevoie de ajutor.la 19 ani nu cunosc prea multe asa ca sunt incepator.


--------------------
renault 5 - ms 03 sjd '88 campus tl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Extremero
post 7 Mar 2007, 01:01
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 14 January 04
From: Bucuresti




Un set pt motorul de 1.4 pe injectie costa acum 1-1.5ani - in functie de producator - intre 9 si 17 milioane. Nu e vorba de set de dacie.
Poti intreba la orice importator/magazin de piese.

Dar vezi ca daca pui pe masina ta motor de 1.4 trebuie sa te duci la RAR pt omologare.


--------------------
Renault Super5 | 1.4i | 1988 | C407
Jeep Cherokee KJ | 2.8 CRD | 2004
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 7 Mar 2007, 19:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




Trebuie sa-i pui set complet nou sau numai sa-l segmentezi? Bine, stiu ca daca tot desfaci motorul e bine sa stii treaba facuta, dar cand e vorba de milioane bune...


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mowglilp
post 7 Mar 2007, 22:07
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 5 March 07




intre 9 si 17 milioane?asa de mult?si setul ce include?iar pretul pentru segmenti numai?mersi mult de raspuns.sper sa mai primesc.


--------------------
renault 5 - ms 03 sjd '88 campus tl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
migala
post 7 Mar 2007, 22:17
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 19 November 06
From: Baia Mare




Motorul tau de 1,1 are vreo problema? Parerea mea : cu banii care-i dai pe motorul de 1,4 ai putea sa-l faci pe al tau; chiar daca mai pui ceva tot nu cheltui atata.


--------------------
Renault 5 Super 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Extremero
post 8 Mar 2007, 01:58
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 14 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(mowglilp @ 8 Mar 2007, 00:07)
intre 9 si 17 milioane?asa de mult?si setul ce include?iar pretul pentru segmenti numai?mersi mult de raspuns.sper sa mai primesc.
*



Cam atat tin minte ca era. Ma gandeam sa-l schimb si eu dar m-am linistit.
Daca vrei pot intreba. E un magazin de la care imi cumpar piese after-market de calitate la preturi ok
[deci aceleasi marci la alte magazine sunt mai scumpe aici in Bucuresti, la TgMs e posibil sa fie si mai ieftine. Vezi ca sunt 2-3 magazine de piese after-market langa Piata Armatei/aka "de rusi"]

Cel mai probabil iti voi raspunde luni ca dimineata plec in tara.


--------------------
Renault Super5 | 1.4i | 1988 | C407
Jeep Cherokee KJ | 2.8 CRD | 2004
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mowglilp
post 9 Mar 2007, 16:03
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 5 March 07




ma bucur mult ca am primit raspuns de la oameni cu cap nu bagatori in seama ca pe 4tunning.dar cu regret anunt ca sunt pe cale sa-mi schimb masina.imi iau un bmw 324d.ca sa explic problema pe scurt:am luat acu un an cand aveam 18 ani un renault 5 din '88 pe asociatie.nu ma ajutat nimeni si nu am stiut ca o masina are nevoie de carte de indentitate.dupa ce am luat-o am aflat ca exista si asa ceva.intre timp cineva mi-a furat numerele si nu pot elibera altele fara carte de indentitate.carte de indentitate nu pot face fara o delegatie de la asociatie.delegatie nu-mi da pana nu-mi platesc datoria la ei.adica 1000 ron + 200 euro s-o trec pe numele meu.masina am luat-o cu 2250 ron.iar eu nu mai am nervi sa umblu dupa curu ei.nu mai pot cu nervii.iar azi am primit o oferta de a lua un bmw 324 d din '87 cu 4000 ron si restul in rate.poate o voi lua.cam asta e povestea mea.voi ce ziceti?ce ma sfatuiti?orice ar fi, renault 5 este o masina bastiala si nu o voi uita niciodata.


--------------------
renault 5 - ms 03 sjd '88 campus tl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 9 Mar 2007, 18:53
Post #8


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ce sa zic ? naspa ca tre' sa faci asa de multe ca sa ramai cu reno 5. Dar asta e se mai intampla. Cat despre 324 d trebuie sa vezi ce si cum ca sa nu te arzi - in sensul de km probleme la motor articulatii suspensie electronica bord etc. In rest numai bafta smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mowglilp
post 10 Mar 2007, 13:45
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 5 March 07




mai faza e ca bmwul e a lui tata.intelegi?cateva probleme ar fi ca no, nu e tocmai din 2007 masina.dar bmwul e bmw.iubesc masina aia ca am avut multe patanii cu ea.o zis ca-i in stare buna.mai trebuie bibilita da no...ce masina din anii '80 nu trebuie?o sa incerc sa le tin pe amandoua.nu pot renunta la renault desi il am de un an si nu am circulat niciodata legal cu el.


