Problema la Clio 3 1,5dci 85 cp, Injection fault- nu mai vrea sa mearga
![]() ![]() ![]() |
Problema la Clio 3 1,5dci 85 cp, Injection fault- nu mai vrea sa mearga
Thenutz |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3 1.5 dci; Laguna II 2.0 dci
2007; 2007
|
|||
cosmin19_21 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 20 December 07 ![]() |
S-ar putea sa fie ceva de la motorina, dar nu te lasa prostit de aia de la serice. Trebuie sa ti-o faca pe garantie neaparat. E usor sa dea vina pe motorina, dar din moment ce vand masinile in Romania si iti impun revizii din 10k in 10k, atunci sa isi asume si responsabilitatea asta. Bafta multa!
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007 Hatch
|
|
cibo |
![]()
Post
#3
|
![]() Sorin Group: Members Posts: 195 Joined: 12 May 05 From: Campina / Brasov ![]() |
Mush ce sa zic... e foarte posibil sa fie de la motorina, cu toate ca e prima oara cand aud vorbe rele legate de produsele de la OMV (Petrom V); stiam ca efix de la rompetrol distuge injectoarele (cel putin la fiat... stiu de vreo 4 Doblo). oricum tre sa te tii tare si sa insisti la astia de la renault asistenta sa vina sa vada despre ce e vorba. oricum ma ingrijoreaza asa pentru ca si eu m-am speriat putin aseara, cand imediat dupa ce am pornit motorul (erau -10 grade afara), timp de vreo 5 minute, motorul a avut niste fluctuatii destul de serioase la relanti... nush daca e normal dar p mine m-au speriat; azi nu le-am mai sesizat... oricum multe bafta!!! sa ne spui si noua cum s-a rezolvat
|
--------------------
Renault; Opel
clio3 1.5 dci 85CP; Corsa C 1.3 cdti 70CP
2007 Dynamique; 2005
- PH10;01ALD
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
am avut aproximativ aceasi problema cu masina mea, dar am rezolvat cu ajutorul unu distins membru al forumului. cauza la mine era mersu indelung subturat si acumularea rezidurilor pe traseul de evacuare practic gatuiam motorul.
tu la cat schimbi, ai mers cu precadere prin oras? incearca sa pornesti si sa accelerezi puternic, peste 4000 vezi daca iese fum mult |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
Thenutz |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Dragi forumisti...spre fericirea mea am rezolvat-o!
![]() Banuiala mea s-a confirmat! Am alimentat la un Petrom v in Sibiu (cel de la intrarea dinspre Rm. Valcea dar in oras, dupa Real si cateva intersectii pe dreapta) si mai mult ca sigur motorina avea si apa in ea. Am pus sprint diesel. Eu in general numai asa ceva folosesc si asa o sa fac in continuare insa sunt sigur k a fost o intamplare nefericita ca in statia aia oamenii sa mai puna si apa (in atentia celor din sibiu care alimenteaza de acolo). O sa merg oricum la service sa-mi fac revizia ca am deja 9.055 KM si o sa-i pun sa verifice si partea q injectoarele si tot fara sa le spun k a fost de la motorina, sa vad ce o sa zica. @ antifizic2: nu cred k sunt probleme de genul asta...maisna este noua, am facut corect rodajul si schimb constant intre 2500 si 3000. Nu da fum negru deloc. @ cibo: sa stii ca exact asa a inceput si la mine...a avut cateva fluctuatii la relanti cand am pornit-o vineri dimineatza. Seara cand au fost -12 grade am plecat q ea si m-a lasat pe dorobanti si nu am mai avut ce sa-i fac pana astazi (duminica). Sambata i-am bagat niste aditiv STP pentru diesel (cica este exact pentru probleme de genul asta, l-am cumparat din metro zona feeria, k pe acolo stau). Azi cand am tractat-o pana in curte i-am mai bagat si niste Alpin diesel de la omv. Te sfatuiesc sa iti iei niste aditiv si sa bagi si tu niste alpin diesel....cica nu se coaguleaza la fel de repede... Oricum, pentru cei care o sa se confrunte cu aceeasi problema este bine de stiut: 1. sunt foarte mari sansele sa fie de la apa din motorina. 2. daca sunati la renault asistenta sa va inarmati cu rabdare si nu spuneti k banuiti k este de la motorina k nu o sa vina nimeni si o sa va ia si cu texte k nu intra nimic in garantie si bla, bla ,bla. 3. daca patiti chestia asta si a fost foarte frig afara va sfatuiesc sa incercati sa incalziti zona motorului unde intra conductele cu motorina (in orice fel este posibil, nu puneti insa bezina si dati foc, oricat de multi nervi v-a facut masina... ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3 1.5 dci; Laguna II 2.0 dci
2007; 2007
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
Thenutz imi pare bine ca ai rezolvat problema, bravo
![]() |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
CGB |
![]()
Post
#7
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
cibo |
![]()
Post
#8
|
![]() Sorin Group: Members Posts: 195 Joined: 12 May 05 From: Campina / Brasov ![]() |
Scuze de intarziere! DA pot sa argumentez: un prieten de-al meu care a lucrat la Farmexpert mi-a spus ca au avut probleme cu 4 doblo-uri de la ei, masinai care au avut nevoie de "interventii chirurgicale", si anume au necesitat schimbarea injectoarelor. Aceeasi problema o avea si el in momentul ala la un Ducato tot de la Farmexpert, cu care m-am dat si nu tragea deloc. Problema nu a mai aparut dupa ce firma a reziliat contractul cu Rompetrol si a trecut la OMV. Nu zic ca nu putea sa fie o coincidenta, dar nu se stie niciodata...