--------------------
renault 5 - ms 03 sjd '88 campus tl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 11 Mar 2007, 10:06
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




Acum vad numarul de inmatriculare... Cunosc masinuta. E la Mures de prin 1995-96, proprietarul de atunci fiind vecinul bunicilor mei, am vazut destul de des masina. Nu stiu cum e acum, dar cand am vazut-o ultima data, arata foarte bine, si stiu ca tipul avea grija de ea, in masura in care asta era posibil prin 96 (atunci si-a luat tatal meu 5-ul din semnatura, si chiar a facut schimb de experientza de cateva ori cu proprietarul masinii tale)
Scuze daca am fost offtopic smile.gif

p.s. masina din poza de avatar nu e a mea, e o poza pe care am gasit-o pe net si seamana cat de cat

This post has been edited by tomi87: 11 Mar 2007, 10:11


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Extremero
post 17 Mar 2007, 07:12
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 14 January 04
From: Bucuresti




Ramasesem dator cu niste preturi pt motor:
Setul complet de garnituri (set superior+set inferior, cu garnitura chiulasa, cu simering arbore cotit, cu simeringuri supape)
220 RON Ajusa sau 290 RON Reinz

Daca schimbi si pistoane (+restul) probabil ca vei ajnge la ce am scris mai sus.

Am intrebat si de radiator. Unul nou e 310RON.



--------------------
Renault Super5 | 1.4i | 1988 | C407
Jeep Cherokee KJ | 2.8 CRD | 2004
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai29
post 18 Mar 2007, 18:11
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 15 June 06




am facut eu setul in februarie
setul BORGO pt motor de 1108 cmc costa 1150 - din care 150 garniturile (baie, chiulasa, capac culbutori, simeringuri supape, arbore cotit etc) si 1.000 setul (segmenti, pistoane, camasi)


--------------------
Renault Super5 TL 1,1 33kw 1987 5 usi B40H
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
O.A.N.A.
post 19 Mar 2007, 23:02
Post #13


$,"!!@#^%R$##@....parerea mea...


Group: Members
Posts: 136
Joined: 17 March 07




Cine ma ajuta si pe mine?
Poate ma lamuriti de ce un renault 5 din 85 (putin sub 1000 cc), bine intretinut si fara mari probleme (inafara de cele care apar la o masina de 22 de ani), imi consuma in mod normal 12...si cand are el chef doar 7-8 ???
ATENTIE ! sunt fata, deci va rog explicati cu cuvintele voastre... sofer1.gif


--------------------
fara masina ! ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Mar 2007, 23:21
Post #14


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Un carburator reglat post. Nu e prea mult de explicat, trebuie sa gasesti pe cineva priceput sa ti-l regleze.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Mar 2007, 09:06
Post #15


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ce a spus ssilviu + un filtru de aer murdarel ... sau combinatii de astea cu bujii murdarele ... cam asa ceva. Atunci cand consuma mult simti ca merge si mai prost/aiurea/cu poticneli ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
O.A.N.A.
post 20 Mar 2007, 13:13
Post #16


$,"!!@#^%R$##@....parerea mea...


Group: Members
Posts: 136
Joined: 17 March 07




Filtrul de aer e nou, carburatorul a fost de Dacie si l-am schimbat cu unul de r5...am simtit de atunci ca merge mai bine si s-a mai redus si din consum....despre reglaj nu stiu ce sa zic, baietii de acolo l-au si reglat.
ce nu inteleg eu e de ce uneori (90 % din situatii) imi consuma 12...si cand are chef imi ia aproape la jumate?
de mers eu merg la fel, iar masina merge ok...chiar nu pot sa ma plang smile.gif
Merci oricum


--------------------
fara masina ! ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Mar 2007, 14:59
Post #17


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cum exact ti-ai dat seama ca uneori consuma 12 si alteori jumatate (de la plin la plin alimentat de la aceasi pompa in acelasi fel - adica pana da afara, sau sare maneta la pompa etc.) si cand (adica in oras, aglomeratii, in afara orasului la drum lung etc.) ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
O.A.N.A.
post 20 Mar 2007, 19:11
Post #18


$,"!!@#^%R$##@....parerea mea...


Group: Members
Posts: 136
Joined: 17 March 07




Nu
Nu i-am facut niciodata plinul, bag 10 litri de obicei si vad cat merg cu ei...cam 70 de km pana se aprinde becul dupa care mai fac 20 cel putin, n-am fost niciodata curioasa sa vad cat anume merg cu becul aprins...de frica sa nu raman fara.
Aglomeratie da, big time ! dimineata si seara la 7 spre unirii...asa ca da-ti seama. Acum am bagat iar 10 l, am mers 60 de km simai am jumate din benzina (dar din astia 60 - 50 i-am facut sambata cand a fost liber prin oras si am mers snur)
Ajung la concluzia ca nici indicatorul ala de benzina nu e chiar zdravan...


--------------------
fara masina ! ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Extremero
post 21 Mar 2007, 00:57
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 14 January 04
From: Bucuresti




Oana,

Tu cred ca ai cel mai misto R5 de pe forumul asta. [daca cineva are dubii, poate ma lasi sa pun o poza facuta sambata (17.03) la Academia Militara smile.gif ]

DAR!

1. Masina ta are 956cc si 41cp (cai putere smile.gif ). In mod normal, tu ar trebui sa ai pe masina anvelope de 145/70R13. In schimb tu mergi pe 195/50R15 care sunt cu >8%!!! mai mari in circumferinta decat cele normale. In plus sunt si semnificativ mai grele.
Deci motorasul ala de nici un litru se chinuie si mai tare sa miste masina de pe loc decat ai fi facut-o cu gumele originale. Iar cand se chinuie i se face sete.
Nici macar pe GT Turbo (asta e tot un R5 ca al tau) de ~115-120cp nu se pun 195/50R15 ci de 195/45R15 care sunt doar cu 2-3% mai mari decat cele originale de GT Turbo (175/60R13 sau 195/55R13), in conditiile in care are de 3 ori mai multa putere decat a ta.

2. Calculul de consum la o masina nu se poate face bagand cate 10 L si asteptand sa se aprinda becul. Daca vrei sa calculezi cat consuma masina, faci asa:
- Faci plinul pana da pe afara [te uiti in teava si vezi ca nu se mai scurge]
- Pui kilometrajul la 0.
- Mergi cu masina pana ti se aprinde becul
- Bagi din nou benzina pana da pe afara
- Te uiti pe bon si vezi cati litri au intrat
- Inmultesti litri cu 100 si imparti la nr de km facuti.
- Pentru acuratete, repeti chestia asta de 2-3 ori.

3. Faci ce ziceau baietii mai sus: verifici filtrele si reglajul carburatorului.

Bafta.

This post has been edited by Extremero: 21 Mar 2007, 00:59


--------------------
Renault Super5 | 1.4i | 1988 | C407
Jeep Cherokee KJ | 2.8 CRD | 2004
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 21 Mar 2007, 11:40
Post #20


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Vrem o poza totusi biggrin.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
O.A.N.A.
post 21 Mar 2007, 19:22
Post #21


$,"!!@#^%R$##@....parerea mea...


Group: Members
Posts: 136
Joined: 17 March 07




Merci,
poti sa pui poze...
cat despre consum, stiu ca tre sa fac plinul, si o sa il fac, numai ca am masina de relativ putin timp...chiar si-asa e evident ca imi consuma dupa cum are toane...asta e, pana la urma nu cred ca ma deranjeaza prea mult.
De roti stiam, nu m-am gandit ca pot fi un motiv sa imi consume mai mult. Oricum nu am luat rar-ul din cauza rotilor...dar nici n-am degand sa le dau jos biggrin.gif
De carburator chiar nu stiu ce sa zic, e de r5, e solex...nu cred ca exista varianta mai buna pentru un r5. Asa cum am spus mai sus, cine l-a montat l-a si reglat.

Si inca ceva,
Am spus sa imi explicati "cu cuvintele voastre" dry.gif , da nici chiar asa...