|
--------------------
Renault; Opel
clio3 1.5 dci 85CP; Corsa C 1.3 cdti 70CP
2007 Dynamique; 2005
- PH10;01ALD
|
|
traxhill |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 5 January 08 ![]() |
relaxeaza-te...OMV nu e deloc mai breaz
![]() atata timp cat se produce motorina aici la noi cu instalatiile vechi, cu politica de a scoate cat mai mult profit si cu romanasi in procesul de productie....banuiesc ca exista apa, reziduuri (ce nu ar trebui sa existe), etc. Am alimentat cu motorina din Austria si cu motorina de la noi...la noi scoate fum aiurea..le ei parca e mai limpede (ma rog, poate sunt doar banuieli triste). Eu, unul, m-am calmat si nu mai ma iau dupa reclama (ei au venit sa faca bani intr-o tara in care li se permit tot felul de mishculatii si nu se vor da inapoi de la ele). |
--------------------
Renault
Clio III
Dynamique
|
|
cibo |
![]()
Post
#10
|
![]() Sorin Group: Members Posts: 195 Joined: 12 May 05 From: Campina / Brasov ![]() |
Aici sunt complet de acord cu tine. Cred ca singura metoda posibila, pentru combustibili mai curati, ar fii sa mergem afara si sa facem plinu.
![]() |
--------------------
Renault; Opel
clio3 1.5 dci 85CP; Corsa C 1.3 cdti 70CP
2007 Dynamique; 2005
- PH10;01ALD
|
|
Cretzu80 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 2 August 07 ![]() |
Salut,
intervin si eu cu un contra-argument. Am 2 prieteni care lucreaza la Rompetrol si m-au asigurat ca aditivul din benzina/motorina EFIX nu buseste injectoarele...ei isi baga numai EFIX diesel in masina personala...la fel si eu. sunt sute de flote care alimenteaza numai de Rompetrol...deci sint indreptatit sa cred ca problema era la injectoarele de Fiat. |
--------------------
Renault
Clio 3 1.5 DCI 85 de telegari d`ala-n 3 usi
2007
|
|
traxhill |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 5 January 08 ![]() |
eu, unul, imi mentin parerea: sunt relaxat!
![]() ![]() Mai ramane si vorba "la omu' sarac, nici boii nu trag" -> cel putin eu ma vad in aceasta categorie. |
--------------------
Renault
Clio III
Dynamique
|
|
alex_269457 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 22 January 07 ![]() |
NU FOLOSITI NICI UN FEL DE ADITIVI LA MOTOARELE DCI.ESTE INTERZIS
|
--------------------
Renault
LAGUNA III
2010 GT
- HD 18 KRS
|
|
traxhill |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 5 January 08 ![]() |
omul cred ca se referea la aditivii adaugati de rompetrol...nu ca ar pune dupa aceea in motorina ceva
![]() este firesc sa se aditiveze motorina (altfel iarna ai merge cu bicicleta - ca exemplu scurt). |
--------------------
Renault
Clio III
Dynamique
|
|
alex_269457 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 22 January 07 ![]() |
"Sambata i-am bagat niste aditiv STP pentru diesel (cica este exact pentru probleme de genul asta, l-am cumparat din metro zona feeria, k pe acolo stau). Azi cand am tractat-o pana in curte i-am mai bagat si niste Alpin diesel de la omv. Te sfatuiesc sa iti iei niste aditiv si sa bagi si tu niste alpin diesel....cica nu se coaguleaza la fel de repede..."
Asta ce inseamna? |
--------------------
Renault
LAGUNA III
2010 GT
- HD 18 KRS
|
|
soryn2105 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 May 08 ![]() |
aaa...misto de tine...mie la 10000 km, la 4 ore dupa revizie, cand mi-a aparut Injection fault si s-a aprins stop mi-a taiat si alimentarea la 120km/h si apoi nu a mai pornit de loc...m-au luat cu platforma de acolo...Ce credeti ca avea? Sistem de injectie varza...Au schimbat tot sistemul de injectie de la injectoare pana la rezervor....Ziceau la service ca cica se depusese pilitura de fier pe injectoare...In conditiile in care inainte sa fie dusa la revizie masina mergea OK si nu prezenta nici o "sintoma a pliliturii".Bagasem numai de la Petrom motorina..Acu cu EFix disel de la Rompetrol vad ca e ok (am 41000 acum)...
Noroc ca era in garantie si au platit ei, ca toata chestia asta costa vreo 150 mil ROL.Voi ce parere aveti? This post has been edited by soryn2105: 16 May 2008, 23:26 |
--------------------
Renault
Clio 3
1.5 dCI 65 CP 2007 Dynamique
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:36 |