--------------------
fara masina ! ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Extremero
post 21 Mar 2007, 22:58
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 14 January 04
From: Bucuresti




Hai, nu te supara pe noi smile.gif
In fisa motorului tau zice ca ar trebui sa consume 6.4 in oras, 4.9 la 90km/h si 6.8 la 120km/h. E cam mare diferenta.
Daca vrei sa mergi la ITP, iti dau rotile mele. Nici alea nu sunt conforme cu cartea, dar nu bat la ochi, fiind de 165/65R13.
Nu stii pana cand o sa poti sa vrajesti organul ca nu ai verificare. In plus, daca o trosnesti, s-ar putea sa iesi vinovata chiar daca nu erai, pt simplul fapt ca masina nu are verificare tehnica.
In fine... tu stii..

Si iata-ti masina:

th_10625_R5alb_1_122_403lo.JPGth_10633_R5alb_2_122_541lo.JPGth_10639_R5alb_122_544lo.JPG



--------------------
Renault Super5 | 1.4i | 1988 | C407
Jeep Cherokee KJ | 2.8 CRD | 2004
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
O.A.N.A.
post 21 Mar 2007, 23:15
Post #23


$,"!!@#^%R$##@....parerea mea...


Group: Members
Posts: 136
Joined: 17 March 07




ITP-ul il am pana in Februarie 2008....era vb de RAR, cand am vrut sa schimb proprietarul...intre timp am facut rost de roti dintr-o parte si de prezoane din alta parte...(complicat rau) imi mai trebuie o zi libera sa ma pot duce (de 2 ori mai complicat)
merci de poze...si...roaga-te totusi sa nu o trosnesc biggrin.gif


--------------------
fara masina ! ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 Mar 2007, 23:55
Post #24


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Cred ca te-am vazut sambata cand urcai spre Polivalenta la intalnirea Renault cred.. icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 22 Mar 2007, 02:36
Post #25


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Asta am spus si eu. Vezi ma ti-am zis ca trebuia sa mai stam. biggrin.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 22 Mar 2007, 08:50
Post #26


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Superba masinuta Bravos smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 23 Mar 2007, 14:44
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




Poate ca nu bat la ochi rotile de 165, dar pe mine m-au respins la ITP pentru ca am 155 in loc de 145, asa ca nu se poate miza pe asta...


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandurenault
post 24 Mar 2007, 20:29
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 7 March 07




ai motor de 1100 si vrei sa-l repari.Poti pune motor de 1400 bun aprox 100-150 euro depinde cat de chel este,nu te mai incurci cu registrul ,nu se vede.Poti pune set de 1400 KOLBESCHMIT nemtesc aprox 560 ron garnituri 220ron etc


--------------------
renault scenic - SB10REN 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mowglilp
post 1 Apr 2007, 14:43
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 5 March 07




buna.am apukt si eu la net asa ca va scriu sa va tin la curent.am luat bmw-ul.e super.tuning optic 2400 diesel 6 cilindri.e frumos r5ul da mai mult imi plac nemtoaicele.e diferenta mare intre ele.cu toate aste tot vreau sa o tin.cineva se ocupa de verificarea la bmw pt ca motorul din talon e de 1800 benzina si aceeasi persoana promite sa ma ajute cu obtinerea actelor pentru r5 asa ca sper sa o pun pe picioare.deocamdata asteapta in parcare nerabdatoare si suparata ca o vand.e frumoasa buburuza dar la 20 de ani nu-mi permit sa le tin amandoua.dar poate vara asta ma descurc fara sa o vand.as tine-o.aveam planuri mari cu renaultul dar bmwul e bmw.masina aia(exact aceea) mi-am dorit-o de la 15 ani.la reno cateva probleme am:sare din treapta 1 din cand in cand si bate un piston sau tachet.masina e ok.am incercat sa o pornesc dar s-a desprins masa sau nu stiu ce fir e de la electromotor si nu mai am scanteie.abia astept sa o fac sa circul legal cu ea.inainte sa o vand promit ca ne vetem la o intalnire renault.


--------------------
renault 5 - ms 03 sjd '88 campus tl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marco24
post 10 May 2007, 19:20
Post #30


Membru...


Group: Members
Posts: 592
Joined: 22 February 06
From: Cluj-Napoca/Rm.Valcea




OANA, cine ti-a tunat masinutza ?...e frumoasa foc. Vreau si euuuuuuuuuuuuu!!! blush.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 16v / BMW E46
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 05:51
Dacia